Ja, die meisjes willen toch allemaal zo volwassen zijn? Met drank en uitgaan op je 14e? Dan horen daar ook bepaalde verantwoordelijkheden bij (niet zwanger raken bijvoorbeeld) Ik snap trouwens ook niet waar die ouders uithangen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:56 schreef -En4Cer- het volgende:
Hoezo in onze huidige maatschappij?
Dit is het br33z4h-tijdperk waar juist alles mogelijk is.
Een heleboelquote:Jaarlijks worden er in Nederland 15.000 meisjes/jonge vrouwen ongewenst zwanger. Dit kan komen door een ongeluk met de voorbehoedsmiddelen, bijvoorbeeld dat het condoom gescheurd is tijdens de geslachtsgemeenschap, of men vergeten is de pil in te nemen zonder het condoom te gebruiken. Het kan ook zijn dat het onveilige seks was; er zijn geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Dit is echter een dubbel risico, want men heeft er ook kans mee een SOA te krijgen. Soms is een zwangerschap bij een tiener niet per ongeluk, maar met opzet. Mocht het wel ongewenst zijn, of kan het zwangere meisje onmogelijk voor het kind zorgen, dan kan altijd nog een abortus worden gepleegt.
tiener milf!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:56 schreef -En4Cer- het volgende:
Hoezo in onze huidige maatschappij?
Dit is het br33z4h-tijdperk waar juist alles mogelijk is.
15.000 raken ongewenst zwanger. Zijn dat meisjes van 11 of van 18? Dat is een groot verschil natuurlijk. Er bestaan geen meisjes van 12 die klaar zijn voor een kind, die zijn er gewoon niet in Nederland. 18 en 19 jarige meisjes zijn ook nog tieners, maar wel wat verstandiger en (hopelijk) wat meer volwassen als een meisje van 12.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:59 schreef DJKoster het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tienermoeder
[..]
Een heleboel![]()
Moet ik je gaan uitleggen hoe een kut werkt?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:52 schreef BabblingBrook het volgende:
Maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat in onze huidige maatschappij meisjes van 12 zwanger raken en kinderen krijgen?
Dat heeft niks met de werking van een kut te maken. Maar als jij je geroepen voelt het uit te leggen: Ga je gang, misschien red je 1 tienermeisje van een ongewenste zwangerschap.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Moet ik je gaan uitleggen hoe een kut werkt?
Volgens mij is dat gewoon een kwestie van gemeenschap hebben.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:52 schreef BabblingBrook het volgende:
Maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat in onze huidige maatschappij meisjes van 12 zwanger raken en kinderen krijgen?
Ah, dus dat ene meisje van 5 jaar die verkracht is door d'r vader ( en een kind kreeg ) moet ook maar d'r natuur accepteren omdat ze er klaar voor is?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:20 schreef Melisita het volgende:
Als een meisje zwanger kan worden is ze er klaar voor. Accepteer de natuur.
Dat zeg ik toch helemaal niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:23 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ah, dus dat ene meisje van 5 jaar die verkracht is door d'r vader ( en een kind kreeg ) moet ook maar d'r natuur accepteren omdat ze er klaar voor is?
sick bastard.
en als ik dit lees vind ik jou niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je geen kinderen mag voor je 30ste.
Dat is niet waar. Vaak is de bekken nog niet eens goed volgroeit als het meisje voor het eerst ongesteld is. Zo'n jong lichaam kan bezwijken onder een zwangerschap.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:20 schreef Melisita het volgende:
Als een meisje zwanger kan worden is ze er klaar voor. Accepteer de natuur.
Ik ben ook nog geen dertig. Je bewijst mijn gelijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:28 schreef E-Z-R-A het volgende:
[..]
en als ik dit lees vind ik jou niet goed bij je hoofd.
Bullshit.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je geen kinderen mag voor je 30ste.
lekker simpel,ik weet ook niet waar die ouders uithangen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:58 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja, die meisjes willen toch allemaal zo volwassen zijn? Met drank en uitgaan op je 14e? Dan horen daar ook bepaalde verantwoordelijkheden bij (niet zwanger raken bijvoorbeeld) Ik snap trouwens ook niet waar die ouders uithangen.
Die koe van de openingspost ziet er anders aardig volgroeit uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:33 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Vaak is de bekken nog niet eens goed volgroeit als het meisje voor het eerst ongesteld is. Zo'n jong lichaam kan bezwijken onder een zwangerschap.
Buffalo's niet met mensen vergelijkenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:36 schreef Melisita het volgende:
[..]
Die koe van de openingspost ziet er anders aardig volgroeit uit.![]()
Ik ben geen 12 meer.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:34 schreef E-Z-R-A het volgende:
[..]
lekker simpel,ik weet ook niet waar die ouders uithangen.
checkt jouw moeder elke dag of jij je pil hebt geslikt? en staat ze naast jou en je vriendje om te kijken of jullie je rubbertje wel gebruiken?
Nou dat vind ik wel heel erg vergaan, dingen in eten stoppen. Denk dat het eerder een kwestie van seksuele voorlichting en opvoeden is. Oke ongelukjes gebeuren maar 12 jaar?????quote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik ben geen 12 meer.
Als een meisje <16 is vind ik dat de ouders verantwoordelijk zijn voor het leven wat zo'n meisje leidt. Als ouder heb je bepaalde verantwoordelijkheden. Als je dochter klaar is voor seks, dan zorg je maar dat ze de pil gaan slikken, des noods stop je dat ding in een balletje gehakt, bij katten werkt het vaak ook.
sommige mensen zijn er op hun dertigste of veertigste ook nog niet klaar voor..quote:Op zondag 24 juni 2007 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben ook nog geen dertig. Je bewijst mijn gelijk. [afbeelding]
Ja het gaat ook ver, maar zwanger worden op je 12e gaat nog verder. Als de anticonceptiepil wegmoffelen in balletjes gehakt nodig is om meisjes van zwangerschappen te behoeden, so be it.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:42 schreef Ninadepina het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel heel erg vergaan, dingen in eten stoppen. Denk dat het eerder een kwestie van seksuele voorlichting en opvoeden is. Oke ongelukjes gebeuren maar 12 jaar?????
Dan is die vader toch ook goed fout?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:46 schreef appelsap het volgende:
Jemig 12 is wel heel jong.
En dan zo vroeg ook al 2 kinderen hebben.
Wat heb jij liever dan? Een dochter van 12 die toch wel seks heeft en er op staan dat ze de pil iedere dag slikt? Of een dochter van 12 die toch wel seks heeft maar je denkt: "als ik net doe of ik t niet weet, dan is het ook niet zo"quote:Op zondag 24 juni 2007 22:46 schreef Ninadepina het volgende:
Dan heb je denk ik geen goede en gezonde relatie met je dochter. Daar kun je het toch over hebben? Goh word het niet is tijd voor de pil.
Je kind vergelijken met je kat = sick
De vader van het kind?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:47 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dan is die vader toch ook goed fout?
quote:Op zondag 24 juni 2007 22:46 schreef Ninadepina het volgende:
Dan heb je denk ik geen goede en gezonde relatie met je dochter. Daar kun je het toch over hebben? Goh word het niet is tijd voor de pil.
Je kind vergelijken met je kat = sick
Nou die vader op die foto ziet er een stuk ouder uit. Hij heeft gewoon met een meisje liggen rollebollen die net 12 was. Dan ben je toch gewoon pedo?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:49 schreef appelsap het volgende:
[..]
De vader van het kind?
Ik vraag me af of de 2 kinderen van de beide vaders zijn.
Zo ja, dan heb ik er wel respect voor dat hij er niet voor is weggelopen.
Pedo's willen juist sex met meisjes die niet zwanger kunnen worden.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:53 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nou die vader op die foto ziet er een stuk ouder uit. Hij heeft gewoon met een meisje liggen rollebollen die net 12 was. Dan ben je toch gewoon pedo?
Ik zeg niet dat je moet doen alsof het niet gebeurd, ik zeg dat je ook kunt praten met elkaar erover.....quote:Op zondag 24 juni 2007 22:48 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Wat heb jij liever dan? Een dochter van 12 die toch wel seks heeft en er op staan dat ze de pil iedere dag slikt? Of een dochter van 12 die toch wel seks heeft maar je denkt: "als ik net doe of ik t niet weet, dan is het ook niet zo"
Kan best zijn dat die gast ook pas 18 is hoor, ik vind hem niet eens zo heel oud ogen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:53 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nou die vader op die foto ziet er een stuk ouder uit. Hij heeft gewoon met een meisje liggen rollebollen die net 12 was. Dan ben je toch gewoon pedo?
Ja dan wel, maar ik vind hem wel begin twintig er uit zien. Dan is het leeftijdsverschil ongeveer 7 jaar. Echt te groot. Ze zien er ook niet bijster intelligent uit. Heb medelijden met de kinderen, vraag me af hoe ze aan het geld komen om de kinderen goed eten te geven.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:55 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kan best zijn dat die gast ook pas 18 is hoor, ik vind hem niet eens zo heel oud ogen.
12 en 15 dat vind ik dan wel meevallen.
misschien wist die moeder echt niet dat haar dochter al sexueelactief was..quote:Op zondag 24 juni 2007 22:57 schreef E-Z-R-A het volgende:
Wat heb jij liever dan? Een dochter van 12 die toch wel seks heeft en er op staan dat ze de pil iedere dag slikt? Of een dochter van 12 die toch wel seks heeft maar je denkt: "als ik net doe of ik t niet weet, dan is het ook niet zo"
Hetzelfde als 50 jaar geleden, en 500 jaar geleden, en 5000 jaar geleden.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:52 schreef BabblingBrook het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet of ik dit hier hoor te posten. Maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat in onze huidige maatschappij meisjes van 12 zwanger raken en kinderen krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |