Precies dezelfde reactie als ik had na dit 5 minuten te hebben aangehoordquote:Op zondag 24 juni 2007 18:47 schreef Desii het volgende:
[..]
dan kan het toch beide kanten opgaan..... dus waarom zo'n big deal... heb intusen mute-knop aangezet.... al dat geschreeuw
(schijnt de nwe trent te wezen, maar ik baal der van)
Precies hij is dus niet overtuigd van z'n kwaliteiten....quote:Op zondag 24 juni 2007 18:45 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
toch loop je als goeie speler altijd voor op mindere en is dat dus altijd +ev
Huub heeft natuurlijk wel vaker gespeeld en Natas en Amanda zeiden al dat Huub echt goed kon pokeren. Het lijkt wel alsof Dennis er moeite mee heeft dat iemand beter is. Lijkt wel een ego-dingetje te zijn bij Dennis.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef akveor het volgende:
Het kan dan wel geluk zijn maar dat zou dan voor beide gelden... In deze vind ik het gewoon een beetje laf dat je als pokerspeler niet durft in te zetten. En dat is waar het spelletje omdraait.
echt nietquote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef grazygirl het volgende:
dennis heeft een irritante stem ook, bah
Pascal? (nieuwe bewoner?:P)quote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
mooooooooooooooooi
heb net pascal gesproken en hij heeft beloofd om dennis zwaar aan te pakken
ben benieuwd hoe hij dat aan wil pakken danquote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
mooooooooooooooooi
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
mooooooooooooooooi
heeft ie al door denk ik, hij zei dat hij jaap ze dekking nie nodig had.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:53 schreef Katewalker het volgende:
Huub rookt tijdens het eten...bah...en wanneer krijgt hij nou eindelijk door dat Jaap dubbelspel speelt...![]()
heb ook geen bal verstand van pokeren maar zo dacht ik er ook over,lijkt wel of ie bang is om te verliezenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft natuurlijk wel vaker gespeeld en Natas en Amanda zeiden al dat Huub echt goed kon pokeren. Het lijkt wel alsof Dennis er moeite mee heeft dat iemand beter is. Lijkt wel een ego-dingetje te zijn bij Dennis.
Eigenlijk heb ik geen flauw idee waar ik het over heb want ik heb de ballen verstand van pokeren maar als een echt wijf probeer ik toch mijn mening op te dringen, gevraagd of ongevraagd.
Dit stukje zegt toch genoeg?? :quote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef riri het volgende:
Meer conditie?????????????????Merk er niks van
Werd ook gecorrigeerd door Jaap..quote:Op zondag 24 juni 2007 18:55 schreef jacqjacq het volgende:
ik kan me zo ergeren aan dat slechte nederlands: dennis bijvoorbeeld:
ik heb meer skills dan jou. dat moet zijn: ik heb meer skills dan jij.
vreselijk, en dat heeft HBO? mijn dochter in groep 8 zegt het niet eens fout, please geen pokerles meer, maar nederlandse les
daar moeten weer 8 uurtjes slaap op volgenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef riri het volgende:
Ik denk persoonlijk dat dennis hier alweer van uitgeput is...
gewoon beter spelen dan dennis en huub ontzienquote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef grazygirl het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe hij dat aan wil pakken dan
en Huub ook graag; zijn ego is al zo grootquote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef farscapevr6 het volgende:
mooooooooooooooooi
Huub is een beetje bang voor Dennis, dus maakt hij een dergelijke challenge, op deze manier kan hij na die tijd altijd nog zeggen dat het niet zijn fout wasquote:Op zondag 24 juni 2007 18:57 schreef easysatellite het volgende:
huub past niet eens zn challence aan, dan zie je al dat hj gewoon wil gokken
hehehe heb juist gevraagt of die hem wilde ontzienquote:Op zondag 24 juni 2007 18:57 schreef 2live het volgende:
[..]
en Huub ook graag; zijn ego is al zo groot![]()
en gister dan??? amanda mee naar rotterdam dat was ook een diss naar brianquote:Op zondag 24 juni 2007 18:58 schreef rooie3 het volgende:
Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat Huub beetje tegenstand krijgt.
Maar de ban groep heeft weer mazzel.
Want van Japio zijn terror op Brian komt ook niks terecht.
Dennis lijkt leuk maar als hij tegen Huub is ,komt hij nooit ver.
Moeten we daar weer weken naar luisteren dat hij een goede pokerspeler is. Ik mag hopen dat degenen die komen hem eens goed op zijn plek zetten.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hehehe heb juist gevraagt of die hem wilde ontzien![]()
Nee als pokeraar moet je durven spelen.... dat ie het niet een is over de inzet begrijpelijk...quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef ericahysterica het volgende:
weke dennis heeft wel een punt dat hij meerdere potjes wil spelen
Waar dus niks uit kwam.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef easysatellite het volgende:
[..]
en gister dan??? amanda mee naar rotterdam dat was ook een diss naar brian
Huub heeft dat duidelijk een keer gezegt , en op het gebied van skills is hetzelfde.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef riri het volgende:
Wie heeft het over beste speler gehad Dennis?????
Niemand!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |