De mijne bedoel je!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
onze knuffelbeer is terug
Aan? Tegen. Hij is nog steeds niet opgehangenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
waaromhebben all vrouwen een hoge zpiegel aan een gekleurde muur?
en waarom kom ik wel in de slaapkamers van die vrouwen maar houd iklatijd mn broek aan?
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar gaat je 1000 euro spaargeld![]()
Maarziet er wel leuk uit![]()
Chipszak draagt ook vaak hakkenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Thenks. Ik denk dat ik sowieso maar vaker hakken ga dragen want ik heb ineens langere benen, zo lijkt
.
ik heb in m'n nieuwe appartement een spiegel van 200 bij 90 cm aan de douche deur hangen zag ikquote:Op zondag 24 juni 2007 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
waaromhebben all vrouwen een hoge zpiegel aan een gekleurde muur?
en waarom kom ik wel in de slaapkamers van die vrouwen maar houd iklatijd mn broek aan?
Dat is een fijne deur om te verhangen, ik heb dat met een kastdeur die weegt 6 keer zoveel als de andere kastdeur zonder spiegelquote:Op zondag 24 juni 2007 20:52 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb in m'n nieuwe appartement een spiegel van 200 bij 90 cm aan de douche deur hangen zag ik![]()
Deze week verhuizen..![]()
hij hangt aan de deur, dus je pakt de spiegel van de deur af, en dan kan je zo de deur verhangenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat is een fijne deur om te verhangen, ik heb dat met een kastdeur die weegt 6 keer zoveel als de andere kastdeur zonder spiegel.
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:58 schreef M5 het volgende:
[..]
hij hangt aan de deur, dus je pakt de spiegel van de deur af, en dan kan je zo de deur verhangen
Mark incomingquote:Op zondag 24 juni 2007 22:08 schreef D-Devil het volgende:
Waar is mark eigenlijk? Die zal zometeen wel wakker worden.
Zeg dat welquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
vermoeiend en enerverend![]()
vanochtend uitgezwaait op Schiphol![]()
Ik dacht dat je zo dronken was geweest dat je je kwakje in de yoghurt had gedaan en vervolgens alles had opgegetenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:47 schreef ook_gek het volgende:
oh en zwaar dronken zijn, in het donker een pak yoghurt pakken de helft opeten en dan gaan slapen is geen goede combi. Zeker niet als het pak al een weekje over datum is.
Gevolg is dat ik zo beetje elk druppeltje vocht er uit gekotst heb en ik gistern alleen maar geslapen heb![]()
Maar het gutste er nog steeds uit?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:10 schreef ook_gek het volgende:
Zo leuk was dat niet want ik was echt wel ziek. Ik kon niet meer. Ik heb liggen smeken of het kon ophouden
heel mijn keel was naar de klote deed pijn niet meer normaal. En toen kwam er alleen nog maar gal uit en op dat moment wist ik dat god een hekel aan me hadquote:
dat had een maat van me ook die na koninginnendag 's ochtends zo'n drinkontbijt nam met yoghurtquote:Op maandag 25 juni 2007 10:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heel mijn keel was naar de klote deed pijn niet meer normaal. En toen kwam er alleen nog maar gal uit en op dat moment wist ik dat god een hekel aan me had![]()
je hebt toch wel aan mij gedacht hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |