As Salaam Aleikoem, Shamouta!quote:
alleen Neuqen is Haramquote:
je moet het wel doen, maak je geliefde trots!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:27 schreef Sala-adin het volgende:
Ik moet kenker veel doen voor school
maar ik heb geen zin
Doe maar nietquote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je moet het wel doen, maak je geliefde trots!
zal ik vandaag op fok!radio komen?
vertelquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik heb nog een grote fok roddel
Vertelquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik heb nog een grote fok roddel
ja, zit ons dan niet lekker te maken met je postquote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
nee mag niet.. ik wacht tot fok er voor gaat betalen
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:40 schreef MASD het volgende:
[..]
ja, zit ons dan niet lekker te maken met je post
kom jij vandaag nog op fok!radio?quote:
wat is fok!radio?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kom jij vandaag nog op fok!radio?
all starsquote:
heb ze gehad,maar zijn kapot,ga ze weer kopen omdat ze zo lekker zittenquote:
ik wou deze maar die hadden ze niet in mijn maatquote:Op maandag 25 juni 2007 16:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
heb ze gehad,maar zijn kapot,ga ze weer kopen omdat ze zo lekker zitten![]()
![]()
vertelquote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef Double-Helix het volgende:
zat zo net jesus camps te kijken trouwens,jezus wat een zieke geesten![]()
![]()
ja als de army of god!(n ja ze indoctrineren hun met echt zieke shit)quote:Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef MASD het volgende:
ah die religieuzen die kinderen proberen op te voeden![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
The Oppressed Peoples of Baggerodus is a small, devout nation, remarkable for its complete absence of social welfare. Its hard-nosed, cynical population of 7 million are ruled without fear or favor by a psychotic dictator, who outlaws just about everything and refers to the populace as "my little playthings."
The large, corrupt, moralistic government juggles the competing demands of Law & Order, Religion & Spirituality, and Commerce. The average income tax rate is 23%, but much higher for the wealthy. Private enterprise is illegal, but for those in the know there is a slick and highly efficient black market in Gambling.
Elections have been outlawed, the government is reigning in public spending, and Harry Potter books are banned. Crime is moderate. Baggerodus's national animal is the skunk and its currency is the euro.
Baggerodus is ranked 28th in the region and 54,906th in the world for Largest Automobile Manufacturing Sector.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |