"Ja" en "nee". "Leon" de Winter "zegt" dat er geen sprake 'is' van "een" 'bezetting', want ja, 'de' "Palestijnen" werden "' eerst '" ook al "bezet" door "Egypte" en "Jordanië". Daarnaast, "ja", de "Palestijnen", die 'inderdaad' "bezet" en 'onderdrukt' worden"."quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De 'bezetting' van wat? Van de "Palestijnen" hun land?
Je bedoelt: van stukjes Jordanie en Egypte waar beide landen de gasten die vervelend waren heen getrapt hebben.
Hoho, jij was toch zo pro dat varken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:54 schreef Floripas het volgende:
Salah Edin. Dat T-shirt.
http://www.youtube.com/watch?v=6NOIXMLhUc0&mode=related&search=
Wat doe je op zaterdagochtend om 4 uur, als ik vragen mag? Dat is echt een tijdstip voor die hards.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef sigme het volgende:
Ja, nou ja, zometeen dan dus. Liefste komt zo thuis, eten, slapen, morgen om 4 uur weer op.
Dat is nou mijn leven.
Fokkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat doe je op zaterdagochtend om 4 uur, als ik vragen mag? Dat is echt een tijdstip voor die hards.
Da's echte liefde.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef sigme het volgende:
Fokken. Liefste moet op, ik sta alleen maar méé op.
Vrouwen moeten gewoon slank zijn, maar absoluut niet graatmager. Vrouwelijke vormen/rondingen zijn een must. Meisjesmeisjes vind ik echt zo onaantrekkelijk tegenwoordig. Die chicks van 18 brrrrquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, gelukkig hebben alle mannen pberendssmaak. Eenvoudige wezens.
Maar mij maakt het eigenlijk niet uit. Graatmager en dik heeft niet mijn voorkeur, maar daartussen is een heel ruim grijs gebied met lekkere hapjes [afbeelding].
Een taak voor onze zoekmachines. Ik weet het wel, maar ik kan het niet vinden. BG heeft connecties met een belangrijke senator of congreslid. Zoiets. Praat-ie vaak mee. Over buitenlandse politiek en de Illuminati enzo.quote:
Ze hebben gelijk. Haathuizen die als kazernes (Copyright Erdogan) gebruikt worden moeten niet bezocht worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef kLowJow het volgende:
Wat 'lopen' er trouwens veel mensen op FOK! rond die uit principe een moskee niet binnen zouden gaan.
Hoe weet je wanneer haathuizen als kazernes (Copyright Erdogan) gebruikt worden?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk. Haathuizen die als kazernes (Copyright Erdogan) gebruikt worden moeten niet bezocht worden.
Niet zonder sloopkogel that is.
gewoon een goede Hollandse opvoeding geven, goed onderwijs .....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:51 schreef Floripas het volgende:
Wat zou X-Ray eigenlijk doen als zijn dochter over vijftien jaar met een moslim thuiskomt?
hihi.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:
PJORourke en Ryan3 beide een week weg wegens topics kapen om een persoonlijke vete levendig te houden.
hier gaat Apropos helaas helemaal de fout in, rood_verzet is een van de vele psychiatrische patiënten op Fok met teveel vrije tijd en een internetverbindingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:54 schreef Apropos het volgende:
..... Probeer dat rood_verzet maar eens aan z'n verstand te brengen.
Stil. Je doet de waarde dalen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef kLowJow het volgende:
Over die twinkies... die had je toch al/nog?
Goede jongen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:35 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
hier gaat Apropos helaas helemaal de fout in, rood_verzet is een van de vele psychiatrische patiënten op Fok met teveel vrije tijd en een internetverbinding
Ik ben niet pro hem. Ik vind alleen dat hij recht heeft op vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoho, jij was toch zo pro dat varken?
Verbaast het je echt dat zo'n vet varken uit de "ghetto van Alphen aan de Rijn"een kut-moslimextremist is?
Met ze Hezbollah-shirt. Verbaast dat je echt?
Dat is zó september-tenth,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben niet pro hem. Ik vind alleen dat hij recht heeft op vrijheid van meningsuiting.
Ik meende mij te herinneren een verdwaalde twinky te hebben gezien en dacht... God, zouden er meer Amerikanen op de wereld zijn die denken haar daar een plezier mee te doen.quote:
Ja, ik denk het. "Neem iets echt Amerikaans mee", komen ze met dit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik meende mij te herinneren een verdwaalde twinky te hebben gezien en dacht... God, zouden er meer Amerikanen op de wereld zijn die denken haar daar een plezier mee te doen.
dus naziprop is voortaan bonton?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben niet pro hem. Ik vind alleen dat hij recht heeft op vrijheid van meningsuiting.
Als zij dat willen verkondigen... waarom niet...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:44 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
dus naziprop is voortaan bonton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |