abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43218416
Zoals hier en daar te lezen zit de kans erin dat het hier niet heel lang meer gaat duren. Nu lees ik hier al maanden langer mee dan ik post maar ik vraag me toch iets af:

Als je vrouw zwanger is (en dan vooral de laatste maanden) lijkt het bijna vanzelfsprekend dat je meer rekening met haar houdt, rustiger aan doet en - zeker in het geval ze lichamelijk klachten heeft - jezelf niet opdringt. Echter daar zit bij mij toch ook wel een kleine irritatie; temeer omdat waar ik haar van beschuldig (egoïsme, alleen met zichzelf bezig zijn en absoluut geen behoefte hebben aan wat voor lichamelijk contact dan ook dat verder gaat dan "hou me even vast ik voel me niet lekker/verdrietig/koud/etc") natuurlijk ook voor mij opgaat. Ze is niet alleen de aanstaande moeder van mijn kind maar ook mijn vrouw en - normaal gesproken, hoewel eerder ook niet wekelijks - minnares.

Vanzelfsprekend is ze nu op het eind van de zwangerschap meer bezig met de geboorte maar iedere vorm van aandacht die niet op het kind maar op haar gericht is lijkt haar wel te irriteren. Als ik aangeef dat ik haar nog steeds mooi en erotisch vind reageert ze daar heel geïrriteerd op, ik mag niet aan haar borsten zitten want die zijn zo vreselijk gevoelig (en jij wil borstvoeding gaan geven?!) en sex is al helemaal uit den boze. Daar een reden voor geven is kennelijk niet nodig.

Ondanks dat ik meestal alle begrip voor haar kan opbrengen ontkom ik er af en toe niet aan wat geïrriteerd te zijn (hopelijk zonder dat duidelijk te laten blijken) omdat het eigenlijk de afgelopen 9 maanden een beetje lijkt dat nu ze eenmaal zwanger is ik mijn nut gediend heb en niet meer nodig ben behalve voor steun in de zwangerschap, ik ben dan ook heel erg bang dat ze straks wordt zoals de vrouw van een kennis van mij. Die wilde na de bevalling met geen vinger meer worden aangeraakt (hun dochter is net drie geworden) want "ze wil geen polonaise meer aan haar lijf, ze is nu tenslotte moeder (alsof je dan verder ook helemaal niets meer bent) en heeft daar geen behoefte meer aan"

Klinkt dit mensen bekend in de oren, zijn er veel vrouwen die hiervan last hebben (en dan heb ik het niet over de eerste maanden na de bevalling) en is er iets aan te doen? Hoewel sex zeker niet het belangrijkste in een relatie is kan ik me ook geen relatie voorstellen zónder. Dan kun je net zogoed een leuke vriendschap hebben.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 3 november 2006 @ 22:47:11 #2
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43218848
Ja, klinkt me bekend in de oren . Ik kan je maar 1 tip geven, niet teveel over zeuren. Komt nl vanzelf wel goed.
Maar ik denk wel dat sex 6 weken na de bevalling eerder uitzondering als regel is.

Er was ooit een topic over sex na de bevalling, meen ik me te herinneren, maar die is vast heel erg ver weggezakt in de krochten van FOK .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_43219089
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Leah het volgende:
Ja, klinkt me bekend in de oren . Ik kan je maar 1 tip geven, niet teveel over zeuren. Komt nl vanzelf wel goed.
Maar ik denk wel dat sex 6 weken na de bevalling eerder uitzondering als regel is.

Er was ooit een topic over sex na de bevalling, meen ik me te herinneren, maar die is vast heel erg ver weggezakt in de krochten van FOK .
Niet lulligt bedoeld, maar daar heb ik dus helemaal niets aan. Want: wat is teveel zeuren? Als ik - wanneer ze onder de douche uitkomt - een toespeling maak, wanneer ik een keer in de week tegen haar aan ga liggen in bed of als ik op vrijdagavond gewoon botweg vraag of er nog geneukt gaat worden? Natuurlijk snap ik ook wel dat ze die vraag niet drie keer per dag wil krijgen maar schijnbaar is zelfs de suggestie al "zeuren" op dit moment. Alsof de hele wereld om haar draait zeg maar.

overigens las ik ergens dat in de maanden na de bevalling mannen het vaakst vreemdgaan. zou dat hierdoor kunnen komen?
-
-
  vrijdag 3 november 2006 @ 22:58:32 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43219248
Ik gok dat het niet zozeer is dat de hele wereld draait om haar, maar om jullie kindje. Dat er voor haar op dit moment echt even niks anders bestaat dan dat.

En daarnaast kan ik me zo voorstellen dat je echt niet aan seks moet denken als je zo'n enorme buik mee moet zeulen, je zit volgens mij gewoon niet echt lekker in je vel op zo'n moment.

Het kan trouwens ook wel anders hoor... er zijn ook vrouwen die tijdens de zwangerschap gewoon net zo veel, zo niet meer, zin hebben in seks dan ervoor.

'Niet te veel zeuren'... Volgens mij gewoon 'niet zeuren en even je kiezen op elkaar'. Onze lieve heer heeft je 2 handjes gegeven, gebruik ze!
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:02:34 #5
103793 kozakken
Living the life
pi_43219415
OMG, de wereld draait ook om haar en jullie kindje! Tjonge jonge zeg. Ze is zwanger van jullie kind, hormonale superbom, geheel veranderd lijf in uiterlijk en gevoel en dan vraag jij je af of je wel genoeg aan sex toekomt en of dat in de toekomst beter zal gaan worden.

vrijdag 3 november 2006 @ 23:05:37 #6
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_43219542
Ik zeg: 2,5 maand na de bevalling zwanger ;-)
En ja... sex tijdens de zwangerschap kan en is óók belangrijk.
Shaven..... not furred
pi_43219622
Je vrouw is over een paar dagen uitgerekend. Ze kan haar energie wel beter besteden nou. Als ze nou nog eerder in d'r zwangerschap zat dan oke, dan snap ik je nog wel, maar nu zeur je dus.

En na de bevalling: die sex komt wel weer en je moet niet luisteren naar verhalen van kennis Jan en buurman Klaas en neef Piet. Die lullen maar wat omdat ze toch wat te zeiken moeten hebben op een verjaardag.
Variety is the spice of life
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:08:56 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43219677
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef kozakken het volgende:
OMG, de wereld draait ook om haar en jullie kindje! Tjonge jonge zeg. Ze is zwanger van jullie kind, hormonale superbom, geheel veranderd lijf in uiterlijk en gevoel en dan vraag jij je af of je wel genoeg aan sex toekomt en of dat in de toekomst beter zal gaan worden.

Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. 9 maanden is heel lang en gezien het feit dat er na de bevalling ook nog een aantal weken/maanden niet gevreeen kan worden kan ik me voorstellen dat dat voor een aantal mannen best vervelend kan zijn.
Je hoeft niet altijd gelijk te neuken, maar andere dingen zouden wel kunnen. Dat is toch ook een kwestie van geven en nemen? Niet dan iemand dingen tegen haar zin zou moeten gaan doen, maar je geirriteerd en afwijzend reageren bij elke poging tot aanhankelijkheid is het andere uiterste lijkt me.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:13:48 #9
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43219876
Gewoon NIET zeuren! Ook toespelingen in de douche waren mij al teveel....
Sex stond iig errug laag op mijn prioriteitenlijstje. Ik voelde me sexloos, en wilde ook graag zo behandeld worden. Zeker als je dag in dag uit bezig bent met een wezentje dat levensafhankelijk is van jouw beschikbaarheid als moeder, kun je die andere "afhankelijke" er even niet bij hebben, die kan voor zichzelf zorgen tenslotte .

Het goede nieuws is ... het komt allemaal goed . Kan alleen een maandje of 6 duren.

Succes ermee ! En vergeet niet van je kind te genieten .
pi_43219970
Trouwens, om de weeën goed op gang te krijgen wil sex (en klaarkomen) nog wel eens helpen. Misschien helpt dat haar over de streep?

Ik had trouwens wel zin in sex tijdens de zwangerschap, maar niet echt in neuken, want dat vond ik dan weer eng. Maar er zijn genoeg andere dingen te doen. Na de bevalling en de eerste maanden met kind was ik sexlozer lijkt wel, maar dat was van vermoeienis. Maar daar had mijn man ook last van dus dat was wel in evenwicht. Inmiddels is dat allemaal weer goed gekomen.
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2006 @ 23:17:34 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43220016
we spreken je nog wel tegen die tijd be
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:18:10 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43220041
Oh, overigens snap ik wel dat ze zeker de laatste 2 (3?) maanden echt totaal niet aan seks moet denken, en dan zijn toespelingen al te veel.
Het is hele irritant om steeds te moeten zeggen 'Liever niet schat'. Dan ga je vanzelf kribbig reageren omdat zij wrsch vindt dat jij je dat ook best zelf kunt bedenken. Niet doen dus.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:19:32 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43220101
.

[ Bericht 37% gewijzigd door BE op 03-11-2006 23:24:47 ]
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:22:22 #14
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43220216
Whoehaaa! Ik wou het net posten .
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:24:51 #15
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43220308
Maar, ik moet eerlijk zeggen, dit soort post's irriteren me mateloos. Die van de TS dan hè?
Tuurlijk snap ik het wel, maar dan nog. Je vrouw staat op het punt van bevallen, en jij maakt je druk om sex .
Maar dat zal vast komen omdat ik een vrouw ben .
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:25:39 #16
103793 kozakken
Living the life
pi_43220324
en dat was precies waarom mijn reactie er nu zo staat. tanx leah voor het beter formuleren!
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:26:08 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43220343
De timing is op z'n zachtst gezegd rottig, dat ben ik wel met je eens idd.

Maar als je zo'n voorbeeld in je omgeving hebt die dus echt niks meer wil nadat er een kind is kan ik me voorstellen dat je wel af en toe een doemscenario door je hoofd schiet.
Hoe vaak hoor je daar geen verhalen en grappen over?
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:29:09 #18
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43220449
Ow, maar die grap had die van mij ook kunnen maken hoor. Ben alleen blij voor ons sexleven dat ie 'm niet gemaakt heeft .
pi_43220468
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. 9 maanden is heel lang en gezien het feit dat er na de bevalling ook nog een aantal weken/maanden niet gevreeen kan worden kan ik me voorstellen dat dat voor een aantal mannen best vervelend kan zijn.
Je hoeft niet altijd gelijk te neuken, maar andere dingen zouden wel kunnen. Dat is toch ook een kwestie van geven en nemen? Niet dan iemand dingen tegen haar zin zou moeten gaan doen, maar je geirriteerd en afwijzend reageren bij elke poging tot aanhankelijkheid is het andere uiterste lijkt me.
Mee eens...
Iemand schreef dat je 2 handjes hebt..zij heeft ze ook. Het kan best van 2 kanten komen vind ik. En ik ben zwanger dus ik heb geen zin vind ik niet helemaal eerlijk. Hij heeft zin..zij niet, een passende middenweg moet er toch wel te vinden zijn, tenminstte zo heb ik beide zwangerschappen geredeneerd.
Wat me opvalt is dat best veel meiden zich schamen voor hun dikker wordende lichaam en dan liever kiezen voor afwijzing, dan voor de schaamte ondergaan. Misschien kun je eens en toespeling maken in het donker

Enne TS.... over gevoelige borsten tijdens de zwangerschap en borstvoeding willen geven :
De eerste wéken ga je dóór de grond inderdaad met borstvoeding geven....
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2006 @ 23:30:27 #20
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:32:14 #21
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43220561
Ja maar, ik had gewoon geen zin . Maar dan ook echt GEEN zin, niet om aan te raken, niet om aangeraakt te worden, gewoon niet... Sexloos dus.

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:33:44 #22
103793 kozakken
Living the life
pi_43220616
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef Leah het volgende:
Ja maar, ik had gewoon geen zin . Maar dan ook echt GEEN zin, niet om aan te raken, niet om aangeraakt te worden, gewoon niet... Sexloos dus.

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
nee, zeker niet. sluit me hierbij aan. werd al kriegel bij het idee alleen.
  Admin vrijdag 3 november 2006 @ 23:37:12 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43220727
Goede vraag TS, geweldig topic, tvp dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:39:10 #24
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43220791
Ja duhuh . Dan vertel maar op zijn minst hoe het in de goede ooude tijd was Yvonne .
  Admin vrijdag 3 november 2006 @ 23:41:29 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43220864
Morgenochtend, vandaar de tvp, en mens mens wat ben IK blij dat ze groot zijn
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_43220887
Ze heeft gewoon misbruik gemaakt van jouw sperma.
pi_43220889
Ik ben een beetje het Linda de Moltype trouwens: "dan maak je maar zin" .
Maar dat ging niet op tijdens de eerste maanden hoor, om eerlijk te zijn. Daarna weer wel.

En door de grond gaan bij borstvoeden, dat is ook individueel hoor. Nergens last van gehad, terwijl je in de zwangerschap maar moest wijzen en dan kreeg je een knal.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:47:40 #28
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43221035
Ik ben een beetje het Leah type, "Dan zorg je maar dat die zin weer verdwijnt"

Kom op hee! Moeten we de hele wereld dan pleasen ofzo? Ik had het al best moeilijk met alles wat er gebeurde, daar had ik echt even tijd voor nodig hoor.
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:49:03 #29
103793 kozakken
Living the life
pi_43221086
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef Leah het volgende:
Ik ben een beetje het Leah type, "Dan zorg je maar dat die zin weer verdwijnt"

Kom op hee! Moeten we de hele wereld dan pleasen ofzo? Ik had het al best moeilijk met alles wat er gebeurde, daar had ik echt even tijd voor nodig hoor.

Hier echt wel eens geprobeerd zin te maken. Maar kozakkenman was niet echt gecharmeerd van een bedgenote die met haar tanden op elkaar lag net te doen alsof het leuk was.
pi_43221113
Nee, in normale tijden bedoel ik Leah, niet in zwanger en bevallen tijden. Dan mag je geen zin hebben vind ik en al helemaal niet als je op punt van bevallen staat. Of je moet het doen voor de progeterlandingensens natuurlijk.
  Milf vrijdag 3 november 2006 @ 23:55:59 #31
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43221324
Uhm, ik heb wel zin in sex hoor .
De eerste paar weken vond ik het "eng" maar kan geen kwaad dus hoppa!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2006 @ 23:57:56 #32
43556 miss_dynastie
pi_43221384
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef SadKingBilly het volgende:
Niet lulligt bedoeld, maar daar heb ik dus helemaal niets aan. Want: wat is teveel zeuren?
Dat is je vraag
quote:
Natuurlijk snap ik ook wel dat ze die vraag niet drie keer per dag wil krijgen maar schijnbaar is zelfs de suggestie al "zeuren" op dit moment. Alsof de hele wereld om haar draait zeg maar.
En daar is je antwoord.

Zo gek is het toch niet dat haar lijf (en geest) op dit moment om even helemaal niets anders meer draait dan het krijgen van die baby? En borstvoeding is toch iets heel anders dan gefrunnik aan je borsten in het kader van seks, dat snap je ook wel
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:58:20 #33
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43221391
Post je nog een keer als je bevallen bent Nikky ?
  Milf zaterdag 4 november 2006 @ 00:00:35 #34
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43221462
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:58 schreef Leah het volgende:
Post je nog een keer als je bevallen bent Nikky ?
Als ik bevallen ben dan zal er eerst wat moeten helen he. Dan is het toch bijna normaal dat je geen sex hebt? Maar als het geen pijn doet.. waarom niet?

Maar als ik met hechtingen in mijn ontplofte egel loop moet ik ook niet aan sex denken.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 4 november 2006 @ 00:04:02 #35
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43221556
Ik heb twee keer een KS gehad, dus in principe had ie er zo weer ingekund (excuse le mot).
pi_43221577
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:00 schreef nikky het volgende:
Maar als het geen pijn doet.. waarom niet?
Omdat je nachten oploopt met een baby te zeulen, ondertussen last hebbend van hormonale zweetaanvallen en opvliegers, en je nog steeds 1000 keer plassen moet en je bij de eerste minuut dat je tijd hebt in een diepe slaap valt, waaruit je weer wakker schrikt omdat je je kind ineens kwijt bent en die blijkt gewoon in de wieg te liggen en dan ben je weer wakker en moet je weer plassen en veel drinken vanwege dat zweetgebeuren en net als je weer in slaap sukkelt, vind je kind dat het tijd is om weer van zich te laten horen en na veel slokjes, boertjes en weer een poepluier is het ochtend en dan heb jij geen zin in ochtendsex. Of middagsex. Of avondsex.

zaterdag 4 november 2006 @ 00:07:29 #37
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43221664
pi_43221723
Ontplofte egel OMG nikky!!!!
  zaterdag 4 november 2006 @ 00:09:31 #39
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43221738
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:00 schreef nikky het volgende:

[..]

Als ik bevallen ben dan zal er eerst wat moeten helen he. Dan is het toch bijna normaal dat je geen sex hebt? Maar als het geen pijn doet.. waarom niet?

Maar als ik met hechtingen in mijn ontplofte egel loop moet ik ook niet aan sex denken.
Ik prefereer; slagerij!

TVP!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:06:15 #40
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43223098
In het begin kon ik er geen pap van krijgen, maar na de 7 mnd al stond die pik naar me te wijzen kwammie der nog niet in

Red U zou ik zeggen
  zaterdag 4 november 2006 @ 08:22:36 #41
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_43226435
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef SadKingBilly het volgende:
gewoon botweg vraag of er nog geneukt gaat worden?
Ja, dat zal vast helpen

Overigens hier hetzelfde als bij Leah.

En voor de Topicstarter: dit ga je heus wel overleven, even geen sex. Er zijn ergere dingen.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  zaterdag 4 november 2006 @ 09:19:00 #42
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43226694
Nou, 9 maanden geen sex lijkt me wel heel lang... Natuurlijk staat je hoofd er niet altijd naar als je zwanger bent, maar ik heb wel in mijn hoofd gehouden dat ik zwanger was omdát ik mijn man zo leuk vind, en dat daar dus ook aandacht voor moet zijn (op sexueel gebied dus ook). En ook al denk je vooraf 'pffff ik wil eigenlijk alleen maar slapen', als je eenmaal bezig bent is het meestal toch wel heel fijn. Bij mij versterkt het heel erg de verbondenheid met elkaar. Nu is het wel zo dat ik juist ná de bevalling niet wilde dat hij aan mijn borsten zat, omdat ik borstvoeding gaf. En ik had er moeite mee om die sexuele opwinding te scheiden van het gevoel van borstvoeding geven. Ik zeg trouwens niet dat een vrouw geen nee mag zeggen tegen sexuele toenadering, maar ik vind net zo goed dat een man over het gebrek aan sex mag 'zeuren'.
pi_43226844
Helemaal mee eens, Spuuglokje Je zegt eigenlijk precies wat ik dacht toen ik dit topic las. Thnx!
(ik had daar trouwens na de bevalling zelf geen moeite mee, met aan m'n borsten zitten (na zo'n 4/6 weken dan) ook al gaf ik borstvoeding, maar de rest voel/voelde ik precies hetzelfde)
  zaterdag 4 november 2006 @ 09:45:43 #44
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_43226869
Ik had ook heel weinig zin in sex tijdens mijn zwangerschap. Zowel lichamelijk als geestelijk had ik geen behoefte aan sex.
Ik had last van brandend maagzuur, sex leek dat te verergeren. Verder was mijn vagina vreselijk gevoelig en voelde opgezwollen. Als daar nog wat anders opgezwollens in had gemoeten....
En mijn hoofd stond er niet naar. Geen duidelijk aanwijsbare reden.
Mijn handjes hebben echter wel werk verricht .

Na de bevalling duurde het 6 weken voordat we weer (voorzichtig) sex hadden. In het begin deden we het niet vaak; het heeft een maand of 8,9 geduurd voordat we weer op een gemiddelde van 1x per week zaten. En meer dan dat is het ook niet meer geworden...
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_43226962
goh wat een begrip voor de mannen weer, hier

er is geen enkel excuus te gaan bitchen tegen je man als hij gewoon lief doet, aandacht wil, en ja, ook sex wil.

je kan ook op een andere manier laten merken dat sex nu even niet je ding is, en je kan ook zonder penetratie sex hebben, en daarvoor het initiatief nemen.

vrouwen die 9 maanden lang hun zwangerschap als excuus gebruiken, sorry, hoor, bullshit.
moet jij je eens 9 maanden afgewezen weten om een reden dat vooral een MANNENding is, en waar jij je niet in kan verplaatsen, ben je dan ook 1 en al geduld?

ik vind het echt zo sneu, hè, die opmerkingen "dan ga je maar rukken, doei, je hebt handen gekregen, hoor".

wees verdomme blij dat je vent JOU mist, de sex met JOU mist, dat ook gewoon zegt en veelal geduldig blijft en vriendelijk en zelfs hier op fok een topic opent, bijna wanhopig.

klinkt ms raar, dames, maar ook mannen kunnen gekwetst worden, en je een zwangerschap lang afgewezen voelen, ga er maar aan staan.
en nee, niet aankomen met "ja, ik draag verdomme JOUW kind, je hebt je mond maar te houden daarover", 9 maanden lang bitchen en dat op je hormonen gooien is gewoon té makkelijk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:03:15 #46
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_43227018
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 09:56 schreef milagro het volgende:
goh wat een begrip voor de mannen weer, hier

er is geen enkel excuus te gaan bitchen tegen je man als hij gewoon lief doet, aandacht wil, en ja, ook sex wil.

je kan ook op een andere manier laten merken dat sex nu even niet je ding is, en je kan ook zonder penetratie sex hebben, en daarvoor het initiatief nemen.

etc.
Oh, maar mijn handjes werkten volop om hem een plezier te doen. Een massage van mijn kuiten versus een massage van zijn "edele deel" .
Ik wees mijn vriend af met de redenen die ik in mijn eerste post noemde. En daar had hij best wel begrip voor. Ik vond het ook best sneu voor hem, maar ik wilde gewoon echt echt echt geen seks.

Ik hoop voor TS dat na de zwangerschap de seks weer op een normaal niveau komt. En ik hoop ook dat je vrouw je niet zoveel last krijgt van haar eventuele hechtingen als ik, daardoor heb ik 8, 9 maanden pijn bij het vrijen gehad .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_43227116
Wat Milagro zegt!

En ik snap niet waarom de hele vrouwelijke wij-houden-de-rangen-gesloten zwangerschapsbrigade heen leest over het feit dat het voor de zwangerschap ook al niet wekelijks was. Ik heb de indruk dat er dus zo ongeveer 9 maanden geen seks en intimiteit heeft plaats gevonden, ook niet zonder penetratie, hoe lang moet je als man begripvol zijn.

Hormonen best, maar als je zwangerschap plus periode erna optelt, wordt de man (kuch, ik bedoel TS) gewoon een jaar lang op het tweede plan wordt gedirigeerd. Ik heb gelukkig nooit een zwangere vrouw gehad, maar als het zo was, dan hoopte ik dat we in die periode "samen" waren, en niet dat mijn vrouw zich een jaar lang van me afkeert om zich zonder genegenheid van en naar mij toe op buik en kind te focussen.

Kom op zeg, zelfs zonder penetratie en aan borsten zitten zijn er genoeg intieme en bevredigende activiteiten te bedenken, je kan minimaal wat genegenheid overbrengen, en als ik de woorden van TS interpreteer is dat wat geheel ontbreekt, alsof er niets meer bestaat naast de zwangerschap. Hee, hoo, ook een man heeft aandacht en genegenheid nodig, niet alleen het aanstaande kind!
twee violen en een trommel en een fluit
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:14:16 #48
80382 manny
30 is best veel
pi_43227124
Heeft ze ook kiespijn ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_43227170
Ik had met mijn vrouw bij de eerste drie uur voor de geboorte nog sex , sterker ik had een vermoeden dat ik het zelf geactiveerd had, de ween zeg maar, maar niet alle vrouwen zijn het zelfde, ze moet zich wel willen en kunnen ontspannen.
Het grote risicio van dronken barmannen, is dat ze dubbel schrijven.
pi_43227316
Ik ben het helemaal eens met de TS en ik kan me, als vrouw, heel goed voorstellen hoe hij zich voelt. Ik herken de gevoelens die jouw vrouw heeft, maar ik zag het uiteindelijk anders. Ik was zo blij met het kindje en ik wilde heel graag mijn vriend in alles betrekken, hij is tenslotte de vader.
Soms wilde ik ook alleen even geknuffeld worden en niets meer of minder. Maar ik was heel gelukkig dat hij mij nog steeds als een "lustobject" zag.
En sex is wel degelijk belangrijk in een relatie, ook als je zwanger bent. Ga na of ze misschien bang is dat ze een vroegtijdige bevalling opwekt tijdens de sex. Probeer erover te praten, dat lijkt me een goed begin. En zij zal toch ook wel weten dat een man met een 'geladen geweer' na een tijdje ook wanhopig wordt, ervan uitgaande dat de rechterhand op den duur ook niet meer voldoet.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_43230295
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:13 schreef Roquefort het volgende:
Wat Milagro zegt!

En ik snap niet waarom de hele vrouwelijke wij-houden-de-rangen-gesloten zwangerschapsbrigade heen leest over het feit dat het voor de zwangerschap ook al niet wekelijks was. Ik heb de indruk dat er dus zo ongeveer 9 maanden geen seks en intimiteit heeft plaats gevonden, ook niet zonder penetratie, hoe lang moet je als man begripvol zijn.

Hormonen best, maar als je zwangerschap plus periode erna optelt, wordt de man (kuch, ik bedoel TS) gewoon een jaar lang op het tweede plan wordt gedirigeerd. Ik heb gelukkig nooit een zwangere vrouw gehad, maar als het zo was, dan hoopte ik dat we in die periode "samen" waren, en niet dat mijn vrouw zich een jaar lang van me afkeert om zich zonder genegenheid van en naar mij toe op buik en kind te focussen.

Kom op zeg, zelfs zonder penetratie en aan borsten zitten zijn er genoeg intieme en bevredigende activiteiten te bedenken, je kan minimaal wat genegenheid overbrengen, en als ik de woorden van TS interpreteer is dat wat geheel ontbreekt, alsof er niets meer bestaat naast de zwangerschap. Hee, hoo, ook een man heeft aandacht en genegenheid nodig, niet alleen het aanstaande kind!
Waar ik me dan weer dood aan erger is dat er gewoon niet goed gelezen wordt. Oh jee, het staat in OUD dus geen een vrouw zal wel zin hebben in sex tijdens de zwangerschap en na de bevalling. Dat proef ik in jouw post en in die van Milagro. Altijd dat enorme gegeneraliseer, daar word ik toch zo verdomde missselijk van hier altijd. Lees verdikke nou eens, er staan best wel genuanceerdere posts tussen dan alleen maar 'geen zin' en hee, ik (bijvoorbeeld) roep al in de 3e of 4e post dat ik wel zin had en dat er meer is dan neuken alleen. Maar nee, tis OUD dus lezen doen we maar niet, want ze hebben er toch geen zin in.

En TS zijn vrouw staat op bevallen, nota bene dus ParadijsVogeltje, niks niet vroegtijdig.

En ja Roquefort, hoe lang moet je begripvol zijn? Daar ben ik het mee eens, maar ze staat NU wel op bevallen en hij opent er NU een topic over, dat had hij al maanden eerder kunnen doen dus. Dat ze op DIT moment geen zin heeft is wel degelijk te begrijpen. En ja, er werd gesproken over voor de zwangerschap ook al niet veel sex, dus het hele gedoe heeft in zijn algemeenheid dan al niet zo heel veel te maken met alleen maar zwangerschap en bevallen.
pi_43230624
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:59 schreef nebelung het volgende:

[..]

Waar ik me dan weer dood aan erger is dat er gewoon niet goed gelezen wordt. Oh jee, het staat in OUD dus geen een vrouw zal wel zin hebben in sex tijdens de zwangerschap en na de bevalling. Dat proef ik in jouw post en in die van Milagro. Altijd dat enorme gegeneraliseer, daar word ik toch zo verdomde missselijk van hier altijd. Lees verdikke nou eens, er staan best wel genuanceerdere posts tussen dan alleen maar 'geen zin' en hee, ik (bijvoorbeeld) roep al in de 3e of 4e post dat ik wel zin had en dat er meer is dan neuken alleen. Maar nee, tis OUD dus lezen doen we maar niet, want ze hebben er toch geen zin in.

En TS zijn vrouw staat op bevallen, nota bene dus ParadijsVogeltje, niks niet vroegtijdig.

En ja Roquefort, hoe lang moet je begripvol zijn? Daar ben ik het mee eens, maar ze staat NU wel op bevallen en hij opent er NU een topic over, dat had hij al maanden eerder kunnen doen dus. Dat ze op DIT moment geen zin heeft is wel degelijk te begrijpen. En ja, er werd gesproken over voor de zwangerschap ook al niet veel sex, dus het hele gedoe heeft in zijn algemeenheid dan al niet zo heel veel te maken met alleen maar zwangerschap en bevallen.
En als jij goed gelezen had, had je gezien dat de TS zich vooral zorgen maakt over de toekomst, en niet zo zeer over wel of geen seks vlak voor de bevalling.

Ik lees dingen in OUD net zo aandachtig als jij hoor, wat is dat nou voor een rare afbrander.
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:13:18 #53
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43230667
Euhm, even voor de goede orde, ik spreek voor mezelf ook over de periode vlak voor de bevalling, en de tijd erna hoor . Ik heb nergens gezegd dat je maar een jaar op een houtje moet gaan zitten bijten.
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:18:08 #54
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43230794
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 09:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat een vrouw geen nee mag zeggen tegen sexuele toenadering, maar ik vind net zo goed dat een man over het gebrek aan sex mag 'zeuren'.
Mijn idee. Het blijft je eigen lichaam en daar mag je altijd zelf over blijven beslissen, maar een ander mag dus ook zijn mening geven vind ik.
Maar bij sex vind ik dat niks moet. Tijdens de zwangerschap kan het zo zijn voor sommigen dat ze geen zin hebben om wat voor reden dan ook. Misschien dat er buiten zwangerschap om wel iets zou moeten gebeuren ter verbetering, maar dat is iets anders.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43230814
Roquefort, ik quote jou, maar ik had het niet perse tegen jou, sorry.

Maar ik erger me gewoon aan het feit dat er tig mensen bovenop zitten die je hier nooit ziet en je hoort ze gewoon denken: óh leuk, het is in OUD, nu kan je wat beleven met al die sexloze afgezakte types daar.

Ik heb keurig TS' vraag beantwoord over de toekomst overigens. En los daarvan, het lijkt dan een probleem dat al wat langer duurt dan zwanger en bevallen, maar hij stelt hem onder het mom van zwangerschap. Door ons is niet te voorspellen wat er gebeuren gaat. Hij moet het er gewoon met zijn vrouw over hebben, maar bij voorkeur nu nadat ze bevallen is dunkt me. De vraag is ook maar of zijn hoofd straks naar sex staat, ook hij zal nachten op zijn en helemaal door de baby in beslag worden genomen. Zo gaat dat, ook bij mannen. Mijn 'geen zin' is maar van korte duur geweest, en niet eens een probleem, maar zelfs dan moet je daar met elkaar wel open en eerlijk over kunnen praten vind ik. De ene vrouw vind zichzelf te dik tijdens de zwangerschap en na de bevalling en is daar onzeker over, de andere vind penetreren eng want misschien pijnlijk enzovoorts. Ik vind niet dat je er een topic over openen moet op Fok, maar ik vind dat je het er met elkaar over moet hebben.
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:21:19 #56
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_43230881
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:18 schreef nebelung het volgende:
Ik vind niet dat je er een topic over openen moet op Fok, maar ik vind dat je het er met elkaar over moet hebben.
Inderdaad. En helaas geldt dat voor veel topics op Fok.
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:26:32 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43231015
En gelukkig sluit het openen van een topic op Fok het praten met je partner niet uit.

Ik begrijp de zorg van TS wel, kan het me voorstellen. Hoewel ik me op dit moment ook erg sexloos voel en opstel, maar dat wil niet zeggen dat het me niet rot lijkt als je voortdurend wordt afgewezen. Dat moet idd geen logische consequentie zijn van een zwangerschap, dat is niet eerlijk, niet fijn en niet hoe Dr. Phil het wil.
What can I do today to make his life better? What can I do today to make her life better?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_43231022
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:59 schreef nebelung het volgende:

[..]

ik heb het over vrouwen die hun zwangerschapshormonen als excuus gebruiken voor iedere onredelijke bui of eis of hun houding tav sex.
over vrouwen ook die het eerste jaar na de bevalling nauwelijks nog aandacht hebben voor de man, voor sex, en zijn klachten daarover afdoen als gezeur, egoisme en weet ik wat.

waar jij vandaan haalt dat ik hier over ALLE vrouwen spreek, en al helemaal dat ik over de dames in OUD spreek, is mij een raadsel.

mijn ervaring irl, want ja ja er is meer dan OUD en Fok, echt! is dat het een vaak gehoorde klacht is van mannen die TE vaak afgedaan wordt als egoistische oversextheid en een "hij wacht maar lekker tot iker weer aan toe ben"

niet in de verdediging schieten als je niet aangevallen wordt
zeker zwanger
pi_43231119
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:18 schreef nebelung het volgende:
Ik vind niet dat je er een topic over openen moet op Fok, maar ik vind dat je het er met elkaar over moet hebben.
Heldere en opbeurende tips van reeds "ervaren" vrouwen zouden hem misschien kunnen helpen bij het tactisch benaderen van zijn vrouwtje....wat dan weer zijn vruchten afwerpt maar als hij de reacties doorleest zullen er weinig vruchtjes vallen

Succes met de toenaderingspogingen en de hormoonuitbarstingen
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_43231178
Ja Milagro, ik ken zulke vrouwen niet, echt niet. En ik heb mijn hele leven al met vrouwen gewerkt. Ik ken wél vrouwen die soms geen zin hebben omdat ze zo in beslag genomen worden door hun nieuwbakken kind. Ik ken wél vrouwen die angst hebben voor pijn en zich schamen voor hun gewicht. Ik ken wél vrouwen die er van balen dat ze hun man misschien te kort doen, maar niet goed weten hoe ze dat om moeten draaien.

Ik ken ook mannen die niet durven vrijen tijdens de zwangerschap, uit angst dat er wat gebeurd met het kind. Ik ken ook mannen die niet willen omdat ze hun vrouw niet aantrekkelijk vinden met die buik.

En nee ik ben niet zwanger. Bovendien heb ik een enorme hekel aan gelul over 'het zijn mijn hormonen', daar doe ik niet aan mee. Maar het is gewoon opvallend hoe slecht er gelezen wordt, hoe snel mensen erop afgesneld komen als het in OUD is en wellicht potentieel relgevoelig. En dan heb ik het overigens niet over jou. Jouw posts mag ik wel.
pi_43231279
Ohja...na gisterenavond dit topic door te hebben gelezen vond ik een stukje op internet waarbij een psycholoog had 'onderzocht' dat z'on 60% van de mannen vreemdgaat tijdens de zwangerschap door gebrek aan aandacht/sex. in hoeverre dit onderzoek geloofwaardig is weet ik niet
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat het een zéér vaak voorkomend probleem is waar de mannen én vrouwen mee kampen.

Mijn man werkt 2 dgn in de week in een club en neeee niet als escort en daarvan wist ik al heel lang dat 90% van de bezoekers getrouwd is. Tijdens mijn zwangerschappen heb ik dit écht wel in mijn achterhoofd gehouden. Niet dat ik mij hierdoor geroepen voelde vérplicht een nummerrtje te moeten maken, maar het hield me wel alert en wakker én met beide benen op de grond ipv van op mijn 'zwanger en ik wil niks en jij moet er gewoon rekeing mee houden' wolk

Beide zwangerschappen waren plezierig op dat gebied...een beetje van Maggi, en een beetje van Miss-Take :p
pi_43231593
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:33 schreef nebelung het volgende:
Ja Milagro, ik ken zulke vrouwen niet, echt niet. En ik heb mijn hele leven al met vrouwen gewerkt. Ik ken wél vrouwen die soms geen zin hebben omdat ze zo in beslag genomen worden door hun nieuwbakken kind. Ik ken wél vrouwen die angst hebben voor pijn en zich schamen voor hun gewicht. Ik ken wél vrouwen die er van balen dat ze hun man misschien te kort doen, maar niet goed weten hoe ze dat om moeten draaien.

Ik ken ook mannen die niet durven vrijen tijdens de zwangerschap, uit angst dat er wat gebeurd met het kind. Ik ken ook mannen die niet willen omdat ze hun vrouw niet aantrekkelijk vinden met die buik.

En nee ik ben niet zwanger. Bovendien heb ik een enorme hekel aan gelul over 'het zijn mijn hormonen', daar doe ik niet aan mee. Maar het is gewoon opvallend hoe slecht er gelezen wordt, hoe snel mensen erop afgesneld komen als het in OUD is en wellicht potentieel relgevoelig. En dan heb ik het overigens niet over jou. Jouw posts mag ik wel.
jij hebt met vrouwen gewerkt? je hele leven al?
nou, ik ben om, hoor
so fucking what, ik heb mijn hele leven al met mannen gewerkt , bij de Shell (voordat iemand de voorzet erin trapt) dus tja, wat zegt dat nou, precies, geen reet.
en vrouwen die toegeven dat ze onredelijk zijn nee, natuurlijk ken je die niet

waarom sleep je er nu dat "oh het is OUD gedoe bij" , als dat je zo hoog zit, open er een topic over

vrouwen (nee, rustig maar niet allemaal) vergeten nogal eens dat sex voor mannen een vorm van genegenheid is, en niet enkel maar geiligheid.
vrouwen vergeten nogal eens dat het nieuwe kindje ook nog een papa heeft, en dat papa niet alleen maar een papa is, maar ook nog je man, je minnaar en dat die 9 maanden voor papa nog wel eens lastig kan zijn, omdat papa niet voelt wat jij voelt, en niet altijd snapt wat jij voelt, bedoelt, wilt, zegt, doet, en papa ook die betrokkenheid niet kent zoals mama die kent.

en het is gewoon een feit dat er mama's zijn, die na de bevalling enkel nog oog hebben voor de baby, zichzelf enkel als moeder zien nog, en iedere toenadering van papa afweren met "geen tijd, ik ben moe, de kleine huilt , jij weet niet hoe het is om dehele dag thuis te zijn en te zorgen voor alles, jij zit lekker op je werk, en je komt thuis en wil sex!?????"

Man :
Vrouw : waarom moet knuffelen nu ALTIJD op sex uitdraaien
Man : nou, schat, aangezien jij al zo ruim 9 maanden zo reageert kunnen we toch wel stellen dat knuffelen met jou vrijwel NOOIT op sex uitdraait

Over die dames hebben we het hier, dacht ik, en de TS heeft een hele redelijke klacht en "angst" voor wat hem ms nog te wachten stsat, het is niet zo een uitzonderlijk scenario immers.
Of je wil al die mannen idd afdoen als egoistische oversexte onredelijke jankzakken.

Lijkt mij persoonlijk heeeeeeeeeeerlijk als je vent je nog steeds als een lekker geil wijf ziet ondanks je dikke buik
pi_43231901
In andere woorden zeg ik hetzelfde als jij, muts . Ik ben het gewoon met je eens over het algemeen hoor. Ik ken echt geen onredelijke vrouwen of wellicht wil ik niet naar ze luisteren, dat kan ook. Ik kap dat soort gedoe vrij snel af. Ik schreef al dat ik van het type was 'heb je geen zin, dan maak je maar zin'. Dus wat je nou bediscussieerd ben ik gewoon met je eens.

Ik begrijp niet eens waar je de rest van je post vandaan haalt, eerlijk niet. Ik vind mannen geen oversexte jankzakken, ik had zelf wel zin in sex tijdens de zwangerschap en heel erg tijdelijk niet na de bevalling. En buiten zwangerschap en bevalling om is het gewoon wat mij betreft gewoon geven en nemen. Het hebben van sex doet de zin in sex toenemen. Als je het maar op zijn beloop laat, krijg je nooit meer zin. Dat schreef ik toch gisteravond al, dacht ik. Volgens mij lees je iets anders dan ik bedoel, heb je zin in discussie of ik ben niet duidelijk genoeg (dat zal het wel zijn).

Ik vind dat TS het er met zijn vrouw over moet hebben en achterhalen wat er aan de hand is.

Ik denk overigens dat ik dit topic lees met de gedachte in mijn achterhoofd dat TS zijn vrouw over een paar dagen is uitgerekend. Leest wellicht wat anders dan.
pi_43232067
ik gok zomaar dat mevrouw TS nu even niet voor reden vatbaar is, meneer TS toch zijn verhaal kwijt wil en daarvoor Fok een handige uitlaatklep vindt, en zo meteen even kan toetsen of hij ms zélf onredelijk is.

En nee, dat ben je dus niet, TS, het komt redelijk vaak voor.
En zwangerschapshormonen , ja, lastig mee om te gaan, maar als je als vrouw wéét dat je gedrag daardoor komt, juist dán kan je er dus wat mee doen en wat aan doen.

Ik denk dat voor sommige vrouwen het gewoon als excuus gebruikt wordt, dat sex sowieso niet meer zo hoeft, 1 keer per maand is zat, en ja , wat heb je als man als verweer als de vrouw schermt met zwangerschap, angst voor vroeggeboorte, oververmoeidheid, stress, drukdrukdruk, JOUW kind dat huilt...

geen dus.
zodra je je mond namelijk opentrekt ben je de onempatische klootzak.
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:26:09 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_43232307
TS, ik snap je angsten wel. Niet fijn om steeds afgewezen te worden natuurlijk. Ik zou er iig over praten. Bij mij was er een periode geen zin, toen een periode wel en toen een periode dat mijn man niet meer durfde. Toen de bevalling en nu langzamerhand weer meer zin.
Maar praten erover heb ik als belangrijk ervaren, omdat ik best snap hoe mijn man zich voelt of voelde, maar ook omdat ik zelf begrip ervoor wilde. Het moet een beetje 2 kanten op zeg maar.
Zeker na een bevalling zal een vrouw weer een beetje bij moeten trekken. Daar moet ze idd ook zelf wat voor doen, maar zelfs seksuologen zeggen daarover: trek er maar een half jaar voor uit.
Daarnaast zeg ik wel: geen zin is geen zin, sommige vrouwen kunnen tijdens en vlak na een zwangerschap gewoon niks aan hun lijf hebben op dat gebied en dat zal toch ook gerespecteerd moeten worden.
milagro ik snap jouw posts wel, maar je bent zo... ehm... ik weet het niet, zo makkelijk erover. alsof het allemaal maar gezeur is, en dat is natuurlijk ook weer niet zo.
stormy waters...
sailin'
pi_43232538
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:26 schreef Belana het volgende:
TS, ik snap je angsten wel. Niet fijn om steeds afgewezen te worden natuurlijk. Ik zou er iig over praten. Bij mij was er een periode geen zin, toen een periode wel en toen een periode dat mijn man niet meer durfde. Toen de bevalling en nu langzamerhand weer meer zin.
Maar praten erover heb ik als belangrijk ervaren, omdat ik best snap hoe mijn man zich voelt of voelde, maar ook omdat ik zelf begrip ervoor wilde. Het moet een beetje 2 kanten op zeg maar.
Zeker na een bevalling zal een vrouw weer een beetje bij moeten trekken. Daar moet ze idd ook zelf wat voor doen, maar zelfs seksuologen zeggen daarover: trek er maar een half jaar voor uit.
Daarnaast zeg ik wel: geen zin is geen zin, sommige vrouwen kunnen tijdens en vlak na een zwangerschap gewoon niks aan hun lijf hebben op dat gebied en dat zal toch ook gerespecteerd moeten worden.
milagro ik snap jouw posts wel, maar je bent zo... ehm... ik weet het niet, zo makkelijk erover. alsof het allemaal maar gezeur is, en dat is natuurlijk ook weer niet zo.
bij veel vrouwen die zo resoluut afwijzen is het ook gezeur, een excuus.

bij een deel is er ms wat meer aan de hand, maar teveel wordt het door DIE vrouwen, dus niet ALLE vrouwen als een 9 maanden en daarna voortdurende smoes gebruikt.

geen een vent hoeft hysterisch gegil te pikken omdat hij de vuilniszakken niet buitengezet heeft nog,
en geen een vent hoeft maandenlang op zijn tenen te lopen om zijn liefde te tonen.

er zijn andere manieren dan bitchen en snauwen en afwijzen om je ongemak te uiten, en dat gebeurt bij sommige dames dus enkel met geschreeuw "JA MAAR IK BEN ZWANGER"

hormonen beinvloeden je bui, maar net als met de menstruatie, als je van jezelf wéét dat je kriegelig bent die dag, dan kun je zelf er heus wel wat aan doen, je bent geen weerloos slachtoffer van je hormonen, hoor.

en natuurlijk, geen een vrouw is 9 maanden redelijk en lief, en een sexbeest, maar daar heb ik het dus ook niet over, ik heb het over die dames waarvan de mannen gewoon niet meer weten wat te doen, alles doen ze fout, krijgen bijna alleen maar gesnauw, iedere lief bedoelde daad, die toevallig enkel maar onhandig is, wordt afgebekt "je weet toch verdomme dat ik niet van ...... hou"...

over die dames heb ik het, en als TS zo een vrouw thuis heeft zitten, heb ik met hem te doen.
pi_43232713
En anders moet je niet bang zijn, om begrip te hebben voor haar situatie als ze echt niet wil en je erbij neerleggen en gewoon een keer naar een vrolijke hoer gaan, lijkt raar, maar het is wel een duidelijk compromis, waar beiden mee zouden kunnen moeten leven.
Het grote risicio van dronken barmannen, is dat ze dubbel schrijven.
pi_43233025
Allereerst.. ik heb niet alle reacties nagelezen.. misschien is het dus dubbel.

Ik kan mij heel goed voorstelen dat TS hier toch mee in zijn maag zit en er even over moet babbelen.

@TS:
NIet al te druk over maken.
Ik kan mij voorstellen dat zij vol is van het kindje,
iedereen reageert anders op "grote gebeurtenissen" ... zij heeft haar eigen manier.
Daarnaast spelen de hormonen een rol, het gigantische lichaam... misschien onzekerheid over haarzelf, de baby.. de bevalling ?

Ik vind dat als zij zo'n periode heeft dat je dat gewoon moet accepteren en een tijdje geen toespelingen moet maken waaruit zij kan verwachten dat de volgende stap voor jou het liefste sex zou zijn.
Niet alleen kan dat voor haar voelen alsof jij haar toestand en wensen van ondergeschikt belang vindt (voro de korte periode dat het duurt), maar ook kan het ontzettend vervelend zijn als je weet dat je weeeeeeer nee moet zeggen terwijl het toch gewoon duidelijk is ?
Dat frustreerd.

Aan de andere kant, heb jij een mooi voorbeeld gehad.
De vrouw van een kennis/vriend.
Die tiepes zitten er idd ook tussen,
maar kan jij in hun huis kijken ? Wie weet is je vriend wel een lompe eikel en voelt ze zich helemaal neit happy met zichzelf ? Je kan absoluut niets zeggen over de manier waarop die verhouding tot stand is gekomen. Misschien heeft zij wel het 1 of ander nodig (in de vorm van hulp, complimentjes, rustige benadering ?) die hij niet op kan brengen ?

Hou je dus vooral niet bezig met relaties van anderen en zie ze alsjeblieft niet representatief voor die van jou en je vrouw. Dat is niet zo en dat kan ook niet.

Het belangrijkste is communiceren.
Let daarbij dat je echt open communiceert en niet als verwijt oid de zaken op tafel legt.

Vertel haar dat je haar mist, dat je van haar houdt. en dat je graag heerlijk samen wilt keutelen op de bank.. op bed.... samen genieten en strelen over die grote buik. (dan heb je al ! begrip, liefde, aanraking)
Raak elkaar verder aan, maar maak duidelijk dat het einddoel NIET sex is.
(want dat is waarschijnlijk dat ze verwacht en waarom ze dat hele andere traject van aanraking/ samen genieten neit eens in wil)

Heel veel succes en geniet gewoon.
Het is een prachtige tijd.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43233120
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:46 schreef sjonnieH het volgende:
En anders moet je niet bang zijn, om begrip te hebben voor haar situatie als ze echt niet wil en je erbij neerleggen en gewoon een keer naar een vrolijke hoer gaan, lijkt raar, maar het is wel een duidelijk compromis, waar beiden mee zouden kunnen moeten leven.
Moet het wel in overleg gebeuren.
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:16:22 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_43233351
Milagro, je hebt heus wel een punt, maar een vrouw die geen zin heeft (door de zwangerschap) hoeft ook niet die constante seksuele toespelingen te pikken als ze duidelijk heeft gemaakt daar even geen behoefte aan te hebben. Die man kan ook even zijn handjes gebruiken en zich er even bij neerleggen. "komt wel weer" denken.
Nogmaals, ik snap TS zijn angsten wel, heus, in zijn geval raad ik praten aan, open blijven tegen elkaar, voordat er wel een echt probleem gaat ontstaan.
stormy waters...
sailin'
pi_43233465
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:16 schreef Belana het volgende:
Milagro, je hebt heus wel een punt, maar een vrouw die geen zin heeft (door de zwangerschap) hoeft ook niet die constante seksuele toespelingen te pikken als ze duidelijk heeft gemaakt daar even geen behoefte aan te hebben. Die man kan ook even zijn handjes gebruiken en zich er even bij neerleggen. "komt wel weer" denken.
Nogmaals, ik snap TS zijn angsten wel, heus, in zijn geval raad ik praten aan, open blijven tegen elkaar, voordat er wel een echt probleem gaat ontstaan.
wat noem jij kontstante toespelingen?

eens per week ? dagelijlks, ieder uur?

ik denk dat dat wel meevalt, eens per week "zeuren" lijkt me een logisch iets, en als je dan enigzins inbindt en nog maar eens per maand zeurt, en dan nog een grote bek krijgt , en ja die dames heb je en daar heb ik het dus over, die dus vinden dat hij gewoon NIET mag zeuren, en zij zelf aangeven wanneer ze er aan toe zijn, en dat als dat pas over 9 maanden is, dat hij dan vette pech heeft, ja, mag je als vent dan je tekort gedaan voelen.

en de man rukt ook wel, hoor, maar hij wil HAAR voelen, niet zijn hand.
het gaat toch niet om het klaarkomen enkel.

als je als vrouw echt 9 maanden of langer sex weigert, omdat je er niet aan toe bent want moe, geen zin, moe, geen zin, moet je wmb niet verbaasd zijn als de man het ergens anders gaat zoeken.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 november 2006 @ 15:27:04 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_43233586
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:36 schreef milagro het volgende:

[..]

bij veel vrouwen die zo resoluut afwijzen is het ook gezeur, een excuus.

bij een deel is er ms wat meer aan de hand, maar teveel wordt het door DIE vrouwen, dus niet ALLE vrouwen als een 9 maanden en daarna voortdurende smoes gebruikt.

geen een vent hoeft hysterisch gegil te pikken omdat hij de vuilniszakken niet buitengezet heeft nog,
en geen een vent hoeft maandenlang op zijn tenen te lopen om zijn liefde te tonen.

er zijn andere manieren dan bitchen en snauwen en afwijzen om je ongemak te uiten, en dat gebeurt bij sommige dames dus enkel met geschreeuw "JA MAAR IK BEN ZWANGER"

hormonen beinvloeden je bui, maar net als met de menstruatie, als je van jezelf wéét dat je kriegelig bent die dag, dan kun je zelf er heus wel wat aan doen, je bent geen weerloos slachtoffer van je hormonen, hoor.

en natuurlijk, geen een vrouw is 9 maanden redelijk en lief, en een sexbeest, maar daar heb ik het dus ook niet over, ik heb het over die dames waarvan de mannen gewoon niet meer weten wat te doen, alles doen ze fout, krijgen bijna alleen maar gesnauw, iedere lief bedoelde daad, die toevallig enkel maar onhandig is, wordt afgebekt "je weet toch verdomme dat ik niet van ...... hou"...

over die dames heb ik het, en als TS zo een vrouw thuis heeft zitten, heb ik met hem te doen.
Ik weet nog dat ik in een 'hormonen'topic eens gereageerd heb op een fokster die het normaal vond dat ze het volledige servies om zeep hielp omdat d'r vent niet direkt haar stemming aanvoelde of iets dergelijks. En dat ze ook regelmatig met meubilair smeet.

Daarop heb ik ongeveer een zelfde post geplaats. Dat als mijn wijf de gore moed had om het huis te slopen met de rotsmoes van hormonen ik haar buiten de deur zou zetten, totdat ze zich weer normaal kon gedragen.

De hoon en verontwaardiging welke vervolgens mijn deel was...

Natuurlijk gebeuren er veel dingen in het lijf van een zwangere vrouw, en natuurlijk mag iets meer begrip tov haar best, maar dit soort belachelijke stellingen zijn net zo min te verdedigen als zeggen dat mannen nog oergenen hebben en DAAROM alles mogen neuken wat los en vast zit.

Hormonen of niet... je kan je nog steeds gedragen of inleven in een ander en in goed overleg dingen regeln.
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:34:36 #73
19194 Oversight
◢◤
pi_43233776
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:35 schreef SadKingBilly het volgende:
Zoals hier en daar te lezen zit de kans erin dat het hier niet heel lang meer gaat duren. Nu lees ik hier al maanden langer mee dan ik post maar ik vraag me toch iets af:

Als je vrouw zwanger is (en dan vooral de laatste maanden) lijkt het bijna vanzelfsprekend dat je meer rekening met haar houdt, rustiger aan doet en - zeker in het geval ze lichamelijk klachten heeft - jezelf niet opdringt. Echter daar zit bij mij toch ook wel een kleine irritatie; temeer omdat waar ik haar van beschuldig (egoïsme, alleen met zichzelf bezig zijn en absoluut geen behoefte hebben aan wat voor lichamelijk contact dan ook dat verder gaat dan "hou me even vast ik voel me niet lekker/verdrietig/koud/etc") natuurlijk ook voor mij opgaat. Ze is niet alleen de aanstaande moeder van mijn kind maar ook mijn vrouw en - normaal gesproken, hoewel eerder ook niet wekelijks - minnares.

Vanzelfsprekend is ze nu op het eind van de zwangerschap meer bezig met de geboorte maar iedere vorm van aandacht die niet op het kind maar op haar gericht is lijkt haar wel te irriteren. Als ik aangeef dat ik haar nog steeds mooi en erotisch vind reageert ze daar heel geïrriteerd op, ik mag niet aan haar borsten zitten want die zijn zo vreselijk gevoelig (en jij wil borstvoeding gaan geven?!) en sex is al helemaal uit den boze. Daar een reden voor geven is kennelijk niet nodig.

Ondanks dat ik meestal alle begrip voor haar kan opbrengen ontkom ik er af en toe niet aan wat geïrriteerd te zijn (hopelijk zonder dat duidelijk te laten blijken) omdat het eigenlijk de afgelopen 9 maanden een beetje lijkt dat nu ze eenmaal zwanger is ik mijn nut gediend heb en niet meer nodig ben behalve voor steun in de zwangerschap, ik ben dan ook heel erg bang dat ze straks wordt zoals de vrouw van een kennis van mij. Die wilde na de bevalling met geen vinger meer worden aangeraakt (hun dochter is net drie geworden) want "ze wil geen polonaise meer aan haar lijf, ze is nu tenslotte moeder (alsof je dan verder ook helemaal niets meer bent) en heeft daar geen behoefte meer aan"

Klinkt dit mensen bekend in de oren, zijn er veel vrouwen die hiervan last hebben (en dan heb ik het niet over de eerste maanden na de bevalling) en is er iets aan te doen? Hoewel sex zeker niet het belangrijkste in een relatie is kan ik me ook geen relatie voorstellen zónder. Dan kun je net zogoed een leuke vriendschap hebben.
Herkenbaar (de emoties), en ik heb het nu drie keer meegemaakt....

Dont worry dude, je komt er wel....

Probeer het op andere manieren....

Wees lief voor haar, heeeel lief!

Als sex voor haar een taboe is, doe het dan lekker met jezelf!

Als jij echt openlijk met je sexualiteit bezig bent zonder haar het gevoel te geven dat ze deelnemen moet zijn, kunnen er mooie dingen gebeuren....

Belangrijkste is nu dat jij haar het gevoel geeft dat ze "warm en veilig en droog" zit, en dat je er bent!
◢◤
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:34:43 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_43233781
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:21 schreef milagro het volgende:

[..]

wat noem jij kontstante toespelingen?

eens per week ? dagelijlks, ieder uur?

ik denk dat dat wel meevalt, eens per week "zeuren" lijkt me een logisch iets, en als je dan enigzins inbindt en nog maar eens per maand zeurt, en dan nog een grote bek krijgt , en ja die dames heb je en daar heb ik het dus over, die dus vinden dat hij gewoon NIET mag zeuren, en zij zelf aangeven wanneer ze er aan toe zijn, en dat als dat pas over 9 maanden is, dat hij dan vette pech heeft, ja, mag je als vent dan je tekort gedaan voelen.

en de man rukt ook wel, hoor, maar hij wil HAAR voelen, niet zijn hand.
het gaat toch niet om het klaarkomen enkel.

als je als vrouw echt 9 maanden of langer sex weigert, omdat je er niet aan toe bent want moe, geen zin, moe, geen zin, moet je wmb niet verbaasd zijn als de man het ergens anders gaat zoeken.
pfff, wat ben je toch fel op dit punt. natuurlijk heb je zeikwijven ertussen zitten, die dit gedrag misschien altijd vertonen. tijdens een zwangerschap vind ik het gewoon iets anders. misschien is het jou makkelijk af gegaan, prima, maar er zijn dus vrouwen waarbij dat niet zo is en ja, daar heeft een man dan ook gewoon mee te dealen. Overigens bedoel ik dan weer niet dat er gebitchd mag worden bij het leven ofzo, gewoon, wederzijds begrip, respect, een huwelijk zeg maar.
toen ik echt geen zin had de eerste maanden van de zwangerschap, had ik echt geen zin! geen gedonder aan mijn lijf, punt. Onder normale omstandigheden is "zin maken" idd wel aan de orde (is ook een uitgangspunt van de seksuologie trouwens) maar tijdens een zwangerschap kan het gewoon anders liggen. Magoe, net als nebelung krijg ik het gevoel dat je perse wil discussieren over iets waar we het (zij het gedeeltelijk) eigenlijk wel over eens zijn.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:37:55 #75
19194 Oversight
◢◤
pi_43233869
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:

Dat als mijn wijf de gore moed had om het huis te slopen met de rotsmoes van hormonen ik haar buiten de deur zou zetten, totdat ze zich weer normaal kon gedragen.
Mirage, laat je hem dit zomaar zeggen?
◢◤
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:38:23 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_43233878
denk dat je in de war bent oversight?
stormy waters...
sailin'
pi_43233917
je ziet ook weleens (let wel : wel eens!!!) posts van dames die bekant koketteren met hun hysterische buien.
en dan lachend vertellen hoe hun vent erop reageerde.

ik zou me dus echt kapot schamen ervoor, zou ik me zo gedragen hebben.
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:39:47 #78
19194 Oversight
◢◤
pi_43233918
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:38 schreef Belana het volgende:
denk dat je in de war bent oversight?
dat denkt mijn vrouw ook.
◢◤
pi_43233920
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:37 schreef Oversight het volgende:

[..]

Mirage, laat je hem dit zomaar zeggen?
dat heet verbouwen onder invloed van nesteldrang!

en ik heb er braaf een mooi muurtje weer neer gezet.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43233936
Ten eerste allemaal bedankt voor de reacties, ik merk dat er ook hier heel verschillend tegenaan gekeken wordt..

Voor de mensen die roepen dat ik maar begrip voor haar moet hebben en dus mijn toespelingen / handen thuis moet houden (want ze heeft last van haar hormonen, vind zichzelf niet mooi, heeft ergens last van, etc etc) natuurlijk snap ik wel dat het kan voorkomen dat ze even geen zin heeft.

Echter, ik zie dat ook van mijn kant en dat ontbreekt er bij haar aan. Het is niet zo dat ze zegt "ik vind het jammer voor jou en baal er zelf ook wel van maar ik kan het nu gewoon even niet aan mijn lijf hebben", dat zou al een hele verbetering zijn, het is gewoon zo dat zodra ik - al is het weken geleden dat ik dat voor het laatst deed - een toespeling doe ze heel fel reageert met "jij wil ook ALTIJD alleen maar sex, dat wil ik gewoon niet, dus zeur niet zo!"

Hoewel ik probeer aardig en lief te blijven en niet tegen haar uit te vallen (want er normaal over praten is gewoon niet mogelijk) wordt dat toch steeds moeilijker. En het gaat mij niet om deze laatste dagen of de eerste weken / maanden na de bevalling (dan zal ik zelf ook wel meer gefocussed zijn op de kleine en door alle geregel etc ook gewoon moe) maar meer dat het de laatste jaren inderdaad steeds minder werd, toen we elkaar leerden kennen ging er vrijwel geen avond voorbij zonder. Voor de zwangerschap was dat met geluk nog één of twee keer per maand en ook dan, als ik erover begon moest ik niet zeuren.

Dat gaat op een gegeven moment gewoon frustreren en ondanks dat ik probeer het niet te doen merk ik toch dat ik dan soms dingen die zij wil anders of gewoon niet doe, en als ze er dan over begint kan zij ook een keer een snauw krijgen, gewoon om even af te reageren.

Beetje onduidelijk verhaald hierboven ben ik bang maar het probleem is ook dat het een gevoel ik dat ik bewust kan weerleggen (met de allerhande zaken in de rest van dit topic aangedragen) maar dat het onbewust toch begint te knagen. Zeker omdat ze het gewoon niet serieus lijkt te willen nemen.

Ik zal straks als ze uit bed komt (en dus hopelijk wat uitgerust is) er nog eens over beginnen door haar dit topic voor te leggen.. Eens zien wat de reactie dan is.

Voor de mensen die melden "dat ik ook twee handen heb" ja natuurlijk als de 'nood' soms even heel hoog is is dat een optie maar dat wil niet zeggen dat het een vervanger moet zijn voor aandacht, intimiteit en een ander lichaam tegen je aan. Zoals ik aangaf, daarvoor heb ik geen relatie.
Het is dus echt niet zo dat ik me gedraag als een harteloze eikel die maar één ding wil, ik probeer er heel redelijk over te zijn (er zijn tenslotte nog veel meer opties dan penetratie) maar dan moet er wel over te praten zijn.

Feitelijk komt het er op neer dat hoewel een relatie normaal gesproken geven en ontvangen is het er nu op neerkomt dat ik geef, geef, geef, geef en nog meer geef en het enige dat er terug komt is (voor mijn gevoel) het signaal dat ik er niet meer toe doe, het enige dat belangrijk is zijn zijzelf en 'haar' (alsof ik daarmee niets te maken heb) kind.
En hormonen is één ding, echter je bent geen onredelijk dier. Als je zelf merkt en weet dat je last van die hormonen hebt kun je daar heel goed rekening mee houden en je een beetje normaal gedragen. Tenslotte verwacht je van mij precies hetzelfde namelijk dat ik mijn hormonen - die er dus voor zorgen dat ik zin IN JOU heb - onder controle hou en indien jou dat zo uitkomt helemaal negeer. Dát is dan kennelijk wel weer mogelijk..

[ Bericht 12% gewijzigd door SadKingBilly op 04-11-2006 15:48:36 ]
-
-
pi_43233950
maar goed.... @TS
er is ene verschil tussen een tijd geen zin in seks hebben om wat voor reden dan ook en het de ander een rotgevoel geven en volledig wegduwen.

Jij bent er ook nog.
Sir Winston Churchill
pi_43234005
Ik denk dat je er goed aan doet het nog een keer aan te zwengelen.

En wat jouw twee handen betreft...

" samen zijn" kan ook zonder daadwerkelijke penetratie.
Je kan ook samen knuffelen en elkaar aanraken, terwijl zij jou of jij jezelf aftrekt.

Beetje contact is belangrijk.
Sir Winston Churchill
pi_43234054
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:46 schreef sjonnieH het volgende:
Ja, dat je maar geen chagrijnig exemplaar uitkiest, TS!

TS, ik snap je helemaal. Ik kan op het moment ook moeilijk normaal doen. Elke conversatie met manlief weet ik wel te draaien naar het kindje en wat daar nu wel niet mee aan de hand is. Soms word ik ineens wakker en ben het zelf ook kotsbeu dat gezweef.
Magoed, zolang ik dat zelf ook even nuchter woordelijk constateer en geen zwellichamen negeer komen we een heel eind hier
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:46:33 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43234072
Ik vind je vrouw een zeikerd en een egoist.
Leuk dat ze zwanger is en ja, dat is ff zwaar, maar er is geen enkele reden om je man van intimiteit te onthouden.
Het zit in haar hoofd en is haar probleem.
Gelukkig zijn alle meiden die ik ken, met 1 of meerdere kids, gewoon normaal blijven omgaan met sex tijdens de zwangerschap en hadden ze ook erna snel weer zin. Immers, de 'wond' heelde snel, het kon geen kwaaden tussen de oren zat het ook goed, ergo; ze waren nog net zo verliefd, zo niet verliefder op hun partner als VOOR de bevalling.
Alleen omdat je een kind krijgt, hoef je nog niet je sexualiteit in de vriezer te stoppen.
Dat ' geen gedonder aan mijn lijf ' klinkt als pure frustratie en zou als ik een man zou zijn genoeg reden zijn voor een fikse ruzie.
Zin maken klinkt zo mogelijk nog erger.

Ik weet heel goed, dat voor vrouwen het een emotionele aangelegenheid is...heck, ik ben er zelf 1.
Maar wees dan wel vrouw genoeg om toe te geven dat je ergens mee worstelt, ipv je te verschuilen achter een zwangerschap.
Er zijn nog steeds miljoenen vrouwen die gewoon een kind baren zonder verdoving, zonder vroedvrouw, zonder man die op zijn tenen moet lopen en zonder gezeik.
Misschien een idee voor de ECHT vrijgevochten hedendaagse vrouw om gewoon eens niet zo te janken, te zeuren en te bitchen , maar je te gedragen zoals dat in een liefdevolle relatie hoort.
pi_43234091
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:34 schreef Belana het volgende:

[..]

pfff, wat ben je toch fel op dit punt. natuurlijk heb je zeikwijven ertussen zitten, die dit gedrag misschien altijd vertonen. tijdens een zwangerschap vind ik het gewoon iets anders. misschien is het jou makkelijk af gegaan, prima, maar er zijn dus vrouwen waarbij dat niet zo is en ja, daar heeft een man dan ook gewoon mee te dealen. Overigens bedoel ik dan weer niet dat er gebitchd mag worden bij het leven ofzo, gewoon, wederzijds begrip, respect, een huwelijk zeg maar.
toen ik echt geen zin had de eerste maanden van de zwangerschap, had ik echt geen zin! geen gedonder aan mijn lijf, punt. Onder normale omstandigheden is "zin maken" idd wel aan de orde (is ook een uitgangspunt van de seksuologie trouwens) maar tijdens een zwangerschap kan het gewoon anders liggen. Magoe, net als nebelung krijg ik het gevoel dat je perse wil discussieren over iets waar we het (zij het gedeeltelijk) eigenlijk wel over eens zijn.
Ik krijg juist het gevoel dat jullie de situatie van TS met je eigen vergelijken, en daarom verdedigen dat TS het gebrek aan seks (lichamelijke intimiteit) maar even uit moet zingen.

Ik ken jullie gevallen niet, maar TS komt met zijn OP op me over als iemand die wel degelijk beide kanten van de zwangerschapsmedaille bekijkt en er rekening mee houdt.

Evengoed heeft hij het gevoel dat zijn vrouw hem eigenlijk in de kou laat staan, en opent daar een topic over.
In plaats van blind in koor te gaan roepen dat zwangere vrouwens oms geen zin in seks hebben en dat soms terecht is, zouden jullie ook eens beter kunnen lezen dat hier een man is die wel degelijk alle begrip voor zijn vrouw heeft maar toch een groot probleem begint te voelen omdat hij het idee heeft dat hij wel begrip moet hebben voor de situatie, terwijl zijn vrouw omgekeerd weinig begrip voor hem toont.

Milagro zegt niet meer of minder dan dat er vrouwen bestaan die egoistisch een muurtje om zich heen bouwen en zwangerschap/kind als excuus gebruiken, en dat als TS zo'n vrouw heeft dat dat rot van hem is.

Jij vat Milagro fel op, omdat je diezelfde woorden op jezelf gaat betrekken, maar het gaat niet om jouw zwangerschap, maar om de vrouw van TS, en nogmaals: TS komt op mij genuanceerd over, dus dat wekt begrip bij mij voor zijn situatie. (En zo werkt dat bij Milagro ook gok ik, maar laat ik niet voor andere mensen praten)
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:48:06 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_43234101
TS, ik zou echt even serieus praten, want dit strekt dus verder. hulp van een seksuoloog zou goed kunnen zijn. sterkte ermee!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:49:26 #87
19194 Oversight
◢◤
pi_43234124
Mirage was tijdens de zwangerschap op momenten extreem erotisch om naar te kijken, terwijl ze helemaal geen zin leek te hebben...

Op andere momenten wilde ze ineens de wildste sex, zonder aanwijsbare oorzaak...

Ik heb er niets van begrepen, maar wel intens genoten......
◢◤
pi_43234167
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:34 schreef Belana het volgende:

[..]

magoe, dat denk je dus fout, he tis gewoon mijn reactie op de TS, niet op wat jij vindt.
je blijft maar hameren op de dames die af en toe zo doen, ik heb het over dames die maaaaaaaaaaaaaanden aan een zo reageren.
je hoeft dus niet het op te nemen voor de incidentele onredelijke moeder in spé, daar heb ik het niet over.

zie post van Swets, dat werk.

hormonen zijn geen excuus voor alles
en sex mag je mi best 'eisen' op zijn tijd

ik vind 3 maanden zonder sex , met als enig excuus "mijn hoofd staat er niet zo naar " een reden tot klagen, ja.
als je echt ziek bent, of psychisch er compleet doorheen zit, ander verhaal, maar gewoon geen behoefte hebben eraan....., prima, maar verwacht dan niet dat je man erover zwijgt, en niet eens wat probeert , het te berde brengt

en als je als vent na een paar afwijzingen niet nog eens kan proberen na een week of wat "want je weet verdomme toch nu wel dat ik er geen zin aan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeb"
ja sorry, hoor, grow up, get real, get reasonable.

sex binnen een relatie is niet enkel geiligheid.
het is genegenheid, intimiteit.
als je er zo banaal over denkt "ga maar lekker rukken onder de douche dan" stuur hem dan naar de hoeren of een gewillige losse dame, want het is toch niets meer dan veredeld rukken.

ik denk dat die dames erg onderschatten wat dat afstoten en excommuniceren van je man betekent voor die man, het effect wat dat kan hebben en heeft ook vaak, het kwetst.

en dan vooral over je eigen gekwetstheid praten, empathie eisen , maar nooit eens geven.
pfffft, zo een vrouw zou ik dus geen 2e keer zwanger maken
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:51:00 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_43234169
roquefort, ik geloof dat ik net zoveel begrip heb getoond voor TS, want die heb ik wel degelijk. en ik betrek niks op mezelf hoor, ik geef alleen het voorbeeld van mezelf.
je hebt gelijk dat het neit alleen meer ging over TS zijn probleem, maar dat geldt ook voor Milagro's posts.
stormy waters...
sailin'
pi_43234171
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:45 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, dat je maar geen chagrijnig exemplaar uitkiest, TS!
haha, ja, eindelijk je schroom opzij zetten, ergens een leuke blondine achter het raam vinden en als je dan vraagt wat het kost een tirade krijgen "dat ook prostituees gevoel hebben, ook wel eens geen zin hebben om op hun rug te liggen en dat ik daar maar rekening mee te houden heb.."

Zou niet goed zijn voor mijn vertrouwen in 'de vrouw' zeg maar
Overigens zou ik nooit betalen voor sex,dan zou ik eerder mijn relatie beëindigen en iemand anders zoeken.
-
-
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:52:58 #91
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43234211
Hier was het op het laatst ook gewoon 'doe ik jou' 'doe jij mij in slaap kriebelen'. Krijgen we allebei iets wat we fijn vonden.
Het is geven en nemen.

TS, heb je er wel eens echt met haar over gesproken, maar dan ook echt? Ipv alleen maar toespelingen maken of roepen 'wordt er nog geneukt?' Want persoonlijk word ik daar ook niet geil van.
Gewoon zeggen: "Ik zit ergens mee." En dan je verhaal doen.
Tuurlijk heeft ze last van haar hormonen, maar toch niet de hele dag? Er is vast wel een punt wanneer ze wel voor rede vatbaar is.
Ze voelt zich waarschijnlijk lelijk (voelde ik me wel) en gelooft je ws niet direct als je zegt dat je haar juist mooi vindt. Mijn man kon dat bij mij wel goed overbrengen. Maar ook op momenten dat er niet gelijk naar sex verlangd werd. Dan ben je daarna ook meer 'genegen' om hem te plezieren. De ene keer hadden we sex en een andere keer 'hielp' ik hem (waarna hij mij dus in slaap moest kriebelen. dat lukte dus maar half omdat meneer na zijn ejaculatie lekker rozig was en eerder vertrokken was dan ik, maar soi. )
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:53:16 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_43234222
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:39 schreef Oversight het volgende:

[..]

dat denkt mijn vrouw ook.
meer dat ik het ben dus, sorry
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:53:53 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43234247
Oh en TS...je quote in je sig....geloof je dat echt of heb je deze geplaatst omdat je denkt dat deze betrekking heeft op je situatie?

Het viel me ineens op en ik moet zeggen dat ik nog nooit grotere flauwekul heb gelezen.
pi_43234249
quote:
"jij wil ook ALTIJD alleen maar sex, dat wil ik gewoon niet, dus zeur niet zo!"
Oe, jouw laatste post laat toch een iets dieper probleem zien...het speelt dus al langer. Dan lijkt me dat het een beetje uit de hand aan het lopen is door de zwangerschap. Daarna zul je er echt aan moeten werken dan, want dit klinkt niet fijn voor beide partijen zo zachtjes gezegd.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43234287
@ Roquefort

spreek gerust voor me, hoor, precies zoals ik het bedoel idd.
pi_43234319
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:52 schreef dutchie het volgende:
Hier was het op het laatst ook gewoon 'doe ik jou' 'doe jij mij in slaap kriebelen'. Krijgen we allebei iets wat we fijn vonden.
Het is geven en nemen.
Ha! Herkenbaar
Als je dat soort dingen gewoon durft te bespreken zonder verwijten he. In de situatie van TS zou het ws vertaald worden als:
-"Wil je nu alweer? Loopt heen!"
-"Wat nou, ik kriebel je toch? Ik ben ook een mens!"
pi_43234396
Ik had juist tijdens mijn zwangerschappen meer zin in seks dan ooit, mijn vriend werd helemaal gek van me en maakte zelfs een keer gekwetst de opmerking dat hij geen stuk vlees was. We hebben 13 dagen na de bevalling weer voor het eerst seks gehad bij de eerste na de tweede was dat na ong 1mnd. Het heeft ongeveer 6mnd geduurt voordat ik mijn vriend weer wat rust gaf... Ik was gewoon zo verliefd telkens als ik naar hem en.of de baby keek dat ik hem gewoon wou opvreten...

Maar iedere vrouw (ieder mens) is verschillend, ik ben bijvoorbeeld als ik niet zwanger ben veel minder met seks bezig dan vriendinnen van me... Ik hecht normaal eigenlijk vrij weinig waarde aan het seks hebben zelf..

Ik denk niet dat daar iets aan te doen is behalve aannemen dat elke vrouw anders reageert, het niet persoonlijk
op te vatten en je hier bij neer proberen te leggen... niet het aller leukste, maar wel het slimste i.v.m de toekomst succes!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2006 16:04:17 ]
pi_43234453
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:53 schreef SHE het volgende:
Oh en TS...je quote in je sig....geloof je dat echt of heb je deze geplaatst omdat je denkt dat deze betrekking heeft op je situatie?

Het viel me ineens op en ik moet zeggen dat ik nog nooit grotere flauwekul heb gelezen.
Haha, nee dat heeft er echt niets mee te maken. Is een uitspraak van een of andere amerikaanse sexuoloog en ik gebruik 'm al jaren. Vond hem gewoon grappig (en het is ook niet helemaal onzin, voor mannen is sex meer lichamelijk terwijl de meeste vrouwen er ook geestelijk 'klaar voor' moeten zijn..)
-
-
pi_43234606
Ik vind die quote nu juist weel wel erg veel waarheids gehalte hebben ...

(kijk eens naar al die meiden de ene nog uitdagender dan de ander, maar als puntje bij paaltje komen
willen ze niets, het gaat puur om het idee dat mannen naar ze verlangen, en dat is dan blijkbaar genoeg).

niet mijn ding, maar toch...
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:10:46 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43234676
Nee, de quote suggereert dat sex voor vrouwen ondergeschikt is aan emotionele bevrediging. ( waarbij begeerlijkheid die behoefte bevredigd )
Waarbij ik de kanttekening wil plaatsen dat dat misschien voor sommige vrouwen opgaat , maar gelukkig niet voor de meerderheid.
pi_43244299
Nou, ik heb het moeilijke gesprek gevoerd en het ging ongeveer zoals ik verwachtte; eerst negeren, dan ontkennen, vervolgens schelden en dan huilen. En weglopen en zich opsluiten op de slaapkamer. Normaal laat ik haar dan met rust (dit is niet de eerste keer dat ik dit geprobeerd heb) maar ben nu achter haar aan gelopen en heb haar gewoon geconfronteerd met haar gedrag van de laatste maanden. Hoewel ze er niet 'blij mee is' geeft ze min of meer toe dat ze wel erg met zichzelf bezig is.

Eindelijk rustig kunnen praten over mijn angst dat ik zometeen mijn vrouw / minnares kwijtraak en er alleen een moeder voor terug krijg. Ze probeerde het af te wimpelen maar ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze daarmee moet ophouden. Dat ik hier wél serieus mee zit ondanks dat zij het afdoet als aanstellerij.

Het lijkt erop dat ik eindelijk een beetje door begin te dringen maar ik heb het er verder maar even bij gelaten, de tijd zal het nu wel weer leren denk ik..
-
-
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:42:12 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_43244878
goed begin iig Sadking. dapper van je dat je dit gedaan hebt!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:50:14 #103
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_43245098
  zaterdag 4 november 2006 @ 22:21:41 #104
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43245961
Helemaal mee eens. Goed dat je het gesprek bent aan gegaan. En de tijd zal het leren...
  zaterdag 4 november 2006 @ 22:28:01 #105
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43246139
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 09:56 schreef milagro het volgende:
klinkt ms raar, dames, maar ook mannen kunnen gekwetst worden, en je een zwangerschap lang afgewezen voelen, ga er maar aan staan.
Welnee, het is al lang bewezen dat alleen vrouwen gevoelens hebben. Mannen denken alleen maar aan sex; gevoelens passen daar niet bij.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 4 november 2006 @ 22:34:50 #106
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43246305
TS heftig, maar goed gedaan. En dan bedoel ik dat je haar niet hebt laten 'weglopen voor jullie probleem'. Confrontatie is niet leuk, maar soms nodig. 1 ding; geef haar ook die kans. Om maar even een paar spreuken te quoten: Het mes snijdt aan 2 kanten. Waar er 2 strijden, hebben er 2 schuld blablabla.
Aan de andere kant. Zo vlak voor de bevalling is het misschien niet echt het moment om zo'n groot probleem aanhangig te maken. Dus drijf het niet op de spits.
Succes!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 4 november 2006 @ 22:56:33 #107
103793 kozakken
Living the life
pi_43246850
TS lijkt me idd een goede stap. (In de zin van: ik wil meer dan alleen maar een moeder van ons kindje)
Ben het verder met Dutchie eens, mss nu tijd om het even te laten rusten tot een tijdje na de bevalling en dan weer heeeel voorzichtig aanzwengelen. Want zoals een topic als deze ook laat zien, het maakt nogal wat emoties los.

Mss ben ik wat kort door de bocht in mijn antwoorden geweest, maar ik meende het wel. Juist omdat ze zo kort voor de bevalling zit. Zo heb ik ook heel duidelijk je startpost gelezen. Als iets wat nu speelt. En zwanger is sex lang niet altijd een pretje. Gefrut aan je lijf ook niet, trouwens
Maar juist in 'angsten' spreken en daar afspraken over maken kan heel goed. Angst om haar als vrouw te verliezen, angst om alle intimiteit kwijt te raken.
Daarnaast kan het heel goed zijn dat het iets is wat er in de loop der jaren bij jullie is ingeslopen: aanraken en toespelen kan alleen maar tot sex leiden en niets anders. Dan is het logisch dat ze alle aanrakingen en toespelingen nogal vervelend vind. (Maar dat zijn vragen voor 'strakjes' na de geboorte van jullie kleintje)
pi_43262758
Goede stap dat je er een gesprek over gehad hebt, hopelijk voelt het voor jou ook wat als opluchting.

Er is echter 1 ding wat mij opviel in je verhaal en dat is dat het al ruim voor de zwangerschap (jaren zelfs) niet meer op een niveau was waar jij tevreden mee bent. Dat sex toen al niet goed bespreekbaar was en in jouw ogen te weinig. Het lijkt me logisch dat het na die eerste superverliefde periode iets minder wordt, maar het is imo een fundamenteel probleem in je relatie. Misschien vindt je vrouw wel dat je op andere gebieden tekort schiet ('pikstraf' zeg maar, alhoewel dat erg onaardig klinkt, iig dat de vrouw geen enkele sexuele gevoelens toelaat van en naar haar partner om een niet-sexuele reden).

Eigenlijk erg jammer dat je hier niet al over begonnen bent voor je aan een kind begonnen bent. Een kind zou een bekroning moeten zijn op een opzich fijne goede relatie waar beide partners met vertrouwen in staan. Hier heb je nu weinig aan, maar het is wel iets om in je achterhoofd te houden.
Mocht het nu na de bevalling zo gaan als je doemscenario, bedenk dan dat het probleem al voor de zwangerschap/ jullie kind bestond en het misschien wel behoorlijk wat werk kan vergen om jullie relatie in zijn geheel beter te krijgen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zondag 5 november 2006 @ 17:32:42 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_43264777
pi_43279969
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:25 schreef Étoile het volgende:
Goede stap dat je er een gesprek over gehad hebt, hopelijk voelt het voor jou ook wat als opluchting.

Er is echter 1 ding wat mij opviel in je verhaal en dat is dat het al ruim voor de zwangerschap (jaren zelfs) niet meer op een niveau was waar jij tevreden mee bent. Dat sex toen al niet goed bespreekbaar was en in jouw ogen te weinig. Het lijkt me logisch dat het na die eerste superverliefde periode iets minder wordt, maar het is imo een fundamenteel probleem in je relatie. Misschien vindt je vrouw wel dat je op andere gebieden tekort schiet ('pikstraf' zeg maar, alhoewel dat erg onaardig klinkt, iig dat de vrouw geen enkele sexuele gevoelens toelaat van en naar haar partner om een niet-sexuele reden).

Eigenlijk erg jammer dat je hier niet al over begonnen bent voor je aan een kind begonnen bent. Een kind zou een bekroning moeten zijn op een opzich fijne goede relatie waar beide partners met vertrouwen in staan. Hier heb je nu weinig aan, maar het is wel iets om in je achterhoofd te houden.
Mocht het nu na de bevalling zo gaan als je doemscenario, bedenk dan dat het probleem al voor de zwangerschap/ jullie kind bestond en het misschien wel behoorlijk wat werk kan vergen om jullie relatie in zijn geheel beter te krijgen.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik ben alleen bang dat ik in mijn eerdere posts wat te negatief heb geklonken. Het is dus niet zo dat we helemaal geen sex hebben gehad (ergo, zwangerschap ) en wanneer we dan eens in de twee of drie weken (soms wat meer, meestal wat minder) wél toekomen aan vrijen is daarna standaard de opmerking van haar: "zo, dat was alweer veel te lang geleden, soms vraag ik me af waarom ik niet wil want als ik eenmaal bezig ben geniet ik er ook heel erg van"

Tevens de reden dat ik deze relatie nog heb, ik zou namelijk nooit kunnen leven met iemand die dit bewust doet of die niet in mindere of meerdere mate dezelfde behoeftes heeft als ik. Ik heb altijd het gevoel dat het gewoon een beetje komt omdat ze toch al zo druk is, veel aan haar hoofd heeft (ze werkt ook fulltime) en ook vaak wel te moe is (zelf kan ik heel goed toe met 6 uur slaap terwijl zij aan 8 eigenlijk te weinig heeft). Dat het dus niet zozeer is dat ze niet wil maar dat het gewoon "even niet uitkomt" zeg maar. Maar dan wel erg vaak.

Het is dus zeker zo dat ik vertrouwen heb in mijn partner en relatie, de eerste jaren hebben we het heel moeilijk gehad omdat zij heel moeilijk los kon komen van haar moeder (terwijl die helemaal niet aan haar hangt, zie topic van me uit het verleden over haar broertje) en door haar 'moodswings' en een verleden van geschonden vertrouwen en min of meer tegen haar zin vrijen met haar ex. Vandaar ook dat ik vrijwel eindeloos geduld met haar heb en er zeker van ben dat deze relatie echt goed blijft (op het verhaal sex na dan)

Weer een lekker wazige post van me zie ik, laat ik maar ophouden

overigens vanavond nog sex gehad maar dat was meer om te kijken of we de weeën wat sterker kunnen krijgen, ze vroeg het wel zelf (en niet uit schuldgevoel, heb ik nagevraagd)
-
-
  maandag 6 november 2006 @ 09:40:15 #111
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_43283839
Je weet wel dat wanneer de vliezen zijn gebroken, het wordt afgeraden om sex te hebben? Dit ivm infectiegevaar.
pi_43319366
quote:
Op maandag 6 november 2006 09:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Je weet wel dat wanneer de vliezen zijn gebroken, het wordt afgeraden om sex te hebben? Dit ivm infectiegevaar.
Jup, bekend. Dat is dan ook nog niet het geval.. Het is alweer dinsdag en behalve een beetje gerommel heeft ze nergens last van. Gisteren wat last van (pijnloze) voorweeën maar op dit moment helemaal niets..

Schiet niet op, dit
-
-
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:32:07 #113
56471 pinquit
oh my lama!
pi_43432196
nu eerst even van je kersverse dochter genieten
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_43461159
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:32 schreef pinquit het volgende:
nu eerst even van je kersverse dochter genieten
pi_43559611
nog maar even een update.. Tot mijn grote verbazing moet ik zeggen dat mijn libido geheel afwezig is (en het heeft niets te maken met dat ik de bevalling van een halve meter afstand heb mogen observeren), misschien komt het door de gebroken nachten die we nu genieten. Om de drie uur minstens een uur wakker voor voeding, dan weer in slaap zien te komen.. lekker, zo'n 5 uur per nacht slapen

Nou ja, maakt me ook niet uit ik heb wel wat anders aan mijn hoofd (van mijn dochter genieten inderdaad, pinquit, ze is echt geweldig, zelfs met het hielprikje vanmorgen huilde ze maar tien seconden ofzo van de schrik. Alleen de tweede nacht heeft ze ons lang wakker gehouden met buikkrampjes (zo zielig!) tot we haar om 3 uur in bad gedaan hebben, daarna helemaal doorgeslapen (en wij dus ook!!!) tot 8 uur..

Ik zal straks eens even een verhaal plaatsen in zwangerschap en geboorte om mensen op de hoogte te houden, dat wilde ik dit weekeind al doen maar was er gewoonweg te brak voor..

Raar zeg, nog maar vijf dagen oud en ik kan me al niet meer voorstellen dat ze er niét was. Dat is iets dat je altijd hoort van ouders (net als: "wacht maar tot het van jezelf is..") en hoe erg ik het ook vind, ze hebben gek genoeg toch gelijk

Ik vermoed dat je dat soort dingen pas kunt begrijpen wanneer je zelf ouder geworden bent (eerder dacht ik ook altijd van "jaja bla bla whatever hoor")

bizar..
-
-
pi_43562721
Ten eerste, van harte gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:12 schreef SadKingBilly het volgende:
Tot mijn grote verbazing moet ik zeggen dat mijn libido geheel afwezig is [...] misschien komt het door de gebroken nachten
[verhaal over eerste nachten van kersverse ouders, met zelfs cadeautjes van vijf uur slaap achter elkaar!]
Ik moet wel een beetje lachen om je verhaal.

Jij hebt nu een paar nachten achter elkaar wat minder geslapen dan normaal en je libido is gelijk naar een nulpunt gedaald.

Je vrouw is negen maanden zwanger geweest, liep op alledag, sliep waarschijnlijk al weken slecht, sjouwde ook nog eens kilo's aan gewicht mee en daar vond je het maar raar van dat ze geen zin had om je drie keer per dag te bespringen.

Whehehe
Eeuwig vijfentwintig
  † In Memoriam † woensdag 15 november 2006 @ 00:04:03 #117
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_43564037
Ach ja, ook met dat gebrek aan libido weet je pas wat het is als het van jezelf is
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 15 november 2006 @ 00:06:48 #118
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43564135
Die focus van TS op z'n libido is erm... wel, opmerkelijk.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_43564217
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef kozakken het volgende:

Geloof je dat echt?

Ik heb medelijden met jouw kerel!

Raar wijf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')