Dat denk ik ook.... Huub wil alles bepalen.... Ik mag toch hopen dat Dennis dat door heeft. Maar ik geef Lieke ook wel een kans.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat hij brian meeneemt
in ieder geval is dit naw wel de breuk tussen jaap en lieke/huub
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef demins het volgende:
Dennis heeft een zwakke plek!!! Hij is idolaat van Jaap!![]()
Ze vergist zich in het script, was nog een oude.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Prospera het volgende:
Als er iets ergs is, mijn kindjes of mijn ventje dan loop ik zo de poort uit, bye bye.
Ventje, Tas![]()
Hij had het over Bwain hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef BarryK het volgende:
Jaap zegt tegen Dennis : "je hebt toch gezien hoe Huub doorflipt, ook als de beveiliging erbij komt enzo"...
vanmiddag werd dat ook over Huub gezegd, door Jaap en Brian, dat hij gewoon doorging terwijl de beveiliging er al was.quote:
De straf is niet gegeven op de aanleiding van het incident, maar op de uitvoering van de vechtpartij. Die werd beoordeeld als gevaarlijk, zo dicht bij de rand van het zwembad en het trapje naar de tuin. Duwen en trekken is toegestaan, werd in de strafmaatregel zelfs erbij gezegd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef blomst het volgende:
Als dit de aanleiding was van het gevecht van vanmorgen dan heeft huub geen straf verdient, Brian heeft alles verkeerd ingeschat:
Toen Lieke en ik de villa in kwamen gooide Amanda wat kwark over ons heen, en rende weg, ik er achter aan en pakte Amanda vast om er ff lekker te laten zwemmen in het zwembad
Maar als Jaap met Brian praat weet ik nooit zeker of Jaap niet gewoon lekker in Brians straatje lult.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:26 schreef 2live het volgende:
[..]
vanmiddag werd dat ook over Huub gezegd, door Jaap en Brian, dat hij gewoon doorging terwijl de beveiliging er al was.
Maar als Brian niet zo para had gereageerd wat het gewoon een geintje geweest.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De straf is niet gegeven op de aanleiding van het incident, maar op de uitvoering van de vechtpartij. Die werd beoordeeld als gevaarlijk, zo dicht bij de rand van het zwembad en het trapje naar de tuin. Duwen en trekken is toegestaan, werd in de strafmaatregel zelfs erbij gezegd.
Nu is het een lukratief dagje voor de redactie dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar als Brian niet zo para had gereageerd wat het gewoon een geintje geweest.
Dat ben ik beslist met je eens. Maar de strafmaatregel spreekt niet over de aanleiding en of die aanleiding wel/niet terecht was. Vervelend, jazeker. De agressiviteit van Brian bederft wel vaker de pret.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is vaak zo...........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |