Zou kunnen, maar hij kan mij niet boeien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:03 schreef Dusso het volgende:
Dan moet je toch wat goed doen lijkt mij.
ja dat ie het vergeschopt heeft wil niet zeggen dat ie niet lompe uitspraken maakt, mag em gewoon nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:03 schreef Dusso het volgende:
Jullie praten wel zomaar over Salah Edin, maar die gast heeft het , naast Cilvarings het vergeschopt die deels van onze bodem komt. Hij werkt gewoon samen met Focus! En z'n Album is nog Nederlands ook... Dan moet je toch wat goed doen lijkt mij.
Ik ga 'm alsnog even doorskippen/beetje checken een dezer dagen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
De cd van Salah Edin is nu te luisteren op de luisterpaal van 3voor12.
Jezus ik dacht dat ik 't nix zou vinden, maar dit is écht heel kut. Verschrikkelijk saaie beats, enooorme kutstem. 't Is echt zo slecht dat 't een persiflage zou kunnen zijn ipv een serieus album.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
De cd van Salah Edin is nu te luisteren op de luisterpaal van 3voor12.
Integendeel.quote:Ontgaat me dan ook totaal waarom Opgezwolle met deze gast samenwerkt, zal wel een labelmates verhaaltje zijn.
Ik spreek junte regelmatig, salah en sticks zijn buiten de rap-gebeuren gewoon goeie maten van elkaar.quote:
Mkay, geldige reden. Vroeg het me gewoon af aangezien het niveauverschil zo enorm is. (En als je Opgezwolle hoort over hoe ze die gangstertype's enzo afkeuren, vandaar.)quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik spreek junte regelmatig, salah en sticks zijn buiten de rap-gebeuren gewoon goeie maten van elkaar.
En dat heeft niks te maken met ''labelmaatjes'' of iets dergelijks, en zijn standpunt doet er niet toe.
Dat vind ik ook geen tof nummer eigenlijk. Vind eigenlijk alleen Rico relaxed op de track!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:30 schreef Dusso het volgende:
Mmm ik ben eigenlijk ook niet echt geintreseerd om z'n album te checkuh. Heb eigenlijk alleen die track samen met opgezwolle geluisterd. die vond ik best wel.. Maar dat kwam meer door sticky en Rico...
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:34 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geen tof nummer eigenlijk. Vind eigenlijk alleen Rico relaxed op de track!
Ja, ik had het ook al gelezen op 3voor12quote:
Ik heb het zelf in de krant gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook al gelezen op 3voor12![]()
Hoe is het geluid in Hedon? Waar kun je het beste staan, of maakt het weinig uit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:29 schreef AryaMehr het volgende:
Heb net de namen doorgekregen van beestenboel 4:
Ty en Zo moeilijk komen zeker.
Zo moeilijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:29 schreef AryaMehr het volgende:
Heb net de namen doorgekregen van beestenboel 4:
Ty en Zo moeilijk komen zeker.
Ik ben d'r een paar keer geweest, verschillende plekken gestaan, had niet 't idee dat 't veel uitmaakt. Sowieso erg vette zaal, mooi hoog enzo. En Zwolle is een leuke stad dus als 't kan 's middags al heen gaan (als 't mooi weer is).quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe is het geluid in Hedon? Waar kun je het beste staan, of maakt het weinig uit?
Ik ga een weekendje bij mijn moeder logeren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik ben d'r een paar keer geweest, verschillende plekken gestaan, had niet 't idee dat 't veel uitmaakt. Sowieso erg vette zaal, mooi hoog enzo. En Zwolle is een leuke stad dus als 't kan 's middags al heen gaan (als 't mooi weer is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |