Ze moet ook eens een spiegel achter haar houden want ze vergeet hele plukken.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:34 schreef grazygirl het volgende:
arme manny, je zal zo een bos touw op je hoofd hebben![]()
ja ook dat nogquote:Op zondag 24 juni 2007 18:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze moet ook eens een spiegel achter haar houden want ze vergeet hele plukken.
Wat dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef riri het volgende:
zelfs amanda zei dat dennis niet kan pokeren...nou dat zegt wat
In zekere zin was ie al genuanceerd, omdat hij het specifiek over de "hooligans" had ipv "voetbal supporters". Er zijn maar weinig mensen die zich als hooligan beschouwen, dus denk niet dat Huub daar last mee gaat krijgen. Denk eerder dat ie last krijgt met Antillianen, Surinamers, Moslims en Kickboxersquote:Op zondag 24 juni 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
Natuurlijk maar het is nu eenmaal zo dus dan is het soms beter om iets genuanceerder te praten. Hij zegt het omdat het de gemeenschap klauwen vol geld kost. Dat is helemaal waar maar misschien is het dan handiger om dat alleen te zeggen en niet te zeggen dat een dode hooligan een goede hooligan is.
Aanstellerquote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef noekje het volgende:
Dennis is wel een huillie.
Ik moet hem nu weer muten want ik trek hem nog niet.
Misschien doet Dennis wel alsof ie niet kan pokeren, en als het tournooi er eenmaal is dat ie dan alles gaat winnenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef riri het volgende:
zelfs amanda zei dat dennis niet kan pokeren...nou dat zegt wat
precies, dat hij de indruk wil wekken alleen te spelen met goeie kaarten, zo kan hij later met slechte kaarten spelen zonder argwaan te wekken, dat is 1 van de tactieken van poker spelen. amanda is hier degene die poker niet begrijptquote:Op zondag 24 juni 2007 18:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien doet Dennis wel alsof ie niet kan pokeren, en als het tournooi er eenmaal is dat ie dan alles gaat winnen
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef easysatellite het volgende:
[..]
precies, dat hij de indruk wil wekken alleen te spelen met goeie kaarten, zo kan hij later met slechte kaarten spelen zonder argwaan te wekken, dat is 1 van de tactieken van poker spelen. amanda is hier degene die poker niet begrijpt
Ik poker al een jaar en 1 zo'n potje hangt alleen af van geluk of pech , je moet meerdere potjes hebben.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef farscapevr6 het volgende:
zou wel ff head up willen tegen dennis met z n bekkie:))))
elke goeie pokeraar slaat zo n sidebet nooit af, als je echt weet dat je beter bent dan neem je deze weddenschap altijd aan, loser is t
hoezo? Kun je echt in 3 potjes bepalen wie de beste speler is?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef farscapevr6 het volgende:
zou wel ff head up willen tegen dennis met z n bekkie:))))
elke goeie pokeraar slaat zo n sidebet nooit af, als je echt weet dat je beter bent dan neem je deze weddenschap altijd aan, loser is t
kan neverquote:Op zondag 24 juni 2007 18:44 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo? Kun je echt in 3 potjes bepalen wie de beste speler is?
moet eerlijk zeggen dat ik dennis totaal niet te pruimen vindt, kan er niets aan doen heb bad vibes bij die nep playboyquote:Op zondag 24 juni 2007 18:43 schreef easysatellite het volgende:
hahaha dennis is cool, en same met jaap zijn ze de beste
true maar ik zie toch liever eerst de anderen op hun bek gaan. Huub maakt regelmatig blunders en hij geeft ze ook toe. Er zit daar een stelletje die hun blunders nog proberen goed te praten ook alsof het een gave is.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef 2live het volgende:
Huub is zo arrogant voortaan, het is beter dat hij keer op zijn bek gaat. Komt hij weer met beide benen op de grond.
toch loop je als goeie speler altijd voor op mindere en is dat dus altijd +evquote:Op zondag 24 juni 2007 18:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik poker al een jaar en 1 zo'n potje hangt alleen af van geluk of pech , je moet meerdere potjes hebben.
dan kan het toch beide kanten opgaan..... dus waarom zo'n big deal... heb intusen mute-knop aangezet.... al dat geschreeuwquote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap Dennis wel , want wat Huub wil hangt alleen af van geluk of pech. Als je meerdere potjes doet niet.
Zachter zetten kan ook nog. Vooral in ruzies wil ik weten wat er gezegd wordt ( en IK bepaall het volumequote:Op zondag 24 juni 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
[..]
dan kan het toch beide kanten opgaan..... dus waarom zo'n big deal... heb intusen mute-knop aangezet.... al dat geschreeuw
(schijnt de nwe trent te wezen, maar ik baal der van)
ik heb gewoon een kutgevoel bij dat arrogante gedrag van de laatste tijd. Bij stemmingen denkt hij dat hij alleen bepaald wat er gebeurt. Toen hij hoorde dat Lieke een plan had bij de stemming moest hij meteen daar overheen met; mijn plan is veel beter. Lieke die nog zegt ; mijn vriend is De Man hier in huis. Ik heb het een beetje gehad met dat gezeur.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
true maar ik zie toch liever eerst de anderen op hun bek gaan. Huub maakt regelmatig blunders en hij geeft ze ook toe. Er zit daar een stelletje die hun blunders nog proberen goed te praten ook alsof het een gave is.
Gaat helemaal niet om geluk of pech....dennis durft dat éne potje niet AAN...thats it..quote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap Dennis wel , want wat Huub wil hangt alleen af van geluk of pech. Als je meerdere potjes doet niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |