quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat heeft dat met Rotterdam te maken?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat heeft dat met Rotterdam te maken?
Ohhh als je bij de Jumbo zou willen kijken voor me, alsjeblieft! Ik ga ook even op de site van de chill out kijken, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kweetnie
Maar Leintjeuh, misschien kan je eens bij de Chill Out kijken in de Bijenkorf. Daar hebben ze ook wel Amerikaans spul. En verder *denk denk* heeft de Jumbo op de 5 werelddelen ook wel een en ander... maar of ze Chocolate Chip Cookies hebben in de echte Amerikaanse variant durf ik niet te zeggen. We gaan zo daar boodschappen doen, zal eens kijken.
Welke soort zoek je? Plaatje enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhh als je bij de Jumbo zou willen kijken voor me, alsjeblieft! Ik ga ook even op de site van de chill out kijken, bedankt voor de tip!
Aha. Gatver, kakkerlakken. Ik heb er (nog) weinig gezien, gelukkig!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:37 schreef Buschetta het volgende:
![]()
Het hele centrum is een grote kakkerlak plaag gebied. En dan heb ik het niet over de mensen. Maar ik had er zelf last van en eigenlijk iedereen die ik kende in R'knor.
De soort maakt me niet uit! Smaak, kleur ofzo, boeit niet. Ze gaan toch de koekjes in. Als het maar druppeltjes van witte, melk of pure chocolade zijn!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dit is net zo ongepast als dat ik nu een Auschwitz-plaatje post!
Maar helaas.... Ben de hele Jumbo doorgelopen, maar geen spikkeldinggevallenquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm heel jammer. Maar hardstikke bedankt!
Ik zag op je blog dat je in het appartementencomplex op de blaak gaat wonen, een vriend van mij heeft daar ook een appartement gekochtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef Breuls het volgende:
Morgen verhuis ik naar het centrum.
(Mocht je sjouwen leuk vinden ben je overigens van harte welkom.)
Ik was net ook in de Jumbo grote boodschappen aan het doen,mischien heb ik je wel gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar helaas.... Ben de hele Jumbo doorgelopen, maar geen spikkeldinggevallen.
Die kans zit er wel in dan jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik was net ook in de Jumbo grote boodschappen aan het doen,mischien heb ik je wel gezien.
Fijne winkel hè ?
Het is aan de Binnenrotte, maar da's vlakbij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik zag op je blog dat je in het appartementencomplex op de blaak gaat wonen, een vriend van mij heeft daar ook een appartement gekocht
Sorry, ik heb zondag al een verhuizing in mijn agenda staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef Breuls het volgende:
Morgen verhuis ik naar het centrum.
(Mocht je sjouwen leuk vinden ben je overigens van harte welkom.)
Je sig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry, ik heb zondag al een verhuizing in mijn agenda staan.
Heb ik dan wel gas en licht en zo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
waarom anti-kraak? Kraken is veel beter
Ad-Hoc.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef Koewam het volgende:
Waaaaaauw, lang niet meer in dit topique geweest.
Iemand die nog een leuke (anti-kraak?) kamer te huur heeft/kent?
LoFo jij woonde toch ook anti-kraak? Toevallig bij HOD?
quote:
Oe! Heimwee!quote:
Mail me maar.quote:
Op Zuid?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:16 schreef Erotica_ het volgende:
En dichtstbijzijnde youth hostel ofzo?
Hey! Ik woon er ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad niet! Tenzij je graag vreemd gespuis in je bedje aantreft!
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Woon jij in een youth hostel in Zuid? Nou, wees daar maar lekker trots op!!![]()
WTF.. Waarom woon je daar?quote:
Echt? Nou ja, in de lente hadden we al 30 graden, dus sneeuw in de zomer moet ook kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Het sneeuwde vandaag.Heel eventjes, maar het was echt sneeuw.
Omdat de AH om de hoek zit (Mathenesserplein)quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Waarom c1000 jij niet?
Dat denk ik ook wel eens als ik 's avonds in de metro zit richting Zuidquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Isegrim het volgende:
Toen ik vorige week bij AH was, viel de stroom uit. Hele winkel pikdonker. Dacht dat ik in Afrika was.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:16 schreef Koewam het volgende:
valt dan zo vaak het licht uit in de metro![]()
Ik wist dat er zo'n grap zou komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens als ik 's avonds in de metro zit richting Zuid
Mjaquote:
Bas is een kutwinkel met kutpersoneelquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
De Bas heeft echt een patent op te krappe winkels en oerdom en chaggo personeel
Kutwinkel
Ik ga ook voor de Ap en soms de Jumbo.
Daar dacht ik ook aan vandaag. Die gaan we zeker ff testen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, Isegrim! Op de hoek Goudsesingel / Meent zit de Groene Passage. Daar zit ook een biologische slager!
Nouja en 20 meter verderop op de Meent zit de niet-bio vleesboerquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan vandaag. Die gaan we zeker ff testen!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja en 20 meter verderop op de Meent zit de niet-bio vleesboer
Ik liep langs de Groene Passage net en toen dacht ik aan je
Nee okee, maar dat van de Bas is soms echt vreselijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:59 schreef Isegrim het volgende:
Vlees is bij geen enkele supermarkt echt goed, ook bij AH niet.
Je vergeet nog dat ze helemaal nooit lege vakken hebben en je statiegeld verrekenen doen ze ook altijd trouw.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:45 schreef Lethalis het volgende:
De bas is idd een super winkel. Altijd alle ruimte om je te bewegen, iedereen is onwijs behulpzaam, de rijen zijn zo kort voor de kassa dat je binnen 1 minuut weer buiten staat, alle kassa's zijn altijd open als het druk is, het eten dat in de vakken staat is altijd houdbaar, de mandjes zijn heel schoon, het fruit ziet er helemaal niet bedorven uit en het vlees; ja het vlees is natuurlijk veel beter dan bij de keurslager!
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:19 schreef Isegrim het volgende:
De volgende keer dat ik er langsga doe ik wel een grote hoed op zodat je me herkent.
Nee, we hebben zo'n "doffe" balk in onze ramen zitten waardoor ik altijd alleen maar benen zie en nooitquote:
Keurslagers zijn meestal wel okay volgens mij. Overigens is die slager hemelsbreed nog geen 100 meter bij mij vandaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de Meent zit een slager, of het een goede is, geen idee
Hey, sorry hequote:Op maandag 9 juli 2007 12:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Jah heftig heh? Ik hoop wel dat het snel droog word, ik heb nu 2 weken vakantie
Daar hebben ze google local voor uitgevondenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben zo slecht in namen, maar de Binnenweg is toch in de buurt van de Lijnbaan?
Bevalt het wel een beetje? niet teveel last van de markt enzo op dinsdag/zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:31 schreef Breuls het volgende:
Pcies.
Overigens heb ik eindelijk internet in mijn nieuwe huisje, dus dit stukje Rotterdam is nu ook officieel vertegenwoordigd.
Ik kijk vanuit mijn raam naar rechts en dan zie ik de markt. Totaal geen last van, alleen zit de Super aan de andere kant van de markt, dus op zaterdagmiddag 'effe' de Binnenrotte oversteken wil niet. Maar om de markt heen moeten lopen is nauwelijks een ergernis waard.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Bevalt het wel een beetje? niet teveel last van de markt enzo op dinsdag/zaterdag en zondagIk zou er niet aan moeten denken eerlijk gezegd.
Vijfde. Je ziet me alleen als ik zelf voor het raam sta.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:37 schreef Isegrim het volgende:
Op welke verdieping zit je, Breuls? Kan ik naar je kijken als ik langsloop.
Klinkt goed!quote:Trouwens, mocht je je zaterdagavond vervelen, dan mag je gerust langskomen op onze house warming party, op loopafstand.Ik heb net genoeg drank & vreterij voor een heel leger besteld, dusseh...
Ik vroeg het me af omdat als ik eens over de markt loop er niet aan zou moeten denken om er vlakbij te moeten wonen. Eigenlijk heb ik hetzelfde woon boven cafe'tjes in de oude haven en heb eigenlijk ook vrijwel nergens last vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik kijk vanuit mijn raam naar rechts en dan zie ik de markt. Totaal geen last van, alleen zit de Super aan de andere kant van de markt, dus op zaterdagmiddag 'effe' de Binnenrotte oversteken wil niet. Maar om de markt heen moeten lopen is nauwelijks een ergernis waard.
Het is eigenlijk wel leuk om de markt te zien, beetje bedrijvigheid in mijn uitzicht.
Ga morgen even om 18:00 naakt voor het raam staan dan, dan weet ik wie je bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vijfde. Je ziet me alleen als ik zelf voor het raam sta.![]()
Als je echt wilt komen, PM dan maar even. Er komen meer Fok!kers.quote:Klinkt goed!
Ligt eraan: oude of nieuwe Luxor.quote:
Degene waar Grease morgen speelt, neem aan dat het degene net over de brug is (nieuwe neem ik aan).quote:
Dat is de nieuwe ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Degene waar Grease morgen speelt, neem aan dat het degene net over de brug is (nieuwe neem ik aan).
Niet bovenop hoor, gewoon in Las Palmas. Bovenop Las Palmas wordt het hoofdkantoor van OVG.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef Breuls het volgende:
Bovenop Las Palmas, daar ben je langsgereden/lopen op weg naar Gauchos.
oude noorden en kralingenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:06 schreef silentwaves_ het volgende:
Hoi![]()
Rotterdam - Noord ook vertegenwoordigd .![]()
Amsterdam is okquote:
Totaal niet nee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef parselmouth het volgende:
Amsterdam is best leuk en gezellig, alleen zijn Rotterdam en Amsterdam als stad niet met elkaar te vergelijken naar mijn mening.
Level heb je wel goede cocktails.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef Koewam het volgende:
Over dat restaurant: te laat, maar we waren naar Level (pannekoekstraat) geweest of zo. Vond het duur en niet echt lekker... heb beter gehad
maar het was zeer gezellig.
En Ise: sja
Ja, gezellig daar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef Breuls het volgende:
Whhooo takkeherrie voor de deur: de Wednesday Night Skate is zometeen.
Jah dit is ook nieuwbouw.. Vosmaerstraat! Zegt je dat iets?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:27 schreef parselmouth het volgende:
Spangen is een buurt die heel erg hard aan het verbeteren is momenteel.
Veel allochtonen (turken & marokkanen). Verder is het net zoals bij heel veel wijken maar net de vraag in welke straat. Richting Marconiplein vind ik het persoonlijk echt om te janken, echt heel armoedig en verpauperd daar, terwijl andere gedeelten bezig zijn met reno-projecten enzo.
gatverdamme weer een ajaksiet erbij, arme EURquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah dit is ook nieuwbouw.. Vosmaerstraat! Zegt je dat iets?
Edit; kreeg net belletje dat t iets van ong. een half uur naar uni. is? IVink wel iets te fur!
emand bekend met de Bergeslaan? Wijk: Bergpolder?
bedankt voor je antwoordquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef Fiskus het volgende:
[..]
gatverdamme weer een ajaksiet erbij, arme EUR![]()
Spangen was vroegâh de slechtste wijk van Rotterdam. Tegenwoordig wordt het wel beter, maar ik zou er liever niet zitten. Als je dichtbij de uni wilt zitten moet je een kamer zien te regelen in Kralingen of Prins-Alexander.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Heuj Rotterdammers,
Ik ga studeren aan de uni. Beetje zoeken voor t huis enzo, je weet wel, paar keer gereageerd op paar huisjes. Nu kregen we een reactie uit de buurt Spangen voor een app., is dat nog wat of niet? Beetje normale buurt?![]()
Fietstaxi?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:08 schreef Koewam het volgende:
Ik. Werken.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:05 schreef IHVK het volgende:
Wie gaat er naar het zomercarnaval?
Vond er niks aanquote:
Nounou, schattig. Niet schattig genoeg om niet uitgescholden te worden bleek maar weer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben jij daar niet veel te schattig voor?Wie wordt er nou bang van jou?
Oh!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:34 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nounou, schattig. Niet schattig genoeg om niet uitgescholden te worden bleek maar weer.
Commercieel heb ik het nooit gevonden (behalve de route op de Coolsingel misschien). Maar vandaag was de sfeer erg goed, de mensen leuk en alles beter dan vorig jaarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:06 schreef PeRi het volgende:
Ikzelf ging vroeger vaak, maar ben al jaren niet meer geweest. De sfeer, de mensen, de commercie, het is er echt slechter op geworden..
Britse negersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:53 schreef parselmouth het volgende:
Moest vandaag werken, opvallend veel Britse negers in de winkel, zouden die helemaal voor zomercarnaval hierheen zijn gekomen?
Tof.quote:
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:14 schreef Isegrim het volgende:
Dat bedenk ik wel eens als ik in de binnenstad rondloop. Als je daar in een winkel werkt, heb je nooit eens een dagje dat je het lekker rustig aan kunt doen. Aan de andere kant gaan de dagen wel snel als het druk is.
Welkom terug.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:05 schreef Bierie het volgende:
Mijn hele leven heb ik zo'n beetje in Rotterdam doorgebracht (Zuid in Hillesluis, daarna ijsselmonde sportdorp).
Nou heb ik de afgelopen vier jaar in een koop appartementje gezeten in Den Haag. Maar dan nu het goede nieuws....
We gaan terug naar Rotjeknor. Den Haag is en was nooit echt iets voor mij. En ik moet zeggen het is een verdomd goed gevoel om de knoop te hebben doorgehakt en terug te gaan naar een echte stad
Het is goed om terug te zijnquote:
Ik heb mijn moeder een uitgebreid arrangement voor 2 personen bij Floris cadeau gedaan.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als we het toch over restaurants hebben; Fugu in het Westelijkhandelsterrein is ook een goede Japanner. Kwaliteit/prijs, goed te doen.
Maar dan mag In De Keuken Van Floris ook absoluut even gepromoot worden. Die is echt super!!!
Dat vind ik een van de leukste restaurants van Rotterdam, moet er weer eens naar toe!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:38 schreef DutchTrain het volgende:
Gisteravond eindelijk eens bij Dunya Lokanta in de Provenierswijk gegeten. Aanrader als je Bazar te druk vindt en toch eens soortgelijk wil eten. In dit geval Anatolisch en Mesopotamisch.
Kom er regelmatig langs en zie het elke dag van de week wel vol zitten en begrijp nu waarom. Het eten is er bijzonder en de bediening is denk ik de beste die je kan krijgen in Rotterdam. (niet opdringerig, geduldig, kennis van het eten, grappig én vriendelijk). De inrichting is ook bijzonder; het bestaat uit een dorpsplein (met ooievaarsnest en electriciteitsleiding) en een dorpshuis.
Reserveren is een vereiste, tenzij je vroeg (rond 17.30) komt. Aardig wat mensen geweigerd zien worden aan de deur en het heeft vanaf 18.30 helemaal vol gezeten.
Meer info:
http://www.dunyalokanta.nl/ .
nee ik heb geen aandelen, maar een goed restaurant verdient een vermelding
Daarom verhuist het restaurant dan ook... Wel jammer voor de Dordtselaan.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:06 schreef DutchTrain het volgende:
Ja het wordt een tweede vestiging van La Cazuela - de ander zit op de Dordtste Laan. Alhoewel er niet echt veel vooruitgang is te zien daarbinnen de afgelopen maanden.
Wanneer gaan we ?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:36 schreef _Boo_ het volgende:
Dat vind ik een van de leukste restaurants van Rotterdam, moet er weer eens naar toe!![]()
Reza gaat nog wel inloop van mensen krijgen die aan de overkant niet terecht konden denk ikquote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef Duvel het volgende:
Leuk! Er tegenover komt over iets meer dan een maand La Cazuela, een Spaans-Caribisch restaurant volgens mij. Het wordt nog dringen daar in de Proveniersstraat!
Dat is niet ver neequote:Op zondag 5 augustus 2007 14:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Neuh, maar wel in de buurt.. Zevenkamp!![]()
Meldtquote:
Is dat dezequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:22 schreef parselmouth het volgende:
Wat voor tent is dat restaurant in die container vlakbij metrostation Rijnhaven?
Het ziet er gezellig uit, maar geen flauw idee wat voor keuken het is of hoe die tent heet.
Je ziet 'm staan als je met de metro van Wilhelminaplein naar Rijnhaven boekt, aan je rechterhand aan het water.
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:14 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Is dat dezehttp://www.obba.nu/index.html
Is dat die nieuwe tent op de hoek naast de slager? Daar was het laatst echt superdruk voor het stappen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand of dat restaurant 'Boudoir City Restaurant' aan de Meent wat is? De inrichting ziet er supercool uit. Kan zo gauw geen site vinden.
Ik ben er nog nooit 's avonds laat langsgefietst, maar die tent idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:18 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe tent op de hoek naast de slager? Daar was het laatst echt superdruk voor het stappen!
http://www.boudoirrotterdam.nl/quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand of dat restaurant 'Boudoir City Restaurant' aan de Meent wat is? De inrichting ziet er supercool uit. Kan zo gauw geen site vinden.
Wednesday Night Skate, net als de afgelopen weken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:33 schreef Isegrim het volgende:
Hey Breuls, wat is er vandaag te doen bij jou voor de deur?
Die mannen hoef ik nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:43 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
http://www.boudoirrotterdam.nl/
Het is een hele mooie zaak, maar wel een ballentent. Veel mannen van boven de veertig die op zoek zijn naar een jong blaadje, een tweede cinema eigenlijk.
Aha, ik wist niet dat dat elke week was.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wednesday Night Skate, net als de afgelopen weken.
www.zomerfestivals.nl voor het antwoord op al deze vragenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha, ik wist niet dat dat elke week was.
Die waren ze vandaag al aan het opbouwen. Ik werk daar tegenover aan de Westzeedijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
www.zomerfestivals.nl voor het antwoord op al deze vragen
Vanaf volgende week weer de openluchtbioscoop
Het is vier keer, dit is de derde, volgende week dus de laatste keer die verschikkelijke wannabe-discjockey over de speakers. Wat is die kerel slecht zeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha, ik wist niet dat dat elke week was.
Ik woonde daar vlakbij. Een paar jaar zelfs, en nooit ben ik naar de pleinbios geweest (of de kermis of een van de vele andere activiteiten op het Multiplein).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die waren ze vandaag al aan het opbouwen. Ik werk daar tegenover aan de Westzeedijk.
Je moet er wat voor over hebben om zo centraal te wonen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:15 schreef Breuls het volgende:
Het is vier keer, dit is de derde, volgende week dus de laatste keer die verschikkelijke wannabe-discjockey over de speakers. Wat is die kerel slecht zeg.![]()
Ik wel naar de kermis, verder nog niet.quote:Ik woonde daar vlakbij. Een paar jaar zelfs, en nooit ben ik naar de pleinbios geweest (of de kermis of een van de vele andere activiteiten op het Multiplein).
http://www.iens.nl/restau(...)taurant.htms?r=23581quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die mannen hoef ik niet, ik was meer benieuwd naar de kwaliteit van het eten.
kloptquote:Klopt het dat die site enkel uit die voorpagina bestaat?
Klinkt niet slecht.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:38 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
http://www.iens.nl/restau(...)taurant.htms?r=23581
http://www.ffwdfitforfreedanceparade.nl/ 40 trucks met dj's door Rotterdam. Dit jaar niet over de Coolsingel en Erasmus brug helaasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er is zaterdag een feest hoorde ik?
hoe, wat waar, is het leuk?
Is dat bij prinsenpark??quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:51 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Meldt
Import vanuit Brabant... M'n lief woonde hier al, was makkelijk. Heb nooit elders in Rotterdam gewoond dus, maar na 8 jaar weet ik 1 ding zeker: hier hoef ik niet weg!!!
Zit wel op een van de mooiste en gezelligste plekjes van Prinsenland hoor...
[afbeelding]
De tenten zijn van het kamperen voor de kids van het opzoomeren. Het watertje rechts is het "begin" van de grote singel die door een groot deel van de wijk loopt en waar ik vanuit m'n woonkamer op uit kijk.
Kijk eens op www.okeverhuur.nl. Die hebben meestal wel wat. Ook appartementen die je met meerdere studenten samen kunt huren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:38 schreef parselmouth het volgende:
Oh en iemand nog een kamer vrij in R'dam of Schiedam met niet *al* teveel huisgenoten en een niet *al* te klein oppervlakte?
Nope, aan de andere kant van Prinsenland, bij Schenkel in de buurt. Clazina Kouwenbergzoom, zegt je dat wat?quote:
K moet ook nog ee kamer hebben, net ff gezocht op kamernet. Paar potentiële kamers gespot!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:38 schreef parselmouth het volgende:
Oh en iemand nog een kamer vrij in R'dam of Schiedam met niet *al* teveel huisgenoten en een niet *al* te klein oppervlakte?
fietsend en per metro?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
hoe? lopend? fietsend? per metro?
45-60? Hoe traag fiets jij? Erasmus MC-Woudestein doe je in 15 à 20min max.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
Metro denk ik een minuut of 20
Fietsend een 45-60 minutenofzo?
ik fiets nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
45-60? Hoe traag fiets jij? Erasmus MC-Woudestein doe je in 15 à 20min max.
Nope, ben geen eerstejaars.. Tenminste, weet niet hoe hun dat zien? K ga een schakeljaar volgen.. Eerst 4 jaar hbo gedaan!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:33 schreef _Boo_ het volgende:
Stadswonen heeft toch eerstejaars kameractie, of zijn jullie geen eerstejaars?
(Fietsen vanaf Erasmus MC naar Woudestein is volgens mij maar 30 minuten).
en parkeren, hoe zit dat? waar kan dat... of buiten de stad und waar dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:39 schreef Public_NME het volgende:
[..]
http://www.ffwdfitforfreedanceparade.nl/ 40 trucks met dj's door Rotterdam. Dit jaar niet over de Coolsingel en Erasmus brug helaas.
Als het weer zo blijft kunnen er wel eens rond de 500.000 mensen op af komen. In mijn mening echt een supergaaf feestje, wel alleen maar electronische muziek.
=> http://www.rotterdam.nl/smartsite450123.dwsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en parkeren, hoe zit dat? waar kan dat... of buiten de stad und waar dan?
Ik zie eigenlijk niet echt kamers... 800 euro voor een mager 3-kamerappertementje, hoe komen ze erbij :|quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kijk eens op www.okeverhuur.nl. Die hebben meestal wel wat. Ook appartementen die je met meerdere studenten samen kunt huren.
Heerlijk is dat hè?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:16 schreef Breuls het volgende:
Weet je wat leuk is aan wonen in hartje centrum? De kroeg uitkomen rond sluitingstijd en alle taxi's voorbij kunnen lopen omdat je over drie minuten toch thuis bent.
Dat roelt.
Door de eerstejaarsactie kun je pas in november voor een kamer in aanmerking komen. Ik moet eigenlijk door verhuizen (helaas), maar kan nu ook nergens heen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stadswonen!!!
=> http://www.ffwdfitforfreedanceparade.nl/quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:32 schreef Breuls het volgende:
Oe, ja. Effe een kijkje nemen inderdaad. Eens uitzoeken wat de route is dit jaar.
Bij het Westerpaviljoen lijkt mij de beste plek, daar weet je zeker dat er minimaal vier uur lang wagens voorbij komenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef _Boo_ het volgende:
Ik wil rond een uur of vier even gaan kijken, maar heb geen idee waar ze dan ongeveer zullen zijn. Zeker niet met die vage route van dit jaar.
Tenzij je er natuurlijk bij wilt horen en meeloopt in de optocht....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:15 schreef PeRi het volgende:
Nee je hebt het niet mis. Dat meisje is gewoon gek.
And again; dan ben je gewoon gekquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tenzij je er natuurlijk bij wilt horen en meeloopt in de optocht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |