quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, nieuw topic maken was teveel moeite he/
Ik was dan ook echt op zoek hèquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar heb je nog lang over gedaan beste Herman. Handjes boven de dekens he?
Ik heb gewoon m'n eigen laptop bij me, zoals altijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag je wel naar zulks een goddelijk lichama kijken op die bieb PCs?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
[TK] Cavello shirt
Ik wist niet dat die rommel nog bestond joh
*suprise*quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tienahmoedahgs.![]()
En ik heb gisteren bij de bushalte in Tilbu:rg in een kwartier meer versjonde pauperbakken gezien dan in de 6 maanden ervoor
tering wat een joekelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:55 schreef M5 het volgende:
klein vliegtuigje daar op de show:
[afbeelding]
quote:
Zeg dat wel, huge.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef M5 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vond deze foto wel een leuke impressie geven.. staat nog iemand bij het meest linkse wiel van het landingsgestel....
goed veel zuipen dan vergeet je die tv zoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef D-Devil het volgende:
Bacardi Cola. Het enige wat ik hier mis is een TV.
Mja ik zou op stap gaan eigenlijk maar de een heeft hoofdpijn, en de andere geen zin, die neemt weer zijn telefoon niet op etc. Maar ik zou de BOB zijn dus ik moet niet gaan drinken voor als de telefoon zometeen toch nog gaatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
goed veel zuipen dan vergeet je die tv zo
aquote:Op zondag 24 juni 2007 08:37 schreef hermandeperman het volgende:
Te vroeg om aan het werk te zijn...
quote:Op zondag 24 juni 2007 09:53 schreef hermandeperman het volgende:
Ik doe een BoJo-tje tot mijn tentamens zijn afgelopen
Ik had meer eens meis met ijs in gedachte WOEHAHAHA... Oh nee die ook niet...quote:Op zondag 24 juni 2007 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
Alex wil vast wel.
Geil! Doe dat!quote:Op zondag 24 juni 2007 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
.
Ik ga nog ff een dutje doen. Kussens knuffelen.
Ik herkende de plaat jaquote:
Ja ik ga heino hier niet een beetje mooi zitten noemenquote:Op zondag 24 juni 2007 11:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik herkende de plaat ja
Maar daarom is het nog wel lelijk WOEHAHAHAHAHA![]()
BokkieWokkie 911quote:Op zondag 24 juni 2007 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Is dit nou een Boxster of een 911?
Boxterquote:Op zondag 24 juni 2007 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Is dit nou een Boxster of een 911?
911 type bokkiewokkie jaquote:Op zondag 24 juni 2007 11:59 schreef Alfisti het volgende:
Boxster
Goeie camera doet ook wonderenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:17 schreef D-Devil het volgende:
Oeh, respekt mooie auto mits hij er netjes uitziet natuurlijk.
Lamme tak!Ik stond helaas al weer om 7:00 buitenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:54 schreef Sjoem het volgende:
Ja, maar ik ben nog steeds moe.
gezellig hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga ff naar groningen, doei
gister al geweest, na een dagje zweten van het sjouwenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.striptease.nl/female/Dikke_Clown.htm
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.striptease.nl/female/Dikke_Clown.htm
De mijne bedoel je!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
onze knuffelbeer is terug
Aan? Tegen. Hij is nog steeds niet opgehangenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
waaromhebben all vrouwen een hoge zpiegel aan een gekleurde muur?
en waarom kom ik wel in de slaapkamers van die vrouwen maar houd iklatijd mn broek aan?
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar gaat je 1000 euro spaargeld![]()
Maarziet er wel leuk uit![]()
Chipszak draagt ook vaak hakkenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Thenks. Ik denk dat ik sowieso maar vaker hakken ga dragen want ik heb ineens langere benen, zo lijkt
.
ik heb in m'n nieuwe appartement een spiegel van 200 bij 90 cm aan de douche deur hangen zag ikquote:Op zondag 24 juni 2007 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
waaromhebben all vrouwen een hoge zpiegel aan een gekleurde muur?
en waarom kom ik wel in de slaapkamers van die vrouwen maar houd iklatijd mn broek aan?
Dat is een fijne deur om te verhangen, ik heb dat met een kastdeur die weegt 6 keer zoveel als de andere kastdeur zonder spiegelquote:Op zondag 24 juni 2007 20:52 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb in m'n nieuwe appartement een spiegel van 200 bij 90 cm aan de douche deur hangen zag ik![]()
Deze week verhuizen..![]()
hij hangt aan de deur, dus je pakt de spiegel van de deur af, en dan kan je zo de deur verhangenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat is een fijne deur om te verhangen, ik heb dat met een kastdeur die weegt 6 keer zoveel als de andere kastdeur zonder spiegel.
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:58 schreef M5 het volgende:
[..]
hij hangt aan de deur, dus je pakt de spiegel van de deur af, en dan kan je zo de deur verhangen
Mark incomingquote:Op zondag 24 juni 2007 22:08 schreef D-Devil het volgende:
Waar is mark eigenlijk? Die zal zometeen wel wakker worden.
Zeg dat welquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
vermoeiend en enerverend![]()
vanochtend uitgezwaait op Schiphol![]()
Ik dacht dat je zo dronken was geweest dat je je kwakje in de yoghurt had gedaan en vervolgens alles had opgegetenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:47 schreef ook_gek het volgende:
oh en zwaar dronken zijn, in het donker een pak yoghurt pakken de helft opeten en dan gaan slapen is geen goede combi. Zeker niet als het pak al een weekje over datum is.
Gevolg is dat ik zo beetje elk druppeltje vocht er uit gekotst heb en ik gistern alleen maar geslapen heb![]()
Maar het gutste er nog steeds uit?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:10 schreef ook_gek het volgende:
Zo leuk was dat niet want ik was echt wel ziek. Ik kon niet meer. Ik heb liggen smeken of het kon ophouden
heel mijn keel was naar de klote deed pijn niet meer normaal. En toen kwam er alleen nog maar gal uit en op dat moment wist ik dat god een hekel aan me hadquote:
dat had een maat van me ook die na koninginnendag 's ochtends zo'n drinkontbijt nam met yoghurtquote:Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heel mijn keel was naar de klote deed pijn niet meer normaal. En toen kwam er alleen nog maar gal uit en op dat moment wist ik dat god een hekel aan me had![]()
je hebt toch wel aan mij gedacht hequote:
Ik ben meer nog een beetje verdrietig dat ze weer weg is eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Bo.
Je bent toch niet in de wolken dat je nu zo lief en kusjekroelknuf doet eh![]()
?
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben meer nog een beetje verdrietig dat ze weer weg is eigenlijk![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. *aait*
En je zag er nog wel zo tegenop dat ze kwam.
Waarom heeft iedereen een sleutel tot jouw doos crx dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:14 schreef ijsmeis het volgende:.
Ik hoor de CRX weggaan.
Waarom wordt er nooit gevraagd of men mijn auto kan lenen![]()
?
steigerpijp als uitlaat ?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:14 schreef ijsmeis het volgende:.
Ik hoor de CRX weggaan.
Waarom wordt er nooit gevraagd of men mijn auto kan lenen![]()
?
Die laat ik gewoon altijd in de auto zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen een sleutel tot jouw doos crx dan?.
Ja dan mag je ook niet miepenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die laat ik gewoon altijd in de auto zitten.
Ik denk dat mijn vader ook zal miepen als ik de sleutels van zijn auto pak en even een rondje ga rijden zonder te vragen/zeggen.quote:
doe je dat toch, opvoeden noemen ze datquote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vader ook zal miepen als ik de sleutels van zijn auto pak en even een rondje ga rijden zonder te vragen/zeggen..
Daar ben ik veelste braaf voorquote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
doe je dat toch, opvoeden noemen ze dat
Staat dat ding in de garage dan of gewoon op straat?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die laat ik gewoon altijd in de auto zitten.
In de garage.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Staat dat ding in de garage dan of gewoon op straat?
Mooi he dat het nog kan in nederlandquote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In de garage.
Maar op zich zou je op straat ook gewoon de sleutels erin kunnen laten zitten.
Volgens mij doet mijn vader zijn auto hier in de straat ook nooit op slot.
Ik heb hem 5 van de 7 dagen onafgesloten op de oprit staanquote:Op maandag 25 juni 2007 11:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi he dat het nog kan in nederland![]()
Hier in scheveningen zou dat betekenen dat je binnen een dag je auto kwijt bent![]()
Terecht. Als ik dat hok zou zien met de kap omlaag zou ik ook een lekkere rochel leggen op de bestuurdersstoelquote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef ook_gek het volgende:
ik durf niet eens mijn dak open te laten staan als ik hem ergens parkeer![]()
Als ik dan weet dat hij van jou is lik ik hem op. Want dat is echte liefdequote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Terecht. Als ik dat hok zou zien met de kap omlaag zou ik ook een lekkere rochel leggen op de bestuurdersstoel
ransaapquote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik dan weet dat hij van jou is lik ik hem op. Want dat is echte liefde![]()
Gatverdammequote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet tochquote:
Zwart met roodquote:
quote:Gesprekskosten buiten de bundel ¤ 398,41
Mijn broertje had laatst een leuke rekening.quote:
haha dat is inderdaad erg ja, dit is niet de ergste rekening moet ik zeggen maar voor het eerst in 3 jaar dat ik weer zo'n kanker hoge rekening heb.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mijn broertje had laatst een leuke rekening.
1200 euro
Ik dacht eerst dat ie een geintje maakte
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef BoJo het volgende:
ik bel alleen als ik wat te melden heb.... nooit dus![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef D-Devil het volgende:
Als je dan nou ook alleen postte als je wat te melden had.
Subtielquote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Terecht. Als ik dat hok zou zien met de kap omlaag zou ik ook een lekkere rochel leggen op de bestuurdersstoel
Subtiel is my middle namequote:
idd ik sms ook meer dan dat ik belquote:Op maandag 25 juni 2007 14:06 schreef Fugie het volgende:
ik doe net als bo
ik sms wel teveel maja, kost geen drol
Ja.quote:
Klopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Oh is dat veranderd?
vroehâh was het parasiet.[afbeelding]
ik ik ik ik ik ikquote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef Ballebek het volgende:
Nog mensen zonder leven hier buiten mij om![]()
ei·kel (de ~ (m.), ~s)quote:
Het werd verdomme tijd.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Klopt.
Maar tegenwoordig ben ik aan het afstuderen, enwerk
ik dus voor m'n stagevergoeding.
Het zit je nog steeds dwars dat ik op jouw belastingeuro's leef he?quote:
Dat zit mij ook dwars, duhhquote:Op maandag 25 juni 2007 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars dat ik op jouw belastingeuro's leef he?![]()
Haha nee ik ben ambtenaar remember hehehequote:Op maandag 25 juni 2007 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars dat ik op jouw belastingeuro's leef he?![]()
laat me raden:quote:Op maandag 25 juni 2007 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Haha nee ik ben ambtenaar remember hehehe
Zo zeg, je moet waarzegger worden!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
tof voor je boIk wist gewoon dat dit ging gebeuren ook al zag je er tegenop
![]()
In een notendop, hij heeft zijn ex uit zwitserland een weekendje op bezoek gehad en ze zijn niet buiten geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd
Bo heeft een import-bride?
Dan visiteer je een hoer.quote:
Ik wil romantiek en vorspel en zulks. En een vrouw die me neukt omdat ze me tof vind, niet omdat ik betaal.quote:
Ach bichamie komt weer helemaal terug.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister ws ik btw bij Tineke, en daar nek ik al helemaal niet mee. Die heeft een vriend.
jij hebt wat op te biechten aan je meisje ?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach bichamie komt weer helemaal terug.
Gran Turismo IV (ps2quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een ultiem race spel op de PS3 met BV de ring er in
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil romantiek en vorspel en zulks. En een vrouw die me neukt omdat ze me tof vind, niet omdat ik betaal.
Afvegen, niet afkloppenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dat zweterig gefrunnik aan elkaar is niets met dit weergewoon tussenkruipen, aanzetten, afkloppen
![]()
quote:Raimon zegt:
stil overal
ik vind er nu alleen niks tofs meer aanquote:Op maandag 25 juni 2007 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
tof voor je boIk wist gewoon dat dit ging gebeuren ook al zag je er tegenop
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef Fugie het volgende:
nu moet ik zoveel mogelijk typen enzo, dus ik ga constant spammen
nieuwe bedrijfsregels: niet meer met autos van de zaak over tolwegenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef ThaFreak het volgende:
woensdag updategesprek over het reilen en zeilen van de hema na de overname![]()
der gaat iig allerlei shit veranderen blijkbaar![]()
beter zal het er wel niet op worden ben ik bang![]()
een of andere gek op msnquote:
Voor Saviour zeker.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef Alfisti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_gegoten.html?p=1,2
K3 Real doll?![]()
d'r was een reden dat het je EX isquote:
ohja:quote:
meisjes van 16/17quote:Op maandag 25 juni 2007 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja:
-we waren beide 16/17
-zij ging vanuit Duitsland terug naar Geneve en ik naar Amsterdam
-ok ok we konden elkaar wel flink irriteren![]()
300, tenzij alex,sjoewe,ijsmeis,tf doorblijven ouwehoerenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:01 schreef D-Devil het volgende:
Hoeveel reakties gaan er tegenwoordig in een topic.
Hij was zo makkelijkquote:Op maandag 25 juni 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quotes verneuken is zo voor jochies van 6/7
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quotes verneuken is zo voor alfristis
[PTA SC] zonder Bojo zijn Peujeep 674quote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
300, tenzij alex,sjoewe,ijsmeis,tf doorblijven ouwehoeren![]()
Die van mij kunnen niet hangenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sja........... dan begint de boel al een beetje te hangen en is het niet strak meer he
ik was dat topic allang weer vergetenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[PTA SC] zonder Bojo zijn Peujeep 674
Onder het motto "wat je niet hebt?"quote:
doe ik noooooooitquote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
300, tenzij alex,sjoewe,ijsmeis,tf doorblijven ouwehoeren![]()
nee alleen de laatse 12 posts als je een nieuwe SC klaar hebt staanquote:
Oh gunst dalijk komt ie zijn foute uitspraken lijstje tegenquote:
benzine zuipen?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Stelletje arrogante nep-ballen
Ik ga wel met peu zuipen volgende keer
soms danquote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef lipje het volgende:
[..]
nee alleen de laatse 12 posts als je een nieuwe SC klaar hebt staan
Uit eigenbelang ^^ Waarom ook nietquote:
iedereenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:35 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Uit eigenbelang ^^ Waarom ook niet.
Wie vroeg er laatst ook alweer om een foto van mijn barrel?
ik heb net een handje vol ongezouten cashews op, zit gelijk volquote:Op maandag 25 juni 2007 20:31 schreef D-Devil het volgende:
Pffff ik heb gewoon alweer honger. Maar zou niet weten wat ik nu weer moet gaan snacken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |