Heeft Dennis nou eindelijk zijn 24 uur aangevraagd?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
Lieke is het met mij eens over Dennis: 'het is gewoon Eric in een mooi jasje'.
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:22 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Jaap had het er ook nog over om het tegen Huub te zeggen. En daarbij zou Lieke Jaap er zo uitstemmen dus hij mag best een nieuwe miljonair als backup proberen te krijgen. Jaap heeft tot nu nog altid zijn eigen plan getrokken en dat mag ik er wel in.
Ik blijf meer moeite met Lieke hebben met haar allesweten over "het spel"
Ik denk dat Brian de nieuwe hoofd huishouding wordtquote:Op zondag 24 juni 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
Wie zegt dat Brian geen kwaliteiten heeft![]()
bed opmaken
[afbeelding]
EINDE van de lijst van kwaliteiten.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
Wie zegt dat Brian geen kwaliteiten heeft![]()
bed opmaken
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
EINDE van de lijst van kwaliteiten.![]()
Ja, Natasia kan wel klagen dat Brian voor Amanda denkt, maar het is gewoon een feit dat ze zich maar al te graag als zijn kindje opstelt.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Het was wel grappig: Amanda en WB waren aan het sporten, WB wordt naar kantoor geroepen en zegt tegen Amanda dat ze nog 3 sets buikspieroefeningen moet doen. Amanda begint, na 20 sec. komt WB controleren, daarna stop Amanda. Amanda doet het dus alleen voor WB en niet voor zichzelf, maar dat wist ik al.
Amanda-logica. Heeft nog niemand ooit een touw aan vastkunnen knopen.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:27 schreef mootie het volgende:
Wrom gaat Amanda haar haar stylen en daarna pas douchen?
Hoeft toch ook niet na het sporten? En ze heeft verdorie haar stro al gestyled!quote:Op zondag 24 juni 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
WB sommeert Amanda naar de douche. Ik had niet het idee dat ze dat van plan was.
Ik moet echt zien dat Dennis zijn grote mond waarmaakt.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Heeft Dennis nou eindelijk zijn 24 uur aangevraagd?![]()
Gelukkig, ik herken je weer...![]()
Als er dan toch niets te zien is, waarom maak jij je dan druk dat zij ze bedekt??quote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef CoT het volgende:
Waarom bedekt Liekehaar tieten? Zoveel is er niet te zien
Van poolboy naar sloeberige miljonair naar huishoudster... ik vind het wel passendquote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian de nieuwe hoofd huishouding wordt
Hij zet ook meteen een ander stemmetje op..quote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef SiRojK het volgende:
Het is wel grappig dat Brian naar Amanda toe loopt omdat hij merkt dat de camera's hem volgen..
De bewoners mogen meekijken via de plasmaschermen.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef F04 het volgende:
Hoelaat begint de pokerwedstrijd. Brian had het ook over dat het professioneel word uitgezonden. Wat bedoelt hij hiermee?
Misschien word 't live op tv uitgezonden?
nou live in de huiskamer van dgk volgens mij. Waarschijnlijk gebruiken ze de beelden dan wel weer voor de uitzending...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:30 schreef F04 het volgende:
Hoelaat begint de pokerwedstrijd. Brian had het ook over dat het professioneel word uitgezonden. Wat bedoelt hij hiermee?
Misschien word 't live op tv uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |