ze zijn los er moet geld bij......ach ja wisten we toch al JDM zakken vuller!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
Hebben ze een boete gekregen?
Dat irriteert me nog het meest boetes voor dingen die ze stuk maken. Als ik Jaap was zou ik alleen nog op de bank gaan zitten en voor me uitstaren met een chagerijnige bek. Ik begin DGK steeds meer als moderne slavernij te zien. Je dingt mee naar een prijs maar hoe wie of wat.... nee de redaktie kan zelfs besluiten na al hun gemanipuleer om je minder te laten winnen.... Schandalig.quote:
Ze hebben het aan zichzelf te danken, ze wisten toch allang van die sancties? Dat ze de regels overtreden is hun eigen domme schuld.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat irriteert me nog het meest boetes voor dingen die ze stuk maken. Als ik Jaap was zou ik alleen nog op de bank gaan zitten en voor me uitstaren met een chagerijnige bek. Ik begin DGK steeds meer als moderne slavernij te zien. Je dingt mee naar een prijs maar hoe wie of wat.... nee de redaktie kan zelfs besluiten na al hun gemanipuleer om je minder te laten winnen.... Schandalig.
Niet zo moeilijk om te raden he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:15 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Volgens mij valt bij jou je gebitje uit als je dat probeert of niet?
Maar hij bekijkt het heul niet speltechnisch.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:28 schreef blomst het volgende:
Brian is nu aan het slijmen om mee te kunnen naar Rotterdam.
Dat is best nog wel lastig voor jou, he? Het verschil tussen verleden en toekomst.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:18 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dit is zeker niet de eerste boete voor die kikker let maar op![]()
In mijn ogen klopt de sanctie niet.... ze worden de hele dag opgestookt.... en tja als het dan escaleert lacht de redaktie zich te pletter... Och halen we toch twee ton van het prijzengeld af... Je zit er in om dat miljoen te winnen en mischien de villa...Dat is de essentie van het spel. Ik snap ook niet dat hier gepikt wordt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze hebben het aan zichzelf te danken, ze wisten toch allang van die sancties? Dat ze de regels overtreden is hun eigen domme schuld.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:15 schreef akveor het volgende:
Bedankt redaktie... stelletje losers... zitten we weer een heel weekend in het gezeik over die kut boetes.... Iets meer spel in de villa lukt jullie niet. Jullie kicken alleen op heftige beelden en als het dan te erg wordt na al jullie gestook geef je boetes. Zielige lui zijn jullie. Net als Hummie zijn jullie na slechts 9 maanden al de feeling voor het spel verloren.
Daar heb je wel een punt idd. Ik vond het trouwens wel vaag dat er in die brief stond dat een beetje duwen en trekken niet erg is, maar waar trek je dan de grens?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn ogen klopt de sanctie niet.... ze worden de hele dag opgestookt.... en tja als het dan escaleert lacht de redaktie zich te pletter... Och halen we toch twee ton van het prijzengeld af... Je zit er in om dat miljoen te winnen en mischien de villa...Dat is de essentie van het spel. Ik snap ook niet dat hier gepikt wordt.
Helemaal vanuit zijn eigen goedheid............. zijn EIGEN contactpunten heeft hij ervoor betaald en Jaap heeft nog 45 minuten van zijn aanstaande vrouw mogen genieten en dat allemaal dankzij Brian!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
En Brian frummelt zijn goedheid naar Cora nog even in het gesprek........ wat heeft hij dat toch prachtig opgelost.....
Een praktische oplossing voor de bewoners zou kunnen zijn om de rijdende rechter in te schakelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn ogen klopt de sanctie niet.... ze worden de hele dag opgestookt.... en tja als het dan escaleert lacht de redaktie zich te pletter... Och halen we toch twee ton van het prijzengeld af... Je zit er in om dat miljoen te winnen en mischien de villa...Dat is de essentie van het spel. Ik snap ook niet dat hier gepikt wordt.
Wat zei die precies behalve moooooi?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
Aaaaaaaaahahah Huuuuuuuub heeft gezegd van wie het adres was.
Ik vind het wel slim van de redactie, de kans is groot dat iemand straks DGK wint en met niks overblijft, geen cent!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Duwen en trekken midden op een trap, waar er een serieus risico is dat iemand z`n nek breekt misschien? Alle 4 de personen zijn terecht gestraft...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
Daar heb je wel een punt idd. Ik vond het trouwens wel vaag dat er in die brief stond dat een beetje duwen en trekken niet erg is, maar waar trek je dan de grens?
Pennis moet van de Febo verplicht het kringetje rond.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:33 schreef Mika25 het volgende:
Wie zei eerder dat alleen HJL bij Dennis aan het slijmen waren? BAN doet deed dat gelukkig niet
Daar heb je geen trap voor nodig, zoiets kan ook in de woonkamer gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Duwen en trekken midden op een trap, waar er een serieus risico is dat iemand z`n nek breekt misschien? Alle 4 de personen zijn terecht gestraft...
Of hij doet Amanda in de aanbieding .......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Straks gaat brian nog cp aan Dennis geven om mee te kunnen naar Rotterdam.
Precies... de redaktie is niet objectief...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt idd. Ik vond het trouwens wel vaag dat er in die brief stond dat een beetje duwen en trekken niet erg is, maar waar trek je dan de grens?
Stom van de redactie.Ze hadden bij het thee gooien van Amanda op hun strepen moeten gaan staan, en dan had ze naar huis gemoeten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim van de redactie, de kans is groot dat iemand straks DGK wint en met niks overblijft, geen cent!
Leuk toch?
week mondje, en daar schaamt hij zich voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef neehe het volgende:
Dennis verschuilt zich wel veel achter zijn glas of houd zijn hand voor zijn gezicht, en lacht maar.
Verlegen of onzeker.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Een praktische oplossing voor de bewoners zou kunnen zijn om de rijdende rechter in te schakelen.![]()
Ahhh heeft hij een boete gekregen ?? Topquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:37 schreef Villalux het volgende:
B ik ben wijzer geworden .......................kost vandaag ruim 200.000 euro.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ahhh heeft hij een boete gekregen ?? Top![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
Amanda, Huub Brian: dubbele boetes.
Natasia voor het gooien met een koffiemok: 1000 op borg en 100.000 op eventuele jackpot
Amanda: 2000 op borg en 200.000 op eventuele jackpot
Huub en Brian: duw en trekwerk, 2000 op borg en 200.000 op eventuele jackpot.
Hij kan ontzettend hard lopen.........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:41 schreef Villalux het volgende:
en dennis is al weer 3x niet bang voor wie ook dat zegt hij vandaag all over de 20 x
Ik vind dergelijke boetes ook fantasieloos en contraproductief. En ze sturen zelf op spanningen aan, dus het is nog hypocriet ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... de redaktie is niet objectief...
En daarmee geven ze ook geen grens aan maar wachten ze op de volgende escalatie. De winnaar wint niks en mag de villa eigenhandig in de fik steken? Als ik een miljoen kan winnen in de staat wil ik niet halverwege te horen krijgen dat ik nog maar acht ton kan winnen omdat ik niet aardig was tegen een medespeler. Het is krom en manipulatief.
Wat mij betreft kun je beter een handtastelijke miljonair een week laten kamperen in Bolle z'n stal en alleen toegang tot een afgebakend stukje grond.
Tis echt een huub alikequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:38 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het wel chill dat Dennis en hij nu samen mooiboy en mooiboy zijn.
Ik vind het een waus eerst klas.....maar ja..niets is wat het lijkt...quote:
Dat is een pijpmondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Mevr.Eendenbek zegt even dat make-up en lange haren lieke niet staan.
Kijk toch naar jezelf met je eendenbek.
[afbeelding]
dennis ziet er wel beter uit dan huub eerlijk is eerlijk.quote:
Zal wel een Natrasha look alike worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik vind het een waus eerst klas.....maar ja..niets is wat het lijkt...![]()
Afwachten dus...misschien gaat hij/het echt voor sensatie zorgen.......![]()
zeker.....want hij heeft een goed punt............. HIJ is nergens BANG voor..........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik vind het een waus eerst klas.....maar ja..niets is wat het lijkt...![]()
Afwachten dus...misschien gaat hij/het echt voor sensatie zorgen.......![]()
Precies ontzettend fantasieloos en ik verwacht van een staf van zo'n 200 mensen wel iets beters.... Jaap zal zich nu wel tich keer bedenken voor ie weer zo'n stunt uithaalt...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dergelijke boetes ook fantasieloos en contraproductief. En ze sturen zelf op spanningen aan, dus het is nog hypocriet ook.
Maar draaien kan ze niet. En al haar producties worden door vriendje outblast gemaaktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:52 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft er de tering over in.
Het is fucking veel geld.
Huub luistert naar Korsakov een lekker wijf.
Dan wordt Lieke ook gestraft, is ook niet erg...........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies ontzettend fantasieloos en ik verwacht van een staf van zo'n 200 mensen wel iets beters.... Jaap zal zich nu wel tich keer bedenken voor ie weer zo'n stunt uithaalt...
Ik zou bedenken hoe ik bijv. Huub zou kunnen straffen.... een weekje niet naast Lieke slapen... wees verdomme creatief.
Mag ik hopen want tja...het jochie is nergens BANG voor...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:48 schreef Prospera het volgende:
Dennis naast zijn grote held, die hij enorm gaat naaien.
[afbeelding]
De essentie is volgens mij dat mensen die zich moeilijk kunnen beheersen tot het uiterste getergd worden en zullen worden. Geen types die op zo'n moment aan het geld of welke sanctie dan ook gaan denken! Echt niet!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies ontzettend fantasieloos en ik verwacht van een staf van zo'n 200 mensen wel iets beters.... Jaap zal zich nu wel tich keer bedenken voor ie weer zo'n stunt uithaalt...
Ik zou bedenken hoe ik bijv. Huub zou kunnen straffen.... een weekje niet naast Lieke slapen... wees verdomme creatief.
Helemaal mee eens, die Denns vind ik ook vele malen meer man als die Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dennis ziet er wel beter uit dan huub eerlijk is eerlijk.
plus hij heeft niet zo'n raar kort lichaam als huub, ondanks het feit dat hij ook een kleine is
Ik ben het zo met je eens. Het gaat nergens meer over en JdM wrijft in zijn handjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
De essentie is volgens mij dat mensen die zich moeilijk kunnen beheersen tot het uiterste getergd worden en zullen worden. Geen types die op zo'n moment aan het geld of welke sanctie dan ook gaan denken! Echt niet!!!
Het gaat 10 alleen maar geld opleveren.
Want hij is nl degene die hier bang is , nl voor Brain, ook al zegt hij andersom, rechtstreeks durft hij niet hij is nl bang door de reactie die Brain deed vw alcohol in de ogen vvan Amanda, toen pakte Brain hem hard aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Dark het volgende:
Jaap gaat Brian helemaal kapot maken op zijn log.
Dan heb je Brian nog niet gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:00 schreef noucky het volgende:
Degene die er nu het meest mee zit is de kwal Huub. Ach Huub kan zich erop voorbereiden dat hij nog meer geld kan gaan inleveren. En houdt eens op met dat MOOI, ik kots je echt uit.
Jaap is bang voor het fysieke van Brian, hij heeft al aangegeven dat hij bang is dat de beveiliging een keer niet op tijd is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef maril het volgende:
[..]
Want hij is nl degene die hier bang is , nl voor Brain, ook al zegt hij andersom, rechtstreeks durft hij niet hij is nl bang door de reactie die Brain deed vw alcohol in de ogen vvan Amanda, toen pakte Brain hem hard aan.
Als ik dat Brian nou 1 keer zou horen zeggen he......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef Dark het volgende:
Huub baalt van het geld, maar zegt "eigen schuld, dikke bult, focking hell".
Fries ook een boete?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:00 schreef Prospera het volgende:
Brian gaat huilend bellen dat hij is aangevallen
[afbeelding]
moeten ze maar niet aan dit programma meedoen. JdM is toch geen filantropische instelling.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zo met je eens. Het gaat nergens meer over en JdM wrijft in zijn handjes.![]()
Voor straf moet hij een uur luisteren naar Brian die coochicoochi tegen hem fluistert.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Fries ook een boete?
Of word hij uit de kooi gezet?
Valt wel mee hoor. Vanochtend gooide Jaap zo een emmer rioolwater tegen Brian aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap is bang voor het fysieke van Brian, hij heeft al aangegeven dat hij bang is dat de beveiliging een keer niet op tijd is.
Let op nu blijft hij...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef noucky het volgende:
Ja Huub, ga maar lekker naar huis, ik mis je niet !!!!!!!!!!!!
Brian is dus echt een rat!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Fries ook een boete?
Of word hij uit de kooi gezet?
Toch heb ik hem al vaker horen zeggen dat hij bang is voor de agressie, als hij hem rechtstreeks zou aanpakken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Vanochtend gooide Jaap zo een emmer rioolwater tegen Brian aan.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor straf moet hij een uur luisteren naar Brian die coochicoochi tegen hem fluistert.![]()
En die linkerborst is speciaal voor Dennis omdat ze graag wil stappen in Rotterdamquote:
Fries misschien aan het bewerkstelligen........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:06 schreef CoT het volgende:
Waar is Brain? Er kwam net iemand bij hem toen die bij de paarden stond
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:06 schreef noucky het volgende:
Huub leert blijkbaar nergens van. Het zal hem nog meer geld kostenzoals hij zegt, dus hij leert er niet van dat hij agressief is en dit moet beteugelen, in tegenstelling tot Brian.
Ook leert Huub niet van de drankrestricties die hem opgelegd worden, als hij de vrijheid krijgt zuipt ie zich weer te pletter.
Ik denk dat dit programma ook is bedoeld om mensen te laten inzien en leren van hun eigen handelen. Huub pakt er duidelijk niks van op.
Brian horen zeggen dat het zijn eigen schuld is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik dat Brian nou 1 keer zou horen zeggen he......
Maar dat zullen ze in de kooi niet leren!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef 2live het volgende:
[..]
moeten ze maar niet aan dit programma meedoen. JdM is toch geen filantropische instelling.
Eerst iedereen zeuren dat er geen sancties komen, en nu weer dat Tien er alleen maar beter van wordt.
Die sukkels moeten zich leren te beheersen, dat is alles.
Daarbij vind ik het een sanctie die niet direct straft. Het effect is pas aan het eind merkbaar.... Als er dan toch gestraft moet worden straf dan met iets wat ze meteen voelen... Huub en Brian voor twee weken verplicht samen in de masterbedroom ofzo... dat willen ze beide niet en de dames zullen er ook niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
De essentie is volgens mij dat mensen die zich moeilijk kunnen beheersen tot het uiterste getergd worden en zullen worden. Geen types die op zo'n moment aan het geld of welke sanctie dan ook gaan denken! Echt niet!!!
Het gaat 10 alleen maar geld opleveren.
Zitten ze daar om iets te leren, dacht het niet. Alleen maar egotrippers die denken dat de poet binnen handbereik is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:07 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dat zullen ze in de kooi niet leren!!!![]()
Netzomin als Natasja in de kooi een betere moeder wordt...
Of dat iemand ook maar oets zal leren in de kooi...
Goh, wat wonderlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef CoT het volgende:
Jaap is de eerste die mee mag
en er nu achter komen dat ze daar iets voor over moeten hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zitten ze daar om iets te leren, dacht het niet. Alleen maar egotrippers die denken dat de poet binnen handbereik is.
Oooops, nou nu zal de redaktie zich wel twee keer bedenken alvorens ze hun SMS held nog een keer een boete geven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef Dark het volgende:
Huub - Als ik nog een boete krijg, loop ik zo die poort uit. Ik heb een prijs en voor zo'n bedrag dat overblijft blijf ik niet zitten. Als ik weer door m'n eigen stomme schuld geld verspeel, ga ik weg!
Ik gok wel op Amanda als nr 2.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef MissSomebody het volgende:
hmmm jammer dat wauwsie(Dennis) één van de dames niet mee gaat nemen. Maar hij zal speltechnisch wat meer zien in Jaap.
Eensch. Zo richt je honden ook af. Niet met een uitgestelde straf...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarbij vind ik het een sanctie die niet direct straft. Het effect is pas aan het eind merkbaar.... Als er dan toch gestraft moet worden straf dan met iets wat ze meteen voelen... Huub en Brian voor twee weken verplicht samen in de masterbedroom ofzo... dat willen ze beide niet en de dames zullen er ook niet blij mee zijn.
Kan die iemand dan meteen even langs Huub gaan dat ie moet kappen met dat mooooi....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef Katewalker het volgende:
Kan iemand natasia de mond snoeren..pff wat is ze weer druk...
Ze zullen best van te voren ingeschat hebben dat daar een presentatie t.o. moest staan, en daarom blijft Huub voor mij de beste speler. Die geeft eigenlijk nooit op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:11 schreef 2live het volgende:
[..]
en er nu achter komen dat ze daar iets voor over moeten hebben.
Neuh, Jaap heeft echt nog wel de pest aan Brian.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat hij brian meeneemt
in ieder geval is dit naw wel de breuk tussen jaap en lieke/huub
Och jeetje...die Brain....dat ziet er niet koetsjiekoetsjie uit........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
Brian ziet de bui al hangen, Amanda gaat mee en Jaap gaat foto's van ze maken voor op zijn weblog![]()
[afbeelding]
Brain werd weer para jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef blomst het volgende:
Als dit de aanleiding was van het gevecht van vanmorgen dan heeft huub geen straf verdient, Brian heeft alles verkeerd ingeschat:
Toen Lieke en ik de villa in kwamen gooide Amanda wat kwark over ons heen, en rende weg, ik er achter aan en pakte Amanda vast om er ff lekker te laten zwemmen in het zwembad
Dat denk ik ook.... Huub wil alles bepalen.... Ik mag toch hopen dat Dennis dat door heeft. Maar ik geef Lieke ook wel een kans.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat hij brian meeneemt
in ieder geval is dit naw wel de breuk tussen jaap en lieke/huub
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef demins het volgende:
Dennis heeft een zwakke plek!!! Hij is idolaat van Jaap!![]()
Ze vergist zich in het script, was nog een oude.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Prospera het volgende:
Als er iets ergs is, mijn kindjes of mijn ventje dan loop ik zo de poort uit, bye bye.
Ventje, Tas![]()
Hij had het over Bwain hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef BarryK het volgende:
Jaap zegt tegen Dennis : "je hebt toch gezien hoe Huub doorflipt, ook als de beveiliging erbij komt enzo"...
vanmiddag werd dat ook over Huub gezegd, door Jaap en Brian, dat hij gewoon doorging terwijl de beveiliging er al was.quote:
De straf is niet gegeven op de aanleiding van het incident, maar op de uitvoering van de vechtpartij. Die werd beoordeeld als gevaarlijk, zo dicht bij de rand van het zwembad en het trapje naar de tuin. Duwen en trekken is toegestaan, werd in de strafmaatregel zelfs erbij gezegd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef blomst het volgende:
Als dit de aanleiding was van het gevecht van vanmorgen dan heeft huub geen straf verdient, Brian heeft alles verkeerd ingeschat:
Toen Lieke en ik de villa in kwamen gooide Amanda wat kwark over ons heen, en rende weg, ik er achter aan en pakte Amanda vast om er ff lekker te laten zwemmen in het zwembad
Maar als Jaap met Brian praat weet ik nooit zeker of Jaap niet gewoon lekker in Brians straatje lult.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:26 schreef 2live het volgende:
[..]
vanmiddag werd dat ook over Huub gezegd, door Jaap en Brian, dat hij gewoon doorging terwijl de beveiliging er al was.
Maar als Brian niet zo para had gereageerd wat het gewoon een geintje geweest.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De straf is niet gegeven op de aanleiding van het incident, maar op de uitvoering van de vechtpartij. Die werd beoordeeld als gevaarlijk, zo dicht bij de rand van het zwembad en het trapje naar de tuin. Duwen en trekken is toegestaan, werd in de strafmaatregel zelfs erbij gezegd.
Nu is het een lukratief dagje voor de redactie dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar als Brian niet zo para had gereageerd wat het gewoon een geintje geweest.
Dat ben ik beslist met je eens. Maar de strafmaatregel spreekt niet over de aanleiding en of die aanleiding wel/niet terecht was. Vervelend, jazeker. De agressiviteit van Brian bederft wel vaker de pret.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is vaak zo...........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:47 schreef CoT het volgende:
Lieke gaat dus eisen dat zij mee mag naar Rotterdam
Als Lieke op een ander dan deze 4 stemt, is het toch niet unaniem?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke heeft geen poot om op te staan
Zonder haar kiezen ze ook unaniem voor Dennis, Japio, Hupert en Brian
Wat een dom wijf![]()
Mee naar Rotterdamquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef noucky het volgende:
Ik snap Lieke niet helemaal, ze wil dat hun vieren gaan. Wat is haar doel toch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zonder haar kunnen ze niet unaniem stemmen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke heeft geen poot om op te staan
Zonder haar kiezen ze ook unaniem voor Dennis, Japio, Hupert en Brian
Wat een dom wijf![]()
Ze wil geld. Story of her lifequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef noucky het volgende:
Ik snap Lieke niet helemaal, ze wil dat hun vieren gaan. Wat is haar doel toch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef Zora01 het volgende:
[..]
zonder haar kunnen ze niet unaniem stemmen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Prospera het volgende:
Als er iets ergs is, mijn kindjes of mijn ventje dan loop ik zo de poort uit, bye bye.
Ventje, Tas![]()
Slechte bluf van Lieke inderdaad en dat tegen een goede pokeraarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:51 schreef easysatellite het volgende:
dennis is slim, lieke kan m niet naar 0 late gaan, huub wil dit ook dol graag
Jij denkt serieus dat ze dat durft??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef ToughLove het volgende:
Ik hoop dat Lieke hem naar nul laat gaan![]()
Grote blamage voor die trutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef noucky het volgende:
Hahhaha. Lieke krijgt geen avondje Rotterdam in ruil voor haar stem.
Zou ik ook niet doen, ze snijd zich nu in de vingers.
Ik durf te wedden dat ze niet durft tegen te stemmen.
Daarmee geeft Dennis nu al prijs, dat hij op z'n short-list dus iemand van BAN heeft staan !quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:53 schreef Dark het volgende:
Dennis - doe je ding, maar ik kan je niet garanderen dat ik je mee neem naar Rotterdam.
Lieke is 1 van de 3 waar tussen Dennis gaat kiezen.
misschien wil dennis wel dat lieke m naar 0 wil late gaan om ruzie te veroorzaken tusse lieke en huub, want hij dacht er overna om lieke mee te nemen om te stoken tusse huub en liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Slechte bluf van Lieke inderdaad en dat tegen een goede pokeraar
heb je die van Huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:54 schreef ozewiesewoze het volgende:
Dennis is altijd ergens mee aan het rotzooien als ie aan het praten is. Bij Jaap straks in het kantoor was ie onophoudelijk met de fiches van poker aan het klooien, nu weer met die steentjes... slecht voor mijn audio!
ze heeft al verloren met dit, straks ook als ze m naar 0 laat gaan, domme doos die liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef Dark het volgende:
Als Lieke een bikkel is, laat ze dit naar nul gaan, met het risico dat iedereen haar gaat haten.
Volgens mij is de mogelijke 4 mille winst voor de persoon en niet voor de pot. De 2 mille inzet komt wel uit de pot.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die 4 mille is toch voor in de gezamelijke pot? Wat een dom wijf als ze de besten niet wil laten gaan![]()
huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef robert2006 het volgende:
wat een hoer is lieke
Was toch geen vertrouwelijk gesprek?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
Slecht hoor Dennis, dat gesprek doorlullen aan iedereen.
Die snapt echt helemaal niets van dit spel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:03 schreef riri het volgende:
slim van lieke....
niet bepaald neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was toch geen vertrouwelijk gesprek?
poker, echt geld, 500 euro, 4 man mogen spelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, ik lees dat Jaap naar Rotterdam mee mag, met Dennis.
Waar dit over gaat is mij niet duidelijk.
Ik vind hem verre van een mietje. Hij laat zich niet manipuleren !!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Dennis is een mietje. Hij kan het spel niet spelen. Hij gaat nu al klagen. Als hij zo strategisch is dan laat hij zichzelf niet zo in de kaarten kijken en dat doet hij wel.
nee hoor, heeft nu met zijn tactiek te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef robert2006 het volgende:
de knipoog die huub net gaf, non-verbale communicatie, doet hij regelmatig en heeft hij gisteren ook gedaan met mitch om amanda bij te laten schenken
Hoe pro HJ ik ook ben, dit had ik ook van zijn lang zal zijn leven niet gepikt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind hem verre van een mietje. Hij laat zich niet manipuleren !!!!!!!!!!!
Dennis kan alleen eenvoudige trukjes met fiches, Amanda is dom, dus het is 4 van de 5:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:06 schreef schatje het volgende:
[..]
poker, echt geld, 500 euro, 4 man mogen spelen
ja hoor, gisteren nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:08 schreef 2live het volgende:
[..]
nee hoor, heeft nu met zijn tactiek te maken
No way; Amanda gaat mee, om de breuk tussen Brian en haar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:56 schreef noucky het volgende:
Ik hoop dat Dennis Brian mee gaat nemen, moet je zien hoezeer Huub dan een dolk in de rug krijgt :-)
hoe graag je het ook wilt en een breuk wilt, ik denk dat hij brian gaat meenemenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
No way; Amanda gaat mee, om de breuk tussen Brian en haar.
Lieke is weer de pitbull in de stemming over het pokeren.
Je bent eenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef Prospera het volgende:
Ik ben al veel te laat met de nieuwe
[COS # 1782] Wie gaat er pokeren?
Open hem dan ook evenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef Prospera het volgende:
Ik ben al veel te laat met de nieuwe
[COS # 1782] Wie gaat er pokeren?
Ja, TV-momentje scoren. Anders was de stemming immers binnen 1 minuut afgelopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Snapt Lieke uberhaupt iets?
Yep ongedierte dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Lekker he dat wij als gevoelsmensen hier binnen zitten. Buiten zijn de aasgieren, ratten, meeuwen..
Meeuwen??
Of van Amanda haar stro-harses afgescheurd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
Bij de weg,..........hoe komt Brian ineens aan dat schaamhaar onder z'n kin?
Scrotumtransplantatie?
Net als duiven vliegende rattenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Lekker he dat wij als gevoelsmensen hier binnen zitten. Buiten zijn de aasgieren, ratten, meeuwen..
Meeuwen??
Noekje, wat doe je nu?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Meeuwen??
Dat is de reden dat ik begin te balen van DGK.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, TV-momentje scoren. Anders was de stemming immers binnen 1 minuut afgelopen.
Dat plannetje was ie anders wel van plan met Huub te spelen. Huub te vragen en later af te wijzen voor R'damquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef easysatellite het volgende:
ik denk dat dennis niet over wil komen als onbetrouwbaar, door rotterdam te belove aan lieke en t later toch neit doen zoals jaap zei
Jij vroeg net naar de verwijnende cossen toch? Gewoon even kijken bij nieuwe of active topics, daar staat ie meestal vrij bovenaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |