Ik gok wel op Amanda als nr 2.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef MissSomebody het volgende:
hmmm jammer dat wauwsie(Dennis) één van de dames niet mee gaat nemen. Maar hij zal speltechnisch wat meer zien in Jaap.
Eensch. Zo richt je honden ook af. Niet met een uitgestelde straf...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarbij vind ik het een sanctie die niet direct straft. Het effect is pas aan het eind merkbaar.... Als er dan toch gestraft moet worden straf dan met iets wat ze meteen voelen... Huub en Brian voor twee weken verplicht samen in de masterbedroom ofzo... dat willen ze beide niet en de dames zullen er ook niet blij mee zijn.
Kan die iemand dan meteen even langs Huub gaan dat ie moet kappen met dat mooooi....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef Katewalker het volgende:
Kan iemand natasia de mond snoeren..pff wat is ze weer druk...
Ze zullen best van te voren ingeschat hebben dat daar een presentatie t.o. moest staan, en daarom blijft Huub voor mij de beste speler. Die geeft eigenlijk nooit op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:11 schreef 2live het volgende:
[..]
en er nu achter komen dat ze daar iets voor over moeten hebben.
Neuh, Jaap heeft echt nog wel de pest aan Brian.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat hij brian meeneemt
in ieder geval is dit naw wel de breuk tussen jaap en lieke/huub
Och jeetje...die Brain....dat ziet er niet koetsjiekoetsjie uit........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
Brian ziet de bui al hangen, Amanda gaat mee en Jaap gaat foto's van ze maken voor op zijn weblog![]()
[afbeelding]
Brain werd weer para jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef blomst het volgende:
Als dit de aanleiding was van het gevecht van vanmorgen dan heeft huub geen straf verdient, Brian heeft alles verkeerd ingeschat:
Toen Lieke en ik de villa in kwamen gooide Amanda wat kwark over ons heen, en rende weg, ik er achter aan en pakte Amanda vast om er ff lekker te laten zwemmen in het zwembad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |