Subtielquote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Terecht. Als ik dat hok zou zien met de kap omlaag zou ik ook een lekkere rochel leggen op de bestuurdersstoel
Subtiel is my middle namequote:
idd ik sms ook meer dan dat ik belquote:Op maandag 25 juni 2007 14:06 schreef Fugie het volgende:
ik doe net als bo
ik sms wel teveel maja, kost geen drol
Ja.quote:
Klopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Oh is dat veranderd?
vroehâh was het parasiet.[afbeelding]
ik ik ik ik ik ikquote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef Ballebek het volgende:
Nog mensen zonder leven hier buiten mij om![]()
ei·kel (de ~ (m.), ~s)quote:
Het werd verdomme tijd.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Klopt.
Maar tegenwoordig ben ik aan het afstuderen, enwerk
ik dus voor m'n stagevergoeding.
Het zit je nog steeds dwars dat ik op jouw belastingeuro's leef he?quote:
Dat zit mij ook dwars, duhhquote:Op maandag 25 juni 2007 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars dat ik op jouw belastingeuro's leef he?![]()
Haha nee ik ben ambtenaar remember hehehequote:Op maandag 25 juni 2007 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars dat ik op jouw belastingeuro's leef he?![]()
laat me raden:quote:Op maandag 25 juni 2007 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Haha nee ik ben ambtenaar remember hehehe
Zo zeg, je moet waarzegger worden!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
tof voor je boIk wist gewoon dat dit ging gebeuren ook al zag je er tegenop
![]()
In een notendop, hij heeft zijn ex uit zwitserland een weekendje op bezoek gehad en ze zijn niet buiten geweest.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd
Bo heeft een import-bride?
Dan visiteer je een hoer.quote:
Ik wil romantiek en vorspel en zulks. En een vrouw die me neukt omdat ze me tof vind, niet omdat ik betaal.quote:
Ach bichamie komt weer helemaal terug.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister ws ik btw bij Tineke, en daar nek ik al helemaal niet mee. Die heeft een vriend.
jij hebt wat op te biechten aan je meisje ?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach bichamie komt weer helemaal terug.
Gran Turismo IV (ps2quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een ultiem race spel op de PS3 met BV de ring er in
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil romantiek en vorspel en zulks. En een vrouw die me neukt omdat ze me tof vind, niet omdat ik betaal.
Afvegen, niet afkloppenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dat zweterig gefrunnik aan elkaar is niets met dit weergewoon tussenkruipen, aanzetten, afkloppen
![]()
quote:Raimon zegt:
stil overal
ik vind er nu alleen niks tofs meer aanquote:Op maandag 25 juni 2007 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
tof voor je boIk wist gewoon dat dit ging gebeuren ook al zag je er tegenop
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef Fugie het volgende:
nu moet ik zoveel mogelijk typen enzo, dus ik ga constant spammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |