quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef Zora01 het volgende:
[..]
zonder haar kunnen ze niet unaniem stemmen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Prospera het volgende:
Als er iets ergs is, mijn kindjes of mijn ventje dan loop ik zo de poort uit, bye bye.
Ventje, Tas![]()
Slechte bluf van Lieke inderdaad en dat tegen een goede pokeraarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:51 schreef easysatellite het volgende:
dennis is slim, lieke kan m niet naar 0 late gaan, huub wil dit ook dol graag
Jij denkt serieus dat ze dat durft??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:50 schreef ToughLove het volgende:
Ik hoop dat Lieke hem naar nul laat gaan![]()
Grote blamage voor die trutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef noucky het volgende:
Hahhaha. Lieke krijgt geen avondje Rotterdam in ruil voor haar stem.
Zou ik ook niet doen, ze snijd zich nu in de vingers.
Ik durf te wedden dat ze niet durft tegen te stemmen.
Daarmee geeft Dennis nu al prijs, dat hij op z'n short-list dus iemand van BAN heeft staan !quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:53 schreef Dark het volgende:
Dennis - doe je ding, maar ik kan je niet garanderen dat ik je mee neem naar Rotterdam.
Lieke is 1 van de 3 waar tussen Dennis gaat kiezen.
misschien wil dennis wel dat lieke m naar 0 wil late gaan om ruzie te veroorzaken tusse lieke en huub, want hij dacht er overna om lieke mee te nemen om te stoken tusse huub en liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Slechte bluf van Lieke inderdaad en dat tegen een goede pokeraar
heb je die van Huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:54 schreef ozewiesewoze het volgende:
Dennis is altijd ergens mee aan het rotzooien als ie aan het praten is. Bij Jaap straks in het kantoor was ie onophoudelijk met de fiches van poker aan het klooien, nu weer met die steentjes... slecht voor mijn audio!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |