http://www.ffwdfitforfreedanceparade.nl/ 40 trucks met dj's door Rotterdam. Dit jaar niet over de Coolsingel en Erasmus brug helaasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er is zaterdag een feest hoorde ik?
hoe, wat waar, is het leuk?
Is dat bij prinsenpark??quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:51 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Meldt
Import vanuit Brabant... M'n lief woonde hier al, was makkelijk. Heb nooit elders in Rotterdam gewoond dus, maar na 8 jaar weet ik 1 ding zeker: hier hoef ik niet weg!!!
Zit wel op een van de mooiste en gezelligste plekjes van Prinsenland hoor...
[afbeelding]
De tenten zijn van het kamperen voor de kids van het opzoomeren. Het watertje rechts is het "begin" van de grote singel die door een groot deel van de wijk loopt en waar ik vanuit m'n woonkamer op uit kijk.
Kijk eens op www.okeverhuur.nl. Die hebben meestal wel wat. Ook appartementen die je met meerdere studenten samen kunt huren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:38 schreef parselmouth het volgende:
Oh en iemand nog een kamer vrij in R'dam of Schiedam met niet *al* teveel huisgenoten en een niet *al* te klein oppervlakte?
Nope, aan de andere kant van Prinsenland, bij Schenkel in de buurt. Clazina Kouwenbergzoom, zegt je dat wat?quote:
K moet ook nog ee kamer hebben, net ff gezocht op kamernet. Paar potentiële kamers gespot!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:38 schreef parselmouth het volgende:
Oh en iemand nog een kamer vrij in R'dam of Schiedam met niet *al* teveel huisgenoten en een niet *al* te klein oppervlakte?
fietsend en per metro?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
hoe? lopend? fietsend? per metro?
45-60? Hoe traag fiets jij? Erasmus MC-Woudestein doe je in 15 à 20min max.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
Metro denk ik een minuut of 20
Fietsend een 45-60 minutenofzo?
ik fiets nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
45-60? Hoe traag fiets jij? Erasmus MC-Woudestein doe je in 15 à 20min max.
Nope, ben geen eerstejaars.. Tenminste, weet niet hoe hun dat zien? K ga een schakeljaar volgen.. Eerst 4 jaar hbo gedaan!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:33 schreef _Boo_ het volgende:
Stadswonen heeft toch eerstejaars kameractie, of zijn jullie geen eerstejaars?
(Fietsen vanaf Erasmus MC naar Woudestein is volgens mij maar 30 minuten).
en parkeren, hoe zit dat? waar kan dat... of buiten de stad und waar dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:39 schreef Public_NME het volgende:
[..]
http://www.ffwdfitforfreedanceparade.nl/ 40 trucks met dj's door Rotterdam. Dit jaar niet over de Coolsingel en Erasmus brug helaas.
Als het weer zo blijft kunnen er wel eens rond de 500.000 mensen op af komen. In mijn mening echt een supergaaf feestje, wel alleen maar electronische muziek.
=> http://www.rotterdam.nl/smartsite450123.dwsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en parkeren, hoe zit dat? waar kan dat... of buiten de stad und waar dan?
Ik zie eigenlijk niet echt kamers... 800 euro voor een mager 3-kamerappertementje, hoe komen ze erbij :|quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kijk eens op www.okeverhuur.nl. Die hebben meestal wel wat. Ook appartementen die je met meerdere studenten samen kunt huren.
Heerlijk is dat hè?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:16 schreef Breuls het volgende:
Weet je wat leuk is aan wonen in hartje centrum? De kroeg uitkomen rond sluitingstijd en alle taxi's voorbij kunnen lopen omdat je over drie minuten toch thuis bent.
Dat roelt.
Door de eerstejaarsactie kun je pas in november voor een kamer in aanmerking komen. Ik moet eigenlijk door verhuizen (helaas), maar kan nu ook nergens heen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stadswonen!!!
=> http://www.ffwdfitforfreedanceparade.nl/quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:32 schreef Breuls het volgende:
Oe, ja. Effe een kijkje nemen inderdaad. Eens uitzoeken wat de route is dit jaar.
Bij het Westerpaviljoen lijkt mij de beste plek, daar weet je zeker dat er minimaal vier uur lang wagens voorbij komenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef _Boo_ het volgende:
Ik wil rond een uur of vier even gaan kijken, maar heb geen idee waar ze dan ongeveer zullen zijn. Zeker niet met die vage route van dit jaar.
Tenzij je er natuurlijk bij wilt horen en meeloopt in de optocht....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:15 schreef PeRi het volgende:
Nee je hebt het niet mis. Dat meisje is gewoon gek.
And again; dan ben je gewoon gekquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tenzij je er natuurlijk bij wilt horen en meeloopt in de optocht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |