Ja, echt vet. Die gemiste landstitel kan me nu echt niets meer schelen!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef Sethje het volgende:
Ben je blij met je award MONTANA ?
Als 2e helft-man/pinchhitterquote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef S-Two het volgende:
Ik heb het vorige topic een heel verhaal gehouden, dat ik nog niet per sé transfers wil enzo. Maar eigenlijk wil ik Kanu wel terug.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Luco het volgende:
Ik mis weer heel veel...
Babel heeft toegezegd bij Ajax te blijven?
Moet je niet zoveel op die vereniging van je hangen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Luco het volgende:
Ik mis weer heel veel...
Kom op zeg Perez, is toch logisch dat Ajax je niet zomaar laat gaanquote:25/6/2007 - Perez wil snel duidelijkheid
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
Tegenover het Algemeen Dagblad heeft Kenneth Perez laten weten snel duidelijkheid te willen over zijn toekomst. PSV lijkt echter geen haast meer te hebben. ,,Ik hoop nog altijd dat het rond komt,’’ zegt de aanvaller. ,,Als dat niet lukt, ontstaat er wat mij betreft een nieuwe situatie en is alles weer open.’’
Al met al heeft de Deen een vervelend gevoel overgehouden aan de afgelopen weken. Vooral de manier waarop Ajax zich opstelt, verbaast hem. Perez: ,,Laat ik het zo zeggen: Ik was in de veronderstelling dat Ajax met mij mee wilde denken en werken. Dat gevoel heb ik niet helemaal. Helemaal niet zelfs.’’
Niet helemaal. Hij wordt niet goed genoeg bevonden voor de basis, maar wordt wel als een versterking voor de concurrentie gezien. Beetje krom.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom op zeg Perez, is toch logisch dat Ajax je niet zomaar laat gaan![]()
Ja qua geld. Van Ajax hoeft hij zeker niet weg dus mag je gewoon een redelijk bedrag vragen. Je hoeft zeker niet akkoord te gaan met die gierige boeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hij wordt niet goed genoeg bevonden voor de basis, maar wordt wel als een versterking voor de concurrentie gezien. Beetje krom.
Of bedoel je de geldkwestie?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:44 schreef S-Two het volgende:
Alles is dan weer open, dus volgend seizoen gewoon lekker nog een jaartje Ajax 010 Kenneth.
Dat zal niet zo snel gebeuren, hij heeft inmiddels een onwerkbare situatie gecreëerd in Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kenneth naar feyenoord? Doe maar niet. Ik zie hem het liefst gewoon nog een jaartje in Amsterdam blijven.
Natuurlijk moet ie in Amsterdam blijven. Maar hij zegt zelf, dat wanneer een transfer naar PSV mislukt, hij weer open staat voor alles. Dus volgens mij zinspeelt hij hiermee op 010.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kenneth naar feyenoord? Doe maar niet. Ik zie hem het liefst gewoon nog een jaartje in Amsterdam blijven.
hij wordt wél goed gevonden, maar niet voor de basis, zo moet je het zien. En dat komt niet door zijn kwaliteiten als individu, maar in het systeem zoals HtC het ziet....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hij wordt niet goed genoeg bevonden voor de basis, maar wordt wel als een versterking voor de concurrentie gezien. Beetje krom.
Of bedoel je de geldkwestie?
Ah, op zo'n manier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:22 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet ie in Amsterdam blijven. Maar hij zegt zelf, dat wanneer een transfer naar PSV mislukt, hij weer open staat voor alles. Dus volgens mij zinspeelt hij hiermee op 010.
Zie hem ook het liefst naar het buitenland gaan en anders naar een SCH of FCT, want ik ben bang dat als hij naar PSV of (in mindere mate) Feyenoord gaat, hij persoonlijk voor successen gaat zorgen daar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, ik weet ook wel zeker dat hij niet blijft. Het liefst zie ik hem naar een buitenlandse club vertrekken, maar dat wil hij zelf niet. Logisch dat Ajax een beetje dwars ligt, want je maakt zo de concurrentie alleen maar sterker. Perez is voor elke (Nederlandse) club een aanwinst.
Toch vind ik het jammer dat Kenneth weer zijn mond niet kan houden. Ach, hij zal de druk op Ajax wel willen vergroten op deze manier. Spijtig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom op zeg Perez, is toch logisch dat Ajax je niet zomaar laat gaan![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:53 schreef Cordoba32 het volgende:
Laat hem naar psv gaan... Dan zetten we Davids op hem tijdens de JC schaal.... Is hij gelijk out tot de winterstop....
Ik word ook een beetje simpel van die hele soap ja.quote:
Waarom Koeman uberhaupt vindt dat het halen van een aanvaller noodzakelijk is, is me een raadsel. Hij maakt mij niet wijs dat PSV opeens aanvallend en avontuurlijk gaat voetballen.quote:Ronald Koeman smeekt om Kenneth Perez
Op: 26-06-2007 Op: 07:31 Door: Marlin den Boer
Ronald Koeman blijft nog steeds hopen op de komst van Kenneth Perez. Volgens Koeman moet PSV alles op alles zetten om Perez te halen, ook al zijn de onderhandelingen nu stukgelopen. Perez zelf wacht af. "Als het niet rond komt, is alles weer open", zegt hij in het AD.
"Ik geef bij PSV constant aan dat ik graag zou zien dat Kenneth naar ons komt. Ik heb begrepen dat Ajax een hoger bedrag vraagt dan in eerste instantie het geval was. Maar ik zit natuurlijk niet bij de onderhandelingen en ik ga ook niet over het budget", zegt Koeman.
De komst van een aanvaller is volgens Koeman bittere noodzaak. "We moeten ons nog steeds versterken in aanvallend opzicht. Als het echt niet lukt met Kenneth, dan moeten we op zoek naar iets anders. Al wordt het dan waarschijnlijk wel een speler die minder houvast biedt dan Kenneth Perez", realiseert hij zich.
Dat zou een perfecte deal zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:24 schreef Blight het volgende:
Als ze Aissati nou eens in de deal zouden betrekken.
Denk niet dat ze hem laten gaan, ook al zou het een geweldige ruildeal zijn!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:15 schreef Robar het volgende:
Aissati, daar ben ik nu echt fan van, ik zou hem gelijk halen . . .
Hoe bedoel je?quote:Ennuh, welke award Montana?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem laten gaan, ook al zou het een geweldige ruildeal zijn!
[..]
Hoe bedoel je?
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef Sethje het volgende:
Ben je blij met je award MONTANA ?
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, echt vet. Die gemiste landstitel kan me nu echt niets meer schelen!![]()
Mag ik je feliciteren ergens mee?quote:
Oh, ok. Dacht dat je het cynisch bedoelde, naar aanleiding van mijn avatar. Maar goed, ik heb dus de Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan) gewonnen (check), vandaar al die felicitaties.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef Robar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mag ik je feliciteren ergens mee?
Gefeliciteerd nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh, ok. Dacht dat je het cynisch bedoelde, naar aanleiding van mijn avatar. Maar goed, ik heb dus de Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan) gewonnen (check), vandaar al die felicitaties.
Ow nog gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh, ok. Dacht dat je het cynisch bedoelde, naar aanleiding van mijn avatar. Maar goed, ik heb dus de Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan) gewonnen (check), vandaar al die felicitaties.
vanwaar de edit?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
-knip-
Nutteloze post en bovendien reageerde ik verkeerd omdat ik een bericht van Robar verkeerd begreep.quote:
Maar welke club? Het moet wel een club met geld en uitstraling zijn, ik zie hem niet voor veel Ponden naar West Ham United of Aston Villa gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:14 schreef denthemen het volgende:
Er komt zo gewoon opeens in 1 keer een club voor Wesley en hij is weg
Daar denken ze bij Ajax toch anders over. Zelfs bij een vertrek van Sneijder is Perez rijp voor het grof vuil, met z'n karige invalbeurtjes. Het is wel typerend dat de enige waardering die Perez ooit van Ajax heeft gekregen in z'n transfersom ligt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Montana, ik weet ook wel zeker dat hij niet blijft. Het liefst zie ik hem naar een buitenlandse club vertrekken, maar dat wil hij zelf niet. Logisch dat Ajax een beetje dwars ligt, want je maakt zo de concurrentie alleen maar sterker. Perez is voor elke (Nederlandse) club een aanwinst.
Dat zeggen we nu al jarenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:14 schreef koningdavid het volgende:
Als het zo blijft hebben we onze beste selectie sinds jaren. Kwart- of halve finale Champions League moet mogelijk zijn.
Niet altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:20 schreef jna het volgende:
[..]
helaas speel je voetbal nog steeds op gras
Vind het diep triest!quote:De KNVB heeft besloten het niet meer te accepteren als spelers uitkomend voor een vertegenwoordigend team van de voetbalbond met een andere vlag zwaaien dan die met de Nederlandse kleuren erop. Dit als reactie op de actie van enkele voetballers zaterdag tijdens de wedstrijd Jong Oranje tegen Servië.
Enkele voetballers, waaronder Boy Waterman, Royston Drenthe, Ryan Donk en Gianni Zuiverloon liepen toen met Surinaamse vlaggen over hun schouders. Onder andere Foppe de Haan liet weten hier niet blij mee te zijn.
Directeur Henk Kesler liet in De Telegraaf zijn reactie horen. “Wij als KNVB scharen ons vierkant achter bondscoach Foppe de Haan, die de actie van zijn spelers als ongepast ervoer. Natuurlijk hebben wij begrip voor een spontane emotionele actie. Alleen ging dit veel verder en bleven de Surinaamse vlaggen om de spelers gedrapeerd en stonden sommigen er zelfs mee in de erehaag voor de Servische spelers en bij de prijsuitreiking door Michel Platini.”
“Het kwam over als showtime: zo van even laten zien wat ik allemaal durf. Daar hebben wij bij de KNVB heel veel moeite mee. Dergelijke uitingen horen niet bij Oranje thuis, welk Oranje we ook op pad sturen. In de toekomst zullen we het niet meer accepteren, van geen enkele speler van een vertegenwoordigend team.”
Ook Foppe de Haan en alle andere bondscoaches zijn inmiddels van de maatregel op de hoogte gesteld. “Foppe zal erop terugkomen bij die jongens en hen duidelijk maken dat we hier niet van zijn gediend. Internationals kunnen met twee vlaggen wapperen: de Nederlandse driekleur rood, wit, blauw. Daarmee kan iedereen zich identificeren. Of met een vlag van de organisatie zijnde UEFA of FIFA.”
Toch vind ik het gepaster dat ze met Nederlandse vlaggen zwaaien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
OFFTOP: Mag ik even mijn groot groot groot ongenoegen uiten over het volgende bericht!
[..]
Vind het diep triest!
juist; mensen idententificeren zich met Oranje als een 'Nederlands' elftal, geen Surinaamse invasie. Als ze zo graag met Surinaamse vlaggen zwaaien moeten ze maar voor Suriname uitkomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Toch vind ik het gepaster dat ze met Nederlandse vlaggen zwaaien.
Willen ze met bv een Surinaamse vlag zwaaien, gaan ze maar in Suriname voetballen.Stel je voor dat Charisteas met een Ajax vlag door de Kuip gaat lopen.
Zou een leuk zootje wordenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:22 schreef AminBen het volgende:
Jammer, geen Bakkal (Marokkaanse) De Ridder(Israelische), Medunjanin (Bosnie) en Maduro (Antillen) met vlaggen
Had Jenner geen Duitse roots? Foppe zelf geen pompebleade om zijn nek bij Platini?![]()
Dat kan dus niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef toma het volgende:
[..]
juist; mensen idententificeren zich met Oranje als een 'Nederlands' elftal, geen Surinaamse invasie. Als ze zo graag met Surinaamse vlaggen zwaaien moeten ze maar voor Suriname uitkomen.
Het gaat er gewoon om dat ze voor Oranje uitkomen, dus zwaaien ze maar met Nederlandse vlaggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.![]()
Maar goed, ik heb niet zoveel problemen met die vlaggen. Het Nederlandse voetbal heeft veel te danken aan Suriname, dan moet je ook niet te moeilijk doen of dit soort dingen.
Het was jong ORANJE, niet jong Suriname. De vlagkeuze was dus verkeerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maar is dat nu wel zo dan? Waar maakt men zich druk om? Wie kan mij nou vertellen wat er mis is met de surinaamse vlaggen?
Precies.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat ze voor Oranje uitkomen, dus zwaaien ze maar met Nederlandse vlaggen.
En het heeft dan ook niets met discriminatie te maken.
Dan zijn we al kampioen! Komend seizoen weer ouderwets met Kerst kampioen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef PyTh het volgende:
Lekkere serie wedstrijden trouwens:
27 januari: Vitesse - Ajax
03 februari: Ajax - Feyenoord
10 februari: Roda JC - Ajax
24 februari: NAC Breda - Ajax
09 maart: PSV - Ajax
23 maart: FC Twente - Ajax
29 maart: SC Heerenveen - Ajax
Ik heb dat verhaal eerder gehoord. Was dat niet iets met winterbanden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan zijn we al kampioen! Komend seizoen weer ouderwets met Kerst kampioen!
quote:www.voetbalonline.nl, 26 juni 2007 12:20 - Volgens de Evening Chronicle gaat Arsene Wenger serieus proberen Ryan Babel van Ajax los te weken. Volgens de krant zal de coach van Arsenal daarvoor een gedeelte van de opbrengst van Henry vrijmaken. In de komende dagen zal moeten blijken hoever de Premier League-club zal willen gaan.. Naar verwachting zal de transfersom 9 miljoen euro gaan bedragen.
Ouderwets? Eerder prehistorisch.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
Dan zijn we al kampioen! Komend seizoen weer ouderwets met Kerst kampioen!
Hehequote:
Als men al 25 miljoen neerlegt voor een Nani (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef toma het volgende:
voor 9 milj. mag ie van mij wel weg. dan haal je Kanu terug en is iedereen blij
Ja precies. Als je kijkt naar Nani is Sneijder al 75 miljoen waard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als men al 25 miljoen neerlegt voor een Nani (! ) dan vind ik 9 miljoen toch nog wel karig.
Idd, dat is even makkelijk 21 punten oprapen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef PyTh het volgende:
Lekkere serie wedstrijden trouwens:
27 januari: Vitesse - Ajax
03 februari: Ajax - Feyenoord
10 februari: Roda JC - Ajax
24 februari: NAC Breda - Ajax
09 maart: PSV - Ajax
23 maart: FC Twente - Ajax
29 maart: SC Heerenveen - Ajax
Waarschijnlijk zijn er een aantal interlands in oktober en november.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef toma het volgende:
6 wedstrijden in de maanden oktober en november en 10 in december en januari
waarom zo'n groot verschil?
Tsja maar volgend jaar wordt je nou eenmaal geen kampioen onder leiding van San Marcoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
Och, als we volgend jaar Europees kampioen worden () dan mogen ze van mij met twintig verschillende vlaggen lopen zwaaien, lekker belangrijk.
De laatste drie wedstrijden op dat lijstje weer winnen met een doelsaldo van 11-2. Komt helemaal goed!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Pritt het volgende:
[..]
Idd, dat is even makkelijk 21 punten oprapen.
Alsof je snoep van een kind steelt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja precies. Als je kijkt naar Nani is Sneijder al 75 miljoen waard.
Babel is een van de meest gewilde talenten van Europa, die gaat niet weg voor 9 miljoen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:02 schreef Robar het volgende:
9 miljoen klinkt mij ook een beetje "karig" voor een speler als Babel.
En dan uiteindelijk toch nog 1 doelpuntje te kort komen voor de Landstitelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De laatste drie wedstrijden op dat lijstje weer winnen met een doelsaldo van 11-2. Komt helemaal goed!
Clausule enzo.......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel is een van de meest gewilde talenten van Europa, die gaat niet weg voor 9 miljoen hoor.
Clausule was onzin had ik gehoord.quote:
Is te hopen voor jullie, maar ik meen dat het een van de voorwaarde van Babel was om zijn contract te verlengen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Clausule was onzin had ik gehoord.
Dan schieten we er nog 1 extra in in eindhoven. Geen probleem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk toch nog 1 doelpuntje te kort komen voor de Landstitel![]()
Werd aanvankelijk gemeld ja, maar later werd dat weer ontkracht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is te hopen voor jullie, maar ik meen dat het een van de voorwaarde van Babel was om zijn contract te verlengen.
Nog minder dan die 1-5?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
PSV zónder Philip Cocu en Alex zal ook wel iets minder presteren, daar mag ik toch wel vanuit gaan?
In een dramatisch seizoen waarin de week van tevoren een trainer werd ontslagen en een nieuwe voor het eerst op de bank zat? Als het nu op een sterk moment voor Ajax had geweest had ik je gelijk gegeven, maar Ajax zat op dat moment flink in de put en men was al lang blij dat Koeman weg ging. Dan kon zo'n oorwassing tegen PSV er ook wel bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:26 schreef PyTh het volgende:
Van mij mogen jullie best 1x in de 13 seizoenen met 1-5 winnen in Eindhoven hoor, zeker als PSV het jaar van die nederlaag ook nog gewoon kampioen wordt.
De 0-4 in de Arena een aantal jaren geleden was toch net iets pijnlijker voor julie ajacieden denk ik.
Dan was het 0-5 geweestquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja stel je voor als Kluivert toen niet gescoord had he...![]()
Kanu is gratis dus die moeten ze sowieso terug halenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef toma het volgende:
voor 9 milj. mag ie van mij wel weg. dan haal je Kanu terug en is iedereen blij
Zn salaris zal wel niet misselijk zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Kanu is gratis dus die moeten ze sowieso terug halen![]()
Dat is toch niks nieuws, we doorlopen in dit topic altijd cirkelsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
Krijgen we weer die almachtig saaie PSV-Ajax discussie
Wat voorspelbaar.
Van Bommelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:26 schreef PyTh het volgende:
De 0-4 in de Arena een aantal jaren geleden was toch net iets pijnlijker voor julie ajacieden denk ik.
Daar zat toch ook een schwalbe van Jefferson Farfán bij, waarna Mark van Bommel een strafschop verzilverde?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:26 schreef PyTh het volgende:
Inderdaad. Michels, de man die Ajax groot heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:45 schreef BB-boy het volgende:
Het enige wat me nog echt bij staat was het prachtige afscheid van Rinus voor de wedstrijd.
Ja, ach. Maakt me niet zoveel uit, je moet over 34 wedstrijden de beste zijn. Dus de meeste punten verzamelen en voor de zekerheid ook een goed doelsaldo, maar dat is iedereen hier wel bekend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
*gaap*
Tevreden met het competitieschema dan?
Waarmee de cirkel weer rond is en we weer kunnen beginnen over de titelstrijd van vorig seizoenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ach. Maakt me niet zoveel uit, je moet over 34 wedstrijden de beste zijn. Dus de meeste punten verzamelen en voor de zekerheid ook een goed doelsaldo, maar dat is iedereen hier wel bekend.
Lijkt mij niet.. vraag me af hoe Vertonghen het gaat doen.. maar vooral waar? Aangezien we Vermaelen achterin hebben op LCquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waarmee de cirkel weer rond is en we weer kunnen beginnen over de titelstrijd van vorig seizoen
Nog potentiële huurlingen in het eerste zitten?
Wat gaat er met Michael Krohn-Dehli, Olaf Lindenbergh en Nicolae Mitea gebeuren? Verhuren? Verkopen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waarmee de cirkel weer rond is en we weer kunnen beginnen over de titelstrijd van vorig seizoen
Nog potentiële huurlingen in het eerste zitten?
Ik mag hopen dat ze verkocht worden. Al vind ik het van Mitea wel jammer dat het er nooit echt uit is gekomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat gaat er met Michael Krohn-Dehli, Olaf Lindenbergh en Nicolae Mitea gebeuren? Verhuren? Verkopen?
Krohn-Dehli zou ik er wel een jaartje bij willen hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat gaat er met Michael Krohn-Dehli, Olaf Lindenbergh en Nicolae Mitea gebeuren? Verhuren? Verkopen?
Die eerste twee hebben echt geen toekomst meer bij Ajax, dus die moet je gewoon verkopen. Mitea zou ik nog even mee wachten. Je kan hem wel verhuren, maar dan speelt hij nog steeds maar 2 wedstrijden per jaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
Als het aan mij ligt:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt:
Amsterdam Arena ------> Rinus Michels Arena Stadion
Absoluut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt:
Amsterdam Arena ------> Rinus Michels Arena
Of als Gomes die bal erin had gekoptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vorlgens mij is het commercieel handig dat de naam Amsterdam erin voorkomt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
Zat er toevallig pas over na te denken, maar waarom heet het stadion eigenlijk Amsterdam ArenA? Niets in het stadion verwijst naar de stad, nergens het stadswapen, nergens de drie kruizen en ook de kleuren van de stad komen niet terug. Er moet gewoon iets veranderen, nu is het een kut-stadion.
Die hadden er toch allang in moeten zitten? Die rood-witte?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef BB-boy het volgende:
Over 20 jaar krijgen we nieuwe stoeltjes.
Verf was opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die hadden er toch allang in moeten zitten? Die rood-witte?
Ja hadden er al in moeten zitten ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die hadden er toch allang in moeten zitten? Die rood-witte?
Rinus Michels heeft meer betekend voor Ajax dan Johan Cruijff imo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Precies.
Of Johan Cruijff stadion![]()
Jij mag je toch in Hongarije gaan uitleven binnekort?quote:
Jaja naar Siofuck, ervaring mee toevalligquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij mag je toch in Hongarije gaan uitleven binnekort?
Zeg dat wel! Goede voetbaler die Motta.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
Thiago Motta mag weg bij Barça, nu men Yaya Touré heeft overgenomen van AS Monaco.
Ben benieuwd of Ajax een kans maakt, zou een geweldige transfer zijn.
Tuurlijk gaat ie niet zeggen dat ie haalbaar is, dat is sowieso niet goed voor je onderhandelingspositie. Niet dat ik denk dat ie wél haalbaar isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef BB-boy het volgende:
Van Geel heeft al gezegd dat hij niet haalbaar is. Net als die rechtsbuiten.
Dat is toch al langer bekend?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
Thiago Motta mag weg bij Barça, nu men Yaya Touré heeft overgenomen van AS Monaco.
M0NTANA houdt er gewoon van om in herhaling te vallen, neem het 'm niet kwalijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is toch al langer bekend?
Net als onder andere Guily en Saviola.
Gaat wel heel erg lastig worden ben ik bang. Er schijnen oa een paar grote Italiaanse clubs in hem geinteresseerd te zijn waaronden AC Milan..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
Dat met Krohn-Deli vraag ik me trouwens nog steeds af. Ze hadden hem toch indertijd aan RKC verkocht? Stond er daar soms niet eens in en toen kochten ze hem ineens terug ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu is het ook letterlijk gezegd, voorheen werd het enkel gesuggereerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is toch al langer bekend?
Net als onder andere Guily en Saviola.
Het is al eerder bevestigd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu is het ook letterlijk gezegd, voorheen werd het enkel gesuggereerd.
kan me niet voorstellen dat hij bij Milan wél in de basis komt te spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat wel heel erg lastig worden ben ik bang. Er schijnen oa een paar grote Italiaanse clubs in hem geinteresseerd te zijn waaronden AC Milan..
Maar je weet het nooit. Zou wel mooi zijn om hem op de Nederlandse velden te zien.
Krohn-Dehli wordt volgend seizoen vaste kracht op het middenveld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En Sjonnie natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:17 schreef Fides het volgende:
Motta is overbodig. Controlerend op het middenveld hebben we al Gabri, Davids en Vertonghen.
edit: En Maduro niet te vergeten.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jaja naar Siofuck, ervaring mee toevallig?
En Heitingaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:17 schreef Fides het volgende:
Motta is overbodig. Controlerend op het middenveld hebben we al Gabri, Davids en Vertonghen.
edit: En Maduro niet te vergeten.
Ga naar de locomotion, nederlandse muziek en makkelijke wijven!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nederlanders lopen ook in paradice en flört heb ik gehoord. Siofuck is 'het Salou van het Oosten' = veel Nederlanders.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ga naar de locomotion, nederlandse muziek en makkelijke wijven!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dankje BonJovi, eindelijk iemand die mijn genadeloze gevoel voor sarcasme door heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:17 schreef BonJovi het volgende:
Hij bedoelde het niet echt daarom dieerachter
your welcomequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dankje BonJovi, eindelijk iemand die mijn genadeloze gevoel voor sarcasme door heeft.![]()
Siofok is coolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan waren echt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Siofok is cool
Ben er nog Ajax shirts tegengekomen
NO FUCKING WAY!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Precies.
Of Johan Cruijff stadion![]()
Hij zal wel naar Feyenoord gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:23 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft dus ook interesse in Roy Makaay: http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=32902
Makaay naar Ajaxquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:29 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap niet waarom we hebben Huntelaar, Leonardo, Babel en Bakircioglu voorlopig.
ja dan kan het welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:30 schreef toma het volgende:
[..]
Makaay naar Ajax
gevolg
Huntelaar naar Arsenal
Makaay niet naar Ajax
gevolg
Huntelaar niet naar Arsenal.
Ofquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:30 schreef toma het volgende:
[..]
Makaay naar Ajax
gevolg
Huntelaar naar Arsenal
Makaay niet naar Ajax
gevolg
Helemaal zo gek nog niet denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:44 schreef Pritt het volgende:
[..]
Of
Makaay naar Ajax
gevolg
Ajax definitief dit seizoen 4-4-2.
![]()
Slaat nergens op, als hij komt is dat niet per se het einde van KJH bij Ajax. We hebben een centrumspits nodig, Roy Makaay zou daarentegen ook nog van rechts kunnen spelen, dus zo'n gekke versterking is het niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:30 schreef toma het volgende:
[..]
Makaay naar Ajax
gevolg
Huntelaar naar Arsenal
Makaay niet naar Ajax
gevolg
]quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
Zat er toevallig pas over na te denken, maar waarom heet het stadion eigenlijk Amsterdam ArenA? Niets in het stadion verwijst naar de stad, nergens het stadswapen, nergens de drie kruizen en ook de kleuren van de stad komen niet terug. Er moet gewoon iets veranderen, nu is het een kut-stadion.
Ik heb t over de omgeving niet over de spelers ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef BonJovi het volgende:
Hoop negers? dan moet je maar voor fc Heerenveen zijn ofzo wat een onzin.
Graag, als je hem aanwijst ga ik even langs..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:19 schreef PLAE@ het volgende:
makaay
Kan diegene die op dat idee gekomen is niet linea directa standrechterlijk geexecuteerd worden?
Wat is nou je hele punt. Dat ik de Arena en haar locatie geweldig moet vinden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:34 schreef BonJovi het volgende:
Het hoort er nou eenmaal bij, veel Ajacieden komen uit Zuid-Oost.
idd 4-4-3 spitsen zijn zeer zeldzaamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
Wat een niveau.
Makaay past in mijn ogen ook niet bij Ajax, veel te statisch en op een eiland.
En geen 443 spits.
Ja ok het is geen de Meer, maar je bent gewoon te negatief. Het is gewoon Amsterdam man, als het je niet bevalt kan je na de wedstrijd toch gelijk in de stad gaan ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat is nou je hele punt. Dat ik de Arena en haar locatie geweldig moet vinden?
Nee het is zum kotsen...en daar is 80% van de mensen die er heen gaan het wel mee eens volgens mij. iig de mensen uit de stad zelf en die vroeger ook al gingen. Niet het gezinnetje dat uit badhoevedorp ff de parkeergarage inrijdt en er 2 uur later weer uitscheurt.
Voorlopig is ie al persoonlijk rond met Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef Radegast het volgende:
Makaay zou een fantastische aanwinst zijn.
Inderdaad goed nieuws, Barclays heeft ook wel goede plannen met Ajax toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Voorlopig is ie al persoonlijk rond met Feyenoord.
Beste nieuws van vandaag is nog dat Barclays een stapje dichter bij overname van ABN is.
Is dat zo? Nooit iets van meegekregen, maar zou wel mooi zijn!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Inderdaad goed nieuws, Barclays heeft ook wel goede plannen met Ajax toch?
De baas van het sponsorpotje is groot Ajax-fan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit iets van meegekregen, maar zou wel mooi zijn!
Geile bende, al vind ik sowieso alles beter dan Fortis op het shirt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
De baas van het sponsorpotje is groot Ajax-fan.
Dat mag altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef BonJovi het volgende:
Ja en hij zou toch extra geld bij Ajax storten.
En wat heeft dat met Ajax te maken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef DeTolk het volgende:
Heb voor de vakantie het laatste boek over Abe Lenstra gekocht
Zou geweldig zijn als hij naar Ajax zou komen. Ik vind het nog best een reeël kans, omdat zijn maatje Gabri al bij ons zit en we volgend jaar hopelijk CL spelen.quote:VI: Geen toekomst meer voor Motta bij Barcelona
Met vijf basisplaatsen en negen invalbeurten tijdens het afgelopen seizoen was de inbreng van Thiago Motta al gering, maar nu heeft de middenvelder ook officieel te horen gekregen dat er voor hem geen plaats meer is bij Barcelona.
De komst van Yaya Touré voor de positie van verdedigende middenvelder heeft Motta overbodig gemaakt bij Barça. 'Met het vastleggen van Touré en de aanwezigheid van Rafael Márquez en Edmílson hebben we voldoende alternatieven voor die positie', vertelde technisch directeur Txiki Begiristain tijdens een persconferentie.
'Vier jaar lang hebben we het vertrouwen gehad dat Motta uit zou kunnen groeien tot een van de beste spelers ter wereld voor zijn positie, maar een paar maanden geleden hebben wij al met hem gesproken over een eventuele toekomst buiten de club.'
Motta heeft bij Barcelona nog een verbintenis tot medio 2008. Ajax werd in mei genoemd als een van de gegadigden zijn om de geboren Braziliaan met een Italiaans paspoort in te lijven. Motta wees een vertrek naar Amsterdam toen niet zonder meer van de hand, maar wilde pas met zijn toekomstplannen naar buiten treden na afloop van de competitie.
Ik vind hem sowieso geen Ajax spits en denk dat hij liever naar 010 gaat om in de basis te starten dan bij ons de bank gaat warm houden. Wat dat betreft zie ik liever Kanu komen.quote:Sportweek: 'Ajax informeerde ook naar Makaay'
Zaakwaarnemer Rob Jansen van Makaay zou tegen het blad Sportweek hebben laten weten dat ook Ajax naar zijn pupil heeft geïnformeerd. Er zouden in totaal 27 clubs interesse hebben getoond. Volgens Sportweek zou de spits zelf echter al een akkoord hebben met Feyenoord.
Laat ze dan lekker voor hun 'roots' uitkomen. Je speelt niet voor niks in het Nederlands elftal. Word je daarmee kampioen, ga je met andere vlaggen zwaaienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:43 schreef jna het volgende:
Die jongens zijn gewoon trots op hun roots.
De busreisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef PLAE@ het volgende:
das phantoom in Munchen.....wat een drama was dat
Die herrie daar
Dat lijkt me duidelijk, net nog even de wedstrijd tegen die Rotterdammers in 95 bekeken. 5-0 in de Kuip en Kanu speelde weergaloos.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Liever Kanu dan Makaay.
En dat een paar dagen voor dé wedstrijd van het seizoen waardoor we dus met een veredeld B-elftal aantradenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, net nog even de wedstrijd tegen die Rotterdammers in 95 bekeken. 5-0 in de Kuip en Kanu speelde weergaloos.
Eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Liever Kanu dan Makaay.
Ruim 12 jaar geleden ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Fides het volgende:
Kanu speelde weergaloos.
Ik denk dat hij de beste is voor zijn positie bij Ajax en hij heeft ervaring. En goede versterking dus..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:30 schreef BobbyHill het volgende:
Het is wel leuk om een grote naam als Motta aan te trekken, maar toch je moet ook niet kopen om het kopen. Op zijn positie loopt toch al erg veel rond, dus echt noodzakelijk is het niet. Dat is niet zo'n ramp, maar hij zal toch nog wel een boel centjes kosten.
Ervaring? Dat kereltje heeft misschien 100 wedstrijden (waarvan 80 invalbeurten) in Barca 1 gevoetbald en is 25 jaar. Sneijder debuteerde in het zelfde jaar in Ajax 1 als hij bij Barca, Sneijder heeft echter al 35 interlands achter zn naam (en een EK en een WK gespeeld) terwijl Motta 2x mocht opdraven voor Brazilie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de beste is voor zijn positie bij Ajax en hij heeft ervaring. En goede versterking dus..
Ja oke maar Brazilie heeft toch wel iets meer concurrentie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef Fides het volgende:
[..]
Ervaring? Dat kereltje heeft misschien 100 wedstrijden (waarvan 80 invalbeurten) in Barca 1 gevoetbald en is 25 jaar. Sneijder debuteerde in het zelfde jaar in Ajax 1 als hij bij Barca, Sneijder heeft echter al 35 interlands achter zn naam (en een EK en een WK gespeeld) terwijl Motta 2x mocht opdraven voor Brazilie.![]()
Hij speelt vanaf 1999 en heeft 173 wedstrijden gespeelt, bij Barca B was hij van vaste waarde maar bij het eerste natuurlijk niet, daar heeft hij vele betere concurenten. En die 173 zijn ongeveer 10 minder wedstrijden dan Gabri dat hij naar Ajax kwam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef Fides het volgende:
[..]
Ervaring? Dat kereltje heeft misschien 100 wedstrijden (waarvan 80 invalbeurten) in Barca 1 gevoetbald en is 25 jaar. Sneijder debuteerde in het zelfde jaar in Ajax 1 als hij bij Barca, Sneijder heeft echter al 35 interlands achter zn naam (en een EK en een WK gespeeld) terwijl Motta 2x mocht opdraven voor Brazilie.![]()
De Heit centraal en Vertongehen is er nog niet klaar voor.. Hij kan wel een uitstekende speler worden, dat zekerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef BB-boy het volgende:
En dan Heitinga en Vertonghen op de bank... Zou zonde zijn.
Ziet er goed uit danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef Consigliere het volgende:
Het middenveld van Ajax komend seizoen..
---------Sneijder
Davids - Motta - Gabri
![]()
Dat is wel een beetje een ouderwetse 4-3-3quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef Consigliere het volgende:
Mijn favo Ajax:
Babel---Huntelaar--- (Vacature)
----------Sneijder
Davids ----------- Gabri
------------Motta
Vermaelen - Stam - Heitinga
------------Stekelenburg
Babel.. Prima buitenspeler.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een ouderwetse 4-3-3. Alleen dan moet je wel met 2 buitenspelers spelen, en we hebben er nul
.
wat een vreselijke politieke correctheid hier. Maar goed A'dam is dan ook erg links... 1 van de mindere kanten.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Nashje het volgende:
----------------- Stekelenburg -------------------
--- Heitinga ------- Stam ------ Vermaelen ----
----------- Gabri -------- Davids -----------------
---------------------------------- Emanuelson ----
--------- Sneijder ----------------------------------
---------- Huntelaar -------- Babel ---------------
Je mag tegenwoordig 11 man opstellen he?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Nashje het volgende:
We hebben een goede selectie, dat zeker. Maar wat is het nut om slechts tien man op te stellen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Nashje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef Nashje het volgende:
Vergeten er bij te zetten dat dat de opstelling is tegen feyenoord. Sorry.
Die heeft hij al gepresenteerd, alleen denk jij om een of andere reden dat hij op de positie van Sneijder speelt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:38 schreef ub40_bboy het volgende:
Van Geel presenteer nou eens een nieuwe rechtsvoor.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die heeft hij al gepresenteerd, alleen denk jij om een of andere reden dat hij op de positie van Sneijder speelt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef Nashje het volgende:
Vergeten er bij te zetten dat dat de opstelling is tegen feyenoord. Sorry.
Dan zal De Mul eerst moeten vertrekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]Bakie kan op de positie van Sneijder spelen en rechtsvoor. Maar er moet alsnog een rechtsvoor bij. Zijnde als backup voor bakie of als eerste rechtsvoor.
Als De Mul niet vertrekt mag hij naar kleedkamer 2 van mij, aangezien hij de sfeer in kleedkamer 1 te hard vind. Wat een nerd is het ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dan zal De Mul eerst moeten vertrekken.
We hebben toch nog ergens onder het stof zo'n klein Braziliaans opdondertje liggen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:38 schreef ub40_bboy het volgende:
Van Geel presenteer nou eens een nieuwe rechtsvoor.
Dat duurt geloof ik nog een half jaar....quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
We hebben toch nog ergens onder het stof zo'n klein Braziliaans opdondertje liggen?
Ok, lekker laten verstoffen dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat duurt geloof ik nog een half jaar....
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als De Mul niet vertrekt mag hij naar kleedkamer 2 van mij, aangezien hij de sfeer in kleedkamer 1 te hard vind. Wat een nerd is het ook.
Lijkt behoorlijk veel op de 433 van Ajax in 95 (als je nog een rechtsbuiten opstelt):quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Nashje het volgende:
Turkijequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:17 schreef BB-boy het volgende:
Kiki zit toch nog bij Man. City?
AEKquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:28 schreef Fides het volgende:
Zag vanmiddag ook nog de wedstrijd van Ajax tegen AEK/Panathinaikos (nu ff vergeten) waarin Tarik Oulida op 20 jarige leeftijd 2x scoorde.
AEK.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:28 schreef Fides het volgende:
Zag vanmiddag ook nog de wedstrijd van Ajax tegen AEK/Panathinaikos (nu ff vergeten) waarin Tarik Oulida op 20 jarige leeftijd 2x scoorde.
Het jongensboek leek zo mooi te beginnen. ,,Een klein jongetje van achttien jaar kwam uit Moskou naar het grote Ajax dat net de Champions League had gewonnen. Achteraf beschouwd ben ik natuurlijk te vroeg uit Moskou vertrokken. Maar hoe kon ik een aanbieding van Ajax weigeren? Van Gaal hield me voor dat ik eerst het Ajax-systeem moest beheersen, voordat ik in het eerste elftal kon spelen. Maar met Gerard van der Lem, de coach van het tweede, kreeg ik al meteen grote ruzie. Ik had tijd nodig om me aan te passen, maar die kreeg ik niet.''quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:28 schreef PizzaSalami het volgende:
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1998/03/03/Spo/01.html
Demtsjenko dreigt kapot te gaan aan die beklemmende stilte om hem heen. ,,Iets in mijn hoofd weerhield me Olsen om uitleg te vragen. Maar ik ben een grens gepasseerd, ik ga nu een gesprek met hem aanvragen. Ik heb drie jaar van mijn leven weggegooid. Ik ben uit Moskou vertrokken om een ster te worden. Het is nog niet te laat om die droom te realiseren. Maar bij Ajax zal dat niet meer lukken. Ik houd deze strijd niet meer vol. Ik ga kapot in Amsterdam. Ik wil terug naar huis, want ik ben moe, heel moe.''.
Ik noem er net 6quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:31 schreef Consigliere het volgende:
Ik zie wel iets in het terughalen van spelers uit de generatie 95.. Mannen als Kluivert en Kanu zijn echt hele bruikbare voetballers.. En waarom ook niet?
Iemand meer suggesties van spelers die ze kunnen en moeten terughalen?
Per opbod verkopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:32 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik moet nog ergens de handtekening van Demtsjenko hebben liggen, denk ook nog wel dat ik met hem op de foto sta.
Kan verder niets vinden of hij verder nog in leven is.
Nquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:31 schreef Consigliere het volgende:
Ik zie wel iets in het terughalen van spelers uit de generatie 95.. Mannen als Kluivert en Kanu zijn echt hele bruikbare voetballers.. En waarom ook niet?
Had al 2 advertenties zien staan via google, ze waren allebei al verwijderd. Zullen wel gewild zijnquote:
Zijn allemaal nog relatief jong hoor. Ik was serieus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:36 schreef Consigliere het volgende:
[..]
potentiele speler voor Ajax 1 anno 2007/2008 appie..![]()
klopt.. Spelers van het Oranje 98 dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:35 schreef Fides het volgende:
[..]
N
De Boer'tjes, Bogarde, Finidi, Blind, Silooy, Van Vossen, vd Brom etc. zijn al een paar jaar gestopt.
Alleen Kluivert, Kanu, Seedorf en vd Sar lijken me nog opties.
Nando Rafael.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:31 schreef Consigliere het volgende:
quote:
Ik sta nog op de foto met Litmanen, die foto zal pas heul veel waard zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:36 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Had al 2 advertenties zien staan via google, ze waren allebei al verwijderd. Zullen wel gewild zijn.
wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik sta nog op de foto met Litmanen, die foto zal pas heul veel waard zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |