Lieke wegstemmen is het beste wat er voor Huub kan gebeuren.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:00 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ech niet, jaap en dennis moeten zorgen dat die stelletjes verleden tijd zijn, en lieke wegstemme, daarna kan huub er misschien bij, maar huub en dennis zijn niet zo;n goeie combi
Tot ze besefte wat voor een vuile rat hij was en ze de historische schop uitdeelde.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Mee eens behalve het laatste. Ze liet Brian over zich heen lopen weet je nog.![]()
Iedere keer maakte ze het weer goed met hem.![]()
Verklaar je naderquote:Op zondag 24 juni 2007 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
?? wat een onzin man!
Nou ik vond het niet bepaald een inspirerende dynamische vertegenwoordiger van haar vrouwelijke generatie.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe langer ze er inzat hoe zinniger ze werd. Een wereld van verschil hoe zij zich kleedde (en ontkleedde), zoveel meer stijl en klasse. En ze liet door niemand over zich heen lopen.
Vanavond toch poker met echt geld?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat gaat er gebeuren??
oh maar dat zal dellie uiteindelijk ook doen wat dat is ook een gevoelsmensquote:Op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tot ze besefte wat voor een vuile rat hij was en ze de historische schop uitdeelde.
![]()
Dat jongetje beet zich anders vanaf het eerste moment als een terrier vast in nathanael....was meteen duidelijk dat hij alles behalve laf wasquote:Op zondag 24 juni 2007 16:48 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
De eerste dagen dat Huub in DGK zat, was het anders ook geen groot licht. Hij liep heel onzeker door het huis. Daar had huub eerder op de dag wel gelijk in: je moet hem de kans geven om zich te laten zien en niet te snel oordelen.
Die doodschop was echt veeeeel erger dan die hak die Del uitdeelde...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tot ze besefte wat voor een vuile rat hij was en ze de historische schop uitdeelde.
![]()
ja en dat hebben veel mensen in hem gewaardeerd hij was de perfecte underdog en dat wekt sympathie op bij mensen en zo ook bij mijquote:Op zondag 24 juni 2007 17:08 schreef riri het volgende:
[..]
Dat jongetje beet zich anders vanaf het eerste moment als een terrier vast in nathanael....was meteen duidelijk dat hij alles behalve laf was
Nou, poeh...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die doodschop was echt veeeeel erger dan die hak die Del uitdeelde...![]()
nena gaf een schopje naar weken playen met een loverboy.....quote:Op zondag 24 juni 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaap maakt een grote fout door te willen matchen met Dennis...zal hij straks eeuwig spijt van krijgen als hij niet op tijd daarvan afstaptquote:Op zondag 24 juni 2007 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke wegstemmen is het beste wat er voor Huub kan gebeuren.
Maar die zakkenwasser gaat daar nooit in mee.
Ik denk dat Huub, Jaap en Dennis best wel een leuk team zouden kunnen zijn.
De Huub voor Lieke was een hele andere Huub dan deze.
Ja maar als ze er in had mogen blijven denk ik dat we gewoon een herhaling hadden gezien van ruzie maken, weer goed maken.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Plus, ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand 'als dolletje' met halve en hele borden naar mensen ging gooien.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nena gaf een schopje naar weken playen met een loverboy.....
dellie gaat gewoon los met een pump
ben ik helemaal met je eens dennis is een mietjequote:Op zondag 24 juni 2007 17:11 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap maakt een grote fout door te willen matchen met Dennis...zal hij straks eeuwig spijt van krijgen als hij niet op tijd daarvan afstapt
Bij mij ook. Een levensgroot verschil met het over het paard getilde mannetje dat die nu is.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en dat hebben veel mensen in hem gewaardeerd hij was de perfecte underdog en dat wekt sympathie op bij mensen en zo ook bij mij
tjee lekker ding, kun je niet even een shirtje aantrekken? ik krijg overal kriebelsquote:Op zondag 24 juni 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sowieso douche je na het sporten.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:13 schreef easysatellite het volgende:
gatverdamme dat haar van amanda, snapt ze niet dat ze t gewoon ff moet wassen????
dellie is primitiever dan nena en daarom zei nena dat ze vond dat dellie niet inb DGK moest gaan. In de buitenwereld had nena de zorg voor haar.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus, ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand 'als dolletje' met halve en hele borden naar mensen ging gooien.
Het is geen domme zet van Jaap, maar hij moet Huub er wel bij houden.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:11 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap maakt een grote fout door te willen matchen met Dennis...zal hij straks eeuwig spijt van krijgen als hij niet op tijd daarvan afstapt
Denk ik ook. Weet niet of Huub al weet wat Jaap flikte maar zo niet dan komt hij er wel achter.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:11 schreef riri het volgende:
[..]
EENSCH wij willen toch terror spanning en sensatie?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij ook. Een levensgroot verschil met het over het paard getilde mannetje dat die nu is.
Dat gevoos met Lieke maakt het allemaal nog veel erger.
Hij speelt het spel helemaal niet meer.
Ik wil mijn oude Huub terug, zonder dat vreselijke ge"MOOIIIIIII"![]()
Wat heeft Jaap Huub geflikt dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Denk ik ook. Weet niet of Huub al weet wat Jaap flikte maar zo niet dan komt hij er wel achter.
Ik denk dat Huub echt niet gek is hoor en jaap niet blindelings vertrouwd.
Nee, bewoog net nog. Mooie sliding langs de villa, waarschijnlijk mogelijke opname voor uitzending als tussenshot.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:14 schreef F04 het volgende:
Stream 1 streamlock?
Als ik het goed begrijp en dat heb ik van hier, plannetjes met Dennis gemaakt tegen huub. Iedereen vond Jaap een held.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
EENSCH wij willen toch terror spanning en sensatie?![]()
Op puntjes heb je wel gelijk, maar zoals ik al zei, naarmate ze er langer in zat kon je duidelijk zien dat er positive ontwikkeling was (vind ik dan).quote:Op zondag 24 juni 2007 17:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nou ik vond het niet bepaald een inspirerende dynamische vertegenwoordiger van haar vrouwelijke generatie.
Wat ik van haar gezien heb is dat ze lui op de bank lag of onderweg. Zij spande bart voor haar karretje om te bellen etc omdat ze dat zelf niet kon. Verder vond ze een vuilnisbak legen te vies. Gewoon ook een verwend stuk vreten, die denkt dat als je mooi bent de rest wel voor je geregeld wordt. Maar ik erken ze leek intelligenter dan Dellie. Vergeet niet dat Dellie een vriendin van haar was ......dus dat zegt ook wel wat denk ik dan
Heb ik niets over gelezen. Wat voor plannetjes dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp en dat heb ik van hier, plannetjes met Dennis gemaakt tegen huub. Iedereen vond Jaap een held.
kijk dat bedoel ik wij projecteren onze frustraties alhierquote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar kijken we toch voor?
Pais en Vree heb ik thuis al![]()
dat is nog een teken van beschaving.........ennuh tieten zijn tieten hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef CoT het volgende:
Waarom bedekt Liekehaar tieten? Zoveel is er niet te zien
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
tjee lekker ding, kun je niet even een shirtje aantrekken? ik krijg overal kriebels![]()
Jaap had het er ook nog over om het tegen Huub te zeggen. En daarbij zou Lieke Jaap er zo uitstemmen dus hij mag best een nieuwe miljonair als backup proberen te krijgen. Jaap heeft tot nu nog altid zijn eigen plan getrokken en dat mag ik wel in hem.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik niets over gelezen. Wat voor plannetjes dan?
Ik heb wel gelezen dat ze samen Huub willen gaan bewerken om Lieke er uit te stemmen. Dat vond ik wel een goed idee
Heeft Dennis nou eindelijk zijn 24 uur aangevraagd?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
Lieke is het met mij eens over Dennis: 'het is gewoon Eric in een mooi jasje'.
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:22 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Jaap had het er ook nog over om het tegen Huub te zeggen. En daarbij zou Lieke Jaap er zo uitstemmen dus hij mag best een nieuwe miljonair als backup proberen te krijgen. Jaap heeft tot nu nog altid zijn eigen plan getrokken en dat mag ik er wel in.
Ik blijf meer moeite met Lieke hebben met haar allesweten over "het spel"
Ik denk dat Brian de nieuwe hoofd huishouding wordtquote:Op zondag 24 juni 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
Wie zegt dat Brian geen kwaliteiten heeft![]()
bed opmaken
[afbeelding]
EINDE van de lijst van kwaliteiten.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
Wie zegt dat Brian geen kwaliteiten heeft![]()
bed opmaken
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
EINDE van de lijst van kwaliteiten.![]()
Ja, Natasia kan wel klagen dat Brian voor Amanda denkt, maar het is gewoon een feit dat ze zich maar al te graag als zijn kindje opstelt.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Het was wel grappig: Amanda en WB waren aan het sporten, WB wordt naar kantoor geroepen en zegt tegen Amanda dat ze nog 3 sets buikspieroefeningen moet doen. Amanda begint, na 20 sec. komt WB controleren, daarna stop Amanda. Amanda doet het dus alleen voor WB en niet voor zichzelf, maar dat wist ik al.
Amanda-logica. Heeft nog niemand ooit een touw aan vastkunnen knopen.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
Wrom gaat Amanda haar haar stylen en daarna pas douchen?
Hoeft toch ook niet na het sporten? En ze heeft verdorie haar stro al gestyled!quote:Op zondag 24 juni 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
WB sommeert Amanda naar de douche. Ik had niet het idee dat ze dat van plan was.
Ik moet echt zien dat Dennis zijn grote mond waarmaakt.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Heeft Dennis nou eindelijk zijn 24 uur aangevraagd?![]()
Gelukkig, ik herken je weer...![]()
Als er dan toch niets te zien is, waarom maak jij je dan druk dat zij ze bedekt??quote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef CoT het volgende:
Waarom bedekt Liekehaar tieten? Zoveel is er niet te zien
Van poolboy naar sloeberige miljonair naar huishoudster... ik vind het wel passendquote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian de nieuwe hoofd huishouding wordt
Hij zet ook meteen een ander stemmetje op..quote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef SiRojK het volgende:
Het is wel grappig dat Brian naar Amanda toe loopt omdat hij merkt dat de camera's hem volgen..
De bewoners mogen meekijken via de plasmaschermen.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef F04 het volgende:
Hoelaat begint de pokerwedstrijd. Brian had het ook over dat het professioneel word uitgezonden. Wat bedoelt hij hiermee?
Misschien word 't live op tv uitgezonden?
nou live in de huiskamer van dgk volgens mij. Waarschijnlijk gebruiken ze de beelden dan wel weer voor de uitzending...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef F04 het volgende:
Hoelaat begint de pokerwedstrijd. Brian had het ook over dat het professioneel word uitgezonden. Wat bedoelt hij hiermee?
Half 8 en hij zei "semi-proffessioneel"quote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef F04 het volgende:
Zou met niets verbazen als ze een DGK poker special maken...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:32 schreef De_Moester het volgende:
[..]
nou live in de huiskamer van dgk volgens mij. Waarschijnlijk gebruiken ze de beelden dan wel weer voor de uitzending...
Nee, in mijn oren klinken ze altijd als een uitnodiging gepakt te worden.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:34 schreef Lobasca het volgende:
Zijn er nou mensen die dat gillen van Amanda opwindend vinden?
Ik zorg er voor, dat niemand dat tegen me zegt...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:34 schreef Starlie het volgende:
Er wordt echt heeeel vaak tegen Amanda gezegd dat ze stinkt... als mijn vriend dat tegen mij zou zeggen zou ik niet zo reageren als Amanda.... met haar: Ja...
In de PC Hoofdstraat niet echt..... althans...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
Amanda: Met 4000 euro kan je niet zo heel veel hoor.
Je kan 20 kledingstukken van 200 euro kopen, ik vind het nogal.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
In de PC Hoofdstraat niet echt..... althans...
qua sterrenbeeld heeft dennis dezelfde als jaap, dus wat huub zegt dat omdat dennis niks zegt niks weet, dat hoeft niet zo te zijn, jaap heeft dat ook, die denkt alles door etcquote:Op zondag 24 juni 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
Jaap zou discussies tussen Huub en Dennis schitterend vinden omdat het allebei haantjes zijn.
Ja, die eerste twee zijn van mij, uit een OP. Ondertussen praat Jaap toch ook met Huub over strategieen, dus mij is zijn houding/positie nog niet helemaal duidelijk. Kan zijn dat hij een spel speelt.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:38 schreef itsme het volgende:
Oke, ik ben ook aan het koken (Kip Tandoori)
dit zijn 2 stukjes
Het begint duidelijk te worden dat Dennis en Jaap het aardig met elkaar kunnen vinden. In kantoor hadden ze een gesprek over de te volgen lijn door Dennis, waarin vooral Huub veel te sprake kwam. Jaap legt de psyche van Huub uit om Dennis te helpen. Zo vertelt hij dat je Huub niet de kans moet geven zich een winnaar te voelen, want dan wordt hij sterk.
Dennis gaat het Huub niet gemakkelijk maken. Hij ziet niet in waarom hij voor de populairste miljonair moet buigen - een fout die Jaap wel heeft gemaakt, zegt Jaap. Zo wil hij Huub laten struikelen door hem bijvoorbeeld het gevoel te geven dat hij Huub of Lieke meeneemt naar Rotterdam, zodat Huub zich geweldig voelt en vervolgens op zijn bek gaat.
en dit stukje:
Jaap gaat Dennis morgen wat zakelijke voorstellen doen.
Hij heeft het over een 3-2-2, Jaap weet namelijk dat Huub en Lieke hem er makkelijk uit kunnen werken.
Jaap zou dan zorgen dat Huub 'tevreden' blijft, waarschijnlijk dus door te zeggen dat het goed is voor de groep 'Lieke, Huub en Jaap', die dan eigenlijk niet meer zou bestaan
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssssssssssssquote:Op zondag 24 juni 2007 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Heeft Dennis nou eindelijk zijn 24 uur aangevraagd?![]()
Gelukkig, ik herken je weer...![]()
Ehhmm.... nog een keer aub, maar dan met ondertitelingquote:Op zondag 24 juni 2007 17:39 schreef easysatellite het volgende:
dus wat huub zegt dat omdat dennis niks zegt niks weet, dat hoeft niet zo te zijn
dat omdat als dennis niks zegt, niks weet, dat hoeft niet zo te zijn je kan toch ook niks zeggen omdat je niet alles wil prijs geven???????quote:Op zondag 24 juni 2007 17:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ehhmm.... nog een keer aub, maar dan met ondertiteling
Oh. op die manierquote:Op zondag 24 juni 2007 17:44 schreef easysatellite het volgende:
[..]
dat omdat als dennis niks zegt, niks weet, dat hoeft niet zo te zijn je kan toch ook niks zeggen omdat je niet alles wil prijs geven???????
ze hadde t er wel over de 2 stelletjes uit elkaar te drijve dus brian is ook aan de beurt, ook de keuze om amanda mee te neme gister was om brian te sarrequote:Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef Mika25 het volgende:
![]()
Dus Dennis en Jaap gaan zich volledig op Huub richten, geen woord over Brian, Natasja en Amanda.
Die mag een vriend/in of familielid naar keuze meenemen.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef mazaru het volgende:
Als ze vanavond gaan pokeren.
Dan staat Amanda achter Brrrr, Natas achter Dennis, en Lieke achter Huub.
Betekent dat dan, dat als Jaap het tournooi wint, dat Jaap in zijn eentje dat geld mag gaan opmaken?
quote:
psssssssssssssssssst, je bent nummer 1quote:Op zondag 24 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Waarom maakt Natasja Dennis zijn bed op?
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Dennis epileert zijn wenkbrauwen nog even.
Dan ben ik dus voor Jaap, of voor de tegenpartijquote:Op zondag 24 juni 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Die mag een vriend/in of familielid naar keuze meenemen.
psssssst, I knowquote:Op zondag 24 juni 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
psssssssssssssssssst, je bent nummer 1![]()
![]()
Dat ben ik me ook al de hele tijd aan het afvragen. Het hele pokergedoe is me niet helemaal duidelijk. Ik dacht ook dat ik N vanmorgen hoorde zeggen tegen jaap dat het pas volgende week was en dat ze de hele week een uurtje per dag mochte oefenenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:47 schreef De_Moester het volgende:
euh ze moeten toch pokeren tegen 4 professionals? Is misschien niet ondenkbaar dat 1 van die gasten wint? Of komt dat niet op in de hoofden van heren?![]()
Volgens mij spelen ze niet tegen Pro's.. Gewoon tegen een aantal amateurs die zich hebben geplaatstquote:Op zondag 24 juni 2007 17:50 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dat ben ik me ook al de hele tijd aan het afvragen. Het hele pokergedoe is me niet helemaal duidelijk. Ik dacht ook dat ik N vanmorgen hoorde zeggen tegen jaap dat het pas volgende week was en dat ze de hele week een uurtje per dag mochte oefenen
pssssssssssst, zet het in je sigquote:
waarom niet?quote:
ho ho, staan al genoeg banan bij tnt op de tochtquote:Op zondag 24 juni 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
pssssssssssst, zet het in je sigposthoer is een gewilde titel
![]()
zo zie ik mezelf niet, dank je.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
pssssssssssst, zet het in je sigposthoer is een gewilde titel
![]()
sorry. ik had te veel haast om het netjes te quotenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die eerste twee zijn van mij, uit een OP. Ondertussen praat Jaap toch ook met Huub over strategieen, dus mij is zijn houding/positie nog niet helemaal duidelijk. Kan zijn dat hij een spel speelt.
Jorisje,waarom nou zo...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Omdat het zo lijkt alsof je verder geen leven hebt?
dat mag iedereen denken hoor, ik weet wel beter.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Wie gaat er vanavond winnen met poker, anyone?
Bij de 4 uitdagers zat ene Bart. Zou dat de oud Miljonair Bart zijn ? Hij pokerde ongeveer op het nivo van Huub en Brian.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze niet tegen Pro's.. Gewoon tegen een aantal amateurs die zich hebben geplaatst
Dat ben ikquote:Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
waarom wel?quote:
Zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij de 4 uitdagers zat ene Bart. Zou dat de oud Miljonair Bart zijn ? Hij pokerde ongeveer op het nivo van Huub en Brian.
vergelijkbaar met het NK visagie van Amanda dusquote:Op zondag 24 juni 2007 17:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze niet tegen Pro's.. Gewoon tegen een aantal amateurs die zich hebben geplaatst
Nummer 3 is het met je eens. Een aantal mensen draagt de COS, hun bijdragen zorgen er bijvoorbeeld ook voor dat klieren weinig ruimte krijgen. Ik mag dat wel... een lintje voor de vaste COSsersquote:Op zondag 24 juni 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
waarom wel?
En nu is het klaar., OT graag.
Kijk dit soort dingen bedoel ik dus.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Jaap zegt tegen Dennis dat hij een weddenschap moet aangaan met huub en dan niet na komen, dat maakt Huub kwaad.
Ik ben benieuwd of hij het ook gaat opvolgen.
Het grappige is dat de mensen BINNEN de kooi denken te kunnen zien of iemand goed kan pokeren of niet.. Het is niet zo gek dat Brian en Huub onderhand een beetje read op elkaar hebben, zou ook schandalig zijn als ze dat niet voor mekaar krijgenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:01 schreef farscapevr6 het volgende:
t zijn geen profies waar z tegen pokeren
wel goeie spelers, ik weet alleen dat pascal (medeeigenaar van pokerles.nl) meedoet.
hij heeft een kaart overgekocht van een andere jongen die zich had gekwalificeerd via een 10 euro rebuytoernooi met als prijs dit 500 euro freeze-out toernooi.
als ik de andere jongens binnen zie lopen kan ik waarschijnlijk wel vertellen welke echt goed zijn.
het kwalificatietoernooi is gehouden bij magic aces in amsterdam waar ook jaap de pokerleraar speelt.
bij de toernooien en cashgames die daar gehouden worden spelen ook onder meer marciano vink etc.
tien laat zich dus eigenlijk in met een criminele organisatie want pokeren om geld is verboden buiten de casino s))))))))))))
je zal zien dat in het begin de spelers van buiten weinig tot geen handen zullen spelen om die vissen uit de kooi elkaar af te laten slachten en daarna langzaam de overgebleven te pakkenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het grappige is dat de mensen BINNEN de kooi denken te zien of iemand goed kan pokeren of niet.. Het is niet zo gek dat Brian en Huub onderhand een beetje read op elkaar hebben, zou ook schandalig zijn als ze dat niet voor mekaar krijgen![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nummer 3 is het met je eens. Een aantal mensen draagt de COS, hun bijdragen zorgen er bijvoorbeeld ook voor dat klieren weinig ruimte krijgen. Ik mag dat wel... een lintje voor de vaste COSsers![]()
Jaap zei dat hij het wel interessant vond allemaal, de ontwikkelingen die er zouden kunnen komen als Huub en Dennis een haantjesgevecht aangaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:07 schreef itsme het volgende:
Snap die jaap niet. met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.![]()
Ipv dat hij dennis nou tegen brian opstookt doet hij dat tegen zijn 'vriend"![]()
jaap gaat de boot in in mijn ogen ......jammerquote:Op zondag 24 juni 2007 18:07 schreef itsme het volgende:
Ipv dat hij dennis nou tegen brian opstookt doet hij dat tegen zijn 'vriend"![]()
Idd, ik denk dat de kooiers te veel handen zullen spelen.. Huub niet, Brian wel denk ikquote:Op zondag 24 juni 2007 18:06 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
je zal zien dat in het begin de spelers van buiten weinig tot geen handen zullen spelen om die vissen uit de kooi elkaar af te laten slachten en daarna langzaam de overgebleven te pakken![]()
EENSCH .................maar ik vrees met grote vreze dat het een in en in saaie avond wordt op de streamsquote:Op zondag 24 juni 2007 18:08 schreef farscapevr6 het volgende:
tja echte terror met die dennis, lekker slapen en pc hangen..............
DAT DOEN WIJ AL DENNIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIJ MOET LEVEREN BREEZAHBOY KOMOP
20.00 uur volgens mijquote:Op zondag 24 juni 2007 18:12 schreef farscapevr6 het volgende:
btw hoelaat begint t pokeren?
8 d8 ikquote:Op zondag 24 juni 2007 18:12 schreef farscapevr6 het volgende:
de popupol zit Jaap ook behoorlijk hoog, en met Huub op te trekken heeft hem nog niet boven aan gekregen.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:07 schreef itsme het volgende:
Het moderaat is onverbiddellijk!quote:Op zondag 24 juni 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
waarom wel?
En nu is het klaar., OT graag.
als jaap geen terror meer gaat plegen gaat zijn populariteit hard achteruit.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
[..]
de popupol zit Jaap ook behoorlijk hoog, en met Huub op te trekken heeft hem nog niet boven aan gekregen.
Nu zoekt hij een andere manier om hoger dan Huub te komen.
Mooi zou zijn Jaap een paar procentjes zou zakken, en dan zien wat hij dan gaat oen.
Dat weet ik niet. maar ik kan je wel vertellen dat ik het op prijs stel als iemand die er verstand van heeft verslag doet.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:12 schreef farscapevr6 het volgende:
half 8quote:Op zondag 24 juni 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. maar ik kan je wel vertellen dat ik het op prijs stel als iemand die er verstand van heeft verslag doet.
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:17 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennis kan ook weleen bil gebruiken.
Coole Sig!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
Natasia over een vriend: Hij gaat voetballen en hij komt gewoon dood terug.
no problemquote:Op zondag 24 juni 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. maar ik kan je wel vertellen dat ik het op prijs stel als iemand die er verstand van heeft verslag doet.
Kan ik dan niet gewoon ergens staan en bordjes omdraaien ??quote:
Het hangt af van 2 factoren:quote:Op zondag 24 juni 2007 18:01 schreef farscapevr6 het volgende:
tien laat zich dus eigenlijk in met een criminele organisatie want pokeren om geld is verboden buiten de casino s))))))))))))
vertel dat ff tegen pokerbussum en pokervleuten die beide 3 dagen vast hebben gezetenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het hangt af van 2 factoren:
1. Om hoeveel geld gaat het, je mag tot bepaalde bedragen gokken
2. Is het tournooi besloten? Dus als je met vrienden een tournooitje organiseerd is er niets aan de hand.
ben jij mijn eigen leontienequote:Op zondag 24 juni 2007 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan ik dan niet gewoon ergens staan en bordjes omdraaien ??![]()
In de keuken... ?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan ik dan niet gewoon ergens staan en bordjes omdraaien ??![]()
Echt niet. Jaap is Maagd van sterrenbeeld en Dennis Schorpioen...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:39 schreef easysatellite het volgende:
[..]
qua sterrenbeeld heeft dennis dezelfde als jaap, dus wat huub zegt dat omdat dennis niks zegt niks weet, dat hoeft niet zo te zijn, jaap heeft dat ook, die denkt alles door etc
Eigenlijk is het wel triest dat je je afkeur voor extreme wantoestanden niet uit kunt spreken uit angst voor terreur. Ik zeg: achter de tralies dat tuig.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:29 schreef noekje het volgende:
Iedere dode Hooligan is een goede Hooligan. Dat is ook een leuke gemeenschap waar je ruzie mee wilt. Go Huub!!
Natuurlijk maar het is nu eenmaal zo dus dan is het soms beter om iets genuanceerder te praten. Hij zegt het omdat het de gemeenschap klauwen vol geld kost. Dat is helemaal waar maar misschien is het dan handiger om dat alleen te zeggen en niet te zeggen dat een dode hooligan een goede hooligan is.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel triest dat je je afkeur voor extreme wantoestanden niet uit kunt spreken uit angst voor terreur. Ik zeg: achter de tralies dat tuig.
Ze moet ook eens een spiegel achter haar houden want ze vergeet hele plukken.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:34 schreef grazygirl het volgende:
arme manny, je zal zo een bos touw op je hoofd hebben![]()
ja ook dat nogquote:Op zondag 24 juni 2007 18:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze moet ook eens een spiegel achter haar houden want ze vergeet hele plukken.
Wat dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef riri het volgende:
zelfs amanda zei dat dennis niet kan pokeren...nou dat zegt wat
In zekere zin was ie al genuanceerd, omdat hij het specifiek over de "hooligans" had ipv "voetbal supporters". Er zijn maar weinig mensen die zich als hooligan beschouwen, dus denk niet dat Huub daar last mee gaat krijgen. Denk eerder dat ie last krijgt met Antillianen, Surinamers, Moslims en Kickboxersquote:Op zondag 24 juni 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
Natuurlijk maar het is nu eenmaal zo dus dan is het soms beter om iets genuanceerder te praten. Hij zegt het omdat het de gemeenschap klauwen vol geld kost. Dat is helemaal waar maar misschien is het dan handiger om dat alleen te zeggen en niet te zeggen dat een dode hooligan een goede hooligan is.
Aanstellerquote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef noekje het volgende:
Dennis is wel een huillie.
Ik moet hem nu weer muten want ik trek hem nog niet.
Misschien doet Dennis wel alsof ie niet kan pokeren, en als het tournooi er eenmaal is dat ie dan alles gaat winnenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef riri het volgende:
zelfs amanda zei dat dennis niet kan pokeren...nou dat zegt wat
precies, dat hij de indruk wil wekken alleen te spelen met goeie kaarten, zo kan hij later met slechte kaarten spelen zonder argwaan te wekken, dat is 1 van de tactieken van poker spelen. amanda is hier degene die poker niet begrijptquote:Op zondag 24 juni 2007 18:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien doet Dennis wel alsof ie niet kan pokeren, en als het tournooi er eenmaal is dat ie dan alles gaat winnen
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef easysatellite het volgende:
[..]
precies, dat hij de indruk wil wekken alleen te spelen met goeie kaarten, zo kan hij later met slechte kaarten spelen zonder argwaan te wekken, dat is 1 van de tactieken van poker spelen. amanda is hier degene die poker niet begrijpt
Ik poker al een jaar en 1 zo'n potje hangt alleen af van geluk of pech , je moet meerdere potjes hebben.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef farscapevr6 het volgende:
zou wel ff head up willen tegen dennis met z n bekkie:))))
elke goeie pokeraar slaat zo n sidebet nooit af, als je echt weet dat je beter bent dan neem je deze weddenschap altijd aan, loser is t
hoezo? Kun je echt in 3 potjes bepalen wie de beste speler is?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef farscapevr6 het volgende:
zou wel ff head up willen tegen dennis met z n bekkie:))))
elke goeie pokeraar slaat zo n sidebet nooit af, als je echt weet dat je beter bent dan neem je deze weddenschap altijd aan, loser is t
kan neverquote:Op zondag 24 juni 2007 18:44 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo? Kun je echt in 3 potjes bepalen wie de beste speler is?
moet eerlijk zeggen dat ik dennis totaal niet te pruimen vindt, kan er niets aan doen heb bad vibes bij die nep playboyquote:Op zondag 24 juni 2007 18:43 schreef easysatellite het volgende:
hahaha dennis is cool, en same met jaap zijn ze de beste
true maar ik zie toch liever eerst de anderen op hun bek gaan. Huub maakt regelmatig blunders en hij geeft ze ook toe. Er zit daar een stelletje die hun blunders nog proberen goed te praten ook alsof het een gave is.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef 2live het volgende:
Huub is zo arrogant voortaan, het is beter dat hij keer op zijn bek gaat. Komt hij weer met beide benen op de grond.
toch loop je als goeie speler altijd voor op mindere en is dat dus altijd +evquote:Op zondag 24 juni 2007 18:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik poker al een jaar en 1 zo'n potje hangt alleen af van geluk of pech , je moet meerdere potjes hebben.
dan kan het toch beide kanten opgaan..... dus waarom zo'n big deal... heb intusen mute-knop aangezet.... al dat geschreeuwquote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap Dennis wel , want wat Huub wil hangt alleen af van geluk of pech. Als je meerdere potjes doet niet.
Zachter zetten kan ook nog. Vooral in ruzies wil ik weten wat er gezegd wordt ( en IK bepaall het volumequote:Op zondag 24 juni 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
[..]
dan kan het toch beide kanten opgaan..... dus waarom zo'n big deal... heb intusen mute-knop aangezet.... al dat geschreeuw
(schijnt de nwe trent te wezen, maar ik baal der van)
ik heb gewoon een kutgevoel bij dat arrogante gedrag van de laatste tijd. Bij stemmingen denkt hij dat hij alleen bepaald wat er gebeurt. Toen hij hoorde dat Lieke een plan had bij de stemming moest hij meteen daar overheen met; mijn plan is veel beter. Lieke die nog zegt ; mijn vriend is De Man hier in huis. Ik heb het een beetje gehad met dat gezeur.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
true maar ik zie toch liever eerst de anderen op hun bek gaan. Huub maakt regelmatig blunders en hij geeft ze ook toe. Er zit daar een stelletje die hun blunders nog proberen goed te praten ook alsof het een gave is.
Gaat helemaal niet om geluk of pech....dennis durft dat éne potje niet AAN...thats it..quote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap Dennis wel , want wat Huub wil hangt alleen af van geluk of pech. Als je meerdere potjes doet niet.
Precies dezelfde reactie als ik had na dit 5 minuten te hebben aangehoordquote:Op zondag 24 juni 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
[..]
dan kan het toch beide kanten opgaan..... dus waarom zo'n big deal... heb intusen mute-knop aangezet.... al dat geschreeuw
(schijnt de nwe trent te wezen, maar ik baal der van)
Precies hij is dus niet overtuigd van z'n kwaliteiten....quote:Op zondag 24 juni 2007 18:45 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
toch loop je als goeie speler altijd voor op mindere en is dat dus altijd +ev
Huub heeft natuurlijk wel vaker gespeeld en Natas en Amanda zeiden al dat Huub echt goed kon pokeren. Het lijkt wel alsof Dennis er moeite mee heeft dat iemand beter is. Lijkt wel een ego-dingetje te zijn bij Dennis.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef akveor het volgende:
Het kan dan wel geluk zijn maar dat zou dan voor beide gelden... In deze vind ik het gewoon een beetje laf dat je als pokerspeler niet durft in te zetten. En dat is waar het spelletje omdraait.
echt nietquote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef grazygirl het volgende:
dennis heeft een irritante stem ook, bah
Pascal? (nieuwe bewoner?:P)quote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
mooooooooooooooooi
heb net pascal gesproken en hij heeft beloofd om dennis zwaar aan te pakken
ben benieuwd hoe hij dat aan wil pakken danquote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
mooooooooooooooooi
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
mooooooooooooooooi
heeft ie al door denk ik, hij zei dat hij jaap ze dekking nie nodig had.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:53 schreef Katewalker het volgende:
Huub rookt tijdens het eten...bah...en wanneer krijgt hij nou eindelijk door dat Jaap dubbelspel speelt...![]()
heb ook geen bal verstand van pokeren maar zo dacht ik er ook over,lijkt wel of ie bang is om te verliezenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft natuurlijk wel vaker gespeeld en Natas en Amanda zeiden al dat Huub echt goed kon pokeren. Het lijkt wel alsof Dennis er moeite mee heeft dat iemand beter is. Lijkt wel een ego-dingetje te zijn bij Dennis.
Eigenlijk heb ik geen flauw idee waar ik het over heb want ik heb de ballen verstand van pokeren maar als een echt wijf probeer ik toch mijn mening op te dringen, gevraagd of ongevraagd.
Dit stukje zegt toch genoeg?? :quote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef riri het volgende:
Meer conditie?????????????????Merk er niks van
Werd ook gecorrigeerd door Jaap..quote:Op zondag 24 juni 2007 18:55 schreef jacqjacq het volgende:
ik kan me zo ergeren aan dat slechte nederlands: dennis bijvoorbeeld:
ik heb meer skills dan jou. dat moet zijn: ik heb meer skills dan jij.
vreselijk, en dat heeft HBO? mijn dochter in groep 8 zegt het niet eens fout, please geen pokerles meer, maar nederlandse les
daar moeten weer 8 uurtjes slaap op volgenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef riri het volgende:
Ik denk persoonlijk dat dennis hier alweer van uitgeput is...
gewoon beter spelen dan dennis en huub ontzienquote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef grazygirl het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe hij dat aan wil pakken dan
en Huub ook graag; zijn ego is al zo grootquote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
mooooooooooooooooi
Huub is een beetje bang voor Dennis, dus maakt hij een dergelijke challenge, op deze manier kan hij na die tijd altijd nog zeggen dat het niet zijn fout wasquote:Op zondag 24 juni 2007 18:57 schreef easysatellite het volgende:
huub past niet eens zn challence aan, dan zie je al dat hj gewoon wil gokken
hehehe heb juist gevraagt of die hem wilde ontzienquote:Op zondag 24 juni 2007 18:57 schreef 2live het volgende:
[..]
en Huub ook graag; zijn ego is al zo groot![]()
en gister dan??? amanda mee naar rotterdam dat was ook een diss naar brianquote:Op zondag 24 juni 2007 18:58 schreef rooie3 het volgende:
Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat Huub beetje tegenstand krijgt.
Maar de ban groep heeft weer mazzel.
Want van Japio zijn terror op Brian komt ook niks terecht.
Dennis lijkt leuk maar als hij tegen Huub is ,komt hij nooit ver.
Moeten we daar weer weken naar luisteren dat hij een goede pokerspeler is. Ik mag hopen dat degenen die komen hem eens goed op zijn plek zetten.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hehehe heb juist gevraagt of die hem wilde ontzien![]()
Nee als pokeraar moet je durven spelen.... dat ie het niet een is over de inzet begrijpelijk...quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef ericahysterica het volgende:
weke dennis heeft wel een punt dat hij meerdere potjes wil spelen
Waar dus niks uit kwam.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef easysatellite het volgende:
[..]
en gister dan??? amanda mee naar rotterdam dat was ook een diss naar brian
Huub heeft dat duidelijk een keer gezegt , en op het gebied van skills is hetzelfde.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef riri het volgende:
Wie heeft het over beste speler gehad Dennis?????
Niemand!!!!
niet daarom. 1 week in t hok hangt af van 1 potje.. dat is veel te weinig voor 1 week in dat hok, dat bedoelt hij.maar sinds huub de potjes niet wil aanpasse en dus wil gokkken. mag hij wel 1 week ind at hok aanpassequote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef BarryK het volgende:
Huub wil de avondweddenschap extra spicy maken. Dennis zegt: "je bent niet fucking goed, een week in dat hok" dus Dennis durft niet daarom te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |