Dat denk ik ook.... Huub wil alles bepalen.... Ik mag toch hopen dat Dennis dat door heeft. Maar ik geef Lieke ook wel een kans.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat hij brian meeneemt
in ieder geval is dit naw wel de breuk tussen jaap en lieke/huub
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef demins het volgende:
Dennis heeft een zwakke plek!!! Hij is idolaat van Jaap!![]()
Ze vergist zich in het script, was nog een oude.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Prospera het volgende:
Als er iets ergs is, mijn kindjes of mijn ventje dan loop ik zo de poort uit, bye bye.
Ventje, Tas![]()
Hij had het over Bwain hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef BarryK het volgende:
Jaap zegt tegen Dennis : "je hebt toch gezien hoe Huub doorflipt, ook als de beveiliging erbij komt enzo"...
vanmiddag werd dat ook over Huub gezegd, door Jaap en Brian, dat hij gewoon doorging terwijl de beveiliging er al was.quote:
De straf is niet gegeven op de aanleiding van het incident, maar op de uitvoering van de vechtpartij. Die werd beoordeeld als gevaarlijk, zo dicht bij de rand van het zwembad en het trapje naar de tuin. Duwen en trekken is toegestaan, werd in de strafmaatregel zelfs erbij gezegd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef blomst het volgende:
Als dit de aanleiding was van het gevecht van vanmorgen dan heeft huub geen straf verdient, Brian heeft alles verkeerd ingeschat:
Toen Lieke en ik de villa in kwamen gooide Amanda wat kwark over ons heen, en rende weg, ik er achter aan en pakte Amanda vast om er ff lekker te laten zwemmen in het zwembad
Maar als Jaap met Brian praat weet ik nooit zeker of Jaap niet gewoon lekker in Brians straatje lult.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:26 schreef 2live het volgende:
[..]
vanmiddag werd dat ook over Huub gezegd, door Jaap en Brian, dat hij gewoon doorging terwijl de beveiliging er al was.
Maar als Brian niet zo para had gereageerd wat het gewoon een geintje geweest.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De straf is niet gegeven op de aanleiding van het incident, maar op de uitvoering van de vechtpartij. Die werd beoordeeld als gevaarlijk, zo dicht bij de rand van het zwembad en het trapje naar de tuin. Duwen en trekken is toegestaan, werd in de strafmaatregel zelfs erbij gezegd.
Nu is het een lukratief dagje voor de redactie dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar als Brian niet zo para had gereageerd wat het gewoon een geintje geweest.
Dat ben ik beslist met je eens. Maar de strafmaatregel spreekt niet over de aanleiding en of die aanleiding wel/niet terecht was. Vervelend, jazeker. De agressiviteit van Brian bederft wel vaker de pret.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is vaak zo...........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:47 schreef CoT het volgende:
Lieke gaat dus eisen dat zij mee mag naar Rotterdam
Als Lieke op een ander dan deze 4 stemt, is het toch niet unaniem?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke heeft geen poot om op te staan
Zonder haar kiezen ze ook unaniem voor Dennis, Japio, Hupert en Brian
Wat een dom wijf![]()
Mee naar Rotterdamquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef noucky het volgende:
Ik snap Lieke niet helemaal, ze wil dat hun vieren gaan. Wat is haar doel toch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zonder haar kunnen ze niet unaniem stemmen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke heeft geen poot om op te staan
Zonder haar kiezen ze ook unaniem voor Dennis, Japio, Hupert en Brian
Wat een dom wijf![]()
Ze wil geld. Story of her lifequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef noucky het volgende:
Ik snap Lieke niet helemaal, ze wil dat hun vieren gaan. Wat is haar doel toch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef Zora01 het volgende:
[..]
zonder haar kunnen ze niet unaniem stemmen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Prospera het volgende:
Als er iets ergs is, mijn kindjes of mijn ventje dan loop ik zo de poort uit, bye bye.
Ventje, Tas![]()
Slechte bluf van Lieke inderdaad en dat tegen een goede pokeraarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:51 schreef easysatellite het volgende:
dennis is slim, lieke kan m niet naar 0 late gaan, huub wil dit ook dol graag
Jij denkt serieus dat ze dat durft??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef ToughLove het volgende:
Ik hoop dat Lieke hem naar nul laat gaan![]()
Grote blamage voor die trutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef noucky het volgende:
Hahhaha. Lieke krijgt geen avondje Rotterdam in ruil voor haar stem.
Zou ik ook niet doen, ze snijd zich nu in de vingers.
Ik durf te wedden dat ze niet durft tegen te stemmen.
Daarmee geeft Dennis nu al prijs, dat hij op z'n short-list dus iemand van BAN heeft staan !quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:53 schreef Dark het volgende:
Dennis - doe je ding, maar ik kan je niet garanderen dat ik je mee neem naar Rotterdam.
Lieke is 1 van de 3 waar tussen Dennis gaat kiezen.
misschien wil dennis wel dat lieke m naar 0 wil late gaan om ruzie te veroorzaken tusse lieke en huub, want hij dacht er overna om lieke mee te nemen om te stoken tusse huub en liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Slechte bluf van Lieke inderdaad en dat tegen een goede pokeraar
heb je die van Huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:54 schreef ozewiesewoze het volgende:
Dennis is altijd ergens mee aan het rotzooien als ie aan het praten is. Bij Jaap straks in het kantoor was ie onophoudelijk met de fiches van poker aan het klooien, nu weer met die steentjes... slecht voor mijn audio!
ze heeft al verloren met dit, straks ook als ze m naar 0 laat gaan, domme doos die liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef Dark het volgende:
Als Lieke een bikkel is, laat ze dit naar nul gaan, met het risico dat iedereen haar gaat haten.
Volgens mij is de mogelijke 4 mille winst voor de persoon en niet voor de pot. De 2 mille inzet komt wel uit de pot.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die 4 mille is toch voor in de gezamelijke pot? Wat een dom wijf als ze de besten niet wil laten gaan![]()
huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef robert2006 het volgende:
wat een hoer is lieke
Was toch geen vertrouwelijk gesprek?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
Slecht hoor Dennis, dat gesprek doorlullen aan iedereen.
Die snapt echt helemaal niets van dit spel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:03 schreef riri het volgende:
slim van lieke....
niet bepaald neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was toch geen vertrouwelijk gesprek?
poker, echt geld, 500 euro, 4 man mogen spelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, ik lees dat Jaap naar Rotterdam mee mag, met Dennis.
Waar dit over gaat is mij niet duidelijk.
Ik vind hem verre van een mietje. Hij laat zich niet manipuleren !!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Dennis is een mietje. Hij kan het spel niet spelen. Hij gaat nu al klagen. Als hij zo strategisch is dan laat hij zichzelf niet zo in de kaarten kijken en dat doet hij wel.
nee hoor, heeft nu met zijn tactiek te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef robert2006 het volgende:
de knipoog die huub net gaf, non-verbale communicatie, doet hij regelmatig en heeft hij gisteren ook gedaan met mitch om amanda bij te laten schenken
Hoe pro HJ ik ook ben, dit had ik ook van zijn lang zal zijn leven niet gepikt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind hem verre van een mietje. Hij laat zich niet manipuleren !!!!!!!!!!!
Dennis kan alleen eenvoudige trukjes met fiches, Amanda is dom, dus het is 4 van de 5:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:06 schreef schatje het volgende:
[..]
poker, echt geld, 500 euro, 4 man mogen spelen
ja hoor, gisteren nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:08 schreef 2live het volgende:
[..]
nee hoor, heeft nu met zijn tactiek te maken
No way; Amanda gaat mee, om de breuk tussen Brian en haar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:56 schreef noucky het volgende:
Ik hoop dat Dennis Brian mee gaat nemen, moet je zien hoezeer Huub dan een dolk in de rug krijgt :-)
hoe graag je het ook wilt en een breuk wilt, ik denk dat hij brian gaat meenemenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
No way; Amanda gaat mee, om de breuk tussen Brian en haar.
Lieke is weer de pitbull in de stemming over het pokeren.
Je bent eenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef Prospera het volgende:
Ik ben al veel te laat met de nieuwe
[COS # 1782] Wie gaat er pokeren?
Open hem dan ook evenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:13 schreef Prospera het volgende:
Ik ben al veel te laat met de nieuwe
[COS # 1782] Wie gaat er pokeren?
Ja, TV-momentje scoren. Anders was de stemming immers binnen 1 minuut afgelopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Snapt Lieke uberhaupt iets?
Yep ongedierte dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Lekker he dat wij als gevoelsmensen hier binnen zitten. Buiten zijn de aasgieren, ratten, meeuwen..
Meeuwen??
Of van Amanda haar stro-harses afgescheurd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
Bij de weg,..........hoe komt Brian ineens aan dat schaamhaar onder z'n kin?
Scrotumtransplantatie?
Net als duiven vliegende rattenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Lekker he dat wij als gevoelsmensen hier binnen zitten. Buiten zijn de aasgieren, ratten, meeuwen..
Meeuwen??
Noekje, wat doe je nu?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Meeuwen??
Dat is de reden dat ik begin te balen van DGK.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, TV-momentje scoren. Anders was de stemming immers binnen 1 minuut afgelopen.
Dat plannetje was ie anders wel van plan met Huub te spelen. Huub te vragen en later af te wijzen voor R'damquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef easysatellite het volgende:
ik denk dat dennis niet over wil komen als onbetrouwbaar, door rotterdam te belove aan lieke en t later toch neit doen zoals jaap zei
Jij vroeg net naar de verwijnende cossen toch? Gewoon even kijken bij nieuwe of active topics, daar staat ie meestal vrij bovenaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |