ik zou er zo 50 meer op kunnen noemen hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef belsen het volgende:
Ik mis nog Arrested Development.
En de V-boys, natuurlijk.
Lijkt me prima, dan hebben de meeste 'headz' deze topic al wel gecheckt...quote:Op maandag 25 juni 2007 17:58 schreef nipeng het volgende:
Meer!
Wat denken jullie van zaterdag middag om de nominatieronde te laten eindigen?
Jammer dat er niet meer lijstjes gepost worden eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 17:58 schreef nipeng het volgende:
Meer!
Wat denken jullie van zaterdag middag om de nominatieronde te laten eindigen?
Er zijn idd nog maar 9 mensen die een lijstje gepost hebben. Zo krijg je natuurlijk nooit echt een duidelijke overwinning straks.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer lijstjes gepost worden eigenlijk![]()
Er zijn toch wel meer mensen actief in het normale hiphoptopic? Volgens mij mis ik nogal wat users hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
Er zijn idd nog maar 9 mensen die een lijstje gepost hebben. Zo krijg je natuurlijk nooit echt een duidelijke overwinning straks.
Ik zit ook ff te kijken ja, Jimjim, le_knight_club, uma, pascal, en vast nog wel wat ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer mensen actief in het normale hiphoptopic? Volgens mij mis ik nogal wat users hier.
Coole bannertjes zijn sowieso gheyl.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:59 schreef cosmick het volgende:
Nipeng moet die mensen ff even een pm sturen
Of als er nu eens een cool bannertje bovenin komt?
Go for it matequote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik zal vanavond ook even een lijstje posten!
Hahaha!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:28 schreef AboruAsli het volgende:
Hee JJ! Je speelt vals! Schavuit die je er bent!
Laters!!
AA
Ik ga morgen twee week op vakantie, dus zorg maar ff dat de finale dan nog niet afgelopen isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:15 schreef nipeng het volgende:
Ik kom straks ook nog met een lijstje. Ben vanmiddag even weg dus de nominatie ronde sluit iets later.
Wie missen jullie eigenlijk nog?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is toch geen Caro Lensen die je als avatar hebt he?
Van de mensen die ik regelmatig in het hiphoptopic zie mis ik deze nog:quote:
Je vergeet -Angel nogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Van de mensen die ik regelmatig in het hiphoptopic zie mis ik deze nog:
boem-dikke
Timo20
MFPascal
SugarJay
Quannum
MMaRsu
Cubewoods
HerrFrietsaus
matthijst
Leia
H4ze
skic
Uzumaki_Naruto
JimmyJames.
Wel jammer ja, ik denk dat Vanilla anders hoge ogen had gegooidquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:06 schreef cosmick het volgende:
[..]![]()
Blijkt wel weer, dat soort mensen laten het bij dit soort dingen afweten.
Ja, hij was dan ook de eerste blanke rapper die (funk-) samples gebruikte hè.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wel jammer ja, ik denk dat Vanilla anders hoge ogen had gegooid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |