En, wat vinden je collegaequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef patricia_v het volgende:
mag ik het allemaal uitprinten en op het prikbord op m'n werk hangen
vindt dat foto verhaal echt geweldig
en ik ben zeer benieuwd of je nog een reactie krijgt
whehequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Komen de bellen er ook aan de 'goede' kant uit?
Die hebben ook oogkleppen volgens mijquote:Naar aanleiding hiervan treft u onderstaand onze reactie aan.
Bedankt voor uw e-mail. Wij zijn het niet met u eens dat het bellenblaas zwaard doet denken aan het mannelijk geslachtsdeel. Wij voelen ons niet geroepen om een nadere toelichting omtrent het product te geven. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
Angela Peters Van Ton
Medewerker Service Center Kruidvat Nederland
Website: www.kruidvat.nl
Iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Catch_me het volgende:
WTF![]()
[..]
Die hebben ook oogkleppen volgens mij![]()
Denk je alles even gehad te hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Catch_me het volgende:
WTF![]()
[..]
stieren en hengsten genoeg in Friesland, ik denk dat ze die als referentie gebruikt...tsja dan is dit maar een kabouterdildootje natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
Angela, de lesbische Fries die nog nooit een penis heeft gezien.
OMGquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Catch_me het volgende:
WTF![]()
[..]
en bedankt he ik de winkelmedewerker bedenkt dit natuurlijk nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze nemen de winkelmedewerkers daar in ieder geval niet op basis van intelligentie aan.
FOK!tv oproep: wat doe jij voor een FOK!shirtquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef Geqxon het volgende:
Heeft er iemand rond Utrecht soms een goede filmcamera ter beschikking? Het lijkt me wel leuk de rommelmarkt grap hier uit mee te halen. Maar ik heb hem toch gekocht, whehehehhee.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:36 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Bij het zien van de titel moest ik alweer denken aan wat ik gisteren idd dacht bij het lezen van de Kruidvat-folder: ligt dit aan mij?Nee dus
Een onderbetaalde ongeletterde boer in het zuiden van China.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
![]()
Wie verzint dit soort producten en wie geeft ze vorm? En wie beslist uiteindelijk na het zien van het eindproduct dat het in de winkels moet komen?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef Geqxon het volgende:
Heeft er iemand rond Utrecht soms een goede filmcamera ter beschikking? Het lijkt me wel leuk de rommelmarkt grap hier uit mee te halen. Maar ik heb hem toch gekocht, whehehehhee.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:59 schreef Adelante het volgende:
meteen maar twee gekocht voor vrouwelijke collega's, die krijgen 'm morgen in hun postvakje
meteen maar twee gekocht voor vrouwelijke collega's, die krijgen 'm morgen in hun postvakje
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef Devlinsect het volgende:
Is er al een reactie van het Kruidvat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |