Ha!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef GI het volgende:
Je bloed gewoon uit je kut. Accepteer dat.
Blijf nog even hangen, ik verwacht MUUS zo welquote:
Kom jij uit een ei?!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf nog even hangen, ik verwacht MUUS zo wel
Daarmee zou gelook fok! om zeep geholpen zijn. Fok! draait bij de gratie van Yvonne d'r PMSquote:Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef Nielsch het volgende:
Vrouwen die zeiken over hun ongesteldheid zijn echt zo triest. Als het bij Yvonne echt zo erg is dan stel ik voor dat ze eens naar de dokter gaat of gewoon de pil door gaat slikken.
Met van dat heerlijke geluid.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef yvonne het volgende:
de kledders kwal die op je badkamer vallen, ga zo maar door.
Dat denkt zij, maar in werkelijkheid valt dat allemaal erg mee.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Daarmee zou gelook fok! om zeep geholpen zijn. Fok! draait bij de gratie van Yvonne d'r PMS
Inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef hummus het volgende:
Oh, mag klussen dan ook meteen even aangekaart worden?
Dat heet neuken. Sex. Geslachtsgemeenschap.
Klussen doe je maar met Nico.
Ongi jaquote:Op maandag 25 juni 2007 13:59 schreef Leandra het volgende:
OMG... ongi??![]()
![]()
Lezen de kinderen mee in OUD ofzo![]()
quote:balen van de kl*te duivels
Je bent een man. Dat kan niet anders.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Donkerrode, praktische zwarte stukjes baarmoeder. Trek je die tampon eruit en dan zit er zo'n klont kikker aan. Wel met een mooie boog eruit trekken, dan flatst die klont zo tegen de tegels aan.
Als je maandverband gebruikt is het mooier, want dan vóel je die klonten je doos uit glibberen.
Kunst.
Hebbie daar ook een filmpje van?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Donkerrode, praktische zwarte stukjes baarmoeder. Trek je die tampon eruit en dan zit er zo'n klont kikker aan. Wel met een mooie boog eruit trekken, dan flatst die klont zo tegen de tegels aan.
Als je maandverband gebruikt is het mooier, want dan vóel je die klonten je doos uit glibberen.
Kunst.
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf nog even hangen, ik verwacht MUUS zo wel
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:58 schreef teamlead het volgende:
[..]m'n eetlust is nu toch reddeloos verloren en de kans dat ik vandaag nog productief ga zijn is gedaald tot ver beneden 0.
Ik wacht nog wel even op MUUS
De vlag hangt uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:59 schreef Leandra het volgende:
OMG... "ongi"?? "Rode duiveltjes"???![]()
![]()
Lezen de kinderen mee in OUD ofzo?![]()
Kun je daar dan ook van genieten? Als je bijvoorbeeld in de rij bij de AH staat te kijken naar het chago gezicht van de bliepmiep en je voelt zo'n klont glijden.. denk je dan héél even "quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Kunst.
De Russen komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..].
[..]
De vlag hangt uit..
Mijn tante is op bezoek..
De rode zee komt aanspoelen..
Ik heb mijn periode..
Dat is toch hopelijk ooit als grapje begonnen en overgenomen door mensen zonder humor ofzo??quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ongi ja
De duivels vind ik eik wel het grootste dieptepunt.
[..]
Ze is ingesteld, dan moet je uitkijken met wat je post! Voor je hetw eet zit ze met de vinger op de banknop.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Nielsch het volgende:
Hee, waarom is mijn post verwijderd. Als jullie onzin praten mag ik dat ook.
Weet je wat ook lekker is: genitale wratten. Vooral zo'n kut die er vol mee zit. Lekker likken.
Zelfs die is er.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch hopelijk ooit als grapje begonnen en overgenomen door mensen zonder humor ofzo??
Ik bedoel: dat verzin je toch niet?!
En neuken is "klussen" ???
Is er ergens in OUD een verklarende woordenlijst te vinden??![]()
Heerlijk warm!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kun je daar dan ook van genieten? Als je bijvoorbeeld in de rij bij de AH staat te kijken naar het chago gezicht van de bliepmiep en je voelt zo'n klont glijden.. denk je dan héél even "lekker" ?
blijkbaar gaan vrouwen dat vanzelf begijpen zodra ze een kind gebaard hebben. Alsof de actieve hersencellen met de bevalling ook meekomen ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch hopelijk ooit als grapje begonnen en overgenomen door mensen zonder humor ofzo??
Je bent me voorquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef hummus het volgende:
[..]
Zelfs die is er.
BMM = baarmoedermond
BV = borstvoeding
CB = consultatie bureau / Clear Blue (merk zwangerschapstest)
CD = cyclusdag
FM = follikel meting
FV = flesvoeding
FvF = Fucken voor Fun
Gyn = Gynaecoloog
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
LLM = laatste loodjes moeders
MMM = medische malle molen
NOD = Niet Ongi Dag
Ongi = menstruatie
TOET = trotse ooms en tantes
VK = verloskundige
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef hummus het volgende:
[..]
Zelfs die is er.
BMM = baarmoedermond
BV = borstvoeding
CD = cyclusdag
FM = follikel meting
FV = flesvoeding
FvF = Fucken voor Fun
Gyn = Gynaecoloog
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
NOD = Niet Ongi Dag
Ongi = menstruatie
VK = verloskundige
Dat zijn nou die aambeien en stront.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijkbaar gaan vrouwen dat vanzelf begijpen zodra ze een kind gebaard hebben. Alsof de actieve hersencellen met de bevalling ook meekomen ofzo
Nee, erger, ze hebben weinig humor, en ze vinden MUUS ordinair, raar hè?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... hij bestaat nog serieus ookquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef hummus het volgende:
[..]
Zelfs die is er.
BMM = baarmoedermond
BV = borstvoeding
CD = cyclusdag
FM = follikel meting
FV = flesvoeding
FvF = Fucken voor Fun
Gyn = Gynaecoloog
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
NOD = Niet Ongi Dag
Ongi = menstruatie
VK = verloskundige
Hoe ben jij ter wereld gekomen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
zwangere vrouwen en reeds bevallen vrouwen zijn gewoon gestoord
Mwah... ik heb 15½ jaar geleden een zoon op de wereld gezet, maar ik ben nooit raar gaan praten hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijkbaar gaan vrouwen dat vanzelf begijpen zodra ze een kind gebaard hebben. Alsof de actieve hersencellen met de bevalling ook meekomen ofzo
Tering zeg... Ik wil nooit kinderenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef hummus het volgende:
[..]
Zelfs die is er.
BMM = baarmoedermond
BV = borstvoeding
CD = cyclusdag
FM = follikel meting
FV = flesvoeding
FvF = Fucken voor Fun
Gyn = Gynaecoloog
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
NOD = Niet Ongi Dag
Ongi = menstruatie
VK = verloskundige
Als je mijn moeder zou kennen zou je me gelijk gevenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je mijn moeder zou kennen zou je me gelijk geven
*trots*quote:Op maandag 25 juni 2007 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, erger, ze hebben weinig humor, en ze vinden MUUS ordinair, raar hè?
Zoals ieder kind, door de stront en het bloedquote:
dan neem je toch gewoon een nieuwe?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tering zeg... Ik wil nooit kinderen. Dan wordt mijn vriendin er ook zo één
.
Gatverdamme. Het is niet schattig, het is niet lief, het komt nog het meest in de buurt van het gekoetsjiekoetsjiekoeee boven een wieg. En dan denk ik altijd maar aan de Look Who's Talking scène waarin baby Bruce Willis zich afvraagt waar die idioot boven die wieg in godsnaam mee bezig is.quote:David en Damon, wat een knappe broers zijn jullie zeg!!
Saartje met de kleine staartjes, wat een liefie ben je toch, lekker ondeugend snoetje heb je.
BE, mooie foto's van 2 mooie meiden!
Amber, lekker ding, wat een leuke vrienden heb je!
Maud, prachtig!!
Fons, haha, zit je lekker zo tussen de muziek.
Jetje,klein lief hummeltje, betreschap hoor.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ieder kind, door de stront en het bloed
Wat dan wel weer leuk is, is het afwachten van het moment waarop één van de moeders erachter komt dat haar kroost niet genoemd is in het "[insert naam] wat ben je schattig"-lijstje.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef GI het volgende:
hummus. Je neemt me de woorden uit de mond.
Ik snap dat dus echt niet hè... en dan het liefst nog alle gegevens van Kimberly of Amanda erbij zodat iedere ranzige pedo zich niet alleen op het schatje kan aftrekken maar ook de naam, geboortedatum, school enz. weet (en op weblogs is het soms nog erger)quote:Op maandag 25 juni 2007 14:15 schreef hummus het volgende:
Mag ik ook nog even een boom opzetten over de kinderfototopics? Kijk, dat je je kinderen in hun blote reet op de wc op internet wil zetten is natuurlijk je eigen keus hè. Natuurlijk is het ook je eigen verantwoordelijkheid later de vragen te beantwoorden van je kinderen, "HEB JE MIJ IN M'N BLOTE REET OP INTERNET GEGOOID!" bijvoorbeeld, maar het ergste vind ik nog wel....
dat constante gestoorde gemiep in die topics alsof de kinderen méélezen, à la:
[..]
Gatverdamme. Het is niet schattig, het is niet lief, het komt nog het meest in de buurt van het gekoetsjiekoetsjiekoeee boven een wieg. En dan denk ik altijd maar aan de Look Who's Talking scène waarin baby Bruce Willis zich afvraagt waar die idioot boven die wieg in godsnaam mee bezig is.
En d'r zit wat lelijk grut tussen daar hoor...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef hummus het volgende:
[..]
Wat dan wel weer leuk is, is het afwachten van het moment waarop één van de moeders erachter komt dat haar kroost niet genoemd is in het "[insert naam] wat ben je schattig"-lijstje.Rel!
.
Nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:20 schreef Crappery het volgende:
Rot eens op met dit soort topics kampa
Tuuk wordt dat genegeerd!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:
Ik zag een topic in OUD over niet kunnen neuken na de bevalling. Klik het aan, zie ik mijn naam in dat topic staan met een link naar een topic waar ik in had gepost. Over vieze dingen rond de bevalling.
Het werd massaal genegeerd..
Wel schrikken trouwens, als je in OUD iets aanklikt en je naam staat er zomaar.
Stel eens niet van die gekke vragen, yv.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk wordt dat genegeerd!
Zeiden ze wel "neuken"btw?
geen gevoel meer tijdens gemeenschap sinds de bevallingquote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Stel eens niet van die gekke vragen, yv..
'Gemeenschap'.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef GI het volgende:
De topics die ik mee heb gelezen kom ik met regelmaat een zin tegen zoals :
"Eigenlijk hou ik niet zo van sex, maar je moet wel he" of iets van een dergelijke strekking.
De hoeveelheid medelijden voor de mannen van die gedrochten is niet te beschrijven. Wel snap ik waarom hoeren toch nog klanten krijgen.
pure poëziequote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Kunst.
En dan loop je echt enorm raarquote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pure poëzie
je vergeet een beetje meedrukken dat laatste stukje, anders blijft er wat tussen je schaamlippen hangen
Link!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..], ja, dat ook nog
Er was een man die zich kwam beklagen dat ie nu al 6 maanden geen enkele vorm van sex meer had gehad,
hij werd afgemaakt
Hoe hij het waagde! Die arme vrouw, zwanger, alleen aan zichzelf denken, etc etc.
Het was een fraai topic
arme...arme man!quote:
Oftewel we gaan ouders gewoon compleet verkloten door de tere hormonale zieltjes van de a.s. moeders, de net bevallen moeders en de rest flink te kwetsen.quote:
Goed gezegt nielsch!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef Nielsch het volgende:
Vrouwen die zeiken over hun ongesteldheid zijn echt zo triest. Als het bij Yvonne echt zo erg is dan stel ik voor dat ze eens naar de dokter gaat of gewoon de pil door gaat slikken.
godver.. je zou als man zijnde toch bijna jaloers worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef SHE het volgende:
Ik hou er van
Aangezien ik mijn pil soms wel een half jaar doorslik; word ik bijna psychopatisch als ik dan eindelijk de rode zondvloed laat komen.
Mijn haar gaat pieken, mijn ogen worden pikzwart en mijn borsten doen zelfs pijn als je er naar kijkt!
En dan die eerste doorbraak; een eerste pijnscheut recht door je onderlijf alsof je een orka moet baren. Direct opgevolgd door de eerste storting smut , waarbij ik soms met afgrijzen naar het met draden behangen stuk watten kan kijken.
Alsof elke zorgvuldig door mijn man geloosde kwak er jaren in heeft liggen rotten en ontsteken en zich gilend een weg naar buiten baant.
Maar het mooiste stuk komt pas zo rond de tweede dag. Dan heb ik visioenen van kille, bloederige moorden; eet ik veel rood vlees en wens ik mijn teerbeminde de glibberige spelonken van de rottende hel. Ik krijs, ik jank, ik ben godvergeten lelijk en ik kan binnen een seconde van sarcastisch vrolijk, naar sadistisch gemeen switchen.
Ik zou het eigenlijk vaker moeten doen.
En dat komt ook altijd 1 keer in de 2 maanden terug.quote:
Je hebt van die hele gladde kerels die in de kroeg heupwiegend naar je toe komen. "Oh schatjeeee, jouw lichaam is een tempel en ik wil je vereren." *kwijl, spetter, snuif, kwijl, spuug*quote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef GI het volgende:
De topics die ik mee heb gelezen kom ik met regelmaat een zin tegen zoals :
"Eigenlijk hou ik niet zo van sex, maar je moet wel he" of iets van een dergelijke strekking.
De hoeveelheid medelijden voor de mannen van die gedrochten is niet te beschrijven. Wel snap ik waarom hoeren toch nog klanten krijgen.
Ja, dat zijn de hormonen. Bevallen enzo hè.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dat komt ook altijd 1 keer in de 2 maanden terug.
Dan vliegen alle oud users elkaar in de nek en gaan ze gedurende een normale bonkjes,slietjes periode rellen.
Het fijnste is als je gewoon rustig van het toilet naar de douche loopt en dan een week later nog zo'n lekkere klodder halverwege tegenkomt, kun je er extra lang van genietenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Kunst.
Die kan je zelfs met het bonnetje niet meer terugbrengen. "Nee mevrouw, die is gebruikt, dat ziet u hopelijk toch zelf ook wel?"quote:Op maandag 25 juni 2007 14:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je hebt van die hele gladde kerels die in de kroeg heupwiegend naar je toe komen. "Oh schatjeeee, jouw lichaam is een tempel en ik wil je vereren." *kwijl, spetter, snuif, kwijl, spuug*
Eigenlijk zijn dat soort vrouwen hetzelfde. Ze waggelen ook en ze sproeien ook allerlei vocht in het rond. Alleen is hun tempel uitgewoond en gesloten en zelfs de buitenkant is aan renovatie toe.
TS heeft zichzelf inmiddels voor een intercity geworpen?quote:
ahhhhhhquote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Kunst.
Ik wíl me er niets bij voor kunnen stellenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan me daar zo niks bij voorstellen, 9 maanden geen sex.
Ik lik nooit meer een kutquote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Kunst.
Ho ho ho, 9 maanden en daarna de uitzwangertijdquote:
Daar zit 'm nou net de kneep, het is een soort TBS.quote:
Wat, langer dan een jaar?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho ho, 9 maanden en daarna de uitzwangertijd
briljantquote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Daar zit 'm nou net de kneep, het is een soort TBS.
Je weet nooit wanneer het over is. Open einde.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:09 schreef GI het volgende:
Dat topic.... Damn...
Getver, slierkjes en bonkjes aan je beugel.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef Agiath het volgende:
maar dit mag zomaar door de beugel allemaal
Jaquote:Op maandag 25 juni 2007 16:10 schreef just me het volgende:
ow ja..het is onzin hier dan mag je alles![]()
likje ?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha!
En ná de bevalling zelfs nog erger
Hoop doet leven.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:08 schreef JoeRokocoko het volgende:
Als ik de TT goed begrijp, opent de TS hierna nooit meer zo'n topic als dit?
ik zie het toch meer als een opengerukte ham/kaas tosti waar je net een dot ketchup tussen gekwakt hebtquote:Op maandag 25 juni 2007 18:43 schreef JoeRokocoko het volgende:
TS noemt een kut waar net een kind uit is gekomen een ontplofte egel. En dan zeuren dat sommige vrouwen rare woorden hebben voor ongesteldheid.![]()
Mental picturequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zie het toch meer als een opengerukte ham/kaas tosti waar je net een dot ketchup tussen gekwakt hebt
Dan begin je pas te tellen. Feitelijk is het minimaal 1 jaar en 9 maanden. Het kindje is waar je leven om draait dan, zoals ik zie in mijn omgeving. Je kan nergens anders over praten, je ademt en zweet baby, je raakt in paniek als je de baby niet hoort door je tiende hands babyfoon waar je wel nasa beelden kan ontvangen maar de baby niet ziet en hoort en sex is echt helemaal uit den boze. Stel je voor dat je kind je hoort.....quote:
Ja, maar we hebben dan weer wel Activia nodig om normaal te kunnen schijtenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vrouwen zijn gewoon smerig wezens en bijna hun hele leven lekken ze.
Zijn ze net uit de luiers kunnen ze aan de tampons, om vervolgens als afsluiter met incontinentie slip in het bejaarde huis te wonen. pampers => tampax => dependslip
Doe eens niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zijn ze net uit de luiers kunnen ze aan de tampons, om vervolgens als afsluiter met incontinentie slip in het bejaarde huis te wonen. pampers => tampax => dependslip
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben dan weer wel Activia nodig om normaal te kunnen schijten
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef hummus het volgende:
[..]
Zelfs die is er.
BMM = baarmoedermond
BV = borstvoeding
CD = cyclusdag
FM = follikel meting
FV = flesvoeding
FvF = Fucken voor Fun
Gyn = Gynaecoloog
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
NOD = Niet Ongi Dag
Ongi = menstruatie
VK = verloskundige
Broertje of zusje als je het geslacht nog niet weetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:30 schreef yvonne het volgende:
Wtf is brusje?!
kut....ik weet hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Broertje of zusje als je het geslacht nog niet weet
een samentrekking van broertje of zusje...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:30 schreef yvonne het volgende:
Wtf is brusje?!
en de pil vergeten en dan zwanger raken noemen we ook geen OEPSquote:Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef yvonne het volgende:
Ik begrijp dat het moeilijk is,
en eigenlijk horen tampons ook niet zo open en bloot in de winkel te liggen.
Die horen acher slot en grendel en in bruine verpakkingen!
Reclame over ongesteldheid? Brrrrrrrrrrrrr, vreselijk.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr godverdegodver!
Het is gewoon vies, ranzig, hele bonken, kikkers © MUUS, de meest vreselijke slierken,
de kledders kwal die op je badkamer vallen, ga zo maar door.
Dat heet gewoon: ongesteld, slierken en bonkentijd!
En niet ongi
En al helemaal niet de "rode duiveltjes"
Vrouwen :'(
Jij komt tevaak in OUDquote:
quote:
brusje, dat klinkt zo "ach, heb je het gehoord, Kim en John hebben een kindje, en het is een brusjë...." "ach nee, toch, jeetje joh, wat rot voor ze, hoe zijn ze er onder?"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik mis nog het immer opbeurende: brusje...
OMG! ben zelf moeder (durf het bijna niet te zeggen)
Maar zulke onzin...![]()
ik klus ook voor de kids (kids ook zo'n woord) maar da's voornamelijk toch de legobak uitsoppen op school...
en iets zegt me dat ze dat hier niet zo bedoelen...![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:44 schreef milagro het volgende:
[..]
brusje, dat klinkt zo "ach, heb je het gehoord, Kim en John hebben een kindje, en het is een brusjë...." "ach nee, toch, jeetje joh, wat rot voor ze, hoe zijn ze er onder?"
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik denk van mezelf dat ik niet zo hersenverweekt deed toen ik zwanger was.
lees dan even de commentaren op elkaar koters, als je van verkleuterd spreken houdtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik denk van mezelf dat ik niet zo hersenverweekt deed toen ik zwanger was. gewoon een baby, en eventueel "het" maar zeker geen brusje...
alhoewel ongi en klussen echt wel het toppunt zijn qua verkleuterd spreken...![]()
![]()
mag ik bedanken...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef milagro het volgende:
[..]
lees dan even de commentaren op elkaar koters, als je van verkleuterd spreken houdt
"agompie, toch, Basje, moest je zo huilen dan, umpie"
"Marlou, zo'n grote meid al, knap, hoor dat je al veters kan strikken met 3 maanden!"
"nou, Jobje, ben jij effe verwend, knul! heb maar een fijne dag verder"
en al die babies heftig F5-en achter die pc's
nog leuker is het als er géén commentaar op de foto's komt, dan gaan de mama's sputteren![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor, maar zwangere vrouwen zijn per definitie gewoon niet toerekeningsvatbaar...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
zo hoort het dus he? en goed nalezen, stel je voor dat je een foto (of moeder) hebt overgeslagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef milagro het volgende:
[..]
lees dan even de commentaren op elkaar koters, als je van verkleuterd spreken houdt
"agompie, toch, Basje, moest je zo huilen dan, umpie"
"Marlou, zo'n grote meid al, knap, hoor dat je al veters kan strikken met 3 maanden!"
"nou, Jobje, ben jij effe verwend, knul! heb maar een fijne dag verder"
en al die babies heftig F5-en achter die pc's
nog leuker is het als er géén commentaar op de foto's komt, dan gaan de mama's sputteren![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:26 schreef Rottdog het volgende:
Cas wat ben jij een lekkertje
Dutch we missen je wel hoor
En al die mooie kindjes daarboven mooie Hannah in verjaar kledij, een Aiken met een feestmuts, David en Damon twee schone broers, Staartjes Sara, zwijmel Amber, Maud en Fleur, Fons in zijn koningszetel, Jetje in haar bedje, Demi handreikend, Emma tussen de planten, Anna met de poes, Foto makende Piet stuk voor stuk allemaal te leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow hou op schei uit jah!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef milagro het volgende:
weet je wat me ook leuk lijkt om daar eens te posten?
"geef je flesvoeding? wat goed van je!!"
als tegenhanger van het steevaste "wat goed dat je borstvoeding geeft"
van die moeders die compleet op zijn , omdat ze maandenlang 6 keer per nacht en tig per dag 'geroepen' worden om te voeden, en dan als opstekertje krijgen "hou vol, hè, het is zo belangrijk,, bv is het beste wat je je kind kan geven, en het gaat echt over, je moet gewoon hem wat langer laten huilen ms, maar geef niet op, het is zo zonde!!!!!!"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow hou op schei uit jah!
ik heb mijn middelste zoon 4 weken borstvoeding gegeven, dat deed zo'n pijn dat ik hem blauwe plekken in zijn beentjes kneep ( ja, ik moest volhouden want het was zóveel gezonder dan fles) nou als ik nu zo naar mijn jongens kijk, hebben ze niet bepaald onder de flesvoeding geleden hoor
stelletje turfgravers zijn het
En wat ook zo fijn was...iedere keer als mn dochter begon te huilen, begon ik melk te spuiten...moest ik maar zoogcompressen in mn beha doen, zei de kraamhulp. Toen was ik echt klaar met de borstvoeding. Eerst al een helse bevalling ( inclusief de ontplofte egelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow hou op schei uit jah!
ik heb mijn middelste zoon 4 weken borstvoeding gegeven, dat deed zo'n pijn dat ik hem blauwe plekken in zijn beentjes kneep ( ja, ik moest volhouden want het was zóveel gezonder dan fles) nou als ik nu zo naar mijn jongens kijk, hebben ze niet bepaald onder de flesvoeding geleden hoor
stelletje turfgravers zijn het
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, of gewoon es een eerlijke mening geven over die foto's![]()
Volgens mij zijn er wel eens users die dat hebben geprobeerd, staat me bijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef teamlead het volgende:
[..]dat overleef je niet..
na 25 "oh wat mooi/lief/schattig" opeens een post met "Mwah.. wel aardig gelukt. Beetje jammer van die plofkop en flaporen"
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel eens users die dat hebben geprobeerd, staat me bij
borstvoedingsmaffia...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef milagro het volgende:
[..]
van die moeders die compleet op zijn , omdat ze maandenlang 6 keer per nacht en tig per dag 'geroepen' worden om te voeden, en dan als opstekertje krijgen "hou vol, hè, het is zo belangrijk,, bv is het beste wat je je kind kan geven, en het gaat echt over, je moet gewoon hem wat langer laten huilen ms, maar geef niet op, het is zo zonde!!!!!!"
godverdomme, stelletje macrameeënde geitenwollensokken puurnatuur venkeltheeïge libellelezende tepelklovende mutsen, soms hè, soms hè, echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry meelezenden, mijn bek is opengebroken, ik liet me even gaan
Valt mee, ze worden even kwaad, er worden wat hormonen rond gespoten, en daarna keuvelen ze gewoon vol verrukking verder over poepluiers alsof er nooit wat gebeurd isquote:
Bij mijn eerste heb ik ook gekolfd in het ziekenhuis. Vreslijk...zo'n erorm apparaat waar je tiet dan in moet. En dan wordt ie helemaal uitgerekt...( en dan zo'n zuster ernaast die glimlachend zegt "goed hoor, je hebt al 10 ml.....wel volhouden hoor")quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
ow mén...en dan dat 'afbinden' daarna, omdat de melk al op gang is aaaargh...de PIJN!!!
en ja....spuitende tietenik heb 1 keer helemaal dubbel gelegen van het lachen, het spoot er zo hard uit dat mijn zoontje er helemaal onder zat
en daarbij nog dat afkolven (hij lag in z'huis in het begin) ik voelde me echt Klarabella Koe
[afbeelding]
Ik ben één van de weinige mannen die zich daar in dat wespennest durft te begeven. I'm a thrillseekerquote:
quote:
Mag ik dat dan zeggen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en wat moet dat zijn dan? ga me niet vertellen dat dat neuken betekend he?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en wat moet dat zijn dan? ga me niet vertellen dat dat neuken betekend he?
en dat is?quote:
m.a.w. ze lopen 70 jaar achter in hun ontwikkeling?quote:
Je gaat ook nog in de verdedigingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Da's geen echte [OUD]-term i.i.g, dus dat zou overal op Fok kunnen voorkomen, nouja... bijna
quote:
in Friesland welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
m.a.w. ze lopen 70 jaar achter in hun ontwikkeling?
Nee, je WORDT geprikkeprakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
in Friesland wel
dus....dus...hoe zit dat nou met dat prikkeprakken?
is dat een werkwoord?
ik heb geprikkeprakt
hun prikkeprakken
we prikkeprakten
loop niet zo te mierenprikkeprakken....
doet me een beetje aan pikkeprakken denken wat ws iets Twents is voor neuken....
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
geen gevoel meer tijdens gemeenschap sinds de bevalling
gelukkig wel!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:54 schreef teamlead het volgende:ik dacht dat het over het klaarmaken van een maaltijd voor een kind gaat.. zo van "even het fruit prikkeprakken"
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
geen gevoel meer tijdens gemeenschap sinds de bevalling
WTF??? wat is dat nou voor 'advies'?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zij zit meer op kinderen te wachten dan jij begrijp ik?!
Mag Jimmie een ff een ban voor hij de kans krijgt dit te laten lezen?!![]()
Geloof mij nou: al zouden ze haar te krap hechten zodat je niet eens meer eh... 'prikkeprakken' kunt, dan nog is het de kinderen waard!Zo... laat de ban maar zitten, dit grijpt vriendinlief wel aan als argument!
![]()
whehehe...mijn zoontje had een keertje iets in mijn nachtkastje gevonden...komt ermee naar beneden:quote:
Preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef milagro het volgende:
nu ja, ik vind dat prikkeprakken niet echt een OUD jeukwoord, het is volgens mij ook meer grappend bedoeld, geen rare preutsheid of zo, in de trant van "er lezen kinderen mee" al lezen er geen kinderen mee
ik wil in een sereneus gesprek het bezigen van het woord neuken ook nog wel eens achterwege laten, hoor, en het 'naar bed gaan met' of zo noemen.
nee, we zoeken naar woorden als ongi, vlos, en oeps
Euh... wat is een "Oeps"? Gevalletje "pap, mams, ik moet even met julie praten"?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef milagro het volgende:
nu ja, ik vind dat prikkeprakken niet echt een OUD jeukwoord, het is volgens mij ook meer grappend bedoeld, geen rare preutsheid of zo, in de trant van "er lezen kinderen mee" al lezen er geen kinderen mee
ik wil in een sereneus gesprek het bezigen van het woord neuken ook nog wel eens achterwege laten, hoor, en het 'naar bed gaan met' of zo noemen.
nee, we zoeken naar woorden als ongi, vlos, en oeps
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:
Ik zag een topic in OUD over niet kunnen neuken na de bevalling. Klik het aan, zie ik mijn naam in dat topic staan met een link naar een topic waar ik in had gepost. Over vieze dingen rond de bevalling.
Het werd massaal genegeerd..
Wel schrikken trouwens, als je in OUD iets aanklikt en je naam staat er zomaar.
Ik durf geen antwoord meer te gevenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh... wat is een "Oeps"? Gevalletje "pap, mams, ik moet even met julie praten"?
een per ongeluk expresje, oftewel een "vette pech voor vriendlief, ik hou het!"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh... wat is een "Oeps"? Gevalletje "pap, mams, ik moet even met julie praten"?
whehehe.. en een vent die dat gelooft ook nog zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef milagro het volgende:
[..]
een per ongeluk expresje, oftewel een "vette pech voor vriendlief, ik hou het!"
al wordt het uiteraard gebracht als een "ik heb de pil echt heel trouw geslikt, maar ik ben nu eenmaal zo vruchtbaar, dat ik dwars door de pil heen zwanger raak, dat is al tot drie keer toe gebleken immers"![]()
![]()
![]()
*mental note*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef milagro het volgende:
[..]
al wordt het uiteraard gebracht als een "ik heb de pil echt heel trouw geslikt, maar ik ben nu eenmaal zo vruchtbaar, dat ik dwars door de pil heen zwanger raak, dat is al tot drie keer toe gebleken immers"![]()
![]()
![]()
Ah, in de categorie: "de-relatie-is-kut-maar-misschien-als-ie-papa-wordt-draait-ie-wel-bij" dus. Wat meestal ook de vrouwen zijn die in de "hem-heel-anders-kennen-en-dan-issie-wel-lief"-categorie zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, mishandelde vrouwen, wat is een mooi verhullend woord/afkorting daarvoor... effe denken... deurmat, nee, te obvious... uuuh bo(ks)ba(l) hm, nee......klapvee, nee, .. mishandelde vrouw de emvee!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, in de categorie: "de-relatie-is-kut-maar-misschien-als-ie-papa-wordt-draait-ie-wel-bij" dus. Wat meestal ook de vrouwen zijn die in de "hem-heel-anders-kennen-en-dan-issie-wel-lief"-categorie zitten.
dit doen ze trouwens ook bij de scans die hubbielief even heeft ingescand van de echoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo hoort het dus he? en goed nalezen, stel je voor dat je een foto (of moeder) hebt overgeslagen
[..]
waar ik zelfs aan de hand van pijlen , cirkeltjes niet wijs uit wordtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dit doen ze trouwens ook bij de scans die hubbielief even heeft ingescand van de echo
Dat doet me denken aan hoe een familielid een bevallig omschreef:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:23 schreef Jurk het volgende:
Voor iets wat voelt alsof een boze kabouter met zn tanden stukken van je baarmoederwand scheurt, fijn kauwt en uitspuugt in je tampon, dekt "ongi" de lading niet, hoor....![]()
mja of 'meneer' vorm achter de user naam van de vrouw plakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ook al zoiets... "hubbie"![]()
"de mister"
"pappie"
Huh?quote:FvF = Fucken voor Fun
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:45 schreef milagro het volgende:
[..]
"
godverdomme, stelletje macrameeënde geitenwollensokken puurnatuur venkeltheeïge libellelezende tepelklovende mutsen, soms hè, soms hè, echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, daag! Ik woon wel op de Veluwe, maar da's wel t laatste waar ik aan denk tijdens het neuken.quote:
werkt anders prima om je orgasme uit te stellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, daag! Ik woon wel op de Veluwe, maar da's wel t laatste waar ik aan denk tijdens het neuken.![]()
daarbij denk ik weer eerder aan spermaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:43 schreef Bass-Miss het volgende:
Ze hebben ooit eens borstvoeding 'het witte goud' genoemd. En nu durf ik die twee liter uit mijn diepvries niet eens meer weggooien.
Op de één of andere manier denk ik niet dat dat helpt bij iemand die op de Veluwe woontquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
werkt anders prima om je orgasme uit te stellen
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:43 schreef Bass-Miss het volgende:
Ze hebben ooit eens borstvoeding 'het witte goud' genoemd. En nu durf ik die twee liter uit mijn diepvries niet eens meer weggooien.
OMG!! You're joking right?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:43 schreef Bass-Miss het volgende:
tenzij het op commando moet, hè, op gezette tijden...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, daag! Ik woon wel op de Veluwe, maar da's wel t laatste waar ik aan denk tijdens het neuken.![]()
Ik had een huisgenoot in mijn studentenhuis en die deed PABO. Dat onderwerp deed het altijd goed op feestjes waar 15 van haar PABO- "dinnetjes (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
is er trouwens geen topic over de 'corrigerende tik'?
zou ook wel een geinige discussie opleveren denk ik
Ik denk even aan de overburen 1).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
werkt anders prima om je orgasme uit te stellen
Zal ik? Zal ik?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
is er trouwens geen topic over de 'corrigerende tik'?
zou ook wel een geinige discussie opleveren denk ik
Als het bijna vol is kan ik het schoppen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan hoe een familielid een bevallig omschreef:
"in 9 maanden bouwen ze een boot in je buik, en tegen de tijd dattie af is en er uit moet zetten ze eerst nog even de masten rechtop"
Kunnen we niet gewoon een topic beginnen waarbij we de zaken gewoon bij de normale naam noemen? Of zouden de OUD-dames het dan niet snappen?
gelukkig is een topic vol na 300 postsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als het bijna vol is kan ik het schoppen?
Oh nee krijg ik weer:
Ah, je had weer zin eens te komen rellen in OUD?
En dat x1000 als ik daar een afwijkende mening heb.
ja, doe je reputatie eens eer aanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh nee krijg ik weer:
Ben je daar nu nog niet aan gewend yvonnequote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh nee krijg ik weer:
Maar waarom zou je dat doen dan? Dat het een achterlijke manier van posten is, prima, daar ben ik het helemaal mee eens....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh nee krijg ik weer:
dan gaan ze het topic 'massaal' verstieren, elkaar oproepend via PM, om dan triomfantelijk achterover te leunen "zo werk je onwelgevallige meningen cq users weg".quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh nee krijg ik weer:
Verkoop het!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:43 schreef Bass-Miss het volgende:
Het is eik zo on FOK!s dat OUDquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef milagro het volgende:
[..]
dan gaan ze het topic 'massaal' verstieren, elkaar oproepend via PM, om dan triomfantelijk achterover te leunen "zo werk je onwelgevallige meningen cq users weg".
of in FB "jij komt hier alleen maar om te rellen, dus waar bemoei je je mee" ... dat je meestal meeleest in de verschillende topics , maar 9 vd 10 keer maar niets post omdat je op je vingers kan natellen dat je weer op minstens 300 tenen gaat staan , telt natuurlijk niet
Alleen [ONZ] is Fok!s....quote:
quote:
Mooiste wat er is. Echt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef yvonne het volgende:
rellen in OUD?
Ja, en dan vooral tijdens het wegwerken poeslieve PMmetjes sturen dat ze het helemaal met je eens zijn, maar het niet hardop durven te zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:01 schreef milagro het volgende:
[..]
dan gaan ze het topic 'massaal' verstieren, elkaar oproepend via PM, om dan triomfantelijk achterover te leunen "zo werk je onwelgevallige meningen cq users weg".
Dát is dan weer heel erg [OUD] inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral tijdens het wegwerken poeslieve PMmetjes sturen dat ze het helemaal met je eens zijn, maar het niet hardop durven te zeggen
de PM is voor de OUD dames echt een geschenk uit de hemel volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral tijdens het wegwerken poeslieve PMmetjes sturen dat ze het helemaal met je eens zijn, maar het niet hardop durven te zeggen
De laatste rel waar ik me tegenaan bemoeide was dat negeren overigens to-ta-le onzinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Tezz het volgende:
Ah.........dat is het dus! Ik moet woorden als 'ongi' (ril) en 'vlos' en zo gebruiken om in OUD te mogen meeposten! Ik heb daar wel eens wat gepost, maar werd compleet genegeerd. Maar nu weet ik hoe het moet!![]()
Stel je nou eens voor dat je daarmee getrouwd bent. Mja, dan kan je er vanaf..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:13 schreef milagro het volgende:
lekker roddelen achter de schermen en voor de schermen met het opgeheven vingertje "had je dat nu niet anders kunnen formuleren, waarom nu zo bot, je kwetst er zoveel mensen mee, waarom doe je dat toch" "valt me zooooooooo tegen van je, hè, had ik van jou niet verwacht"
op geen enkel sub-forum, toch? Fokkers zijn haske aardige lui, zeker tegen nieuwe gezichten in de SC!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De laatste rel waar ik me tegenaan bemoeide was dat negeren overigens to-ta-le onzin
Dat deed men echt niet
ow, nu weet ik ook meteen waarom ik daar ook wordt genegeerd....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Tezz het volgende:
Ah.........dat is het dus! Ik moet woorden als 'ongi' (ril) en 'vlos' en zo gebruiken om in OUD te mogen meeposten! Ik heb daar wel eens wat gepost, maar werd compleet genegeerd. Maar nu weet ik hoe het moet!![]()
Ja duhhhhhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De laatste rel waar ik me tegenaan bemoeide was dat negeren overigens to-ta-le onzin
Dat deed men echt niet
Ik denk dat het dan onder KvK valt, hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow, nu weet ik ook meteen waarom ik daar ook wordt genegeerd....
nouja, ik ben ook alleen maar de bevalling van Kleintje aan het volgen....dat mens schiet ook niet erg op
misschien moet ze eens stevig gaan FvF-en
nee, de technieken die men destijds hanteerde zijn zwaar achterhaald....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef RonaldV het volgende:
Mag je als ervaringsdeskundige (ouder van twee tieners) daar eigenlijk reageren op die nonsens?
Neuh, je staat waarschijnlijk te helder in de wereld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
dat valt 's avonds best tegen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Neuh, je staat waarschijnlijk te helder in de wereld.
(Daar loopt Yvonne ook 'tegenaan'. Kunnen ze slecht tegen..)
ja, wat isd atquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, de technieken die men destijds hanteerde zijn zwaar achterhaald....
ik bedoel: Rapley methode? WTF??
Name of the game daaro.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:19 schreef milagro het volgende:
gebrek aan intuitie
hoe deden ze dat 25 jaar geleden eigenlijk, blijkbaar leef ik namelijk nog dus moet men moeder toen iets goed gedaan hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, wat isd at
sowieso trouwens verbaas ik me over waar men allemaal over 'piekert', hoeveel ml melk er gedronken wordt, hoe fijn je de worteltjes stampt, hoe lang en hoe vaak een kind moet slapen, hoe lang de speentjes in de steriliseerwhatever moeten, hoe lang je je kind mag laten huilen, hoe de draagdoek om moet, en daar dan ook onmiddelijk commentaar op krijgen als je dat vertelt, of je je kind wel met zus mag laten spelen, dat je dus absoluut niet voor de zesde maand iets anders dan weetikwat mag geven, of dat klopt, alles alles alles vraagt men zich af, alsof er een al twijfel is en een compleet gebrek aan intuitie, inschatting en ja, natte vingerwerk, het kan,echt!!!!!!
waar waren de dames geweest zonder internet, compleet lost en in paniek, want alles moet even in OUD geverifieerd worden, lijkt wel, geen miligrammetje meer zonder overleg met de club
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoe deden ze dat 25 jaar geleden eigenlijk, blijkbaar leef ik namelijk nog dus moet men moeder toen iets goed gedaan hebben
Dat mag je niet zeggen, want dat is gewoon niet waar. Je zeurt en wilt gewoon rellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit was zeker off-topicquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar kinderen mag je gewoon slaan als ze niet willen luisteren of niet willen stoppen met janken.
Je hoeft ze niet meteen het ziekenhuis in te slaan, maar een corrigerende tik mag.
Zo OUD-jes, dan weten jullie dat.
Oh ja, ik miste deel2 al!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:13 schreef milagro het volgende:
ms moet er maar een deel 2 over borstvoeden in het openbaar geopend worden![]()
in FB postte zelfs een modje : "is er behoefte aan een deel 2, nee, hè" of zoiets![]()
![]()
omg als je toch eens het heiligste der heiligste ietwat kritisch benadert
"geef je flesvoeding? wat goed van je !!"![]()
het is zo verleidelijk, hè![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:45 schreef milagro het volgende:
[..]
dat bedoel ik
volgens mij word je juist door dat chronische advies vragen en vergelijken onzeker, je krijgt tig verschillende adviezen, sommigen fakkelen je compleet af, anderen maken je bang met onzinrampscenario's "neeee, je mag echt NOOOOOOOOOOOIT je kind thee geven voor ze 6 maanden is, als je dat doet dan zakt de Nikkei index in, overstroomt de Tiber, droogt de enige waterput in Bdingo op en zal de neef van de slager de 50 niet halen!!!!" en de rest voelt ineens een band met je omdat je toevallig ook je kind onder het matrasje legt als het niet wil slapen.
Oi, ik wil helemaal niet horen hoe mijn schoonmoeder huis-tuin-keuken pr0n had.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:24 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb nog even, ze moeten aardig wat lezen
Ik had het niet over je schoonmoeder!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oi, ik wil helemaal niet horen hoe mijn schoonmoeder huis-tuin-keuken pr0n had.
of bij welk standje ik verwekt benquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oi, ik wil helemaal niet horen hoe mijn schoonmoeder huis-tuin-keuken pr0n had.
De eerste TR staat er al.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef RonaldV het volgende:
ok, ik zal wel vermoord gaan worden: Ouwe wijven rond de dorpspomp.
quote:
Serieus?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:42 schreef mane het volgende:
"Ik voel me niet aangesproken" betekent in OUD steevast "ik voel me beledigd tot op het bot en wacht maar tot mijn vriendinnetjes hier ook zijn".
waarom heb ik nou het vermoeden dat het posten van deze link in dit topic niet echt goed zal zijn voor die petitiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef dubidub het volgende:
Puick topic
Wat ik tegenkwam in OUD:
http://www.babysabbatical.nl/petitie.html
dat is toch echt te erg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef dubidub het volgende:
Puick topic
Wat ik tegenkwam in OUD:
http://www.babysabbatical.nl/petitie.html
nou, volgens mij is het al duidelijk wat er besloten isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef milagro het volgende:
[..]
en ondertussen wordt er druk ge-PMt "wat doen we? reageren we of negeren we, of baggeren we het vol?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |