Sticks roept al zo'n 2 jaar dat Fakkelteit binnekort komt.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
Zijn er al plannen voor een nieuw album?
Kan niet wachten op nieuwe shit man!
Vast 2 maandenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef Skic. het volgende:
[..]
Sticks roept al zo'n 2 jaar dat Fakkelteit binnekort komt.
Het album ligt over een maand pas in de winkel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef AryaMehr het volgende:
Duvelduvel komt hard, krijg het album zometeen binnen.
vertel welke inside connectie heb jij danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef AryaMehr het volgende:
Duvelduvel komt hard, krijg het album zometeen binnen.
Vast via de achterkant ja..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:17 schreef Brun0 het volgende:
[..]
vertel welke inside connectie heb jij dan![]()
Misschien moet je dan ff posten welk shirt je wil?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef Arjann87 het volgende:
Ik wil een Jawat en Opgezwolle shirt kopen. Máár ik zie ze nergens die ik wil hebben. Freshcotten kan ze niet bieden. Zijn ze ergens anders te koop?
Jawat en Opgezwolle op één shirt? Heb ik zelf nog nooit gezien. Vind dat shirt wel mooi uit de Jawat shop.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef Arjann87 het volgende:
Ik wil een Jawat en Opgezwolle shirt kopen. Máár ik zie ze nergens die ik wil hebben. Freshcotten kan ze niet bieden. Zijn ze ergens anders te koop?
Precies, al ik krijg albums niet via de winkelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Het album ligt over een maand pas in de winkel.
Een echte 'fanboy' merk ik wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef LogicalPsycho het volgende:
*Opgezwolle fanboy () meldt*
Een nieuw album zou wel erg kort dag zijn. Ik wacht liever iets langer, en dat het dan weer een topproductie is![]()
Je kon hem altijd op die site van Opge bestellen, maar nu niet meer zie ik. Ze anders ff een maitlje sturen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef LogicalPsycho het volgende:
Een nieuw album zou wel erg kort dag zijn. Ik wacht liever iets langer, en dat het dan weer een topproductie is![]()
Maarre, weet iemand waar Spuugdingen nog te bestellen is want ik weiger m te downloaden![]()
Upload hem dan ook even, dan kunnen wij ook luisteren, of loop gewoon niet zo stom te pimpen met je connecties.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies, al ik krijg albums niet via de winkel![]()
Ga hem zo beluisteren.
Als je hem echt hebt, wat ik betwijvel, moet even pm'en waar je em 'gekocht' hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies, al ik krijg albums niet via de winkel![]()
Ga hem zo beluisteren.
Je wilt een Jawat shirt en een Opgezwolle shirt, maar niet die op freshcotton, kerel welke dan wel?quote:
Niet te bestellen, maar plato in zwolle heeft hem nog in de schappen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef LogicalPsycho het volgende:
Maarre, weet iemand waar Spuugdingen nog te bestellen is want ik weiger m te downloaden![]()
Ik pimp niet met connecties, en ik upload hem ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:27 schreef Skic. het volgende:
[..]
Upload hem dan ook even, dan kunnen wij ook luisteren, of loop gewoon niet zo stom te pimpen met je connecties.
Album is al klaar, ze wachten alleen nog op de juiste timing.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef LogicalPsycho het volgende:
Het hoort toch te komen als het af is? Wat een commercie-hoeren zijn het ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Album is al klaar, ze wachten alleen nog op de juiste timing.
Tjah, dat hoor ik al tijden. Eerst kon het niet tegelijk met Kubus ofso, nu zijn Blax, Ty, U-Niq en Salah Edin al met een album gekomen en komt Duvel ook nog binnenkort. Dan kunnen we dus nog wel een tijdje wachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Album is al klaar, ze wachten alleen nog op de juiste timing.
Het is ook nog niet af. Hij wil gewoon doen alsof hij konnex heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef Skic. het volgende:
[..]
Het hoort toch te komen als het af is? Wat een commercie-hoeren zijn het ook.
Tja, ze moeten ook rekening houden met andere aspecten, als opgezwolle zijn album dropt neemt dat toch gauw het aandacht van andere rappers weg en dat wil kees natuurlijk niet hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef Skic. het volgende:
[..]
Het hoort toch te komen als het af is? Wat een commercie-hoeren zijn het ook.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Het is ook nog niet af. Hij wil gewoon doen alsof hij konnex heeft.
Eentje van Jawat, waarop die aap staat met een sigaar in z'n mond...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je wilt een Jawat shirt en een Opgezwolle shirt, maar niet die op freshcotton, kerel welke dan wel?
Die zijn wel vet ja, kan ze zo snel ook niet vinden. Die van Opge is er wel op freshcotton in andere kleuren (die kleuren die je noemt, heb ik nog nooit gezien). Die met die aap was volgens mij eerst wel te koop op Jawat's site, maar nu ook niet meer nee. Je kan top notch ff mailen? Maar ik denk dat ze niet meer te halen zijn. Ik wou ook een keer zo'n paars Kubus shirt, was heel ff bij freshcotton geweest, maar heel snel uitverkocht en die kregen ze volgens mij ook niet weer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Eentje van Jawat, waarop die aap staat met een sigaar in z'n mond...
en...
die van Opgezwolle, een paarse met bruin geschreven:
OPGE
zwolle
Nee, zo'n paars Kubus shirt, die was echt gaafquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:24 schreef Skic. het volgende:
Die blauwe van Opgezwolle bedoel je zeker S-2, die is ook wel okee. Ik heb zelf een Safari-variant, staat ook niet meer op Freshcotton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |