kan nog niet,maar ik heb mezelf beschikbaar gesteld,oh en morgen krijg je je geld deo!!!quote:
ik heb iemand aid gegeven in ruil voor minstens een maand lang lumber + aluquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
kan nog niet,maar ik heb mezelf beschikbaar gesteld,oh en morgen krijg je je geld deo!!!
en open nou gvd een aanmeld topic zodat je oficieel lid bent MASD!
mooie deal,ik heb ze allemaal gratis en shawn heeft voor me 5 euro gedoneert,en oh morgen krijg je ongeveer dus 120kquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb iemand aid gegeven in ruil voor minstens een maand lang lumber + alu
kankergeil!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mooie deal,ik heb ze allemaal gratis en shawn heeft voor me 5 euro gedoneert,en oh morgen krijg je ongeveer dus 120k
als je een vrouw was zou ik je kussenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ach, lieverd toch, ik deel wle wat met je morgen
en investeer zoveel mogelijk in infraquote:
ja is redelijk,dus 120,100 naar jouw en 20 naar masd of ik stuur wat meer,ik zie morgen welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kankergeil!
ik heb hem trouwens 50k gegeven, lijkt me redelijk
woensdag pas?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:18 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja is redelijk,dus 120,100 naar jouw en 20 naar masd of ik stuur wat meer,ik zie morgen wel![]()
vandaag wijn we woensdag(na 12 enzo)quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef Leia het volgende:
Slapen is voor butjes.
zelf met school blijf ik opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:42 schreef MASD het volgende:
ik ben niet meer de enigenu moeten jullie ook doordeweeks opblijven
vreetkick ftwquote:
met heel veel moeite en een heel circusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef MASD het volgende:
insomniaen dan 's morgens niet op kunnen staan
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
vreetkick ftw![]()
![]()
ik heb hier nog een gram kif![]()
zo erg heb ik het nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Leia het volgende:
[..]Maar ik heb al 2 pita broodjes met kaas uit de oven op en pizza
![]()
damnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef Leia het volgende:
[..]Maar ik heb al 2 pita broodjes met kaas uit de oven op en pizza
![]()
Ik heb de frituurpan gesloopt en moet zelf een nieuwe kopenquote:
echte mannen frituren in een pan met zonnebloemoliequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:52 schreef Leia het volgende:
[..]
Ik heb de frituurpan gesloopt en moet zelf een nieuwe kopengéén zin in.
Bwhehe. Als ik hasj smook valt ik in slaap. WW ftw.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:51 schreef Double-Helix het volgende:
Trouwens wiet is voor dummies,hasj is voor de mannen
Dat duurt eeuwenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:52 schreef MASD het volgende:
[..]
echte mannen frituren in een pan met zonnebloemolie
of gewoon een frituurpan aanschaffenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:55 schreef MASD het volgende:
[..]
ondertussen kun je FOK!enwel op een gaspit hè
is minder lekker manquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
of gewoon een frituurpan aanschaffen![]()
ik heb vroeger toen ik in de bergen van marokko was met mijn opa een vogel geschoten en die hebben we op een lekkere open vuur klaargemaakt,meeeeeemorieesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:59 schreef MASD het volgende:
[..]
is minder lekker manik ben oldskool, jeweet soms kook ik boven een open vuur
maar alleen als ik het zelf heb gevangen
in de open lucht slapen is vetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb vroeger toen ik in de bergen van marokko was met mijn opa een vogel geschoten en die hebben we op een lekkere open vuur klaargemaakt,meeeeeemoriees![]()
^pimpt met gears of warquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:02 schreef MASD het volgende:
[..]
*jaloers is
ik heb alleen rollercoaster tycoon bij de hand!
En uilen en andere kut vogels die je slaap verstoren,jagen is echt vetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:03 schreef MASD het volgende:
[..]
in de open lucht slapen is veten dan de volgende dag onder de muggen, mieren en spinnenbeten zitten
!
vleermuizen vangen met een netquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
En uilen en andere kut vogels die je slaap verstoren,jagen is echt vet![]()
en allemaal gevolgte ownen met je opa's shotgun,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:06 schreef MASD het volgende:
[..]
vleermuizen vangen met een neten kippen pwnen met je luchtbuks
sorry manquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:08 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
en allemaal gevolgte ownen met je opa's shotgun,ik mis me opa
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |