En daarom heb ik een vrouw meegenomen toen ik meubels ging kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Sjoewe het volgende:
Of zo van ieuw wat is er met die stoel.
En dan jij zo van kijk: zitten, chillen schommelen![]()
En dan zij zo van: maar hij is lelijk
Jij:Maar stemt toe omdat je sexkans anders afneemt
Zij:en zet z'r eigen design stoel er neer die kut zit.
Altijd als ik Friends kijk en ik zie die stoelen bij Joey en Chander dan wil ik er eenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En als je straks een vriendin hebt is dat ding ook weer het eerste dat je huis uit gaat![]()
Ghehehe, "BAH wat een gore stoel die wil ik er niet in!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En als je straks een vriendin hebt is dat ding ook weer het eerste dat je huis uit gaat![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Sjoewe het volgende:
Er zijn ook design stoelen die lekker zittenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god zal het echt zo gaan
![]()
The horror
Jij bent op je 40ste nog vrijgezelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n stoel is heilig en dat heeft ze maar te accepteren![]()
Mja dan gaat de plasma tv eruit en de home cinemaset.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n stoel is heilig en dat heeft ze maar te accepteren![]()
So be it, de stoel blijft!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Jij bent op je 40ste nog vrijgezel
De biljartkamer word ineens kinderkamer ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dan gaat de plasma tv eruit en de home cinemaset.![]()
![]()
Nou dan zou ik maar naar Ikea bellen en vragen of ze een een uitsparing voor je Fleshlight willen maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
So be it, de stoel blijft!
Edit: en de grote speakers ook!
Tienahmoedahgs.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Sgatjuh, folgus maj hep ik duh pil furgetuh
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou dan zou ik maar naar Ikea bellen en vragen of ze een een uitsparing voor je Fleshlight willen maken.
Dan kan je de stoel ook neuken.
tilburg == de bom!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tienahmoedahgs.![]()
En ik heb gisteren bij de bushalte in Tilbu:rg in een kwartier meer versjonde pauperbakken gezien dan in de 6 maanden ervoor
Hoe weet jij nu wat vrouwproof isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:10 schreef BaraCuda het volgende:
Mooie vrouwproof designstoel richt ik qua geld een heel appartement voor in![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef Fugie het volgende:
Jaja het oude stadhuis van middelburg is weer eens een van de mooiste gebouwen van nederland
Op een na mooistequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef Fugie het volgende:
Jaja het oude stadhuis van middelburg is weer eens een van de mooiste gebouwen van nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |