dude geef maar toe. zonder mij was het niet hetzelfdequote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:07 schreef ook_gek het volgende:
ik ben nooit weg geweest
wel iets minder actief vanwegen mijn moeder natuurlijk. Zat meer in het ziekenhuis en thuis dan op internet. Maar dat is niet gek
maar ben nooit weg geweest
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:37 schreef D-Devil het volgende:
Thuis! Lekker op het snowboard geragged en nu heb ik overal pijn. En vioor de rest nog lekker wezens appen net over de grens, was best gezellig, meer iber kon geen kwaad
.
Klopt, het was hier een stuk minder seksueel gefrustreerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dude geef maar toe. zonder mij was het niet hetzelfde![]()
Biertje?quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt, het was hier een stuk minder seksueel gefrustreerd
[..]
Biertje?
Weg 1000 euroquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
Dat sparen bij mij gaat eigenlijk best wel goed. Ik heb weer 1000 euro bij elkaar.
En nu ga ik de stad in.
Nee manquote:
Hoezo jezelf tegen sprekenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
Dat sparen bij mij gaat eigenlijk best wel goed. Ik heb weer 1000 euro bij elkaar.
En nu ga ik de stad in.
brrrquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik ben nog steeds niet weg, maar:
http://gamerchick.nl/?p=29.
Ranzig...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik ben nog steeds niet weg, maar:
http://gamerchick.nl/?p=29.
Met een gatenboor, sateprikker nemen, meten en dan wat afgewerkte olie uit een afval vat halen moet lukken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
ja ik was mn motorblok halen, maar de persoon waar hij stond was er niet. zla er mee te maken hebben dat ik had afgesproken tussen 10 en 11 te komen, maar dat ik er pas 11:40 wasversapen
dus dan maar kattenvoer gehaald en ff bij mnouders gegeten, en ik zag dat mn blok olie lekt als een bezetene, this eens op gelet, en er ligt dus best wel al een heule hoop olie op mn oprit. aangezien ik al in geen 10.000 kilometer olie heb vervangen/ververst vermoed ik dat mn auto de laatte tijd wat minder rijdt omdat er amper meer olie in moet zitten
maar ja nu dus ontdekken wara mn peilstok en gat zitten, welke motorolie er in moet, waar ik dat koop op zaterdag, en hoe ik dat er in mik
En dan wat benzine eroverheen druppelen en er een aansteker bij houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:33 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Met een gatenboor, sateprikker nemen, meten en dan wat afgewerkte olie uit een afval vat halen moet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |