Ha!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef GI het volgende:
Je bloed gewoon uit je kut. Accepteer dat.
Blijf nog even hangen, ik verwacht MUUS zo welquote:
Kom jij uit een ei?!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf nog even hangen, ik verwacht MUUS zo wel
Daarmee zou gelook fok! om zeep geholpen zijn. Fok! draait bij de gratie van Yvonne d'r PMSquote:Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef Nielsch het volgende:
Vrouwen die zeiken over hun ongesteldheid zijn echt zo triest. Als het bij Yvonne echt zo erg is dan stel ik voor dat ze eens naar de dokter gaat of gewoon de pil door gaat slikken.
Met van dat heerlijke geluid.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef yvonne het volgende:
de kledders kwal die op je badkamer vallen, ga zo maar door.
Dat denkt zij, maar in werkelijkheid valt dat allemaal erg mee.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Daarmee zou gelook fok! om zeep geholpen zijn. Fok! draait bij de gratie van Yvonne d'r PMS
Inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef hummus het volgende:
Oh, mag klussen dan ook meteen even aangekaart worden?
Dat heet neuken. Sex. Geslachtsgemeenschap.
Klussen doe je maar met Nico.
Ongi jaquote:Op maandag 25 juni 2007 13:59 schreef Leandra het volgende:
OMG... ongi??![]()
![]()
Lezen de kinderen mee in OUD ofzo![]()
quote:balen van de kl*te duivels
Je bent een man. Dat kan niet anders.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Donkerrode, praktische zwarte stukjes baarmoeder. Trek je die tampon eruit en dan zit er zo'n klont kikker aan. Wel met een mooie boog eruit trekken, dan flatst die klont zo tegen de tegels aan.
Als je maandverband gebruikt is het mooier, want dan vóel je die klonten je doos uit glibberen.
Kunst.
Hebbie daar ook een filmpje van?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Donkerrode, praktische zwarte stukjes baarmoeder. Trek je die tampon eruit en dan zit er zo'n klont kikker aan. Wel met een mooie boog eruit trekken, dan flatst die klont zo tegen de tegels aan.
Als je maandverband gebruikt is het mooier, want dan vóel je die klonten je doos uit glibberen.
Kunst.
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf nog even hangen, ik verwacht MUUS zo wel
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:58 schreef teamlead het volgende:
[..]m'n eetlust is nu toch reddeloos verloren en de kans dat ik vandaag nog productief ga zijn is gedaald tot ver beneden 0.
Ik wacht nog wel even op MUUS
De vlag hangt uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:59 schreef Leandra het volgende:
OMG... "ongi"?? "Rode duiveltjes"???![]()
![]()
Lezen de kinderen mee in OUD ofzo?![]()
Kun je daar dan ook van genieten? Als je bijvoorbeeld in de rij bij de AH staat te kijken naar het chago gezicht van de bliepmiep en je voelt zo'n klont glijden.. denk je dan héél even "quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Kunst.
De Russen komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..].
[..]
De vlag hangt uit..
Mijn tante is op bezoek..
De rode zee komt aanspoelen..
Ik heb mijn periode..
Dat is toch hopelijk ooit als grapje begonnen en overgenomen door mensen zonder humor ofzo??quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ongi ja
De duivels vind ik eik wel het grootste dieptepunt.
[..]
Ze is ingesteld, dan moet je uitkijken met wat je post! Voor je hetw eet zit ze met de vinger op de banknop.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Nielsch het volgende:
Hee, waarom is mijn post verwijderd. Als jullie onzin praten mag ik dat ook.
Weet je wat ook lekker is: genitale wratten. Vooral zo'n kut die er vol mee zit. Lekker likken.
Zelfs die is er.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch hopelijk ooit als grapje begonnen en overgenomen door mensen zonder humor ofzo??
Ik bedoel: dat verzin je toch niet?!
En neuken is "klussen" ???
Is er ergens in OUD een verklarende woordenlijst te vinden??![]()
Heerlijk warm!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kun je daar dan ook van genieten? Als je bijvoorbeeld in de rij bij de AH staat te kijken naar het chago gezicht van de bliepmiep en je voelt zo'n klont glijden.. denk je dan héél even "lekker" ?
blijkbaar gaan vrouwen dat vanzelf begijpen zodra ze een kind gebaard hebben. Alsof de actieve hersencellen met de bevalling ook meekomen ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch hopelijk ooit als grapje begonnen en overgenomen door mensen zonder humor ofzo??
Je bent me voorquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef hummus het volgende:
[..]
Zelfs die is er.
BMM = baarmoedermond
BV = borstvoeding
CB = consultatie bureau / Clear Blue (merk zwangerschapstest)
CD = cyclusdag
FM = follikel meting
FV = flesvoeding
FvF = Fucken voor Fun
Gyn = Gynaecoloog
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
LLM = laatste loodjes moeders
MMM = medische malle molen
NOD = Niet Ongi Dag
Ongi = menstruatie
TOET = trotse ooms en tantes
VK = verloskundige
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef hummus het volgende:
[..]
Zelfs die is er.
BMM = baarmoedermond
BV = borstvoeding
CD = cyclusdag
FM = follikel meting
FV = flesvoeding
FvF = Fucken voor Fun
Gyn = Gynaecoloog
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
NOD = Niet Ongi Dag
Ongi = menstruatie
VK = verloskundige
Dat zijn nou die aambeien en stront.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijkbaar gaan vrouwen dat vanzelf begijpen zodra ze een kind gebaard hebben. Alsof de actieve hersencellen met de bevalling ook meekomen ofzo
Nee, erger, ze hebben weinig humor, en ze vinden MUUS ordinair, raar hè?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... hij bestaat nog serieus ookquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef hummus het volgende:
[..]
Zelfs die is er.
BMM = baarmoedermond
BV = borstvoeding
CD = cyclusdag
FM = follikel meting
FV = flesvoeding
FvF = Fucken voor Fun
Gyn = Gynaecoloog
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
NOD = Niet Ongi Dag
Ongi = menstruatie
VK = verloskundige
Hoe ben jij ter wereld gekomen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
zwangere vrouwen en reeds bevallen vrouwen zijn gewoon gestoord
Mwah... ik heb 15½ jaar geleden een zoon op de wereld gezet, maar ik ben nooit raar gaan praten hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijkbaar gaan vrouwen dat vanzelf begijpen zodra ze een kind gebaard hebben. Alsof de actieve hersencellen met de bevalling ook meekomen ofzo
Tering zeg... Ik wil nooit kinderenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef hummus het volgende:
[..]
Zelfs die is er.
BMM = baarmoedermond
BV = borstvoeding
CD = cyclusdag
FM = follikel meting
FV = flesvoeding
FvF = Fucken voor Fun
Gyn = Gynaecoloog
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
NOD = Niet Ongi Dag
Ongi = menstruatie
VK = verloskundige
Als je mijn moeder zou kennen zou je me gelijk gevenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je mijn moeder zou kennen zou je me gelijk geven
*trots*quote:Op maandag 25 juni 2007 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, erger, ze hebben weinig humor, en ze vinden MUUS ordinair, raar hè?
Zoals ieder kind, door de stront en het bloedquote:
dan neem je toch gewoon een nieuwe?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tering zeg... Ik wil nooit kinderen. Dan wordt mijn vriendin er ook zo één
.
Gatverdamme. Het is niet schattig, het is niet lief, het komt nog het meest in de buurt van het gekoetsjiekoetsjiekoeee boven een wieg. En dan denk ik altijd maar aan de Look Who's Talking scène waarin baby Bruce Willis zich afvraagt waar die idioot boven die wieg in godsnaam mee bezig is.quote:David en Damon, wat een knappe broers zijn jullie zeg!!
Saartje met de kleine staartjes, wat een liefie ben je toch, lekker ondeugend snoetje heb je.
BE, mooie foto's van 2 mooie meiden!
Amber, lekker ding, wat een leuke vrienden heb je!
Maud, prachtig!!
Fons, haha, zit je lekker zo tussen de muziek.
Jetje,klein lief hummeltje, betreschap hoor.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ieder kind, door de stront en het bloed
Wat dan wel weer leuk is, is het afwachten van het moment waarop één van de moeders erachter komt dat haar kroost niet genoemd is in het "[insert naam] wat ben je schattig"-lijstje.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:16 schreef GI het volgende:
hummus. Je neemt me de woorden uit de mond.
Ik snap dat dus echt niet hè... en dan het liefst nog alle gegevens van Kimberly of Amanda erbij zodat iedere ranzige pedo zich niet alleen op het schatje kan aftrekken maar ook de naam, geboortedatum, school enz. weet (en op weblogs is het soms nog erger)quote:Op maandag 25 juni 2007 14:15 schreef hummus het volgende:
Mag ik ook nog even een boom opzetten over de kinderfototopics? Kijk, dat je je kinderen in hun blote reet op de wc op internet wil zetten is natuurlijk je eigen keus hè. Natuurlijk is het ook je eigen verantwoordelijkheid later de vragen te beantwoorden van je kinderen, "HEB JE MIJ IN M'N BLOTE REET OP INTERNET GEGOOID!" bijvoorbeeld, maar het ergste vind ik nog wel....
dat constante gestoorde gemiep in die topics alsof de kinderen méélezen, à la:
[..]
Gatverdamme. Het is niet schattig, het is niet lief, het komt nog het meest in de buurt van het gekoetsjiekoetsjiekoeee boven een wieg. En dan denk ik altijd maar aan de Look Who's Talking scène waarin baby Bruce Willis zich afvraagt waar die idioot boven die wieg in godsnaam mee bezig is.
En d'r zit wat lelijk grut tussen daar hoor...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef hummus het volgende:
[..]
Wat dan wel weer leuk is, is het afwachten van het moment waarop één van de moeders erachter komt dat haar kroost niet genoemd is in het "[insert naam] wat ben je schattig"-lijstje.Rel!
.
Nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:20 schreef Crappery het volgende:
Rot eens op met dit soort topics kampa
Tuuk wordt dat genegeerd!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:
Ik zag een topic in OUD over niet kunnen neuken na de bevalling. Klik het aan, zie ik mijn naam in dat topic staan met een link naar een topic waar ik in had gepost. Over vieze dingen rond de bevalling.
Het werd massaal genegeerd..
Wel schrikken trouwens, als je in OUD iets aanklikt en je naam staat er zomaar.
Stel eens niet van die gekke vragen, yv.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk wordt dat genegeerd!
Zeiden ze wel "neuken"btw?
geen gevoel meer tijdens gemeenschap sinds de bevallingquote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Stel eens niet van die gekke vragen, yv..
'Gemeenschap'.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef GI het volgende:
De topics die ik mee heb gelezen kom ik met regelmaat een zin tegen zoals :
"Eigenlijk hou ik niet zo van sex, maar je moet wel he" of iets van een dergelijke strekking.
De hoeveelheid medelijden voor de mannen van die gedrochten is niet te beschrijven. Wel snap ik waarom hoeren toch nog klanten krijgen.
pure poëziequote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Kunst.
En dan loop je echt enorm raarquote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pure poëzie
je vergeet een beetje meedrukken dat laatste stukje, anders blijft er wat tussen je schaamlippen hangen
Link!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..], ja, dat ook nog
Er was een man die zich kwam beklagen dat ie nu al 6 maanden geen enkele vorm van sex meer had gehad,
hij werd afgemaakt
Hoe hij het waagde! Die arme vrouw, zwanger, alleen aan zichzelf denken, etc etc.
Het was een fraai topic
arme...arme man!quote:
Oftewel we gaan ouders gewoon compleet verkloten door de tere hormonale zieltjes van de a.s. moeders, de net bevallen moeders en de rest flink te kwetsen.quote:
Goed gezegt nielsch!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef Nielsch het volgende:
Vrouwen die zeiken over hun ongesteldheid zijn echt zo triest. Als het bij Yvonne echt zo erg is dan stel ik voor dat ze eens naar de dokter gaat of gewoon de pil door gaat slikken.
godver.. je zou als man zijnde toch bijna jaloers worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef SHE het volgende:
Ik hou er van
Aangezien ik mijn pil soms wel een half jaar doorslik; word ik bijna psychopatisch als ik dan eindelijk de rode zondvloed laat komen.
Mijn haar gaat pieken, mijn ogen worden pikzwart en mijn borsten doen zelfs pijn als je er naar kijkt!
En dan die eerste doorbraak; een eerste pijnscheut recht door je onderlijf alsof je een orka moet baren. Direct opgevolgd door de eerste storting smut , waarbij ik soms met afgrijzen naar het met draden behangen stuk watten kan kijken.
Alsof elke zorgvuldig door mijn man geloosde kwak er jaren in heeft liggen rotten en ontsteken en zich gilend een weg naar buiten baant.
Maar het mooiste stuk komt pas zo rond de tweede dag. Dan heb ik visioenen van kille, bloederige moorden; eet ik veel rood vlees en wens ik mijn teerbeminde de glibberige spelonken van de rottende hel. Ik krijs, ik jank, ik ben godvergeten lelijk en ik kan binnen een seconde van sarcastisch vrolijk, naar sadistisch gemeen switchen.
Ik zou het eigenlijk vaker moeten doen.
En dat komt ook altijd 1 keer in de 2 maanden terug.quote:
Je hebt van die hele gladde kerels die in de kroeg heupwiegend naar je toe komen. "Oh schatjeeee, jouw lichaam is een tempel en ik wil je vereren." *kwijl, spetter, snuif, kwijl, spuug*quote:Op maandag 25 juni 2007 14:26 schreef GI het volgende:
De topics die ik mee heb gelezen kom ik met regelmaat een zin tegen zoals :
"Eigenlijk hou ik niet zo van sex, maar je moet wel he" of iets van een dergelijke strekking.
De hoeveelheid medelijden voor de mannen van die gedrochten is niet te beschrijven. Wel snap ik waarom hoeren toch nog klanten krijgen.
Ja, dat zijn de hormonen. Bevallen enzo hè.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dat komt ook altijd 1 keer in de 2 maanden terug.
Dan vliegen alle oud users elkaar in de nek en gaan ze gedurende een normale bonkjes,slietjes periode rellen.
Het fijnste is als je gewoon rustig van het toilet naar de douche loopt en dan een week later nog zo'n lekkere klodder halverwege tegenkomt, kun je er extra lang van genietenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Kunst.
Die kan je zelfs met het bonnetje niet meer terugbrengen. "Nee mevrouw, die is gebruikt, dat ziet u hopelijk toch zelf ook wel?"quote:Op maandag 25 juni 2007 14:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je hebt van die hele gladde kerels die in de kroeg heupwiegend naar je toe komen. "Oh schatjeeee, jouw lichaam is een tempel en ik wil je vereren." *kwijl, spetter, snuif, kwijl, spuug*
Eigenlijk zijn dat soort vrouwen hetzelfde. Ze waggelen ook en ze sproeien ook allerlei vocht in het rond. Alleen is hun tempel uitgewoond en gesloten en zelfs de buitenkant is aan renovatie toe.
TS heeft zichzelf inmiddels voor een intercity geworpen?quote:
ahhhhhhquote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Kunst.
Ik wíl me er niets bij voor kunnen stellenquote:Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan me daar zo niks bij voorstellen, 9 maanden geen sex.
Ik lik nooit meer een kutquote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MUUS het volgende:
Kunst.
Ho ho ho, 9 maanden en daarna de uitzwangertijdquote:
Daar zit 'm nou net de kneep, het is een soort TBS.quote:
Wat, langer dan een jaar?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho ho, 9 maanden en daarna de uitzwangertijd
briljantquote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Daar zit 'm nou net de kneep, het is een soort TBS.
Je weet nooit wanneer het over is. Open einde.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:09 schreef GI het volgende:
Dat topic.... Damn...
Getver, slierkjes en bonkjes aan je beugel.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef Agiath het volgende:
maar dit mag zomaar door de beugel allemaal
Jaquote:Op maandag 25 juni 2007 16:10 schreef just me het volgende:
ow ja..het is onzin hier dan mag je alles![]()
likje ?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha!
En ná de bevalling zelfs nog erger
Hoop doet leven.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:08 schreef JoeRokocoko het volgende:
Als ik de TT goed begrijp, opent de TS hierna nooit meer zo'n topic als dit?
ik zie het toch meer als een opengerukte ham/kaas tosti waar je net een dot ketchup tussen gekwakt hebtquote:Op maandag 25 juni 2007 18:43 schreef JoeRokocoko het volgende:
TS noemt een kut waar net een kind uit is gekomen een ontplofte egel. En dan zeuren dat sommige vrouwen rare woorden hebben voor ongesteldheid.![]()
Mental picturequote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zie het toch meer als een opengerukte ham/kaas tosti waar je net een dot ketchup tussen gekwakt hebt
Dan begin je pas te tellen. Feitelijk is het minimaal 1 jaar en 9 maanden. Het kindje is waar je leven om draait dan, zoals ik zie in mijn omgeving. Je kan nergens anders over praten, je ademt en zweet baby, je raakt in paniek als je de baby niet hoort door je tiende hands babyfoon waar je wel nasa beelden kan ontvangen maar de baby niet ziet en hoort en sex is echt helemaal uit den boze. Stel je voor dat je kind je hoort.....quote:
Ja, maar we hebben dan weer wel Activia nodig om normaal te kunnen schijtenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vrouwen zijn gewoon smerig wezens en bijna hun hele leven lekken ze.
Zijn ze net uit de luiers kunnen ze aan de tampons, om vervolgens als afsluiter met incontinentie slip in het bejaarde huis te wonen. pampers => tampax => dependslip
Doe eens niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vrouwen zijn gewoon smerig wezens en bijna hun hele leven lekken ze.
Zijn ze net uit de luiers kunnen ze aan de tampons, om vervolgens als afsluiter met incontinentie slip in het bejaarde huis te wonen. pampers => tampax => dependslip
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben dan weer wel Activia nodig om normaal te kunnen schijten
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef hummus het volgende:
[..]
Zelfs die is er.
BMM = baarmoedermond
BV = borstvoeding
CD = cyclusdag
FM = follikel meting
FV = flesvoeding
FvF = Fucken voor Fun
Gyn = Gynaecoloog
HA = Huisarts
KvK = Klussen voor Kids
NOD = Niet Ongi Dag
Ongi = menstruatie
VK = verloskundige
Broertje of zusje als je het geslacht nog niet weetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:30 schreef yvonne het volgende:
Wtf is brusje?!
kut....ik weet hetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Broertje of zusje als je het geslacht nog niet weet
een samentrekking van broertje of zusje...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:30 schreef yvonne het volgende:
Wtf is brusje?!
en de pil vergeten en dan zwanger raken noemen we ook geen OEPSquote:Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef yvonne het volgende:
Ik begrijp dat het moeilijk is,
en eigenlijk horen tampons ook niet zo open en bloot in de winkel te liggen.
Die horen acher slot en grendel en in bruine verpakkingen!
Reclame over ongesteldheid? Brrrrrrrrrrrrr, vreselijk.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr godverdegodver!
Het is gewoon vies, ranzig, hele bonken, kikkers © MUUS, de meest vreselijke slierken,
de kledders kwal die op je badkamer vallen, ga zo maar door.
Dat heet gewoon: ongesteld, slierken en bonkentijd!
En niet ongi
En al helemaal niet de "rode duiveltjes"
Vrouwen :'(
Jij komt tevaak in OUDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |