abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43218416
Zoals hier en daar te lezen zit de kans erin dat het hier niet heel lang meer gaat duren. Nu lees ik hier al maanden langer mee dan ik post maar ik vraag me toch iets af:

Als je vrouw zwanger is (en dan vooral de laatste maanden) lijkt het bijna vanzelfsprekend dat je meer rekening met haar houdt, rustiger aan doet en - zeker in het geval ze lichamelijk klachten heeft - jezelf niet opdringt. Echter daar zit bij mij toch ook wel een kleine irritatie; temeer omdat waar ik haar van beschuldig (egoïsme, alleen met zichzelf bezig zijn en absoluut geen behoefte hebben aan wat voor lichamelijk contact dan ook dat verder gaat dan "hou me even vast ik voel me niet lekker/verdrietig/koud/etc") natuurlijk ook voor mij opgaat. Ze is niet alleen de aanstaande moeder van mijn kind maar ook mijn vrouw en - normaal gesproken, hoewel eerder ook niet wekelijks - minnares.

Vanzelfsprekend is ze nu op het eind van de zwangerschap meer bezig met de geboorte maar iedere vorm van aandacht die niet op het kind maar op haar gericht is lijkt haar wel te irriteren. Als ik aangeef dat ik haar nog steeds mooi en erotisch vind reageert ze daar heel geïrriteerd op, ik mag niet aan haar borsten zitten want die zijn zo vreselijk gevoelig (en jij wil borstvoeding gaan geven?!) en sex is al helemaal uit den boze. Daar een reden voor geven is kennelijk niet nodig.

Ondanks dat ik meestal alle begrip voor haar kan opbrengen ontkom ik er af en toe niet aan wat geïrriteerd te zijn (hopelijk zonder dat duidelijk te laten blijken) omdat het eigenlijk de afgelopen 9 maanden een beetje lijkt dat nu ze eenmaal zwanger is ik mijn nut gediend heb en niet meer nodig ben behalve voor steun in de zwangerschap, ik ben dan ook heel erg bang dat ze straks wordt zoals de vrouw van een kennis van mij. Die wilde na de bevalling met geen vinger meer worden aangeraakt (hun dochter is net drie geworden) want "ze wil geen polonaise meer aan haar lijf, ze is nu tenslotte moeder (alsof je dan verder ook helemaal niets meer bent) en heeft daar geen behoefte meer aan"

Klinkt dit mensen bekend in de oren, zijn er veel vrouwen die hiervan last hebben (en dan heb ik het niet over de eerste maanden na de bevalling) en is er iets aan te doen? Hoewel sex zeker niet het belangrijkste in een relatie is kan ik me ook geen relatie voorstellen zónder. Dan kun je net zogoed een leuke vriendschap hebben.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 3 november 2006 @ 22:47:11 #2
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43218848
Ja, klinkt me bekend in de oren . Ik kan je maar 1 tip geven, niet teveel over zeuren. Komt nl vanzelf wel goed.
Maar ik denk wel dat sex 6 weken na de bevalling eerder uitzondering als regel is.

Er was ooit een topic over sex na de bevalling, meen ik me te herinneren, maar die is vast heel erg ver weggezakt in de krochten van FOK .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_43219089
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Leah het volgende:
Ja, klinkt me bekend in de oren . Ik kan je maar 1 tip geven, niet teveel over zeuren. Komt nl vanzelf wel goed.
Maar ik denk wel dat sex 6 weken na de bevalling eerder uitzondering als regel is.

Er was ooit een topic over sex na de bevalling, meen ik me te herinneren, maar die is vast heel erg ver weggezakt in de krochten van FOK .
Niet lulligt bedoeld, maar daar heb ik dus helemaal niets aan. Want: wat is teveel zeuren? Als ik - wanneer ze onder de douche uitkomt - een toespeling maak, wanneer ik een keer in de week tegen haar aan ga liggen in bed of als ik op vrijdagavond gewoon botweg vraag of er nog geneukt gaat worden? Natuurlijk snap ik ook wel dat ze die vraag niet drie keer per dag wil krijgen maar schijnbaar is zelfs de suggestie al "zeuren" op dit moment. Alsof de hele wereld om haar draait zeg maar.

overigens las ik ergens dat in de maanden na de bevalling mannen het vaakst vreemdgaan. zou dat hierdoor kunnen komen?
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 3 november 2006 @ 22:58:32 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43219248
Ik gok dat het niet zozeer is dat de hele wereld draait om haar, maar om jullie kindje. Dat er voor haar op dit moment echt even niks anders bestaat dan dat.

En daarnaast kan ik me zo voorstellen dat je echt niet aan seks moet denken als je zo'n enorme buik mee moet zeulen, je zit volgens mij gewoon niet echt lekker in je vel op zo'n moment.

Het kan trouwens ook wel anders hoor... er zijn ook vrouwen die tijdens de zwangerschap gewoon net zo veel, zo niet meer, zin hebben in seks dan ervoor.

'Niet te veel zeuren'... Volgens mij gewoon 'niet zeuren en even je kiezen op elkaar'. Onze lieve heer heeft je 2 handjes gegeven, gebruik ze!
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:02:34 #5
103793 kozakken
Living the life
pi_43219415
OMG, de wereld draait ook om haar en jullie kindje! Tjonge jonge zeg. Ze is zwanger van jullie kind, hormonale superbom, geheel veranderd lijf in uiterlijk en gevoel en dan vraag jij je af of je wel genoeg aan sex toekomt en of dat in de toekomst beter zal gaan worden.

vrijdag 3 november 2006 @ 23:05:37 #6
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_43219542
Ik zeg: 2,5 maand na de bevalling zwanger ;-)
En ja... sex tijdens de zwangerschap kan en is óók belangrijk.
Shaven..... not furred
pi_43219622
Je vrouw is over een paar dagen uitgerekend. Ze kan haar energie wel beter besteden nou. Als ze nou nog eerder in d'r zwangerschap zat dan oke, dan snap ik je nog wel, maar nu zeur je dus.

En na de bevalling: die sex komt wel weer en je moet niet luisteren naar verhalen van kennis Jan en buurman Klaas en neef Piet. Die lullen maar wat omdat ze toch wat te zeiken moeten hebben op een verjaardag.
Variety is the spice of life
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:08:56 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43219677
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef kozakken het volgende:
OMG, de wereld draait ook om haar en jullie kindje! Tjonge jonge zeg. Ze is zwanger van jullie kind, hormonale superbom, geheel veranderd lijf in uiterlijk en gevoel en dan vraag jij je af of je wel genoeg aan sex toekomt en of dat in de toekomst beter zal gaan worden.

Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. 9 maanden is heel lang en gezien het feit dat er na de bevalling ook nog een aantal weken/maanden niet gevreeen kan worden kan ik me voorstellen dat dat voor een aantal mannen best vervelend kan zijn.
Je hoeft niet altijd gelijk te neuken, maar andere dingen zouden wel kunnen. Dat is toch ook een kwestie van geven en nemen? Niet dan iemand dingen tegen haar zin zou moeten gaan doen, maar je geirriteerd en afwijzend reageren bij elke poging tot aanhankelijkheid is het andere uiterste lijkt me.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:13:48 #9
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43219876
Gewoon NIET zeuren! Ook toespelingen in de douche waren mij al teveel....
Sex stond iig errug laag op mijn prioriteitenlijstje. Ik voelde me sexloos, en wilde ook graag zo behandeld worden. Zeker als je dag in dag uit bezig bent met een wezentje dat levensafhankelijk is van jouw beschikbaarheid als moeder, kun je die andere "afhankelijke" er even niet bij hebben, die kan voor zichzelf zorgen tenslotte .

Het goede nieuws is ... het komt allemaal goed . Kan alleen een maandje of 6 duren.

Succes ermee ! En vergeet niet van je kind te genieten .
pi_43219970
Trouwens, om de weeën goed op gang te krijgen wil sex (en klaarkomen) nog wel eens helpen. Misschien helpt dat haar over de streep?

Ik had trouwens wel zin in sex tijdens de zwangerschap, maar niet echt in neuken, want dat vond ik dan weer eng. Maar er zijn genoeg andere dingen te doen. Na de bevalling en de eerste maanden met kind was ik sexlozer lijkt wel, maar dat was van vermoeienis. Maar daar had mijn man ook last van dus dat was wel in evenwicht. Inmiddels is dat allemaal weer goed gekomen.
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2006 @ 23:17:34 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43220016
we spreken je nog wel tegen die tijd be
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:18:10 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43220041
Oh, overigens snap ik wel dat ze zeker de laatste 2 (3?) maanden echt totaal niet aan seks moet denken, en dan zijn toespelingen al te veel.
Het is hele irritant om steeds te moeten zeggen 'Liever niet schat'. Dan ga je vanzelf kribbig reageren omdat zij wrsch vindt dat jij je dat ook best zelf kunt bedenken. Niet doen dus.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:19:32 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43220101
.

[ Bericht 37% gewijzigd door BE op 03-11-2006 23:24:47 ]
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:22:22 #14
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43220216
Whoehaaa! Ik wou het net posten .
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:24:51 #15
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43220308
Maar, ik moet eerlijk zeggen, dit soort post's irriteren me mateloos. Die van de TS dan hè?
Tuurlijk snap ik het wel, maar dan nog. Je vrouw staat op het punt van bevallen, en jij maakt je druk om sex .
Maar dat zal vast komen omdat ik een vrouw ben .
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:25:39 #16
103793 kozakken
Living the life
pi_43220324
en dat was precies waarom mijn reactie er nu zo staat. tanx leah voor het beter formuleren!
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:26:08 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43220343
De timing is op z'n zachtst gezegd rottig, dat ben ik wel met je eens idd.

Maar als je zo'n voorbeeld in je omgeving hebt die dus echt niks meer wil nadat er een kind is kan ik me voorstellen dat je wel af en toe een doemscenario door je hoofd schiet.
Hoe vaak hoor je daar geen verhalen en grappen over?
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:29:09 #18
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43220449
Ow, maar die grap had die van mij ook kunnen maken hoor. Ben alleen blij voor ons sexleven dat ie 'm niet gemaakt heeft .
pi_43220468
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. 9 maanden is heel lang en gezien het feit dat er na de bevalling ook nog een aantal weken/maanden niet gevreeen kan worden kan ik me voorstellen dat dat voor een aantal mannen best vervelend kan zijn.
Je hoeft niet altijd gelijk te neuken, maar andere dingen zouden wel kunnen. Dat is toch ook een kwestie van geven en nemen? Niet dan iemand dingen tegen haar zin zou moeten gaan doen, maar je geirriteerd en afwijzend reageren bij elke poging tot aanhankelijkheid is het andere uiterste lijkt me.
Mee eens...
Iemand schreef dat je 2 handjes hebt..zij heeft ze ook. Het kan best van 2 kanten komen vind ik. En ik ben zwanger dus ik heb geen zin vind ik niet helemaal eerlijk. Hij heeft zin..zij niet, een passende middenweg moet er toch wel te vinden zijn, tenminstte zo heb ik beide zwangerschappen geredeneerd.
Wat me opvalt is dat best veel meiden zich schamen voor hun dikker wordende lichaam en dan liever kiezen voor afwijzing, dan voor de schaamte ondergaan. Misschien kun je eens en toespeling maken in het donker

Enne TS.... over gevoelige borsten tijdens de zwangerschap en borstvoeding willen geven :
De eerste wéken ga je dóór de grond inderdaad met borstvoeding geven....
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2006 @ 23:30:27 #20
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:32:14 #21
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43220561
Ja maar, ik had gewoon geen zin . Maar dan ook echt GEEN zin, niet om aan te raken, niet om aangeraakt te worden, gewoon niet... Sexloos dus.

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:33:44 #22
103793 kozakken
Living the life
pi_43220616
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef Leah het volgende:
Ja maar, ik had gewoon geen zin . Maar dan ook echt GEEN zin, niet om aan te raken, niet om aangeraakt te worden, gewoon niet... Sexloos dus.

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
nee, zeker niet. sluit me hierbij aan. werd al kriegel bij het idee alleen.
  Admin vrijdag 3 november 2006 @ 23:37:12 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43220727
Goede vraag TS, geweldig topic, tvp dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:39:10 #24
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43220791
Ja duhuh . Dan vertel maar op zijn minst hoe het in de goede ooude tijd was Yvonne .
  Admin vrijdag 3 november 2006 @ 23:41:29 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43220864
Morgenochtend, vandaar de tvp, en mens mens wat ben IK blij dat ze groot zijn
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_43220887
Ze heeft gewoon misbruik gemaakt van jouw sperma.
pi_43220889
Ik ben een beetje het Linda de Moltype trouwens: "dan maak je maar zin" .
Maar dat ging niet op tijdens de eerste maanden hoor, om eerlijk te zijn. Daarna weer wel.

En door de grond gaan bij borstvoeden, dat is ook individueel hoor. Nergens last van gehad, terwijl je in de zwangerschap maar moest wijzen en dan kreeg je een knal.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:47:40 #28
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43221035
Ik ben een beetje het Leah type, "Dan zorg je maar dat die zin weer verdwijnt"

Kom op hee! Moeten we de hele wereld dan pleasen ofzo? Ik had het al best moeilijk met alles wat er gebeurde, daar had ik echt even tijd voor nodig hoor.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:49:03 #29
103793 kozakken
Living the life
pi_43221086
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef Leah het volgende:
Ik ben een beetje het Leah type, "Dan zorg je maar dat die zin weer verdwijnt"

Kom op hee! Moeten we de hele wereld dan pleasen ofzo? Ik had het al best moeilijk met alles wat er gebeurde, daar had ik echt even tijd voor nodig hoor.

Hier echt wel eens geprobeerd zin te maken. Maar kozakkenman was niet echt gecharmeerd van een bedgenote die met haar tanden op elkaar lag net te doen alsof het leuk was.
pi_43221113
Nee, in normale tijden bedoel ik Leah, niet in zwanger en bevallen tijden. Dan mag je geen zin hebben vind ik en al helemaal niet als je op punt van bevallen staat. Of je moet het doen voor de progeterlandingensens natuurlijk.
  Milf vrijdag 3 november 2006 @ 23:55:59 #31
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43221324
Uhm, ik heb wel zin in sex hoor .
De eerste paar weken vond ik het "eng" maar kan geen kwaad dus hoppa!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2006 @ 23:57:56 #32
43556 miss_dynastie
pi_43221384
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef SadKingBilly het volgende:
Niet lulligt bedoeld, maar daar heb ik dus helemaal niets aan. Want: wat is teveel zeuren?
Dat is je vraag
quote:
Natuurlijk snap ik ook wel dat ze die vraag niet drie keer per dag wil krijgen maar schijnbaar is zelfs de suggestie al "zeuren" op dit moment. Alsof de hele wereld om haar draait zeg maar.
En daar is je antwoord.

Zo gek is het toch niet dat haar lijf (en geest) op dit moment om even helemaal niets anders meer draait dan het krijgen van die baby? En borstvoeding is toch iets heel anders dan gefrunnik aan je borsten in het kader van seks, dat snap je ook wel
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:58:20 #33
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43221391
Post je nog een keer als je bevallen bent Nikky ?
  Milf zaterdag 4 november 2006 @ 00:00:35 #34
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43221462
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:58 schreef Leah het volgende:
Post je nog een keer als je bevallen bent Nikky ?
Als ik bevallen ben dan zal er eerst wat moeten helen he. Dan is het toch bijna normaal dat je geen sex hebt? Maar als het geen pijn doet.. waarom niet?

Maar als ik met hechtingen in mijn ontplofte egel loop moet ik ook niet aan sex denken.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 4 november 2006 @ 00:04:02 #35
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43221556
Ik heb twee keer een KS gehad, dus in principe had ie er zo weer ingekund (excuse le mot).
pi_43221577
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:00 schreef nikky het volgende:
Maar als het geen pijn doet.. waarom niet?
Omdat je nachten oploopt met een baby te zeulen, ondertussen last hebbend van hormonale zweetaanvallen en opvliegers, en je nog steeds 1000 keer plassen moet en je bij de eerste minuut dat je tijd hebt in een diepe slaap valt, waaruit je weer wakker schrikt omdat je je kind ineens kwijt bent en die blijkt gewoon in de wieg te liggen en dan ben je weer wakker en moet je weer plassen en veel drinken vanwege dat zweetgebeuren en net als je weer in slaap sukkelt, vind je kind dat het tijd is om weer van zich te laten horen en na veel slokjes, boertjes en weer een poepluier is het ochtend en dan heb jij geen zin in ochtendsex. Of middagsex. Of avondsex.

zaterdag 4 november 2006 @ 00:07:29 #37
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43221664
pi_43221723
Ontplofte egel OMG nikky!!!!
  zaterdag 4 november 2006 @ 00:09:31 #39
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43221738
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:00 schreef nikky het volgende:

[..]

Als ik bevallen ben dan zal er eerst wat moeten helen he. Dan is het toch bijna normaal dat je geen sex hebt? Maar als het geen pijn doet.. waarom niet?

Maar als ik met hechtingen in mijn ontplofte egel loop moet ik ook niet aan sex denken.
Ik prefereer; slagerij!

TVP!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:06:15 #40
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43223098
In het begin kon ik er geen pap van krijgen, maar na de 7 mnd al stond die pik naar me te wijzen kwammie der nog niet in

Red U zou ik zeggen
  zaterdag 4 november 2006 @ 08:22:36 #41
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_43226435
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef SadKingBilly het volgende:
gewoon botweg vraag of er nog geneukt gaat worden?
Ja, dat zal vast helpen

Overigens hier hetzelfde als bij Leah.

En voor de Topicstarter: dit ga je heus wel overleven, even geen sex. Er zijn ergere dingen.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  zaterdag 4 november 2006 @ 09:19:00 #42
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43226694
Nou, 9 maanden geen sex lijkt me wel heel lang... Natuurlijk staat je hoofd er niet altijd naar als je zwanger bent, maar ik heb wel in mijn hoofd gehouden dat ik zwanger was omdát ik mijn man zo leuk vind, en dat daar dus ook aandacht voor moet zijn (op sexueel gebied dus ook). En ook al denk je vooraf 'pffff ik wil eigenlijk alleen maar slapen', als je eenmaal bezig bent is het meestal toch wel heel fijn. Bij mij versterkt het heel erg de verbondenheid met elkaar. Nu is het wel zo dat ik juist ná de bevalling niet wilde dat hij aan mijn borsten zat, omdat ik borstvoeding gaf. En ik had er moeite mee om die sexuele opwinding te scheiden van het gevoel van borstvoeding geven. Ik zeg trouwens niet dat een vrouw geen nee mag zeggen tegen sexuele toenadering, maar ik vind net zo goed dat een man over het gebrek aan sex mag 'zeuren'.
pi_43226844
Helemaal mee eens, Spuuglokje Je zegt eigenlijk precies wat ik dacht toen ik dit topic las. Thnx!
(ik had daar trouwens na de bevalling zelf geen moeite mee, met aan m'n borsten zitten (na zo'n 4/6 weken dan) ook al gaf ik borstvoeding, maar de rest voel/voelde ik precies hetzelfde)
  zaterdag 4 november 2006 @ 09:45:43 #44
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_43226869
Ik had ook heel weinig zin in sex tijdens mijn zwangerschap. Zowel lichamelijk als geestelijk had ik geen behoefte aan sex.
Ik had last van brandend maagzuur, sex leek dat te verergeren. Verder was mijn vagina vreselijk gevoelig en voelde opgezwollen. Als daar nog wat anders opgezwollens in had gemoeten....
En mijn hoofd stond er niet naar. Geen duidelijk aanwijsbare reden.
Mijn handjes hebben echter wel werk verricht .

Na de bevalling duurde het 6 weken voordat we weer (voorzichtig) sex hadden. In het begin deden we het niet vaak; het heeft een maand of 8,9 geduurd voordat we weer op een gemiddelde van 1x per week zaten. En meer dan dat is het ook niet meer geworden...
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_43226962
goh wat een begrip voor de mannen weer, hier

er is geen enkel excuus te gaan bitchen tegen je man als hij gewoon lief doet, aandacht wil, en ja, ook sex wil.

je kan ook op een andere manier laten merken dat sex nu even niet je ding is, en je kan ook zonder penetratie sex hebben, en daarvoor het initiatief nemen.

vrouwen die 9 maanden lang hun zwangerschap als excuus gebruiken, sorry, hoor, bullshit.
moet jij je eens 9 maanden afgewezen weten om een reden dat vooral een MANNENding is, en waar jij je niet in kan verplaatsen, ben je dan ook 1 en al geduld?

ik vind het echt zo sneu, hè, die opmerkingen "dan ga je maar rukken, doei, je hebt handen gekregen, hoor".

wees verdomme blij dat je vent JOU mist, de sex met JOU mist, dat ook gewoon zegt en veelal geduldig blijft en vriendelijk en zelfs hier op fok een topic opent, bijna wanhopig.

klinkt ms raar, dames, maar ook mannen kunnen gekwetst worden, en je een zwangerschap lang afgewezen voelen, ga er maar aan staan.
en nee, niet aankomen met "ja, ik draag verdomme JOUW kind, je hebt je mond maar te houden daarover", 9 maanden lang bitchen en dat op je hormonen gooien is gewoon té makkelijk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:03:15 #46
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_43227018
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 09:56 schreef milagro het volgende:
goh wat een begrip voor de mannen weer, hier

er is geen enkel excuus te gaan bitchen tegen je man als hij gewoon lief doet, aandacht wil, en ja, ook sex wil.

je kan ook op een andere manier laten merken dat sex nu even niet je ding is, en je kan ook zonder penetratie sex hebben, en daarvoor het initiatief nemen.

etc.
Oh, maar mijn handjes werkten volop om hem een plezier te doen. Een massage van mijn kuiten versus een massage van zijn "edele deel" .
Ik wees mijn vriend af met de redenen die ik in mijn eerste post noemde. En daar had hij best wel begrip voor. Ik vond het ook best sneu voor hem, maar ik wilde gewoon echt echt echt geen seks.

Ik hoop voor TS dat na de zwangerschap de seks weer op een normaal niveau komt. En ik hoop ook dat je vrouw je niet zoveel last krijgt van haar eventuele hechtingen als ik, daardoor heb ik 8, 9 maanden pijn bij het vrijen gehad .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_43227116
Wat Milagro zegt!

En ik snap niet waarom de hele vrouwelijke wij-houden-de-rangen-gesloten zwangerschapsbrigade heen leest over het feit dat het voor de zwangerschap ook al niet wekelijks was. Ik heb de indruk dat er dus zo ongeveer 9 maanden geen seks en intimiteit heeft plaats gevonden, ook niet zonder penetratie, hoe lang moet je als man begripvol zijn.

Hormonen best, maar als je zwangerschap plus periode erna optelt, wordt de man (kuch, ik bedoel TS) gewoon een jaar lang op het tweede plan wordt gedirigeerd. Ik heb gelukkig nooit een zwangere vrouw gehad, maar als het zo was, dan hoopte ik dat we in die periode "samen" waren, en niet dat mijn vrouw zich een jaar lang van me afkeert om zich zonder genegenheid van en naar mij toe op buik en kind te focussen.

Kom op zeg, zelfs zonder penetratie en aan borsten zitten zijn er genoeg intieme en bevredigende activiteiten te bedenken, je kan minimaal wat genegenheid overbrengen, en als ik de woorden van TS interpreteer is dat wat geheel ontbreekt, alsof er niets meer bestaat naast de zwangerschap. Hee, hoo, ook een man heeft aandacht en genegenheid nodig, niet alleen het aanstaande kind!
twee violen en een trommel en een fluit
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:14:16 #48
80382 manny
30 is best veel
pi_43227124
Heeft ze ook kiespijn ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_43227170
Ik had met mijn vrouw bij de eerste drie uur voor de geboorte nog sex , sterker ik had een vermoeden dat ik het zelf geactiveerd had, de ween zeg maar, maar niet alle vrouwen zijn het zelfde, ze moet zich wel willen en kunnen ontspannen.
Het grote risicio van dronken barmannen, is dat ze dubbel schrijven.
pi_43227316
Ik ben het helemaal eens met de TS en ik kan me, als vrouw, heel goed voorstellen hoe hij zich voelt. Ik herken de gevoelens die jouw vrouw heeft, maar ik zag het uiteindelijk anders. Ik was zo blij met het kindje en ik wilde heel graag mijn vriend in alles betrekken, hij is tenslotte de vader.
Soms wilde ik ook alleen even geknuffeld worden en niets meer of minder. Maar ik was heel gelukkig dat hij mij nog steeds als een "lustobject" zag.
En sex is wel degelijk belangrijk in een relatie, ook als je zwanger bent. Ga na of ze misschien bang is dat ze een vroegtijdige bevalling opwekt tijdens de sex. Probeer erover te praten, dat lijkt me een goed begin. En zij zal toch ook wel weten dat een man met een 'geladen geweer' na een tijdje ook wanhopig wordt, ervan uitgaande dat de rechterhand op den duur ook niet meer voldoet.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')