Oh. op die manierquote:Op zondag 24 juni 2007 17:44 schreef easysatellite het volgende:
[..]
dat omdat als dennis niks zegt, niks weet, dat hoeft niet zo te zijn je kan toch ook niks zeggen omdat je niet alles wil prijs geven???????
ze hadde t er wel over de 2 stelletjes uit elkaar te drijve dus brian is ook aan de beurt, ook de keuze om amanda mee te neme gister was om brian te sarrequote:Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef Mika25 het volgende:
![]()
Dus Dennis en Jaap gaan zich volledig op Huub richten, geen woord over Brian, Natasja en Amanda.
Die mag een vriend/in of familielid naar keuze meenemen.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef mazaru het volgende:
Als ze vanavond gaan pokeren.
Dan staat Amanda achter Brrrr, Natas achter Dennis, en Lieke achter Huub.
Betekent dat dan, dat als Jaap het tournooi wint, dat Jaap in zijn eentje dat geld mag gaan opmaken?
quote:
psssssssssssssssssst, je bent nummer 1quote:Op zondag 24 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Waarom maakt Natasja Dennis zijn bed op?
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Dennis epileert zijn wenkbrauwen nog even.
Dan ben ik dus voor Jaap, of voor de tegenpartijquote:Op zondag 24 juni 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Die mag een vriend/in of familielid naar keuze meenemen.
psssssst, I knowquote:Op zondag 24 juni 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
psssssssssssssssssst, je bent nummer 1![]()
![]()
Dat ben ik me ook al de hele tijd aan het afvragen. Het hele pokergedoe is me niet helemaal duidelijk. Ik dacht ook dat ik N vanmorgen hoorde zeggen tegen jaap dat het pas volgende week was en dat ze de hele week een uurtje per dag mochte oefenenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:47 schreef De_Moester het volgende:
euh ze moeten toch pokeren tegen 4 professionals? Is misschien niet ondenkbaar dat 1 van die gasten wint? Of komt dat niet op in de hoofden van heren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |