Niet lulligt bedoeld, maar daar heb ik dus helemaal niets aan. Want: wat is teveel zeuren? Als ik - wanneer ze onder de douche uitkomt - een toespeling maak, wanneer ik een keer in de week tegen haar aan ga liggen in bed of als ik op vrijdagavond gewoon botweg vraag of er nog geneukt gaat worden? Natuurlijk snap ik ook wel dat ze die vraag niet drie keer per dag wil krijgen maar schijnbaar is zelfs de suggestie al "zeuren" op dit moment. Alsof de hele wereld om haar draait zeg maar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Leah het volgende:
Ja, klinkt me bekend in de oren. Ik kan je maar 1 tip geven, niet teveel over zeuren. Komt nl vanzelf wel goed.
Maar ik denk wel dat sex 6 weken na de bevalling eerder uitzondering als regel is.
Er was ooit een topic over sex na de bevalling, meen ik me te herinneren, maar die is vast heel erg ver weggezakt in de krochten van FOK.
Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. 9 maanden is heel lang en gezien het feit dat er na de bevalling ook nog een aantal weken/maanden niet gevreeen kan worden kan ik me voorstellen dat dat voor een aantal mannen best vervelend kan zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef kozakken het volgende:
OMG, de wereld draait ook om haar en jullie kindje! Tjonge jonge zeg. Ze is zwanger van jullie kind, hormonale superbom, geheel veranderd lijf in uiterlijk en gevoel en dan vraag jij je af of je wel genoeg aan sex toekomt en of dat in de toekomst beter zal gaan worden.
![]()
Mee eens...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. 9 maanden is heel lang en gezien het feit dat er na de bevalling ook nog een aantal weken/maanden niet gevreeen kan worden kan ik me voorstellen dat dat voor een aantal mannen best vervelend kan zijn.
Je hoeft niet altijd gelijk te neuken, maar andere dingen zouden wel kunnen. Dat is toch ook een kwestie van geven en nemen? Niet dan iemand dingen tegen haar zin zou moeten gaan doen, maar je geirriteerd en afwijzend reageren bij elke poging tot aanhankelijkheid is het andere uiterste lijkt me.
nee, zeker niet. sluit me hierbij aan. werd al kriegel bij het idee alleen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef Leah het volgende:
Ja maar, ik had gewoon geen zin. Maar dan ook echt GEEN zin, niet om aan te raken, niet om aangeraakt te worden, gewoon niet... Sexloos dus.
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |