As Salaam Aleikoem, Shamouta!quote:
alleen Neuqen is Haramquote:
je moet het wel doen, maak je geliefde trots!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:27 schreef Sala-adin het volgende:
Ik moet kenker veel doen voor school
maar ik heb geen zin
Doe maar nietquote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je moet het wel doen, maak je geliefde trots!
zal ik vandaag op fok!radio komen?
vertelquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik heb nog een grote fok roddel
Vertelquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik heb nog een grote fok roddel
ja, zit ons dan niet lekker te maken met je postquote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
nee mag niet.. ik wacht tot fok er voor gaat betalen
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:40 schreef MASD het volgende:
[..]
ja, zit ons dan niet lekker te maken met je post
kom jij vandaag nog op fok!radio?quote:
wat is fok!radio?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kom jij vandaag nog op fok!radio?
all starsquote:
heb ze gehad,maar zijn kapot,ga ze weer kopen omdat ze zo lekker zittenquote:
ik wou deze maar die hadden ze niet in mijn maatquote:Op maandag 25 juni 2007 16:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
heb ze gehad,maar zijn kapot,ga ze weer kopen omdat ze zo lekker zitten![]()
![]()
vertelquote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef Double-Helix het volgende:
zat zo net jesus camps te kijken trouwens,jezus wat een zieke geesten![]()
![]()
ja als de army of god!(n ja ze indoctrineren hun met echt zieke shit)quote:Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef MASD het volgende:
ah die religieuzen die kinderen proberen op te voeden![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
The Oppressed Peoples of Baggerodus is a small, devout nation, remarkable for its complete absence of social welfare. Its hard-nosed, cynical population of 7 million are ruled without fear or favor by a psychotic dictator, who outlaws just about everything and refers to the populace as "my little playthings."
The large, corrupt, moralistic government juggles the competing demands of Law & Order, Religion & Spirituality, and Commerce. The average income tax rate is 23%, but much higher for the wealthy. Private enterprise is illegal, but for those in the know there is a slick and highly efficient black market in Gambling.
Elections have been outlawed, the government is reigning in public spending, and Harry Potter books are banned. Crime is moderate. Baggerodus's national animal is the skunk and its currency is the euro.
Baggerodus is ranked 28th in the region and 54,906th in the world for Largest Automobile Manufacturing Sector.
kut nerds,ik haat moraalriddersquote:Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef MASD het volgende:
er kwamen van die huilies die een topicreport hadden gedaanik ben nu de originele faces of death aan het kijken
en toen kwam er een topic en had yvonne de topics verbodenquote:
ik hoop dat hij dood gaat en iemand daar een filmpje van maaktquote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef MASD het volgende:
[..]
en toen kwam er een topic en had yvonne de topics verbodenhet was die tinuz-talpa
hij zit al een tijd te slijmen bij de mods, kijk maar bij onz fb
zit je nu al al die tijd te lurken?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef living_dead het volgende:
[..]
ik hoop dat hij dood gaat en iemand daar een filmpje van maakt![]()
![]()
hij is ikquote:
"filmpjes" klinkt soo skattigquote:
vuurpeloton is ruigquote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef MASD het volgende:
[..]
ik had eerst filmkesnet op FoD een vuurpeloton
hoiquote:
potentieel.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef MASD het volgende:
ik las net dat er iemand is gegijzeld die ze willen opblazenjammer dat het topic weg is
Niks,ik denk de shock factor.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hoi dh
wat vinden jullie zo mooi aan zelf moord films?
het drukt je neus in de harde realiteit van de wereldquote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hoi dh
wat vinden jullie zo mooi aan zelf moord films?
het laat me vooral weten waarom ik tegen religie ben,vooral de islam shizzlequote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef MASD het volgende:
[..]
het drukt je neus in de harde realiteit van de werelden het laat mij steeds weer weten waarom ik een pacifist ben
daarom zijn hippie tofquote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
het laat me vooral weten waarom ik tegen religie ben,vooral de islam shizzle![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
in mijn land worden politieke activisten stelselmatig geëxecuteerd![]()
Ze moeten alleen wat meer douchenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef MASD het volgende:
[..]
daarom zijn hippie tofgewoon de natuur aanbidden en gitaar spelen
terecht,bij mij moet iedere man verplicht darling tegen zijn vrouw zeggen en heb ik een superieure klonen legerquote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en ook zijn Harry Potter boeken verboden
concentratiekampen waar wél water uit de douches komt.....quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ze moeten alleen wat meer douchen![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef MASD het volgende:
[..]
concentratiekampen waar wél water uit de douches komt.....
die gekke ollanderquote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef MASD het volgende:
ik verdenkt deoof hij moet al een tijdje aan het lurken zijn geweest
ik blijf het toch altijd lullig vinden, mislukte zelfmoordpogingenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik ben zaterdag.. nog langs iemand gereden die net van een flat was gesprongen...
was al ambulance en trauma heli bij...
hoorde dus later van moeder van vriend dat die gesprongen was.. zijn hoofd helemaal blauw en dik.. en restvan zijn lichaam helemaal wit.. hij leefde toen zij em zag nog wel...
IRL heb ik een trein jumpert meegemaaktquote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik ben zaterdag.. nog langs iemand gereden die net van een flat was gesprongen...
was al ambulance en trauma heli bij...
hoorde dus later van moeder van vriend dat die gesprongen was.. zijn hoofd helemaal blauw en dik.. en restvan zijn lichaam helemaal wit.. hij leefde toen zij em zag nog wel...
ok geregt en nu?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
omg join de fok alliance!
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/
![]()
dan krijg je subsiedie enzulks en kan je uitgroeien tot een sterke land,oh en vergeet niet op mij te stemmen als presidentquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
toen ik aan het begin van me stage nog met de trein iedere dag ging... zijn we over een auto heen gereden.. die boorde zich in de zijkant van trein... ook mislukt maar wel sick :s je voelde heel die trein over die auto gaan
verder gelukkig nooit zoiets meegemaakt
je kan de oude lay out ook kiezen,die heb ik,oh en masd doe eens aanmeld topic openen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wie heeft die layou van FokCNalliance zo verneukt?
kan nog niet,maar ik heb mezelf beschikbaar gesteld,oh en morgen krijg je je geld deo!!!quote:
ik heb iemand aid gegeven in ruil voor minstens een maand lang lumber + aluquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
kan nog niet,maar ik heb mezelf beschikbaar gesteld,oh en morgen krijg je je geld deo!!!
en open nou gvd een aanmeld topic zodat je oficieel lid bent MASD!
mooie deal,ik heb ze allemaal gratis en shawn heeft voor me 5 euro gedoneert,en oh morgen krijg je ongeveer dus 120kquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb iemand aid gegeven in ruil voor minstens een maand lang lumber + alu
kankergeil!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mooie deal,ik heb ze allemaal gratis en shawn heeft voor me 5 euro gedoneert,en oh morgen krijg je ongeveer dus 120k
als je een vrouw was zou ik je kussenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ach, lieverd toch, ik deel wle wat met je morgen
en investeer zoveel mogelijk in infraquote:
ja is redelijk,dus 120,100 naar jouw en 20 naar masd of ik stuur wat meer,ik zie morgen welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kankergeil!
ik heb hem trouwens 50k gegeven, lijkt me redelijk
woensdag pas?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:18 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja is redelijk,dus 120,100 naar jouw en 20 naar masd of ik stuur wat meer,ik zie morgen wel![]()
vandaag wijn we woensdag(na 12 enzo)quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef Leia het volgende:
Slapen is voor butjes.
zelf met school blijf ik opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:42 schreef MASD het volgende:
ik ben niet meer de enigenu moeten jullie ook doordeweeks opblijven
vreetkick ftwquote:
met heel veel moeite en een heel circusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef MASD het volgende:
insomniaen dan 's morgens niet op kunnen staan
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
vreetkick ftw![]()
![]()
ik heb hier nog een gram kif![]()
zo erg heb ik het nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Leia het volgende:
[..]Maar ik heb al 2 pita broodjes met kaas uit de oven op en pizza
![]()
damnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Leia het volgende:
[..]Maar ik heb al 2 pita broodjes met kaas uit de oven op en pizza
![]()
Ik heb de frituurpan gesloopt en moet zelf een nieuwe kopenquote:
echte mannen frituren in een pan met zonnebloemoliequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:52 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik heb de frituurpan gesloopt en moet zelf een nieuwe kopengéén zin in.
Bwhehe. Als ik hasj smook valt ik in slaap. WW ftw.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:51 schreef Double-Helix het volgende:
Trouwens wiet is voor dummies,hasj is voor de mannen
Dat duurt eeuwenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:52 schreef MASD het volgende:
[..]
echte mannen frituren in een pan met zonnebloemolie
of gewoon een frituurpan aanschaffenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef MASD het volgende:
[..]
ondertussen kun je FOK!enwel op een gaspit hè
is minder lekker manquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
of gewoon een frituurpan aanschaffen![]()
ik heb vroeger toen ik in de bergen van marokko was met mijn opa een vogel geschoten en die hebben we op een lekkere open vuur klaargemaakt,meeeeeemorieesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef MASD het volgende:
[..]
is minder lekker manik ben oldskool, jeweet soms kook ik boven een open vuur
maar alleen als ik het zelf heb gevangen
in de open lucht slapen is vetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb vroeger toen ik in de bergen van marokko was met mijn opa een vogel geschoten en die hebben we op een lekkere open vuur klaargemaakt,meeeeeemoriees![]()
^pimpt met gears of warquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:02 schreef MASD het volgende:
[..]
*jaloers is
ik heb alleen rollercoaster tycoon bij de hand!
En uilen en andere kut vogels die je slaap verstoren,jagen is echt vetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:03 schreef MASD het volgende:
[..]
in de open lucht slapen is veten dan de volgende dag onder de muggen, mieren en spinnenbeten zitten
!
vleermuizen vangen met een netquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
En uilen en andere kut vogels die je slaap verstoren,jagen is echt vet![]()
en allemaal gevolgte ownen met je opa's shotgun,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef MASD het volgende:
[..]
vleermuizen vangen met een neten kippen pwnen met je luchtbuks
sorry manquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:08 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
en allemaal gevolgte ownen met je opa's shotgun,ik mis me opa
![]()
![]()
en dan zo opeten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:13 schreef Double-Helix het volgende:
In marokko hebben we nog steeds 2 jachtgeweren,hier in nederland ga ik binnenkort bij een schietvereniging en als ik ooit een keer nog naar marokko ga ga ik lekker in de bergen jagen op zwijnen
ja duh wat moet ik anders mee doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:14 schreef MASD het volgende:
[..]
en dan zo opeten?
ik jaag btw vanuit de tuinwij hebben zon stenen zwembed daar waar ik naast ga liggen en zo de vogeltjes uit de lucht kan halen
er zijn mensen die voor hun plezier jagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:17 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja duh wat moet ik anders mee doen![]()
ik heb eindelijk iemand gevonden die jagen waardeert![]()
als ik iets neerhaal dan gaat het gegeten worden,btw nooit iets groter dan een kip of konijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:18 schreef MASD het volgende:
[..]
er zijn mensen die voor hun plezier jagenlaten dode beesten ook zo achter
ik jaag voor mijn voedsel btw![]()
vakantie?quote:
maar bij mij komt er ook nog iets tevoorschijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:41 schreef guitarist.nl het volgende:
Tof.
Mijn loading ding op het fotoboek vind ik mooier!
Bij mij ook, wacht maar!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:42 schreef MASD het volgende:
[..]
maar bij mij komt er ook nog iets tevoorschijn
een tubgirlquote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:42 schreef MASD het volgende:
[..]
maar bij mij komt er ook nog iets tevoorschijn
mijn volkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:10 schreef Double-Helix het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/15515
slecht nieuws MASD
dan ben ik alleen met die stomme oldbiesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:11 schreef MASD het volgende:
[..]
mijn volkwat doe je!?
ik ga slapen denk iktenzij je mij kunt overtuigen om te blijven
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
dan ben ik alleen met die stomme oldbies![]()
echt wtfquote:Slachtoffer van steekpartij ging door met masturberen
Een vrouw in Brisbane bracht haar vriend onder de douche twee steekwonden toe, nadat hij had geweigerd te stoppen met masturberen in het bijzijn van haar kinderen. De advocaten van de 28 jarige Kylie Louise Wilson, zeiden dat de moeder van de twee door het lint ging toen haar vriend Daniel Peter Blair, die ze zes jaar kende, op 6 april vorig jaar aan een masturbatie marathon begon. Het Hof van het district Brisbane hoorde vanmorgen dat de heer Blair was komen opdagen bij Wilson in Birkdale unit in Redland Shire, waar hij amfetaminen innam voordat hij onder de douche ging. Terwijl hij in de badkamer verbleef, begon de 32 jarige meneer Blair zichzelf te bevredigen alvorens naar Wilson’s slaapkamer te verhuizen waar hij naakt rollebollend op haar bed met zijn wellustige gedrag doorging. Hij keerde terug naar de badkamer voor meer genot en werd betrapt door Wilson, die poogde haar 3,5 jarige dochtertje in bad te stoppen. Het Hof vernam dat de heer Blair weigerde om aan haar herhaaldelijke verzoeken om met zijn bezigheid te stoppen, gehoor te geven, zodat zij snel een mes uit de keuken ging halen, waarmee zij hem twee keer in de linker schouder stak. De aanklagers vertelden dat de heer Blair alleen maar even pauzeerde om zijn korte broek aan te trekken en naar buiten vluchtte om te wachten tot de politie kwam, maar dat hij opnieuw werd overmand door wellust. “Ondanks zijn verwonding, leek het er op dat de heer Blair intussen in de garage doorging met masturberen,” zei de aanklager. De politie bracht hem naar het ziekenhuis, waar hij werd behandeld voor de lichte steekwonden. Wilson bekende schuld m.b.t. het onwetmatig verwonden van en het opzettelijk schade toebrengen aan een persoon. Haar advocaat, Mark Johnson, zei dat Wilson de heer Blair beschouwde als een “acceptabel fatsoenlijk mens” wanneer hij geen drugs gebruikte, maar dat zij gezien de omstandigheden extreem beschermend voor haar dochtertje was geworden. “Hij was altijd bezig om dit soort dingen in het hele huis te doen,” vertelde de heer Johnson. “Ze ging volkomen door het lint, om het maar eens plat te zeggen.” Rechter Gilbert Trafford Walker accepteerde de submissie van de aanklager dat Wilson blootgesteld was geweest aan platvloers aanvalllend gedrag … dat moreel gezien ontaardde in extreme provocatie. Hij veroordeelde haar tot negen maanden gevangenisstraf maar liet haar onmiddellijk weer gaan.
de begrafenis is nu live op TVE1 voor de liefhebbersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:10 schreef Double-Helix het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/15515
slecht nieuws MASD
ik heb net weer al mijn geld in infra gestoptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:13 schreef Double-Helix het volgende:
top en MASD investeer vooral in infra!
heb je wel je geld goed besteedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik neem aan dat je masdania bent?
en ik heb nu 47 tanks
tuulijk, 4 tech, 10 infra, en 47 tanks, en 50k aid naar MASDquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
heb je wel je geld goed besteed?
pas op voor tanks ze kunnnen de bills echt uit de pan laten rijzen.
whehehe goed werkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tuulijk, 4 tech, 10 infra, en 47 tanks, en 50k aid naar MASD
Ja zal ik doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Youssef, als je een potentiele tech raid slachtoffer ziet van rond de 600 strenght, laat dna ff seintje achter![]()
Je ne comprend pas l'espagnol.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:29 schreef MASD het volgende:
mis cojones son como melones...
it wasn't mequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef Leia het volgende:
Há flikkers.
mi casa es zu casa ofzoquote:
went wel na een tijdjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mi casa es zu casa ofzo![]()
ja Spaans is moeilijk omdat ze zo snel praten![]()
Frans versta ik makkelijk,praten en schrijven word met de dag moeilijker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:37 schreef MASD het volgende:
[..]
went wel na een tijdjeik on eerst ook geen Frans verstaan
hah ik kan fries verstaanquote:
quote:
nachtbaggerenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:42 schreef MASD het volgende:
ik ga werken!ik zie jullie vanavond wel
nachtbagger
Ik woon daarquote:
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef enter het volgende:
Zonder bier ben je veeeeeeeel leuker!
Wil jij een kusje ?quote:
nee, krijg ik smeer op me lippenquote:
hij mag wel dood inderdaad,zit ook constant te slijmen,BG trouwens ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:30 schreef MASD het volgende:
wat is die tinuz talpa toch een gore kk flikerhet enige dat hij doet is plaatjes posten uit dgk en ik haat hem
doodsverwensing incluis!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef MASD het volgende:
zie jij er ook zo uit deo?
[afbeelding]
ik heb medelijden met zijn ouders, post-natale abortus!
ik kijk normaalquote:
ik ben ook een anoniempjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:04 schreef MASD het volgende:
ik ben anoniem mandoe ik nog wel een keer.
ik ga in de vakantie foto's maken
het is theedoekdoorflatrenman!quote:
neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het is theedoekdoorflatrenman!
bij mij ook niet,ze hebben ons doorquote:
welke andere site raad je aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
bij mij ook niet,ze hebben ons door![]()
check raven riley,eigenlijk checkte ik alleen PBquote:
looks do-ablequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
check raven riley,eigenlijk checkte ik alleen PB![]()
naja ik zal weer gaan zoeken,hopelijk vind ik nieuwe dan krijg je hem ook![]()
ja dus,heb je die 50k op cn wel goed gebruikt?quote:
60 infraquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja dus,heb je die 50k op cn wel goed gebruikt?![]()
nu nog goede trades en suchquote:
ik heb nu 4 tradesquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:27 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nu nog goede trades en such![]()
we zitten nu bij de citruss accords,alle grote orange alliantie beschermen elkaar en wij maken daar deel van uit![]()
probeer een zo goed mogelijk trade set te krijgen,krijg je dan bonus recourcs zoals bier enzo,voor meer info check Fok alliance forumquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:28 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb nu 4 tradesik heb ook tech en land en soldaten gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |