jij wilt volgens mij klappen... en dat zegt mijn zusjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:36 schreef Bootje84 het volgende:
[afbeelding]
piet, als je zusje nou iets ouders is, en wat dikker, ziet ze eruit als die ene rechts vooraan
Bewijs maar dat het niet zo isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij wilt volgens mij klappen... en dat zegt mijn zusjedie zag de foto
![]()
quote:
Mijn mens-zijn vereist mij in deze situatie de volgende vraag te stellen:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
was het 1e wat in me opkwamquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Toe maar!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
Omdat jullie het zo vriendelijk vragen.[afbeelding]
Wie is dat dan? Heb het ff niet mee gekregen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
Omdat jullie het zo vriendelijk vragen.[afbeelding]
Bootje zei iets over mijn zusje.. en mijn zusje las dat toevallig.. dus toen moest ik van een aantal even een fotootje plaatsen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Heb het ff niet mee gekregen..
Ah op die manier. Zit zij ook op fok? whehequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje zei iets over mijn zusje.. en mijn zusje las dat toevallig.. dus toen moest ik van een aantal even een fotootje plaatsen..
oh ja.. Hyves.. altijd handig om zondagmiddag te kijken.. hoe dat meisje eruit ziet zonder 10 bier op
Lollers, maar je was toch gebeld door TBI?? Welke onderneming of gewoon door TBI in t algemeen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef DaFan het volgende:
Whehe toen ik was gebeld voor dat traineeship heb ik dr meteen opgezocht op Hyves
Was niet slecht trouwens
PB: Leuk zusje
TBI algemeen jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, maar je was toch gebeld door TBI?? Welke onderneming of gewoon door TBI in t algemeen?
Aah top, TBI is wel grootquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
TBI algemeen ja
Je loopt dan 3 projecten van 8 maanden bij verschillende ondernemingen.
maar dat is wel het idee van een trainee ship!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah top, TBI is wel groot! (Croon is ook lid van TBI)
Op zich wel handig, aan de andere kant ook niet. Ben je er net gesettled en al moet je weer weg![]()
Nee, ze zit niet op fok.. zo ver ik het weet..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah op die manier. Zit zij ook op fok? whehe
Hyves idd handig!
Weet ik maar voor jezelf. Het heeft zn voor en nadelen denk ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dat is wel het idee van een trainee ship!![]()
Tis ervaring opdoen en training wat de klok slaat natuurlijk, niet om een gemütliche Heimat op te bouwen met huisje boompje beestje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet ik maar voor jezelf. Het heeft zn voor en nadelen denk ik!
Dat ben ik wel met je eens maar voor jezelf om een eigen werkplek en eigen ding te doen lijkt mij op zich ook wel fijn!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tis ervaring opdoen en training wat de klok slaat natuurlijk, niet om een gemütliche Heimat op te bouwen met huisje boompje beestje.
Ik wil Jessica Alba neuken. Dat lijkt mij op zich ook wel fijn!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens maar voor jezelf om een eigen werkplek en eigen ding te doen lijkt mij op zich ook wel fijn!![]()
Las laatst op FOK! dat ze wel hield van one night stands...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik wil Jessica Alba neuken. Dat lijkt mij op zich ook wel fijn!![]()
Er zijn veel dingen fijn. Laten we ons liever concentreren op de realiteit, en accepteren dat ons aller dromen niet altijd in vervulling gaan.
Alle tijd voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Dat ben ik wel met je eens maar voor jezelf om een eigen werkplek en eigen ding te doen lijkt mij op zich ook wel fijn!![]()
Ja kheb het meteen in mn To-do lijst gezetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:
Las laatst op FOK! dat ze wel hield van one night stands...![]()
Dat slaat ook als een tang op een varkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik wil Jessica Alba neuken. Dat lijkt mij op zich ook wel fijn!![]()
Er zijn veel dingen fijn. Laten we ons liever concentreren op de realiteit, en accepteren dat ons aller dromen niet altijd in vervulling gaan.
Truequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Alle tijd voor2 jaar na mn afstuderen ben ik 25...tiet zat moat.
[..]
Okayquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
True! K zeg ook dat er voor en nadelen aan kleven
![]()
Is dit niet je afstuderen dan? Dacht ik nl!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
Jeugdsentiment.. Ik kom net op het Internet de Yabba Dance Hits cd's tegenHeerlijk foute begin jaren '90 muziek
Ik kwam laatst thuis nog een bandje met Sonic Dance hits tegen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
K vond laatst nog een paar van mijn Hitzone cd's!![]()
Nee toch; is dat die CD met Fred Flintstone op een donkerblauwe achtergrond?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
Jeugdsentiment.. Ik kom net op het Internet de Yabba Dance Hits cd's tegenHeerlijk foute begin jaren '90 muziek
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is dit niet je afstuderen dan? Dacht ik nl!
ja.. Yabba Dabba Hitsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Nee toch; is dat die CD met Fred Flintstone op een donkerblauwe achtergrond?
Aah je bent er dus nog wel een jaar druk mee. Wat heb je hiervoor gedaan dan, mbo denk ik dan haast?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee
2e stage, moet nog half jaar vakken en dan afstuderen.
Hmm ik herinner me ook een CD-hoesje met diverse artiesten erop. Van die hip geplaatste vierkantjes met een snapshot van de artiest erin. Is dat ook deze CD? En zo ja, zit er dan een dude in een flinke stoel?quote:
Vwo en 2 jaar mislukt uniquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah je bent er dus nog wel een jaar druk mee. Wat heb je hiervoor gedaan dan, mbo denk ik dan haast?
HAHAHA.quote:
1. 2 Brothers on the 4th Floor - Fly (Through the Starry Night)
2. Strike - U Sure Do
3. 2 Unlimited - Here I Go
4. Scooter - Friends
5. Duke - So in Love with You
6. Nightcrawlers - Push the Feeling On
7. The Outhere Brothers - Boom Boom
8. Captain Hollywood Project - Find Another Way
9. Jeremy Jackson - You Can Run
10. Cappella - Don't Be Proud
11. F-Action - Let's Get Closer Baby
12. Shut Up & Dance - Save It 'Til the Mourning After
13. Mo-Do - Gema Tanzen
14. 20 Fingers - Lick It
15. Ice MC - Take Away the Colour
16. Interactive - Living Without Your Love
17. Twenty 4 Seven - Keep on Tryin'
18. E-Rotic - Fred Come to Bed
19. The Prodigy - Poison
20. E.Z.K. - Oh Diana
Aah op die fietsquote:
Classica heurzquote:
Nieuw?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef PoedelieWoepsie het volgende:saai he
nog 3 kwartier en dan lekker shoppen
en
vanaaf lekker uit
Saai en dan kom je hier pas voor t eerst??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef PoedelieWoepsie het volgende:saai he
en
vanaaf lekker uit
Jaaaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Saai en dan kom je hier pas voor t eerst??Kan natuurlijk niet he!!
Waar ga je stappen dan?![]()
Welkomquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaasorry
volgende week me laatste stage dag
![]()
![]()
Uhm weet nog nietkijk ngo wel even:D
![]()
Neej lekker ben jij. Iedereen komt hier pas een week vantevoren een keer aanzettequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaasorry
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaasorry
![]()
![]()
![]()
Jij houdt ervan om smilies te gebruiken zeker? Alle machtig zeg haha. Waar ga je uit?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef PoedelieWoepsie het volgende:saai he
en
vanaaf lekker uit
Jaa smileys maken het vrolijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij houdt ervan om smilies te gebruiken zeker? Alle machtig zeg haha. Waar ga je uit?
Op school bij een leraar tentamens makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welkomook als is volgende week je laatste week? Wat voor stage doe je?
Jij hebt haar gestuurd ouwe playah dat je er rond loopt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef DaFan het volgende:
Haha ze komt nog ook
Nice Freek.
Hoi PoedelieWoepsie
Damn...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaa smileys maken het vrolijk![]()
![]()
![]()
kijk ik kan ook zeggen
Ja hoi.
of Ja hoi.![]()
![]()
snap je
Ja dohhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej lekker ben jij. Iedereen komt hier pas een week vantevoren een keer aanzette!
Jij kijkt nog maar ff![]()
Nu kan je geen straf meer krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:43 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ja dohh![]()
anders krijg ik dalijk straf
heb nu me beoordeling al gehad
Wij zitten hier een half jaar en al een half jaar lang actief op fok!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:43 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ja dohh![]()
anders krijg ik dalijk straf
heb nu me beoordeling al gehad
Nee, Freekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt haar gestuurd ouwe playah dat je er rond loopt?![]()
Groot gelijk Daf! Liever lui dan moequote:
Eeej missquote:
Minders, wordt dus weinig naar buiten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:06 schreef Leinonlein het volgende:
Jaaaaa het mag weer, weekendpraatjes!
Hier staan 3 dagen onweer geplanned.
Ik vrees van wel, mijn oom en tante komen op bezoek dus het zal wel een weekendje sightseeing worden haha. Misschien even kijken voor een leuk museum of tentoonstelling denk ik... cultureel weekendje voor mijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minders, wordt dus weinig naar buiten?![]()
haha op zich ook wel ff keer leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, mijn oom en tante komen op bezoek dus het zal wel een weekendje sightseeing worden haha. Misschien even kijken voor een leuk museum of tentoonstelling denk ik... cultureel weekendje voor mij. Die van jou, party party?
k ook nog niet. Wil ik ook wel keer heenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef DaFan het volgende:
Vanaaf bankhangen en Shrek kijken denk ikGeen zin om voor 1 avond naar Enschede te gaan. Morgen naar Den Haag, verjaardagsfeestje van oud-huisgenoot + vriendin en daarna de stad in. Is Den Haag een beetje leuk, ben er nog nooit geweest
Geweldige wending iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef DaFan het volgende:
Frreeek drukt er ff een deel 2 uit:
http://www.phys.uu.nl/~langenb deeltje 2
Helaas, moet werken, leren en leren en leren en leren.. en zondag wordt mijn opa 80 (*O*) dus heb ik hele dag verjaardag..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eeej miss![]()
Nog plannen, helemaal los?![]()
Geen gestress hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Helaas, moet werken, leren en leren en leren en leren.. en zondag wordt mijn opa 80 (*O*) dus heb ik hele dag verjaardag..
Maandag mijn afstudeer Assessment!! Ben zo zenuwachtig!!!
Nu ga ik ervandoor!!
Doei
Den Haag is best oké, alles beter dan Rotterdam hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
k ook nog niet. Wil ik ook wel keer heen![]()
Komt helemaal goed, succes!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Maandag mijn afstudeer Assessment!! Ben zo zenuwachtig!!!
Maastricht is wel okay, in het weekend is het zo-zo, woensdag (studentenavond) is het top. Mijn favo stad blijft toch wel Amsterdam hoor...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:27 schreef Leinonlein het volgende:
Den Haag is best oké, alles beter dan Rotterdam haha.
Ik ben nog nooit in Maastricht geweest, dat schijnt een toffe stad te zijn. Jaaaa laten we het eens hebben over nederlandse steden >>>>> Wat is jullie favo? <<<<
Den Haag is best leuk, heeft een paar leuke tentjes.. en aan de grote markt zitten genoeg café'squote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef DaFan het volgende:
Vanaaf bankhangen en Shrek kijken denk ikGeen zin om voor 1 avond naar Enschede te gaan. Morgen naar Den Haag, verjaardagsfeestje van oud-huisgenoot + vriendin en daarna de stad in. Is Den Haag een beetje leuk, ben er nog nooit geweest
Wattan, wel eens geweest??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Den Haag is best oké, alles beter dan Rotterdam haha.
Ik ben nog nooit in Maastricht geweest, dat schijnt een toffe stad te zijn. Jaaaa laten we het eens hebben over nederlandse steden >>>>> Wat is jullie favo? <<<<
Ja, zowel in Den Haag als in Rotterdam, anders kan ik mijn mening toch niet geven gekkie?quote:
Kunooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Misschien dat je vooroordelen had Miepiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, zowel in Den Haag als in Rotterdam, anders kan ik mijn mening toch niet geven gekkie?. Hoewel ik beide steden niet regelmatig bezoek. In NL hang ik meestal rond in Haarlem, Amsterdam, Apeldoorn of Zwolle
.
Mijn favo stad is Haarlem, maar dat ligt misschien aan mijn roots, Amsterdam natuurlijk qua feesten/concerten, hoewl Haarlem ook leuk is, minder massaal.
Jaja, tis wat he?![]()
[..]
Kunoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Hoi Leinonlein!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:36 schreef Leinonlein het volgende:
Kunoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
who doesn´t, tuurlijk heb ik diequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Misschien dat je vooroordelen had Miepie!
Jup, is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
who doesn´t, tuurlijk heb ik die. Maar dit was even gebaseerd op mijn eerste indrukken. Volgend jaar? Ga je daar studeren?
Mijn god, wat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef DaFan het volgende:
Frreeek drukt er ff een deel 2 uit:
http://www.phys.uu.nl/~langenb deeltje 2
Geweldig Frrreek, eeuwige roem verworvenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:44 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Mijn god, wat heb ik gedaan.
Uiteindelijk komt één van die mensen erachter, en dan gaan er gegarandeerd een paar naar de psychiater.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga naar huis!heb genoeg van jullie mn stage!
![]()
Moet je maar je foto's niet online zetten...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:44 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Mijn god, wat heb ik gedaan.
Uiteindelijk komt één van die mensen erachter, en dan gaan er gegarandeerd een paar naar de psychiater.
ik zei toch dat ik genoeg had van mn stage..!quote:
Tot ooit Kunoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik genoeg had van mn stage..!
Ik ben er het hele weekend nog hoor!quote:
Dag Royquote:
Whoops neem het me vooral niet kwalijk!quote:
Bankhangen? In gezelschap mag ik hopenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Whoops neem het me vooral niet kwalijk!
Daarna lekker ff eten (hopelijk), daarna hele avond bankhangen. Ouders zijn ook weg, sweet. Ff de gintonic weer nieuw leven inblazen!
Nopequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Bankhangen? In gezelschap mag ik hopen
Rustig is niet per definitie verkeerdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
NopeZak chips, fles gin, fles tonic = prima avond. Morgen weer sociaal doen
Ik verveel me dood hier, de chef is er niet en ik heb geen idee wat ik moet doen. Mijn collgega´s zitten Holland i.c.m jumpstyle weer eens belachelijk te maken dus ik moet mijn thuis maar weer verdedigen. Ik krijg geen zin op papier voor mijn veslag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:36 schreef denB het volgende:
Laatste dag is behoorlijk oer saai!
Je hebt wel wat onketend Frrreekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:40 schreef Frrreek het volgende:
Tip: http://www.phys.uu.nl/~langenb deeltje 2
lach, gier en brul met ons mee
Gewoon zeggen dat je in Nederland wél lekkere wijven hebt. Meteen goeie egoboost.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik verveel me dood hier, de chef is er niet en ik heb geen idee wat ik moet doen. Mijn collgega´s zitten Holland i.c.m jumpstyle weer eens belachelijk te maken dus ik moet mijn thuis maar weer verdedigen. Ik krijg geen zin op papier voor mijn veslag.
Kortom, een dag om te >>><<<
Jumpstylequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:43 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je in Nederland wél lekkere wijven hebt. Meteen goeie egoboost.
Veel plezier bij Daft Punkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:55 schreef Frrreek het volgende:
WEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEND
Het ga u goed. DAFT PUNK HERE I COME!
Veel plz daar!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:55 schreef Frrreek het volgende:
WEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEND
Het ga u goed. DAFT PUNK HERE I COME!
Prettig weekend.. Zo vanavond gaat mijn zusje dan een keer koken.. ipv van ik. Ze heeft bij de ikea echte Zweedse Balletjes gehaaldquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Veel plz daar!!
Zo ff wat macaroni naar binnen schransen. Prettig weekend mensen![]()
Nee, het ging gewoon nergens meer over.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:25 schreef ETA het volgende:
haha volgens mij is de senseo enquete topic gesloten omdat er geen toestemming voor was1,5 jaar te laat
ben je er al mee klaar dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:33 schreef ETA het volgende:
goeiemorge, wat een drukteen dan krijg ik ineens een megaopdracht in mn schoot geworpen.... een hele presentatie in elkaar flansen............ deadline maandagochtend = dus nu alles afmaken, en het is half5!!!!
Ik wou je best supporten... maaruh.. om 9 uur lag ik nog lekker in mijn bedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:58 schreef ETA het volgende:
ik had wel beetje support hier verwacht, maar het is hier akelig stil.....
ik ga maar verder met mijn mission impossible, ongeveer 50 woorden in een design statement terugbrengen naar ongeveer 20 woorden zonder de essentie te verliezen.......
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme was het de hele ochtend droog, dacht ik dat mn beach party van vanavond nog wel door zou gaan... begint het NU keihard te regenen...! Ik kan wel [afbeelding]
quote:5 DAY FORECAST
Saturday
96°F (36°C) | 78°F (26°C)
Sunday
91°F (33°C) | 74°F (23°C)
Monday
89°F (32°C) | 75°F (24°C)
Tuesday
98°F (37°C) | 79°F (26°C)
Wednesday
96°F (36°C) | 77°F (25°C)
Ik hoop dat je je kapot zweet...!quote:
Nicequote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:26 schreef PieterBas het volgende:
de poststatistieken van gisteren
022. 125 Damzkieee
053. 081 Roycoooooo
060. 079 DaFan
071. 070 Frrreek
088. 059 Deansensitized
100. 056 PieterBas
145. 045 Bootje84
242. 032 Kuno_van_Dijk
zou best iemand vergeten zijn
ik zat nog tot 7 uur op kantoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben je er al mee klaar dan? [afbeelding]
beter, goede indruk achtergelaten bij je baas dus!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:00 schreef ETA het volgende:
[..]
ik zat nog tot 7 uur op kantoormaar het is zo goed als af
goed nieuws is dat mijn baas me nog zag werken en mij naar huis stuurde omdat het zaterdag was en veeeels te laat om nog te werken
Idd een beste indrukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
beter, goede indruk achtergelaten bij je baas dus!![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
smilies maken de man!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd een beste indruk![]()
Die smilie's![]()
![]()
Dat sowieso!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
smilies maken de man! [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat sowieso!!
T plenst hier nu als een olifant dat staat te pissen. Nonderju![]()
Idd, huilen met de pet opquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, huilen met de pet op![]()
!
Nu is t weer droog. Heuj!
Vanaaf eerst ff feestje (voor t slagen en zn verjaardag). Daarna t café in om NL te kijken!
![]()
Die smilie's man. Schei daar eens mee uit, lig hier elke keer dubbel om die krengenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[afbeelding] ik wist wel dat het zo erg was...!
veel plezier vanavond en ietsjes minder drinken dan gisteravond he... anders heb je morgen weer een gevoel van [afbeelding]
Ik ga eens wat mensen bellen of hier nog gedronken gaat worden! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die smilie's man. Schei daar eens mee uit, lig hier elke keer dubbel om die krengen!
haha jaa, ben ik toch al van plan. Morgen nog beetje leren enzo!
JIj belt maar wat lui op, veel plz mits je wat gaat doen![]()
![]()
Dat hoop ik ook maar ik vrees eerlijk gezegd van niet. Blijf er wel niet zo langquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef PieterBas het volgende:
Vanavond een verjaardag. de finale zal wel aanstaan
Whehequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar goed ik zal er mee stoppen als jij het zo vervelend vind...! [afbeelding]
Leren! [afbeelding] succes! [afbeelding]
dat filmpje had ik al gezien te grappig!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar ik vrees eerlijk gezegd van niet. Blijf er wel niet zo lang![]()
[..]
Whehe! Nou ja, leren... Beetje die standaardzinnen doornemen voor de Engelse brief
![]()
Check deze prank: http://www.dumpert.nl/mediabase/18691/a5d96678/index.html![]()
Die blijft goed!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar ik vrees eerlijk gezegd van niet. Blijf er wel niet zo lang![]()
[..]
Whehe! Nou ja, leren... Beetje die standaardzinnen doornemen voor de Engelse brief
![]()
Check deze prank: http://www.dumpert.nl/mediabase/18691/a5d96678/index.html![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat filmpje had ik al gezien te grappig! [afbeelding]
Bah... engelse zinnen...! wat voor tentamen heb je maandag? [afbeelding]
Engelse brief schrijvenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:05 schreef Roycoooooo het volgende:
![]()
en dat is een her van een her van een her?quote:
Zo zou je t wel kunnen omschrijven ja. Heb hierna nog een kansquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dat is een her van een her van een her? [afbeelding]
toppie! doe je goed!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zo zou je t wel kunnen omschrijven ja. Heb hierna nog een kans! En evt. laatste vak regeling ook nog
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zo zou je t wel kunnen omschrijven ja. Heb hierna nog een kans! En evt. laatste vak regeling ook nog
![]()
Schei uit man. Van die mierenneukers voor dit vak, elk klein foutje gelijk als een hele fout berekent. Vreselijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toppie! doe je goed!![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Ik wens je succes!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit man. Van die mierenneukers voor dit vak, elk klein foutje gelijk als een hele fout berekent. Vreselijk!
Maar goed, ga m gewoon halen om zo hopelijk mijn diploma binnen te vissen![]()
Bij deze bedank ik jequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wens je succes! [afbeelding]
netjes!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Lollers ben tijdens deze afstudeerstage van 5 posts per dag naar 15 posts per dag gegaan!
Jij hebt de Deutsche bratwürstenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
netjes! [afbeelding] eet smakelijk strax... ik wil ook weer gewoon lekker patat eten met een kroketje ofzo...! [afbeelding]
Ik ook wel, kennen ze hier ook niet echtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
netjes! [afbeelding] eet smakelijk strax... ik wil ook weer gewoon lekker patat eten met een kroketje ofzo...! [afbeelding]
alsof dat alles is...!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt de Deutsche bratwürsten![]()
echt ik neem volgend school jaar een frituurpan en 300 kroketten mee naar zweden...!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik ook wel, kennen ze hier ook niet echt [afbeelding]
Maar wel weer hotdogs [afbeelding]
Zeker doen!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alsof dat alles is...!![]()
[..]
echt ik neem volgend school jaar een frituurpan en 300 kroketten mee naar zweden...! [afbeelding]
Goed ideequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alsof dat alles is...!![]()
[..]
echt ik neem volgend school jaar een frituurpan en 300 kroketten mee naar zweden...! [afbeelding]
Dan kom ik ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jeeeuj, gezelliequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef Deansensitized het volgende:
Fok! Stage SC meet bij Kuno [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hej, dat stukje heb ik ergens meer gelezenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
ben ik weergisteren gewerkt van 12 tot 21, daarna gelijk door naar een feestje, half 2 in bed... 9 uur ging de wekker vanmorgen, van 10 tot 18 gewerkt en nu zo weer richting een feestje
![]()
![]()
morgen de hele dag bezig met doornemen van de scriptie en theorie, heb er wel vertrouwen in dat het maandag goed gaat komen
![]()
waar??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hej, dat stukje heb ik ergens meer gelezen!
thnxquote:
Je alter-ego denk ikquote:
niet gezienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef Deansensitized het volgende:
Die heeft Roycoooooo hier vanmiddag net gepost [afbeelding]
Kerel kater hebbenquote:
echt dood aan de alcohol..!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kerel kater hebben!
Wou t ook rustig aan doen, toch nog 4 uur in huis![]()
Ja, ikke... Na 1,5-2 maanden geen druppel alcohol gedronken te hebben, gisteren hard aan het bier gegaan.quote:
okquote:
quote:
Ik ookquote:Op zondag 24 juni 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
Mijn eerste niet stagiair post
Niet veel te melden eigenlijk, boel bier gedronken, dat wel
waar zit dat in Den Haag?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:02 schreef DaFan het volgende:
En die tent waar ik geweest was heette: (trom)
HET FEEST VAN SINTERKLAAS
Serieus
jij hebt zeker andere shit daar ofnietquote:Op zondag 24 juni 2007 15:16 schreef ETA het volgende:
wodkakan helaas niet bij mijn collectie wodka uit heel europa......
ik sta al 2 maanden droog qua vodka..... morgen maar eens een flesje halen....quote:Op zondag 24 juni 2007 15:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij hebt zeker andere shit daar ofniet
Poolse vodka, mijn eerste vodka liefdequote:
ja hoor, ik ben weer bijgekomen van het feestje gisteravond... was erg gezellig, het bier en het vlees van de BBQ waren primaquote:
Haha nee dat heb ik niet gevraagd, moest weer met een vriend mee om bij te slapenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:09 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, jou Duits zal je bedoelen [afbeelding]
[afbeelding]
Verhalen en foto's, bring it on! [afbeelding]
Playah weer bezig hoor, naisquote:Op zondag 24 juni 2007 17:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
Haha nee dat heb ik niet gevraagd, moest weer met een vriend mee om bij te slapen
Dus heb het netjes gehouden
En mijn Duits is idd niet denderend, zij sprak bijna vloeiend. Wel typisch, werkte ergens op zo'n nono-baantje met bloemen inpakken ofzo
site zegt 20 juni... jezus wat een verhaal...quote:Op zondag 24 juni 2007 18:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Playah weer bezig hoor, nais!
Tering, sprak net nog kameraad van mij. Roeit bij Gyas (Groningen), super fanatiek enzo. HIj zit in zo'n selectie, half jaar geen alcohol en weinig stappen. Wou hij gisteren (of vandaag weet ik ff niet meer) beginnen met de warming up, kijkt hij achterom. Zit er een kerel achter hem met een acute hartstilstand. Nog naar de kant gegaan maar was te laat! 21 jaar, kerngezond, dronk geen alcohol, ging niet stappen. Niks, niet te geloven he
![]()
Ooh kan ook.. Ook al ja? Wat is de wereld toch weer klein!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
site zegt 20 juni... jezus wat een verhaal...![]()
heb wat vrienden van mij roeien bij gyas... behoorlijk klote om zoiets te horen...! [afbeelding]
Neequote:Op zondag 24 juni 2007 18:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Playah weer bezig hoor, nais!
Tering, sprak net nog kameraad van mij. Roeit bij Gyas (Groningen), super fanatiek enzo. HIj zit in zo'n selectie, half jaar geen alcohol en weinig stappen. Wou hij gisteren (of vandaag weet ik ff niet meer) beginnen met de warming up, kijkt hij achterom. Zit er een kerel achter hem met een acute hartstilstand. Nog naar de kant gegaan maar was te laat! 21 jaar, kerngezond, dronk geen alcohol, ging niet stappen. Niks, niet te geloven he
![]()
ik ga ook op tijd pitten, ben niet gebroken, gewoon weinig slaap gehad vannachtquote:
voor mij half 9, 11 uur begint mijn verdediging, dus kan ik mooi rustig richting schoolquote:Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef Deansensitized het volgende:
Half 9? Half zeven zal je bedoelen [afbeelding]
heel erg veel suc6 missquote:Op zondag 24 juni 2007 21:18 schreef miss-scofield het volgende:
Jeejjj, ik was vlak bij jullie!! Ik was dit weekend weg in Nijverdal..zag overal Borne en Haaksbergen enzo op de borden staan! Daar wonen jullie toch
Nu super-super-super-zenuwachtig voor morgen!! Heb m'n assessment.. Als ik het niet haal mag ik jaar 4 niet beginnen!!Stomme school!!
Duimen voor me!!! Hoef gelukkig pas om 13.15 uur tot 17.15 uur!!
Eerst uur dossier lezen, dan uur presentatie dan uur kijken naar een ander en dan uur evalueren!Geen zin!
half negen of half zeven? kwart over vijf gaat de wekker zal je bedoelenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef Deansensitized het volgende:
Half 9? Half zeven zal je bedoelen [afbeelding]
inderdaad!quote:
Nee hoor. Kom net terug van een klein feestjequote:
ik denk: Rooie Rinus en Pe Daalemmerquote:
laatste week alweer...... Ik ben net op de helftquote:Op maandag 25 juni 2007 07:06 schreef Deansensitized het volgende:
Laatste week [afbeelding]
Goeiemorgen iedereen [afbeelding]
oh god, ik begin al zon kantoor pikke te worden die ass wil kissen bij de hoge bazenquote:Op maandag 25 juni 2007 08:31 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig ETA! Zo moet je het hebben![]()
![]()
Idd, kontenkusser!!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:33 schreef ETA het volgende:
[..]
oh god, ik begin al zon kantoor pikke te worden die ass wil kissen bij de hoge bazenWaarom doe ik het eigenlijk, kans op vaste baan hier is nihil omdat ik de taal niet spreek...........
Hey, das waar. Scherpquote:Op maandag 25 juni 2007 08:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hey, een kleine kans is nog altijd een kans
dus ik kan maar beter ophouden met mijn terreurcampagne tegen al die kleine collegas, office supplies jatten en elke dag een uur te laat binnenkomen?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hey, een kleine kans is nog altijd een kans
K heb nog geen koffie gehad. Is hier niet zo lekkerquote:Op maandag 25 juni 2007 08:38 schreef Deansensitized het volgende:
Jahaaa, maandagochtend he, dan ben ik op mijn scherpst
Nou ja, na 2 of 3dan hé.
Ga je toch weer liggen en slaap je verder?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb nog geen koffie gehad. Is hier niet zo lekker![]()
Teringslecht geslapen man, denk duik er heerlijk vroeg in. 11 uur sliep ik een keer ofzo, 4uur zat ik weer rechtop in mijn bed. Vies ritme van t weekend waarin ik 2x om 4 uur in beg lag!
Geprobeerd maar lukte eerst niet. Zat in mezelf te vloeken waarom ik niet kon slapenquote:Op maandag 25 juni 2007 08:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ga je toch weer liggen en slaap je verder?![]()
Heb ik ook elke week last van gehad..quote:Op maandag 25 juni 2007 08:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
4uur zat ik weer rechtop in mijn bed. Vies ritme van t weekend waarin ik 2x om 4 uur in beg lag!
Totaal geen zin in bier werkt dan ook niet mee hequote:Op maandag 25 juni 2007 08:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dan is het lastig inderdaad. Of gewoon paar biertjes erin mikken
Idd, poepvervelend!!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Heb ik ook elke week last van gehad..![]()
Mén, stagelopen vormt ergere jetlags dan menig vliegreis...![]()
(tegeltje)
je bedoelt zeker, je wil nooit bij mij in dienst komen werkenquote:Op maandag 25 juni 2007 08:44 schreef Deansensitized het volgende:
Hahaha
En ja, collega's pesten en te laat komen is nooit goed natuurlijk. Jij hoeft later niet voor mij te werken lees ik al wel
Mogguh PB!! Weer niks uitvoeren als niet stagiair?quote:
Ah kijk, als je dan genoeg uren per dag maakt is er niks aan de hand toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef ETA het volgende:
[..]
je bedoelt zeker, je wil nooit bij mij in dienst komen werken
nah,ik pest geen collegas, ik kom wel elke dag officieel 30-40 minuten te laat binnen, maar dat is alleen omdat iedereen zo laat pas aankomt. De ontwerpers hebben dan ook een slechte naam qua hoe laat ze beginnen met werken. Echter werkt iedereen in de avond wel flink door tot ruim na 6:30....
Dan kan je me echt opvegenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:12 schreef Frrreek het volgende:
Die bagger ritmes ken ik. Herkenning is echter alleen op internet te vinden. Ongeveer iedereen op kantoor is 30+ en kinderen aan het baren óf grootbrengen. De mensen die op zaterdag rond 11 uur in bed liggen. Fris als een hoentje, gezond als een fruitverorberende en uitgeslapen athleet.
Ik ging zaterdagnacht tot 8:00 uur door, werd zondagmiddag om 18:00 wakker, en heb vanacht van 4:30 tot 7:30 geslapen
Mij ook man! Vreselijkquote:
Ik weet niet hoe jij was als baby/peuter/kleuter... maar ik stond meestal op zaterdag al om 5 uur/ 6 uur aan het bed van mijn ouders... om te pelen.. (ja, ik kon een tijd de "sp" klank niet uitspreken)quote:Op maandag 25 juni 2007 09:12 schreef Frrreek het volgende:
Die bagger ritmes ken ik. Herkenning is echter alleen op internet te vinden. Ongeveer iedereen op kantoor is 30+ en kinderen aan het baren óf grootbrengen. De mensen die op zaterdag rond 11 uur in bed liggen. Fris als een hoentje, gezond als een fruitverorberende en uitgeslapen athleet.
Ik ging zaterdagnacht tot 8:00 uur door, werd zondagmiddag om 18:00 wakker, en heb vanacht van 4:30 tot 7:30 geslapen
Nice!!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
OLE, tentamen gehaald van donderdag. Een keurige 8.6![]()
![]()
Nog iemand in de laatste week, lekker gevoelquote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal, Ikb en inmiddels begonnen aan mn laatste stage week.
Vorige week had ik mn eindgesprek mn testplan en implementatieplan vondt mijn beoordelaar niet goed, dus die mag ik opnieuw inleveren. Van een kennis heb ik een voorbeeld gekregen van beide. Die ik nu zeg maar invul..![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mij ook man! Vreselijk
OLE, tentamen gehaald van donderdag. Een keurige 8.6![]()
![]()
ohja, office supplies jatten doe ik oookquote:Op maandag 25 juni 2007 09:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah kijk, als je dan genoeg uren per dag maakt is er niks aan de hand toch?
Maar dingen lopen stelen enzo is toch niet echt fijn voor je collegaatjes
quote:
quote:
THANKSquote:
Pfff.. Je zal na deze week maar klaar zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Week 16 is zojuist in gegaan voor mij, nog 5 te gaan.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pfff.. Je zal na deze week maar klaar zijn![]()
![]()
goedemorgenquote:
Mwah heb het wel een beetje gehadquote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar zou hier ook nog wel een poos langer willen blijven hoor...
Maar ja... Later dit jaar maar eens heen op vakantie ofzo
Weetje, het is zo dubbel voor mij. Aan de ene kant wil ik wel graag weer terug naar huis en een baan vinden wat beter verdient... aan de andere kant, tsja, zit nu wel in Berlijn, mogelijkheid om mijn Duits bij te spijkeren, leuk bedrijf en collega´s... Oh oh oh wat is het leven toch hard!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pfff.. Je zal na deze week maar klaar zijn![]()
![]()
True, zou voor t laatste gaan. Kans krijg je niet vaker. Heb achteraf ook wel spijt dat ik niet naar t buitenland ben gegaan voor mijn stage. Allemaal achteraf bullshit waar ik geen klap meer aan hebquote:Op maandag 25 juni 2007 10:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Weetje, het is zo dubbel voor mij. Aan de ene kant wil ik wel graag weer terug naar huis en een baan vinden wat beter verdient... aan de andere kant, tsja, zit nu wel in Berlijn, mogelijkheid om mijn Duits bij te spijkeren, leuk bedrijf en collega´s... Oh oh oh wat is het leven toch hard!
Goeiemorgen Dean, hoe is het daar?![]()
Ja ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb, maar het erge is, je wilt altijd meerquote:Op maandag 25 juni 2007 10:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
True, zou voor t laatste gaan. Kans krijg je niet vaker. Heb achteraf ook wel spijt dat ik niet naar t buitenland ben gegaan voor mijn stage. Allemaal achteraf bullshit waar ik geen klap meer aan heb![]()
"persoonlijke projecten"... ? Uitleg gewenst haha.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, ik opzich ook wel. Ook omdat zodra ik thuis kom er een paar persoonlijke projecten gaan lopen deze zomer
En daar heb ik ook erg zin in
Lein
Ja prima!! Eindelijk wat goed weer.
Hele weekend feest gevierd. Halve verdieping vertrekt deze week, dus nog eenmaal goed feesten met zijn allen... vrijdag, zaterdag, zondag, pffff ben nu redelijk gaar
een grote Koran meenemen, hardop voorlezen in het vliegtuig en dan door het vliegtuig rennenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:49 schreef Roycoooooo het volgende:
K moet ook nog paar boekjes hebben voor in t vliegtuig enzo (waar dan ook naar toe)!
Durf ik nietquote:Op maandag 25 juni 2007 11:10 schreef ETA het volgende:
[..]
een grote Koran meenemen, hardop voorlezen in het vliegtuig en dan door het vliegtuig rennen![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:10 schreef ETA het volgende:
[..]
een grote Koran meenemen, hardop voorlezen in het vliegtuig en dan door het vliegtuig rennen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |