Je bent eenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef Prospera het volgende:
Ik ben al veel te laat met de nieuwe
[COS # 1782] Wie gaat er pokeren?
Open hem dan ook evenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef Prospera het volgende:
Ik ben al veel te laat met de nieuwe
[COS # 1782] Wie gaat er pokeren?
Ja, TV-momentje scoren. Anders was de stemming immers binnen 1 minuut afgelopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Snapt Lieke uberhaupt iets?
Yep ongedierte dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Lekker he dat wij als gevoelsmensen hier binnen zitten. Buiten zijn de aasgieren, ratten, meeuwen..
Meeuwen??
Of van Amanda haar stro-harses afgescheurd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
Bij de weg,..........hoe komt Brian ineens aan dat schaamhaar onder z'n kin?
Scrotumtransplantatie?
Net als duiven vliegende rattenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Lekker he dat wij als gevoelsmensen hier binnen zitten. Buiten zijn de aasgieren, ratten, meeuwen..
Meeuwen??
Noekje, wat doe je nu?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Meeuwen??
Dat is de reden dat ik begin te balen van DGK.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, TV-momentje scoren. Anders was de stemming immers binnen 1 minuut afgelopen.
Dat plannetje was ie anders wel van plan met Huub te spelen. Huub te vragen en later af te wijzen voor R'damquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef easysatellite het volgende:
ik denk dat dennis niet over wil komen als onbetrouwbaar, door rotterdam te belove aan lieke en t later toch neit doen zoals jaap zei
Jij vroeg net naar de verwijnende cossen toch? Gewoon even kijken bij nieuwe of active topics, daar staat ie meestal vrij bovenaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |