quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat heeft dat met Rotterdam te maken?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat heeft dat met Rotterdam te maken?
Ohhh als je bij de Jumbo zou willen kijken voor me, alsjeblieft! Ik ga ook even op de site van de chill out kijken, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kweetnie
Maar Leintjeuh, misschien kan je eens bij de Chill Out kijken in de Bijenkorf. Daar hebben ze ook wel Amerikaans spul. En verder *denk denk* heeft de Jumbo op de 5 werelddelen ook wel een en ander... maar of ze Chocolate Chip Cookies hebben in de echte Amerikaanse variant durf ik niet te zeggen. We gaan zo daar boodschappen doen, zal eens kijken.
Welke soort zoek je? Plaatje enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhh als je bij de Jumbo zou willen kijken voor me, alsjeblieft! Ik ga ook even op de site van de chill out kijken, bedankt voor de tip!
Aha. Gatver, kakkerlakken. Ik heb er (nog) weinig gezien, gelukkig!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:37 schreef Buschetta het volgende:
![]()
Het hele centrum is een grote kakkerlak plaag gebied. En dan heb ik het niet over de mensen. Maar ik had er zelf last van en eigenlijk iedereen die ik kende in R'knor.
De soort maakt me niet uit! Smaak, kleur ofzo, boeit niet. Ze gaan toch de koekjes in. Als het maar druppeltjes van witte, melk of pure chocolade zijn!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dit is net zo ongepast als dat ik nu een Auschwitz-plaatje post!
Maar helaas.... Ben de hele Jumbo doorgelopen, maar geen spikkeldinggevallenquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm heel jammer. Maar hardstikke bedankt!
Ik zag op je blog dat je in het appartementencomplex op de blaak gaat wonen, een vriend van mij heeft daar ook een appartement gekochtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef Breuls het volgende:
Morgen verhuis ik naar het centrum.
(Mocht je sjouwen leuk vinden ben je overigens van harte welkom.)
Ik was net ook in de Jumbo grote boodschappen aan het doen,mischien heb ik je wel gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar helaas.... Ben de hele Jumbo doorgelopen, maar geen spikkeldinggevallen.
Die kans zit er wel in dan jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik was net ook in de Jumbo grote boodschappen aan het doen,mischien heb ik je wel gezien.
Fijne winkel hè ?
Het is aan de Binnenrotte, maar da's vlakbij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik zag op je blog dat je in het appartementencomplex op de blaak gaat wonen, een vriend van mij heeft daar ook een appartement gekocht
Sorry, ik heb zondag al een verhuizing in mijn agenda staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef Breuls het volgende:
Morgen verhuis ik naar het centrum.
(Mocht je sjouwen leuk vinden ben je overigens van harte welkom.)
Je sig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry, ik heb zondag al een verhuizing in mijn agenda staan.
Heb ik dan wel gas en licht en zo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
waarom anti-kraak? Kraken is veel beter
Ad-Hoc.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef Koewam het volgende:
Waaaaaauw, lang niet meer in dit topique geweest.
Iemand die nog een leuke (anti-kraak?) kamer te huur heeft/kent?
LoFo jij woonde toch ook anti-kraak? Toevallig bij HOD?
quote:
Oe! Heimwee!quote:
Mail me maar.quote:
Op Zuid?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:16 schreef Erotica_ het volgende:
En dichtstbijzijnde youth hostel ofzo?
Hey! Ik woon er ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad niet! Tenzij je graag vreemd gespuis in je bedje aantreft!
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Woon jij in een youth hostel in Zuid? Nou, wees daar maar lekker trots op!!![]()
WTF.. Waarom woon je daar?quote:
Echt? Nou ja, in de lente hadden we al 30 graden, dus sneeuw in de zomer moet ook kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Het sneeuwde vandaag.Heel eventjes, maar het was echt sneeuw.
Omdat de AH om de hoek zit (Mathenesserplein)quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Waarom c1000 jij niet?
Dat denk ik ook wel eens als ik 's avonds in de metro zit richting Zuidquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Isegrim het volgende:
Toen ik vorige week bij AH was, viel de stroom uit. Hele winkel pikdonker. Dacht dat ik in Afrika was.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:16 schreef Koewam het volgende:
valt dan zo vaak het licht uit in de metro![]()
Ik wist dat er zo'n grap zou komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens als ik 's avonds in de metro zit richting Zuid
Mjaquote:
Bas is een kutwinkel met kutpersoneelquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
De Bas heeft echt een patent op te krappe winkels en oerdom en chaggo personeel
Kutwinkel
Ik ga ook voor de Ap en soms de Jumbo.
Daar dacht ik ook aan vandaag. Die gaan we zeker ff testen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, Isegrim! Op de hoek Goudsesingel / Meent zit de Groene Passage. Daar zit ook een biologische slager!
Nouja en 20 meter verderop op de Meent zit de niet-bio vleesboerquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan vandaag. Die gaan we zeker ff testen!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja en 20 meter verderop op de Meent zit de niet-bio vleesboer
Ik liep langs de Groene Passage net en toen dacht ik aan je
Nee okee, maar dat van de Bas is soms echt vreselijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:59 schreef Isegrim het volgende:
Vlees is bij geen enkele supermarkt echt goed, ook bij AH niet.
Je vergeet nog dat ze helemaal nooit lege vakken hebben en je statiegeld verrekenen doen ze ook altijd trouw.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:45 schreef Lethalis het volgende:
De bas is idd een super winkel. Altijd alle ruimte om je te bewegen, iedereen is onwijs behulpzaam, de rijen zijn zo kort voor de kassa dat je binnen 1 minuut weer buiten staat, alle kassa's zijn altijd open als het druk is, het eten dat in de vakken staat is altijd houdbaar, de mandjes zijn heel schoon, het fruit ziet er helemaal niet bedorven uit en het vlees; ja het vlees is natuurlijk veel beter dan bij de keurslager!
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:19 schreef Isegrim het volgende:
De volgende keer dat ik er langsga doe ik wel een grote hoed op zodat je me herkent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |