Zeg dat maar tegen de TV mods, als ik die link in de OP zet van het South Park topic krijgen we altijd gezeik, dus verspreid ik het op deze manierquote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nee, ik denk trouwens dat iedereen allsp.com wel kent hoor.
Ik denk niet dat Opgezwolle zelf weer komt. Zou nu ook geen speciale reden voor zijn, geen nieuw album, of BW-achtige tour.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
zou zwolle weer op lowlands staam?
Ik ga de 16e van juniquote:Op maandag 7 mei 2007 18:37 schreef Agiath het volgende:
Iemand nog naar Jawat! geweest vorige maand?
Naar beide cd's ben ik wel benieuwd, maar die van Typhoon zal wel eerder komen ja, is ook al vele malen verlaat dacht ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:14 schreef rotskibo het volgende:
Gelukkig komt die Typhoon cd eindelijk, betekent wel dat Winne later gaat komen (al was 18 Juni wel een heel vroege datum).
Ja prutser, waarom reageer je dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:59 schreef Brun0 het volgende:
[..]
je naam zegt voldoende... omg waarom reageer ik eik![]()
In het vorige topic stond dit:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef Najir het volgende:
Wanneer komt Typhoon met zijn album dan? En Winne?![]()
Hahaha, lache man..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef OldJeller het volgende:
'Winne' kan beter eerst zijn naam in iets fatsoenlijks veranderen.
quote:14-04-2007
Ik ben weer thuis en ben weer al weer bijna de oude.
Nog een weekje rustig aan doen en dan pak ik de draad weer volledig op.
Bedankt voor de gene die me hebben gemaild via mijn site of myspace tijdens mijn ziekenuisopname!!
Had niet verwacht dat er zoveel mensen van op de hoogte waren!
Kubus.
mja dat had ik ook gelezen. Maar heb verder eigenlijk niets vernomen dat hij weer actief is. En dit bericht is inmiddels ookal van een maand geleden..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef S-Two het volgende:
Ik wist niet eens dat hij wat had, maar zoals op z'n site staat gaat het gelukkig weer beter:
[..]
Ik had eigenlijk niet eens naar de datum gekekenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef Dusso het volgende:
[..]
mja dat had ik ook gelezen. Maar heb verder eigenlijk niets vernomen dat hij weer actief is. En dit bericht is inmiddels ookal van een maand geleden..
maar waarom zijn Kempi en Salah dope dan, heb je gehoord wat ze te vertellen hebben? En wat voor uitspraken die Salah allemaal maakt, hij probeert gewoon aandacht te krijgen door de radicaal uit te hangen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef AryaMehr het volgende:
Ik niet, opgezwolle weet heel goed met wie ze samenwerken, salah is dope, en kempi ook, al digg ik die straatshit niet echt.
Zou kunnen, maar hij kan mij niet boeien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:03 schreef Dusso het volgende:
Dan moet je toch wat goed doen lijkt mij.
ja dat ie het vergeschopt heeft wil niet zeggen dat ie niet lompe uitspraken maakt, mag em gewoon nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:03 schreef Dusso het volgende:
Jullie praten wel zomaar over Salah Edin, maar die gast heeft het , naast Cilvarings het vergeschopt die deels van onze bodem komt. Hij werkt gewoon samen met Focus! En z'n Album is nog Nederlands ook... Dan moet je toch wat goed doen lijkt mij.
Ik ga 'm alsnog even doorskippen/beetje checken een dezer dagen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
De cd van Salah Edin is nu te luisteren op de luisterpaal van 3voor12.
Jezus ik dacht dat ik 't nix zou vinden, maar dit is écht heel kut. Verschrikkelijk saaie beats, enooorme kutstem. 't Is echt zo slecht dat 't een persiflage zou kunnen zijn ipv een serieus album.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
De cd van Salah Edin is nu te luisteren op de luisterpaal van 3voor12.
Integendeel.quote:Ontgaat me dan ook totaal waarom Opgezwolle met deze gast samenwerkt, zal wel een labelmates verhaaltje zijn.
Ik spreek junte regelmatig, salah en sticks zijn buiten de rap-gebeuren gewoon goeie maten van elkaar.quote:
Mkay, geldige reden. Vroeg het me gewoon af aangezien het niveauverschil zo enorm is. (En als je Opgezwolle hoort over hoe ze die gangstertype's enzo afkeuren, vandaar.)quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik spreek junte regelmatig, salah en sticks zijn buiten de rap-gebeuren gewoon goeie maten van elkaar.
En dat heeft niks te maken met ''labelmaatjes'' of iets dergelijks, en zijn standpunt doet er niet toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |