Sticks roept al zo'n 2 jaar dat Fakkelteit binnekort komt.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
Zijn er al plannen voor een nieuw album?
Kan niet wachten op nieuwe shit man!
Vast 2 maandenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef Skic. het volgende:
[..]
Sticks roept al zo'n 2 jaar dat Fakkelteit binnekort komt.
Het album ligt over een maand pas in de winkel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef AryaMehr het volgende:
Duvelduvel komt hard, krijg het album zometeen binnen.
vertel welke inside connectie heb jij danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef AryaMehr het volgende:
Duvelduvel komt hard, krijg het album zometeen binnen.
Vast via de achterkant ja..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:17 schreef Brun0 het volgende:
[..]
vertel welke inside connectie heb jij dan![]()
Misschien moet je dan ff posten welk shirt je wil?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef Arjann87 het volgende:
Ik wil een Jawat en Opgezwolle shirt kopen. Máár ik zie ze nergens die ik wil hebben. Freshcotten kan ze niet bieden. Zijn ze ergens anders te koop?
Jawat en Opgezwolle op één shirt? Heb ik zelf nog nooit gezien. Vind dat shirt wel mooi uit de Jawat shop.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:10 schreef Arjann87 het volgende:
Ik wil een Jawat en Opgezwolle shirt kopen. Máár ik zie ze nergens die ik wil hebben. Freshcotten kan ze niet bieden. Zijn ze ergens anders te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |