Niet lulligt bedoeld, maar daar heb ik dus helemaal niets aan. Want: wat is teveel zeuren? Als ik - wanneer ze onder de douche uitkomt - een toespeling maak, wanneer ik een keer in de week tegen haar aan ga liggen in bed of als ik op vrijdagavond gewoon botweg vraag of er nog geneukt gaat worden? Natuurlijk snap ik ook wel dat ze die vraag niet drie keer per dag wil krijgen maar schijnbaar is zelfs de suggestie al "zeuren" op dit moment. Alsof de hele wereld om haar draait zeg maar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Leah het volgende:
Ja, klinkt me bekend in de oren. Ik kan je maar 1 tip geven, niet teveel over zeuren. Komt nl vanzelf wel goed.
Maar ik denk wel dat sex 6 weken na de bevalling eerder uitzondering als regel is.
Er was ooit een topic over sex na de bevalling, meen ik me te herinneren, maar die is vast heel erg ver weggezakt in de krochten van FOK.
Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. 9 maanden is heel lang en gezien het feit dat er na de bevalling ook nog een aantal weken/maanden niet gevreeen kan worden kan ik me voorstellen dat dat voor een aantal mannen best vervelend kan zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef kozakken het volgende:
OMG, de wereld draait ook om haar en jullie kindje! Tjonge jonge zeg. Ze is zwanger van jullie kind, hormonale superbom, geheel veranderd lijf in uiterlijk en gevoel en dan vraag jij je af of je wel genoeg aan sex toekomt en of dat in de toekomst beter zal gaan worden.
![]()
Mee eens...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. 9 maanden is heel lang en gezien het feit dat er na de bevalling ook nog een aantal weken/maanden niet gevreeen kan worden kan ik me voorstellen dat dat voor een aantal mannen best vervelend kan zijn.
Je hoeft niet altijd gelijk te neuken, maar andere dingen zouden wel kunnen. Dat is toch ook een kwestie van geven en nemen? Niet dan iemand dingen tegen haar zin zou moeten gaan doen, maar je geirriteerd en afwijzend reageren bij elke poging tot aanhankelijkheid is het andere uiterste lijkt me.
nee, zeker niet. sluit me hierbij aan. werd al kriegel bij het idee alleen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef Leah het volgende:
Ja maar, ik had gewoon geen zin. Maar dan ook echt GEEN zin, niet om aan te raken, niet om aangeraakt te worden, gewoon niet... Sexloos dus.
Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef Leah het volgende:
Ik ben een beetje het Leah type, "Dan zorg je maar dat die zin weer verdwijnt"
Kom op hee! Moeten we de hele wereld dan pleasen ofzo? Ik had het al best moeilijk met alles wat er gebeurde, daar had ik echt even tijd voor nodig hoor.
Dat is je vraagquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef SadKingBilly het volgende:
Niet lulligt bedoeld, maar daar heb ik dus helemaal niets aan. Want: wat is teveel zeuren?
En daar is je antwoord.quote:Natuurlijk snap ik ook wel dat ze die vraag niet drie keer per dag wil krijgen maar schijnbaar is zelfs de suggestie al "zeuren" op dit moment. Alsof de hele wereld om haar draait zeg maar.
Als ik bevallen ben dan zal er eerst wat moeten helen he. Dan is het toch bijna normaal dat je geen sex hebt? Maar als het geen pijn doet.. waarom niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:58 schreef Leah het volgende:
Post je nog een keer als je bevallen bent Nikky?
Omdat je nachten oploopt met een baby te zeulen, ondertussen last hebbend van hormonale zweetaanvallen en opvliegers, en je nog steeds 1000 keer plassen moet en je bij de eerste minuut dat je tijd hebt in een diepe slaap valt, waaruit je weer wakker schrikt omdat je je kind ineens kwijt bent en die blijkt gewoon in de wieg te liggen en dan ben je weer wakker en moet je weer plassen en veel drinken vanwege dat zweetgebeuren en net als je weer in slaap sukkelt, vind je kind dat het tijd is om weer van zich te laten horen en na veel slokjes, boertjes en weer een poepluier is het ochtend en dan heb jij geen zin in ochtendsex. Of middagsex. Of avondsex.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:00 schreef nikky het volgende:
Maar als het geen pijn doet.. waarom niet?
Ik prefereer; slagerij!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Als ik bevallen ben dan zal er eerst wat moeten helen he. Dan is het toch bijna normaal dat je geen sex hebt? Maar als het geen pijn doet.. waarom niet?
Maar als ik met hechtingen in mijn ontplofte egel loop moet ik ook niet aan sex denken.
Ja, dat zal vast helpenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef SadKingBilly het volgende:
gewoon botweg vraag of er nog geneukt gaat worden?
Oh, maar mijn handjes werkten volop om hem een plezier te doen. Een massage van mijn kuiten versus een massage van zijn "edele deel"quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:56 schreef milagro het volgende:
goh wat een begrip voor de mannen weer, hier
er is geen enkel excuus te gaan bitchen tegen je man als hij gewoon lief doet, aandacht wil, en ja, ook sex wil.
je kan ook op een andere manier laten merken dat sex nu even niet je ding is, en je kan ook zonder penetratie sex hebben, en daarvoor het initiatief nemen.
etc.
Waar ik me dan weer dood aan erger is dat er gewoon niet goed gelezen wordt. Oh jee, het staat in OUD dus geen een vrouw zal wel zin hebben in sex tijdens de zwangerschap en na de bevalling. Dat proef ik in jouw post en in die van Milagro. Altijd dat enorme gegeneraliseer, daar word ik toch zo verdomde missselijk van hier altijd. Lees verdikke nou eens, er staan best wel genuanceerdere posts tussen dan alleen maar 'geen zin' en hee, ik (bijvoorbeeld) roep al in de 3e of 4e post dat ik wel zin had en dat er meer is dan neuken alleen. Maar nee, tis OUD dus lezen doen we maar niet, want ze hebben er toch geen zin in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:13 schreef Roquefort het volgende:
Wat Milagro zegt!![]()
En ik snap niet waarom de hele vrouwelijke wij-houden-de-rangen-gesloten zwangerschapsbrigade heen leest over het feit dat het voor de zwangerschap ook al niet wekelijks was. Ik heb de indruk dat er dus zo ongeveer 9 maanden geen seks en intimiteit heeft plaats gevonden, ook niet zonder penetratie, hoe lang moet je als man begripvol zijn.
Hormonen best, maar als je zwangerschap plus periode erna optelt, wordt de man (kuch, ik bedoel TS) gewoon een jaar lang op het tweede plan wordt gedirigeerd. Ik heb gelukkig nooit een zwangere vrouw gehad, maar als het zo was, dan hoopte ik dat we in die periode "samen" waren, en niet dat mijn vrouw zich een jaar lang van me afkeert om zich zonder genegenheid van en naar mij toe op buik en kind te focussen.
Kom op zeg, zelfs zonder penetratie en aan borsten zitten zijn er genoeg intieme en bevredigende activiteiten te bedenken, je kan minimaal wat genegenheid overbrengen, en als ik de woorden van TS interpreteer is dat wat geheel ontbreekt, alsof er niets meer bestaat naast de zwangerschap. Hee, hoo, ook een man heeft aandacht en genegenheid nodig, niet alleen het aanstaande kind!
En als jij goed gelezen had, had je gezien dat de TS zich vooral zorgen maakt over de toekomst, en niet zo zeer over wel of geen seks vlak voor de bevalling.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:59 schreef nebelung het volgende:
[..]
Waar ik me dan weer dood aan erger is dat er gewoon niet goed gelezen wordt. Oh jee, het staat in OUD dus geen een vrouw zal wel zin hebben in sex tijdens de zwangerschap en na de bevalling. Dat proef ik in jouw post en in die van Milagro. Altijd dat enorme gegeneraliseer, daar word ik toch zo verdomde missselijk van hier altijd. Lees verdikke nou eens, er staan best wel genuanceerdere posts tussen dan alleen maar 'geen zin' en hee, ik (bijvoorbeeld) roep al in de 3e of 4e post dat ik wel zin had en dat er meer is dan neuken alleen. Maar nee, tis OUD dus lezen doen we maar niet, want ze hebben er toch geen zin in.
En TS zijn vrouw staat op bevallen, nota bene dus ParadijsVogeltje, niks niet vroegtijdig.
En ja Roquefort, hoe lang moet je begripvol zijn? Daar ben ik het mee eens, maar ze staat NU wel op bevallen en hij opent er NU een topic over, dat had hij al maanden eerder kunnen doen dus. Dat ze op DIT moment geen zin heeft is wel degelijk te begrijpen. En ja, er werd gesproken over voor de zwangerschap ook al niet veel sex, dus het hele gedoe heeft in zijn algemeenheid dan al niet zo heel veel te maken met alleen maar zwangerschap en bevallen.
Mijn idee. Het blijft je eigen lichaam en daar mag je altijd zelf over blijven beslissen, maar een ander mag dus ook zijn mening geven vind ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat een vrouw geen nee mag zeggen tegen sexuele toenadering, maar ik vind net zo goed dat een man over het gebrek aan sex mag 'zeuren'.
Inderdaad. En helaas geldt dat voor veel topics op Fok.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:18 schreef nebelung het volgende:
Ik vind niet dat je er een topic over openen moet op Fok, maar ik vind dat je het er met elkaar over moet hebben.
ik heb het over vrouwen die hun zwangerschapshormonen als excuus gebruiken voor iedere onredelijke bui of eis of hun houding tav sex.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:59 schreef nebelung het volgende:
[..]
Waar ik me dan weer dood aan erger is dat er gewoon niet goed gelezen wordt. Oh jee, het staat in OUD dus geen een vrouw zal wel zin hebben in sex tijdens de zwangerschap en na de bevalling. Dat proef ik in jouw post en in die van Milagro. Altijd dat enorme gegeneraliseer, daar word ik toch zo verdomde missselijk van hier altijd. Lees verdikke nou eens, er staan best wel genuanceerdere posts tussen dan alleen maar 'geen zin' en hee, ik (bijvoorbeeld) roep al in de 3e of 4e post dat ik wel zin had en dat er meer is dan neuken alleen. Maar nee, tis OUD dus lezen doen we maar niet, want ze hebben er toch geen zin in.
En TS zijn vrouw staat op bevallen, nota bene dus ParadijsVogeltje, niks niet vroegtijdig.
En ja Roquefort, hoe lang moet je begripvol zijn? Daar ben ik het mee eens, maar ze staat NU wel op bevallen en hij opent er NU een topic over, dat had hij al maanden eerder kunnen doen dus. Dat ze op DIT moment geen zin heeft is wel degelijk te begrijpen. En ja, er werd gesproken over voor de zwangerschap ook al niet veel sex, dus het hele gedoe heeft in zijn algemeenheid dan al niet zo heel veel te maken met alleen maar zwangerschap en bevallen.
Heldere en opbeurende tips van reeds "ervaren" vrouwen zouden hem misschien kunnen helpen bij het tactisch benaderen van zijn vrouwtje....wat dan weer zijn vruchten afwerpt maar als hij de reacties doorleest zullen er weinig vruchtjes vallenquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:18 schreef nebelung het volgende:
Ik vind niet dat je er een topic over openen moet op Fok, maar ik vind dat je het er met elkaar over moet hebben.
jij hebt met vrouwen gewerkt? je hele leven al?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:33 schreef nebelung het volgende:
Ja Milagro, ik ken zulke vrouwen niet, echt niet. En ik heb mijn hele leven al met vrouwen gewerkt. Ik ken wél vrouwen die soms geen zin hebben omdat ze zo in beslag genomen worden door hun nieuwbakken kind. Ik ken wél vrouwen die angst hebben voor pijn en zich schamen voor hun gewicht. Ik ken wél vrouwen die er van balen dat ze hun man misschien te kort doen, maar niet goed weten hoe ze dat om moeten draaien.
Ik ken ook mannen die niet durven vrijen tijdens de zwangerschap, uit angst dat er wat gebeurd met het kind. Ik ken ook mannen die niet willen omdat ze hun vrouw niet aantrekkelijk vinden met die buik.
En nee ik ben niet zwanger. Bovendien heb ik een enorme hekel aan gelul over 'het zijn mijn hormonen', daar doe ik niet aan mee. Maar het is gewoon opvallend hoe slecht er gelezen wordt, hoe snel mensen erop afgesneld komen als het in OUD is en wellicht potentieel relgevoelig. En dan heb ik het overigens niet over jou. Jouw posts mag ik wel.
bij veel vrouwen die zo resoluut afwijzen is het ook gezeur, een excuus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:26 schreef Belana het volgende:
TS, ik snap je angsten wel. Niet fijn om steeds afgewezen te worden natuurlijk. Ik zou er iig over praten. Bij mij was er een periode geen zin, toen een periode wel en toen een periode dat mijn man niet meer durfde. Toen de bevalling en nu langzamerhand weer meer zin.
Maar praten erover heb ik als belangrijk ervaren, omdat ik best snap hoe mijn man zich voelt of voelde, maar ook omdat ik zelf begrip ervoor wilde. Het moet een beetje 2 kanten op zeg maar.
Zeker na een bevalling zal een vrouw weer een beetje bij moeten trekken. Daar moet ze idd ook zelf wat voor doen, maar zelfs seksuologen zeggen daarover: trek er maar een half jaar voor uit.
Daarnaast zeg ik wel: geen zin is geen zin, sommige vrouwen kunnen tijdens en vlak na een zwangerschap gewoon niks aan hun lijf hebben op dat gebied en dat zal toch ook gerespecteerd moeten worden.
milagro ik snap jouw posts wel, maar je bent zo... ehm... ik weet het niet, zo makkelijk erover. alsof het allemaal maar gezeur is, en dat is natuurlijk ook weer niet zo.
Moet het wel in overleg gebeuren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:46 schreef sjonnieH het volgende:
En anders moet je niet bang zijn, om begrip te hebben voor haar situatie als ze echt niet wil en je erbij neerleggen en gewoon een keer naar een vrolijke hoer gaan, lijkt raar, maar het is wel een duidelijk compromis, waar beiden mee zouden kunnen moeten leven.
wat noem jij kontstante toespelingen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:16 schreef Belana het volgende:
Milagro, je hebt heus wel een punt, maar een vrouw die geen zin heeft (door de zwangerschap) hoeft ook niet die constante seksuele toespelingen te pikken als ze duidelijk heeft gemaakt daar even geen behoefte aan te hebben. Die man kan ook even zijn handjes gebruiken en zich er even bij neerleggen. "komt wel weer" denken.
Nogmaals, ik snap TS zijn angsten wel, heus, in zijn geval raad ik praten aan, open blijven tegen elkaar, voordat er wel een echt probleem gaat ontstaan.
Ik weet nog dat ik in een 'hormonen'topic eens gereageerd heb op een fokster die het normaal vond dat ze het volledige servies om zeep hielp omdat d'r vent niet direkt haar stemming aanvoelde of iets dergelijks. En dat ze ook regelmatig met meubilair smeet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:36 schreef milagro het volgende:
[..]
bij veel vrouwen die zo resoluut afwijzen is het ook gezeur, een excuus.
bij een deel is er ms wat meer aan de hand, maar teveel wordt het door DIE vrouwen, dus niet ALLE vrouwen als een 9 maanden en daarna voortdurende smoes gebruikt.
geen een vent hoeft hysterisch gegil te pikken omdat hij de vuilniszakken niet buitengezet heeft nog,
en geen een vent hoeft maandenlang op zijn tenen te lopen om zijn liefde te tonen.
er zijn andere manieren dan bitchen en snauwen en afwijzen om je ongemak te uiten, en dat gebeurt bij sommige dames dus enkel met geschreeuw "JA MAAR IK BEN ZWANGER"
hormonen beinvloeden je bui, maar net als met de menstruatie, als je van jezelf wéét dat je kriegelig bent die dag, dan kun je zelf er heus wel wat aan doen, je bent geen weerloos slachtoffer van je hormonen, hoor.
en natuurlijk, geen een vrouw is 9 maanden redelijk en lief, en een sexbeest, maar daar heb ik het dus ook niet over, ik heb het over die dames waarvan de mannen gewoon niet meer weten wat te doen, alles doen ze fout, krijgen bijna alleen maar gesnauw, iedere lief bedoelde daad, die toevallig enkel maar onhandig is, wordt afgebekt "je weet toch verdomme dat ik niet van ...... hou"...
over die dames heb ik het, en als TS zo een vrouw thuis heeft zitten, heb ik met hem te doen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:35 schreef SadKingBilly het volgende:
Zoals hier en daar te lezen zit de kans erin dat het hier niet heel lang meer gaat duren. Nu lees ik hier al maanden langer mee dan ik post maar ik vraag me toch iets af:
Als je vrouw zwanger is (en dan vooral de laatste maanden) lijkt het bijna vanzelfsprekend dat je meer rekening met haar houdt, rustiger aan doet en - zeker in het geval ze lichamelijk klachten heeft - jezelf niet opdringt. Echter daar zit bij mij toch ook wel een kleine irritatie; temeer omdat waar ik haar van beschuldig (egoïsme, alleen met zichzelf bezig zijn en absoluut geen behoefte hebben aan wat voor lichamelijk contact dan ook dat verder gaat dan "hou me even vast ik voel me niet lekker/verdrietig/koud/etc") natuurlijk ook voor mij opgaat. Ze is niet alleen de aanstaande moeder van mijn kind maar ook mijn vrouw en - normaal gesproken, hoewel eerder ook niet wekelijks - minnares.
Vanzelfsprekend is ze nu op het eind van de zwangerschap meer bezig met de geboorte maar iedere vorm van aandacht die niet op het kind maar op haar gericht is lijkt haar wel te irriteren. Als ik aangeef dat ik haar nog steeds mooi en erotisch vind reageert ze daar heel geïrriteerd op, ik mag niet aan haar borsten zitten want die zijn zo vreselijk gevoelig (en jij wil borstvoeding gaan geven?!) en sex is al helemaal uit den boze. Daar een reden voor geven is kennelijk niet nodig.
Ondanks dat ik meestal alle begrip voor haar kan opbrengen ontkom ik er af en toe niet aan wat geïrriteerd te zijn (hopelijk zonder dat duidelijk te laten blijken) omdat het eigenlijk de afgelopen 9 maanden een beetje lijkt dat nu ze eenmaal zwanger is ik mijn nut gediend heb en niet meer nodig ben behalve voor steun in de zwangerschap, ik ben dan ook heel erg bang dat ze straks wordt zoals de vrouw van een kennis van mij. Die wilde na de bevalling met geen vinger meer worden aangeraakt (hun dochter is net drie geworden) want "ze wil geen polonaise meer aan haar lijf, ze is nu tenslotte moeder (alsof je dan verder ook helemaal niets meer bent) en heeft daar geen behoefte meer aan"
Klinkt dit mensen bekend in de oren, zijn er veel vrouwen die hiervan last hebben (en dan heb ik het niet over de eerste maanden na de bevalling) en is er iets aan te doen? Hoewel sex zeker niet het belangrijkste in een relatie is kan ik me ook geen relatie voorstellen zónder. Dan kun je net zogoed een leuke vriendschap hebben.
pfff, wat ben je toch fel op dit punt. natuurlijk heb je zeikwijven ertussen zitten, die dit gedrag misschien altijd vertonen. tijdens een zwangerschap vind ik het gewoon iets anders. misschien is het jou makkelijk af gegaan, prima, maar er zijn dus vrouwen waarbij dat niet zo is en ja, daar heeft een man dan ook gewoon mee te dealen. Overigens bedoel ik dan weer niet dat er gebitchd mag worden bij het leven ofzo, gewoon, wederzijds begrip, respect, een huwelijk zeg maar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:21 schreef milagro het volgende:
[..]
wat noem jij kontstante toespelingen?
eens per week ? dagelijlks, ieder uur?
ik denk dat dat wel meevalt, eens per week "zeuren" lijkt me een logisch iets, en als je dan enigzins inbindt en nog maar eens per maand zeurt, en dan nog een grote bek krijgt , en ja die dames heb je en daar heb ik het dus over, die dus vinden dat hij gewoon NIET mag zeuren, en zij zelf aangeven wanneer ze er aan toe zijn, en dat als dat pas over 9 maanden is, dat hij dan vette pech heeft, ja, mag je als vent dan je tekort gedaan voelen.
en de man rukt ook wel, hoor, maar hij wil HAAR voelen, niet zijn hand.
het gaat toch niet om het klaarkomen enkel.
als je als vrouw echt 9 maanden of langer sex weigert, omdat je er niet aan toe bent want moe, geen zin, moe, geen zin, moet je wmb niet verbaasd zijn als de man het ergens anders gaat zoeken.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat als mijn wijf de gore moed had om het huis te slopen met de rotsmoes van hormonen ik haar buiten de deur zou zetten, totdat ze zich weer normaal kon gedragen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:38 schreef Belana het volgende:
denk dat je in de war bent oversight?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:37 schreef Oversight het volgende:
[..]
Mirage, laat je hem dit zomaar zeggen?
Ja, dat je maar geen chagrijnig exemplaar uitkiest, TS!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:46 schreef sjonnieH het volgende:
En anders moet je niet bang zijn, om begrip te hebben voor haar situatie als ze echt niet wil en je erbij neerleggen en gewoon een keer naar een vrolijke hoer gaan, lijkt raar, maar het is wel een duidelijk compromis, waar beiden mee zouden kunnen moeten leven.
Ik krijg juist het gevoel dat jullie de situatie van TS met je eigen vergelijken, en daarom verdedigen dat TS het gebrek aan seks (lichamelijke intimiteit) maar even uit moet zingen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:34 schreef Belana het volgende:
[..]
pfff, wat ben je toch fel op dit punt. natuurlijk heb je zeikwijven ertussen zitten, die dit gedrag misschien altijd vertonen. tijdens een zwangerschap vind ik het gewoon iets anders. misschien is het jou makkelijk af gegaan, prima, maar er zijn dus vrouwen waarbij dat niet zo is en ja, daar heeft een man dan ook gewoon mee te dealen. Overigens bedoel ik dan weer niet dat er gebitchd mag worden bij het leven ofzo, gewoon, wederzijds begrip, respect, een huwelijk zeg maar.
toen ik echt geen zin had de eerste maanden van de zwangerschap, had ik echt geen zin! geen gedonder aan mijn lijf, punt. Onder normale omstandigheden is "zin maken" idd wel aan de orde (is ook een uitgangspunt van de seksuologie trouwens) maar tijdens een zwangerschap kan het gewoon anders liggen. Magoe, net als nebelung krijg ik het gevoel dat je perse wil discussieren over iets waar we het (zij het gedeeltelijk) eigenlijk wel over eens zijn.
magoe, dat denk je dus fout, he tis gewoon mijn reactie op de TS, niet op wat jij vindt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:34 schreef Belana het volgende:
[..]
pfff, wat ben je toch fel op dit punt. natuurlijk heb je zeikwijven ertussen zitten, die dit gedrag misschien altijd vertonen. tijdens een zwangerschap vind ik het gewoon iets anders. misschien is het jou makkelijk af gegaan, prima, maar er zijn dus vrouwen waarbij dat niet zo is en ja, daar heeft een man dan ook gewoon mee te dealen. Overigens bedoel ik dan weer niet dat er gebitchd mag worden bij het leven ofzo, gewoon, wederzijds begrip, respect, een huwelijk zeg maar.
toen ik echt geen zin had de eerste maanden van de zwangerschap, had ik echt geen zin! geen gedonder aan mijn lijf, punt. Onder normale omstandigheden is "zin maken" idd wel aan de orde (is ook een uitgangspunt van de seksuologie trouwens) maar tijdens een zwangerschap kan het gewoon anders liggen. Magoe, net als nebelung krijg ik het gevoel dat je perse wil discussieren over iets waar we het (zij het gedeeltelijk) eigenlijk wel over eens zijn.
haha, ja, eindelijk je schroom opzij zetten, ergens een leuke blondine achter het raam vinden en als je dan vraagt wat het kost een tirade krijgen "dat ook prostituees gevoel hebben, ook wel eens geen zin hebben om op hun rug te liggen en dat ik daar maar rekening mee te houden heb.."quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dat je maar geen chagrijnig exemplaar uitkiest, TS!![]()
Oe, jouw laatste post laat toch een iets dieper probleem zien...het speelt dus al langer. Dan lijkt me dat het een beetje uit de hand aan het lopen is door de zwangerschap. Daarna zul je er echt aan moeten werken dan, want dit klinkt niet fijn voor beide partijen zo zachtjes gezegd.quote:"jij wil ook ALTIJD alleen maar sex, dat wil ik gewoon niet, dus zeur niet zo!"
Ha! Herkenbaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:52 schreef dutchie het volgende:
Hier was het op het laatst ook gewoon 'doe ik jou' 'doe jij mij in slaap kriebelen'. Krijgen we allebei iets wat we fijn vonden.
Het is geven en nemen.
Haha, nee dat heeft er echt niets mee te maken. Is een uitspraak van een of andere amerikaanse sexuoloog en ik gebruik 'm al jaren. Vond hem gewoon grappig (en het is ook niet helemaal onzin, voor mannen is sex meer lichamelijk terwijl de meeste vrouwen er ook geestelijk 'klaar voor' moeten zijn..)quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:53 schreef SHE het volgende:
Oh en TS...je quote in je sig....geloof je dat echt of heb je deze geplaatst omdat je denkt dat deze betrekking heeft op je situatie?
Het viel me ineens op en ik moet zeggen dat ik nog nooit grotere flauwekul heb gelezen.
Welnee, het is al lang bewezen dat alleen vrouwen gevoelens hebben. Mannen denken alleen maar aan sex; gevoelens passen daar niet bij.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:56 schreef milagro het volgende:
klinkt ms raar, dames, maar ook mannen kunnen gekwetst worden, en je een zwangerschap lang afgewezen voelen, ga er maar aan staan.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik ben alleen bang dat ik in mijn eerdere posts wat te negatief heb geklonken. Het is dus niet zo dat we helemaal geen sex hebben gehad (ergo, zwangerschapquote:Op zondag 5 november 2006 16:25 schreef Étoile het volgende:
Goede stap dat je er een gesprek over gehad hebt, hopelijk voelt het voor jou ook wat als opluchting.
Er is echter 1 ding wat mij opviel in je verhaal en dat is dat het al ruim voor de zwangerschap (jaren zelfs) niet meer op een niveau was waar jij tevreden mee bent. Dat sex toen al niet goed bespreekbaar was en in jouw ogen te weinig. Het lijkt me logisch dat het na die eerste superverliefde periode iets minder wordt, maar het is imo een fundamenteel probleem in je relatie. Misschien vindt je vrouw wel dat je op andere gebieden tekort schiet ('pikstraf' zeg maar, alhoewel dat erg onaardig klinkt, iig dat de vrouw geen enkele sexuele gevoelens toelaat van en naar haar partner om een niet-sexuele reden).
Eigenlijk erg jammer dat je hier niet al over begonnen bent voor je aan een kind begonnen bent. Een kind zou een bekroning moeten zijn op een opzich fijne goede relatie waar beide partners met vertrouwen in staan. Hier heb je nu weinig aan, maar het is wel iets om in je achterhoofd te houden.
Mocht het nu na de bevalling zo gaan als je doemscenario, bedenk dan dat het probleem al voor de zwangerschap/ jullie kind bestond en het misschien wel behoorlijk wat werk kan vergen om jullie relatie in zijn geheel beter te krijgen.
Jup, bekend. Dat is dan ook nog niet het geval.. Het is alweer dinsdag en behalve een beetje gerommel heeft ze nergens last van. Gisteren wat last van (pijnloze) voorweeën maar op dit moment helemaal niets..quote:Op maandag 6 november 2006 09:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Je weet wel dat wanneer de vliezen zijn gebroken, het wordt afgeraden om sex te hebben? Dit ivm infectiegevaar.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:32 schreef pinquit het volgende:
nu eerst even van je kersverse dochter genieten
Ik moet wel een beetje lachen om je verhaal.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:12 schreef SadKingBilly het volgende:
Tot mijn grote verbazing moet ik zeggen dat mijn libido geheel afwezig is [...] misschien komt het door de gebroken nachten
[verhaal over eerste nachten van kersverse ouders, met zelfs cadeautjes van vijf uur slaap achter elkaar!]
Geloof je dat echt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef kozakken het volgende:
OMG, de wereld draait ook om haar en jullie kindje! Tjonge jonge zeg. Ze is zwanger van jullie kind, hormonale superbom, geheel veranderd lijf in uiterlijk en gevoel en dan vraag jij je af of je wel genoeg aan sex toekomt en of dat in de toekomst beter zal gaan worden.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |