Weg 1000 euroquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
Dat sparen bij mij gaat eigenlijk best wel goed. Ik heb weer 1000 euro bij elkaar.
En nu ga ik de stad in.
Nee manquote:
Hoezo jezelf tegen sprekenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
Dat sparen bij mij gaat eigenlijk best wel goed. Ik heb weer 1000 euro bij elkaar.
En nu ga ik de stad in.
brrrquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik ben nog steeds niet weg, maar:
http://gamerchick.nl/?p=29.
Ranzig...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik ben nog steeds niet weg, maar:
http://gamerchick.nl/?p=29.
Met een gatenboor, sateprikker nemen, meten en dan wat afgewerkte olie uit een afval vat halen moet lukken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
ja ik was mn motorblok halen, maar de persoon waar hij stond was er niet. zla er mee te maken hebben dat ik had afgesproken tussen 10 en 11 te komen, maar dat ik er pas 11:40 wasversapen
dus dan maar kattenvoer gehaald en ff bij mnouders gegeten, en ik zag dat mn blok olie lekt als een bezetene, this eens op gelet, en er ligt dus best wel al een heule hoop olie op mn oprit. aangezien ik al in geen 10.000 kilometer olie heb vervangen/ververst vermoed ik dat mn auto de laatte tijd wat minder rijdt omdat er amper meer olie in moet zitten
maar ja nu dus ontdekken wara mn peilstok en gat zitten, welke motorolie er in moet, waar ik dat koop op zaterdag, en hoe ik dat er in mik
En dan wat benzine eroverheen druppelen en er een aansteker bij houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:33 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Met een gatenboor, sateprikker nemen, meten en dan wat afgewerkte olie uit een afval vat halen moet lukken.
En als je straks een vriendin hebt is dat ding ook weer het eerste dat je huis uit gaatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:44 schreef BaraCuda het volgende:
Oude lullen stoel Deze wil ik hebben in m'n huis![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:37 schreef Sjoewe het volgende:
Lekker samen met je broer aan het vrijgezellen lexie
Klopt, 3 keer er in neuken en hij is kapotquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En als je straks een vriendin hebt is dat ding ook weer het eerste dat je huis uit gaat![]()
En daarom heb ik een vrouw meegenomen toen ik meubels ging kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Sjoewe het volgende:
Of zo van ieuw wat is er met die stoel.
En dan jij zo van kijk: zitten, chillen schommelen![]()
En dan zij zo van: maar hij is lelijk
Jij:Maar stemt toe omdat je sexkans anders afneemt
Zij:en zet z'r eigen design stoel er neer die kut zit.
Altijd als ik Friends kijk en ik zie die stoelen bij Joey en Chander dan wil ik er eenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En als je straks een vriendin hebt is dat ding ook weer het eerste dat je huis uit gaat![]()
Ghehehe, "BAH wat een gore stoel die wil ik er niet in!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Sjoewe het volgende:
Er zijn ook design stoelen die lekker zittenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god zal het echt zo gaan
![]()
The horror
Jij bent op je 40ste nog vrijgezelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n stoel is heilig en dat heeft ze maar te accepteren![]()
Mja dan gaat de plasma tv eruit en de home cinemaset.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n stoel is heilig en dat heeft ze maar te accepteren![]()
So be it, de stoel blijft!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Jij bent op je 40ste nog vrijgezel
De biljartkamer word ineens kinderkamer ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dan gaat de plasma tv eruit en de home cinemaset.![]()
![]()
Nou dan zou ik maar naar Ikea bellen en vragen of ze een een uitsparing voor je Fleshlight willen maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
So be it, de stoel blijft!
Edit: en de grote speakers ook!
Tienahmoedahgs.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Sgatjuh, folgus maj hep ik duh pil furgetuh
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou dan zou ik maar naar Ikea bellen en vragen of ze een een uitsparing voor je Fleshlight willen maken.
Dan kan je de stoel ook neuken.
tilburg == de bom!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tienahmoedahgs.![]()
En ik heb gisteren bij de bushalte in Tilbu:rg in een kwartier meer versjonde pauperbakken gezien dan in de 6 maanden ervoor
Hoe weet jij nu wat vrouwproof isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:10 schreef BaraCuda het volgende:
Mooie vrouwproof designstoel richt ik qua geld een heel appartement voor in![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef Fugie het volgende:
Jaja het oude stadhuis van middelburg is weer eens een van de mooiste gebouwen van nederland
Op een na mooistequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef Fugie het volgende:
Jaja het oude stadhuis van middelburg is weer eens een van de mooiste gebouwen van nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |