ho ho, staan al genoeg banan bij tnt op de tochtquote:Op zondag 24 juni 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
pssssssssssst, zet het in je sigposthoer is een gewilde titel
![]()
zo zie ik mezelf niet, dank je.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
pssssssssssst, zet het in je sigposthoer is een gewilde titel
![]()
sorry. ik had te veel haast om het netjes te quotenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die eerste twee zijn van mij, uit een OP. Ondertussen praat Jaap toch ook met Huub over strategieen, dus mij is zijn houding/positie nog niet helemaal duidelijk. Kan zijn dat hij een spel speelt.
Jorisje,waarom nou zo...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Omdat het zo lijkt alsof je verder geen leven hebt?
dat mag iedereen denken hoor, ik weet wel beter.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Wie gaat er vanavond winnen met poker, anyone?
Bij de 4 uitdagers zat ene Bart. Zou dat de oud Miljonair Bart zijn ? Hij pokerde ongeveer op het nivo van Huub en Brian.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze niet tegen Pro's.. Gewoon tegen een aantal amateurs die zich hebben geplaatst
Dat ben ikquote:Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
waarom wel?quote:
Zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij de 4 uitdagers zat ene Bart. Zou dat de oud Miljonair Bart zijn ? Hij pokerde ongeveer op het nivo van Huub en Brian.
vergelijkbaar met het NK visagie van Amanda dusquote:Op zondag 24 juni 2007 17:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze niet tegen Pro's.. Gewoon tegen een aantal amateurs die zich hebben geplaatst
Nummer 3 is het met je eens. Een aantal mensen draagt de COS, hun bijdragen zorgen er bijvoorbeeld ook voor dat klieren weinig ruimte krijgen. Ik mag dat wel... een lintje voor de vaste COSsersquote:Op zondag 24 juni 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
waarom wel?
En nu is het klaar., OT graag.
Kijk dit soort dingen bedoel ik dus.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Jaap zegt tegen Dennis dat hij een weddenschap moet aangaan met huub en dan niet na komen, dat maakt Huub kwaad.
Ik ben benieuwd of hij het ook gaat opvolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |