Precies, een zwaard moet in een schede.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef Rosbief het volgende:
Ben benieuwd of hij soepel de schede in glijdt met al die ribbeltjes.![]()
De Marketeer, of beter bekend als beroepsoplichter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
![]()
Wie verzint dit soort producten en wie geeft ze vorm? En wie beslist uiteindelijk na het zien van het eindproduct dat het in de winkels moet komen?![]()
Moet je je ogen open doen.quote:
Heb je ook foto's van het gebruik van het zwaardquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon en het verhaal van de magische toverstaf
[afbeelding]
Het begon met een munt van 2 euro, waar de magische trip mee zou beginnen. Gaat Geqxon het lukken? We zullen het zien!
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de trein naar de grote stad! Drie kaartjes natuurlijk, we gaan niet asociaal doen.
[afbeelding]
De buschauffeur keek enigszins vreemd, maar begrjip volkomen dat ik een extra stempel voor mijn muntje wou hebben.
[afbeelding]
Het mekka van dildo's en viberators, en na een korte twijfeling toch naar binnen gegaan. Score!
[afbeelding]
Kijk eens waar ik mijn muntje voor verwisseld heb.
[afbeelding]
Verdacht marketing plaatje.
[afbeelding]
Thuis gelijk uit mijn tas gehaald! Daar hebben we hem dan, de huge motherfucking toverstaf
[afbeelding]
Met zijn twintig centimeter nou niet bepaald voor de smal geschapen meisjes
Klik hier voor een foto waar ik hem tussen mijn vlees steek... NSFW.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van het gebruik van het zwaard![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |