Zachter zetten kan ook nog. Vooral in ruzies wil ik weten wat er gezegd wordt ( en IK bepaall het volumequote:Op zondag 24 juni 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
[..]
dan kan het toch beide kanten opgaan..... dus waarom zo'n big deal... heb intusen mute-knop aangezet.... al dat geschreeuw
(schijnt de nwe trent te wezen, maar ik baal der van)
ik heb gewoon een kutgevoel bij dat arrogante gedrag van de laatste tijd. Bij stemmingen denkt hij dat hij alleen bepaald wat er gebeurt. Toen hij hoorde dat Lieke een plan had bij de stemming moest hij meteen daar overheen met; mijn plan is veel beter. Lieke die nog zegt ; mijn vriend is De Man hier in huis. Ik heb het een beetje gehad met dat gezeur.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
true maar ik zie toch liever eerst de anderen op hun bek gaan. Huub maakt regelmatig blunders en hij geeft ze ook toe. Er zit daar een stelletje die hun blunders nog proberen goed te praten ook alsof het een gave is.
Gaat helemaal niet om geluk of pech....dennis durft dat éne potje niet AAN...thats it..quote:Op zondag 24 juni 2007 18:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap Dennis wel , want wat Huub wil hangt alleen af van geluk of pech. Als je meerdere potjes doet niet.
Precies dezelfde reactie als ik had na dit 5 minuten te hebben aangehoordquote:Op zondag 24 juni 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
[..]
dan kan het toch beide kanten opgaan..... dus waarom zo'n big deal... heb intusen mute-knop aangezet.... al dat geschreeuw
(schijnt de nwe trent te wezen, maar ik baal der van)
Precies hij is dus niet overtuigd van z'n kwaliteiten....quote:Op zondag 24 juni 2007 18:45 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
toch loop je als goeie speler altijd voor op mindere en is dat dus altijd +ev
Huub heeft natuurlijk wel vaker gespeeld en Natas en Amanda zeiden al dat Huub echt goed kon pokeren. Het lijkt wel alsof Dennis er moeite mee heeft dat iemand beter is. Lijkt wel een ego-dingetje te zijn bij Dennis.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef akveor het volgende:
Het kan dan wel geluk zijn maar dat zou dan voor beide gelden... In deze vind ik het gewoon een beetje laf dat je als pokerspeler niet durft in te zetten. En dat is waar het spelletje omdraait.
echt nietquote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef grazygirl het volgende:
dennis heeft een irritante stem ook, bah
Pascal? (nieuwe bewoner?:P)quote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
mooooooooooooooooi
heb net pascal gesproken en hij heeft beloofd om dennis zwaar aan te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |