Amsterdam is okquote:
Totaal niet nee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef parselmouth het volgende:
Amsterdam is best leuk en gezellig, alleen zijn Rotterdam en Amsterdam als stad niet met elkaar te vergelijken naar mijn mening.
Level heb je wel goede cocktails.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef Koewam het volgende:
Over dat restaurant: te laat, maar we waren naar Level (pannekoekstraat) geweest of zo. Vond het duur en niet echt lekker... heb beter gehad
maar het was zeer gezellig.
En Ise: sja
Ja, gezellig daar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:39 schreef Breuls het volgende:
Whhooo takkeherrie voor de deur: de Wednesday Night Skate is zometeen.
Jah dit is ook nieuwbouw.. Vosmaerstraat! Zegt je dat iets?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:27 schreef parselmouth het volgende:
Spangen is een buurt die heel erg hard aan het verbeteren is momenteel.
Veel allochtonen (turken & marokkanen). Verder is het net zoals bij heel veel wijken maar net de vraag in welke straat. Richting Marconiplein vind ik het persoonlijk echt om te janken, echt heel armoedig en verpauperd daar, terwijl andere gedeelten bezig zijn met reno-projecten enzo.
gatverdamme weer een ajaksiet erbij, arme EURquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah dit is ook nieuwbouw.. Vosmaerstraat! Zegt je dat iets?
Edit; kreeg net belletje dat t iets van ong. een half uur naar uni. is? IVink wel iets te fur!
emand bekend met de Bergeslaan? Wijk: Bergpolder?
bedankt voor je antwoordquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:16 schreef Fiskus het volgende:
[..]
gatverdamme weer een ajaksiet erbij, arme EUR![]()
Spangen was vroegâh de slechtste wijk van Rotterdam. Tegenwoordig wordt het wel beter, maar ik zou er liever niet zitten. Als je dichtbij de uni wilt zitten moet je een kamer zien te regelen in Kralingen of Prins-Alexander.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Heuj Rotterdammers,
Ik ga studeren aan de uni. Beetje zoeken voor t huis enzo, je weet wel, paar keer gereageerd op paar huisjes. Nu kregen we een reactie uit de buurt Spangen voor een app., is dat nog wat of niet? Beetje normale buurt?![]()
Fietstaxi?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:08 schreef Koewam het volgende:
Ik. Werken.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:05 schreef IHVK het volgende:
Wie gaat er naar het zomercarnaval?
Vond er niks aanquote:
Nounou, schattig. Niet schattig genoeg om niet uitgescholden te worden bleek maar weer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben jij daar niet veel te schattig voor?Wie wordt er nou bang van jou?
Oh!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:34 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nounou, schattig. Niet schattig genoeg om niet uitgescholden te worden bleek maar weer.
Commercieel heb ik het nooit gevonden (behalve de route op de Coolsingel misschien). Maar vandaag was de sfeer erg goed, de mensen leuk en alles beter dan vorig jaarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:06 schreef PeRi het volgende:
Ikzelf ging vroeger vaak, maar ben al jaren niet meer geweest. De sfeer, de mensen, de commercie, het is er echt slechter op geworden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |