Ik vind dergelijke boetes ook fantasieloos en contraproductief. En ze sturen zelf op spanningen aan, dus het is nog hypocriet ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... de redaktie is niet objectief...
En daarmee geven ze ook geen grens aan maar wachten ze op de volgende escalatie. De winnaar wint niks en mag de villa eigenhandig in de fik steken? Als ik een miljoen kan winnen in de staat wil ik niet halverwege te horen krijgen dat ik nog maar acht ton kan winnen omdat ik niet aardig was tegen een medespeler. Het is krom en manipulatief.
Wat mij betreft kun je beter een handtastelijke miljonair een week laten kamperen in Bolle z'n stal en alleen toegang tot een afgebakend stukje grond.
Tis echt een huub alikequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:38 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het wel chill dat Dennis en hij nu samen mooiboy en mooiboy zijn.
Ik vind het een waus eerst klas.....maar ja..niets is wat het lijkt...quote:
Dat is een pijpmondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
Mevr.Eendenbek zegt even dat make-up en lange haren lieke niet staan.
Kijk toch naar jezelf met je eendenbek.
[afbeelding]
dennis ziet er wel beter uit dan huub eerlijk is eerlijk.quote:
Zal wel een Natrasha look alike worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik vind het een waus eerst klas.....maar ja..niets is wat het lijkt...![]()
Afwachten dus...misschien gaat hij/het echt voor sensatie zorgen.......![]()
zeker.....want hij heeft een goed punt............. HIJ is nergens BANG voor..........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:47 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik vind het een waus eerst klas.....maar ja..niets is wat het lijkt...![]()
Afwachten dus...misschien gaat hij/het echt voor sensatie zorgen.......![]()
Precies ontzettend fantasieloos en ik verwacht van een staf van zo'n 200 mensen wel iets beters.... Jaap zal zich nu wel tich keer bedenken voor ie weer zo'n stunt uithaalt...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dergelijke boetes ook fantasieloos en contraproductief. En ze sturen zelf op spanningen aan, dus het is nog hypocriet ook.
Maar draaien kan ze niet. En al haar producties worden door vriendje outblast gemaaktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:52 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft er de tering over in.
Het is fucking veel geld.
Huub luistert naar Korsakov een lekker wijf.
Dan wordt Lieke ook gestraft, is ook niet erg...........quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies ontzettend fantasieloos en ik verwacht van een staf van zo'n 200 mensen wel iets beters.... Jaap zal zich nu wel tich keer bedenken voor ie weer zo'n stunt uithaalt...
Ik zou bedenken hoe ik bijv. Huub zou kunnen straffen.... een weekje niet naast Lieke slapen... wees verdomme creatief.
Mag ik hopen want tja...het jochie is nergens BANG voor...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:48 schreef Prospera het volgende:
Dennis naast zijn grote held, die hij enorm gaat naaien.
[afbeelding]
De essentie is volgens mij dat mensen die zich moeilijk kunnen beheersen tot het uiterste getergd worden en zullen worden. Geen types die op zo'n moment aan het geld of welke sanctie dan ook gaan denken! Echt niet!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies ontzettend fantasieloos en ik verwacht van een staf van zo'n 200 mensen wel iets beters.... Jaap zal zich nu wel tich keer bedenken voor ie weer zo'n stunt uithaalt...
Ik zou bedenken hoe ik bijv. Huub zou kunnen straffen.... een weekje niet naast Lieke slapen... wees verdomme creatief.
Helemaal mee eens, die Denns vind ik ook vele malen meer man als die Huub.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dennis ziet er wel beter uit dan huub eerlijk is eerlijk.
plus hij heeft niet zo'n raar kort lichaam als huub, ondanks het feit dat hij ook een kleine is
Ik ben het zo met je eens. Het gaat nergens meer over en JdM wrijft in zijn handjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
De essentie is volgens mij dat mensen die zich moeilijk kunnen beheersen tot het uiterste getergd worden en zullen worden. Geen types die op zo'n moment aan het geld of welke sanctie dan ook gaan denken! Echt niet!!!
Het gaat 10 alleen maar geld opleveren.
Want hij is nl degene die hier bang is , nl voor Brain, ook al zegt hij andersom, rechtstreeks durft hij niet hij is nl bang door de reactie die Brain deed vw alcohol in de ogen vvan Amanda, toen pakte Brain hem hard aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef Dark het volgende:
Jaap gaat Brian helemaal kapot maken op zijn log.
Dan heb je Brian nog niet gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:00 schreef noucky het volgende:
Degene die er nu het meest mee zit is de kwal Huub. Ach Huub kan zich erop voorbereiden dat hij nog meer geld kan gaan inleveren. En houdt eens op met dat MOOI, ik kots je echt uit.
Jaap is bang voor het fysieke van Brian, hij heeft al aangegeven dat hij bang is dat de beveiliging een keer niet op tijd is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef maril het volgende:
[..]
Want hij is nl degene die hier bang is , nl voor Brain, ook al zegt hij andersom, rechtstreeks durft hij niet hij is nl bang door de reactie die Brain deed vw alcohol in de ogen vvan Amanda, toen pakte Brain hem hard aan.
Als ik dat Brian nou 1 keer zou horen zeggen he......quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef Dark het volgende:
Huub baalt van het geld, maar zegt "eigen schuld, dikke bult, focking hell".
Fries ook een boete?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:00 schreef Prospera het volgende:
Brian gaat huilend bellen dat hij is aangevallen
[afbeelding]
moeten ze maar niet aan dit programma meedoen. JdM is toch geen filantropische instelling.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zo met je eens. Het gaat nergens meer over en JdM wrijft in zijn handjes.![]()
Voor straf moet hij een uur luisteren naar Brian die coochicoochi tegen hem fluistert.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Fries ook een boete?
Of word hij uit de kooi gezet?
Valt wel mee hoor. Vanochtend gooide Jaap zo een emmer rioolwater tegen Brian aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap is bang voor het fysieke van Brian, hij heeft al aangegeven dat hij bang is dat de beveiliging een keer niet op tijd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |