ja preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:20 schreef Castor het volgende:
Een roze zwaard?
Een roze penisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:16 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Om te testen of ik een toevallig mentaal gestoord ben: Wat zien jullie in het roze zwaard? Alvast bedankt.
quote:
Het kruidvat wil dat kinderen al vroeg aan de penis van homoseksuelen gaan denken, dat is altijd handig voor de toekomstquote:
Daar zijn de teletubbies toch al voor bedoeld?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:32 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het kruidvat wil dat kinderen al vroeg aan de penis van homoseksuelen gaan denken, dat is altijd handig voor de toekomst![]()
Ik niet, want het staat ook op de site van Kruidvatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:31 schreef sig000 het volgende:
Tof man.![]()
Vraag me alleen af waarom de pic op een ander domein staat?![]()
Die hebben geen penisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zijn de teletubbies toch al voor bedoeld?
Dan zit die vast in het handtasje van die paarse tubbie.quote:
Dip 'm ..... Gooi 'm weg! ............ van de staart af schieten. Vanaf 3 jaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:36 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik niet, want het staat ook op de site van Kruidvat
Leuke kop boven die pagina ook nog eens 'VAKANTIEPRET'...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:36 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik niet, want het staat ook op de site van Kruidvat
Ik stond op het punt om bij de Kruidvat terplekke een potje vaseline erbij te pakken, maar ik had er al genoeg moeite mee uit te leggen dat het voor mijn nichtje was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
Doe je er dan ook Lactacyd in ipv gewoon zeepsop?
Vanmorgen nog eentje bij het Kruidvat gehaald.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef Rosbief het volgende:
Ik wil er ook wel één, worden die pedosticks nog verkocht?
wat vond je zusje ervan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vanmorgen nog eentje bij het Kruidvat gehaald.
quote:Geachte Kruidvat,
Naar aanleiding van uw nieuwe folder (26 juni j.l.) kwam ik een zeer merkwaardig artikel tegen. Het gaat om de aanbieding van een bellenblaas zwaard, en dan in het speciaal de roze 'versie'. Het roze zwaard heeft nogal erg veel weg van het mannelijk geslachtsdeel inclusief de testikels. Dit zwaard komt meer over als verkapte vibrator (er zitten zelfs ribbels op, voor extra stimulatie?) dan kinderspeelgoed en ik vraag mij ook af welke infantiel dit ontworpen én heeft goedgekeurd.
Ik vind het zeer beschamend en belachelijk dat zoiets als een vibrator als kinderspeeldgoed in een landelijke folder wordt geplaatst (voor 2 euro!) en ben daarom ook benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Piet Harmsen
Precies, een zwaard moet in een schede.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef Rosbief het volgende:
Ben benieuwd of hij soepel de schede in glijdt met al die ribbeltjes.![]()
De Marketeer, of beter bekend als beroepsoplichter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
![]()
Wie verzint dit soort producten en wie geeft ze vorm? En wie beslist uiteindelijk na het zien van het eindproduct dat het in de winkels moet komen?![]()
Moet je je ogen open doen.quote:
Heb je ook foto's van het gebruik van het zwaardquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon en het verhaal van de magische toverstaf
[afbeelding]
Het begon met een munt van 2 euro, waar de magische trip mee zou beginnen. Gaat Geqxon het lukken? We zullen het zien!
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de trein naar de grote stad! Drie kaartjes natuurlijk, we gaan niet asociaal doen.
[afbeelding]
De buschauffeur keek enigszins vreemd, maar begrjip volkomen dat ik een extra stempel voor mijn muntje wou hebben.
[afbeelding]
Het mekka van dildo's en viberators, en na een korte twijfeling toch naar binnen gegaan. Score!
[afbeelding]
Kijk eens waar ik mijn muntje voor verwisseld heb.
[afbeelding]
Verdacht marketing plaatje.
[afbeelding]
Thuis gelijk uit mijn tas gehaald! Daar hebben we hem dan, de huge motherfucking toverstaf
[afbeelding]
Met zijn twintig centimeter nou niet bepaald voor de smal geschapen meisjes
Klik hier voor een foto waar ik hem tussen mijn vlees steek... NSFW.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van het gebruik van het zwaard![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |