jij wilt volgens mij klappen... en dat zegt mijn zusjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:36 schreef Bootje84 het volgende:
[afbeelding]
piet, als je zusje nou iets ouders is, en wat dikker, ziet ze eruit als die ene rechts vooraan
Bewijs maar dat het niet zo isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij wilt volgens mij klappen... en dat zegt mijn zusjedie zag de foto
![]()
quote:
Mijn mens-zijn vereist mij in deze situatie de volgende vraag te stellen:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
was het 1e wat in me opkwamquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Toe maar!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
Omdat jullie het zo vriendelijk vragen.[afbeelding]
Wie is dat dan? Heb het ff niet mee gekregen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
Omdat jullie het zo vriendelijk vragen.[afbeelding]
Bootje zei iets over mijn zusje.. en mijn zusje las dat toevallig.. dus toen moest ik van een aantal even een fotootje plaatsen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Heb het ff niet mee gekregen..
Ah op die manier. Zit zij ook op fok? whehequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje zei iets over mijn zusje.. en mijn zusje las dat toevallig.. dus toen moest ik van een aantal even een fotootje plaatsen..
oh ja.. Hyves.. altijd handig om zondagmiddag te kijken.. hoe dat meisje eruit ziet zonder 10 bier op
Lollers, maar je was toch gebeld door TBI?? Welke onderneming of gewoon door TBI in t algemeen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef DaFan het volgende:
Whehe toen ik was gebeld voor dat traineeship heb ik dr meteen opgezocht op Hyves
Was niet slecht trouwens
PB: Leuk zusje
TBI algemeen jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, maar je was toch gebeld door TBI?? Welke onderneming of gewoon door TBI in t algemeen?
Aah top, TBI is wel grootquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
TBI algemeen ja
Je loopt dan 3 projecten van 8 maanden bij verschillende ondernemingen.
maar dat is wel het idee van een trainee ship!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah top, TBI is wel groot! (Croon is ook lid van TBI)
Op zich wel handig, aan de andere kant ook niet. Ben je er net gesettled en al moet je weer weg![]()
Nee, ze zit niet op fok.. zo ver ik het weet..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah op die manier. Zit zij ook op fok? whehe
Hyves idd handig!
Weet ik maar voor jezelf. Het heeft zn voor en nadelen denk ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dat is wel het idee van een trainee ship!![]()
Tis ervaring opdoen en training wat de klok slaat natuurlijk, niet om een gemütliche Heimat op te bouwen met huisje boompje beestje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet ik maar voor jezelf. Het heeft zn voor en nadelen denk ik!
Dat ben ik wel met je eens maar voor jezelf om een eigen werkplek en eigen ding te doen lijkt mij op zich ook wel fijn!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tis ervaring opdoen en training wat de klok slaat natuurlijk, niet om een gemütliche Heimat op te bouwen met huisje boompje beestje.
Ik wil Jessica Alba neuken. Dat lijkt mij op zich ook wel fijn!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens maar voor jezelf om een eigen werkplek en eigen ding te doen lijkt mij op zich ook wel fijn!![]()
Las laatst op FOK! dat ze wel hield van one night stands...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik wil Jessica Alba neuken. Dat lijkt mij op zich ook wel fijn!![]()
Er zijn veel dingen fijn. Laten we ons liever concentreren op de realiteit, en accepteren dat ons aller dromen niet altijd in vervulling gaan.
Alle tijd voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Dat ben ik wel met je eens maar voor jezelf om een eigen werkplek en eigen ding te doen lijkt mij op zich ook wel fijn!![]()
Ja kheb het meteen in mn To-do lijst gezetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:
Las laatst op FOK! dat ze wel hield van one night stands...![]()
Dat slaat ook als een tang op een varkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik wil Jessica Alba neuken. Dat lijkt mij op zich ook wel fijn!![]()
Er zijn veel dingen fijn. Laten we ons liever concentreren op de realiteit, en accepteren dat ons aller dromen niet altijd in vervulling gaan.
Truequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Alle tijd voor2 jaar na mn afstuderen ben ik 25...tiet zat moat.
[..]
Okayquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
True! K zeg ook dat er voor en nadelen aan kleven
![]()
Is dit niet je afstuderen dan? Dacht ik nl!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
Jeugdsentiment.. Ik kom net op het Internet de Yabba Dance Hits cd's tegenHeerlijk foute begin jaren '90 muziek
Ik kwam laatst thuis nog een bandje met Sonic Dance hits tegen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
K vond laatst nog een paar van mijn Hitzone cd's!![]()
Nee toch; is dat die CD met Fred Flintstone op een donkerblauwe achtergrond?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
Jeugdsentiment.. Ik kom net op het Internet de Yabba Dance Hits cd's tegenHeerlijk foute begin jaren '90 muziek
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is dit niet je afstuderen dan? Dacht ik nl!
ja.. Yabba Dabba Hitsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Nee toch; is dat die CD met Fred Flintstone op een donkerblauwe achtergrond?
Aah je bent er dus nog wel een jaar druk mee. Wat heb je hiervoor gedaan dan, mbo denk ik dan haast?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee
2e stage, moet nog half jaar vakken en dan afstuderen.
Hmm ik herinner me ook een CD-hoesje met diverse artiesten erop. Van die hip geplaatste vierkantjes met een snapshot van de artiest erin. Is dat ook deze CD? En zo ja, zit er dan een dude in een flinke stoel?quote:
Vwo en 2 jaar mislukt uniquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah je bent er dus nog wel een jaar druk mee. Wat heb je hiervoor gedaan dan, mbo denk ik dan haast?
HAHAHA.quote:
1. 2 Brothers on the 4th Floor - Fly (Through the Starry Night)
2. Strike - U Sure Do
3. 2 Unlimited - Here I Go
4. Scooter - Friends
5. Duke - So in Love with You
6. Nightcrawlers - Push the Feeling On
7. The Outhere Brothers - Boom Boom
8. Captain Hollywood Project - Find Another Way
9. Jeremy Jackson - You Can Run
10. Cappella - Don't Be Proud
11. F-Action - Let's Get Closer Baby
12. Shut Up & Dance - Save It 'Til the Mourning After
13. Mo-Do - Gema Tanzen
14. 20 Fingers - Lick It
15. Ice MC - Take Away the Colour
16. Interactive - Living Without Your Love
17. Twenty 4 Seven - Keep on Tryin'
18. E-Rotic - Fred Come to Bed
19. The Prodigy - Poison
20. E.Z.K. - Oh Diana
Aah op die fietsquote:
Classica heurzquote:
Nieuw?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef PoedelieWoepsie het volgende:saai he
nog 3 kwartier en dan lekker shoppen
en
vanaaf lekker uit
Saai en dan kom je hier pas voor t eerst??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef PoedelieWoepsie het volgende:saai he
en
vanaaf lekker uit
Jaaaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Saai en dan kom je hier pas voor t eerst??Kan natuurlijk niet he!!
Waar ga je stappen dan?![]()
Welkomquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaasorry
volgende week me laatste stage dag
![]()
![]()
Uhm weet nog nietkijk ngo wel even:D
![]()
Neej lekker ben jij. Iedereen komt hier pas een week vantevoren een keer aanzettequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaasorry
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaasorry
![]()
![]()
![]()
Jij houdt ervan om smilies te gebruiken zeker? Alle machtig zeg haha. Waar ga je uit?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef PoedelieWoepsie het volgende:saai he
en
vanaaf lekker uit
Jaa smileys maken het vrolijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij houdt ervan om smilies te gebruiken zeker? Alle machtig zeg haha. Waar ga je uit?
Op school bij een leraar tentamens makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welkomook als is volgende week je laatste week? Wat voor stage doe je?
Jij hebt haar gestuurd ouwe playah dat je er rond loopt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef DaFan het volgende:
Haha ze komt nog ook
Nice Freek.
Hoi PoedelieWoepsie
Damn...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaa smileys maken het vrolijk![]()
![]()
![]()
kijk ik kan ook zeggen
Ja hoi.
of Ja hoi.![]()
![]()
snap je
Ja dohhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej lekker ben jij. Iedereen komt hier pas een week vantevoren een keer aanzette!
Jij kijkt nog maar ff![]()
Nu kan je geen straf meer krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:43 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ja dohh![]()
anders krijg ik dalijk straf
heb nu me beoordeling al gehad
Wij zitten hier een half jaar en al een half jaar lang actief op fok!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:43 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ja dohh![]()
anders krijg ik dalijk straf
heb nu me beoordeling al gehad
Nee, Freekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt haar gestuurd ouwe playah dat je er rond loopt?![]()
Groot gelijk Daf! Liever lui dan moequote:
Eeej missquote:
Minders, wordt dus weinig naar buiten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:06 schreef Leinonlein het volgende:
Jaaaaa het mag weer, weekendpraatjes!
Hier staan 3 dagen onweer geplanned.
Ik vrees van wel, mijn oom en tante komen op bezoek dus het zal wel een weekendje sightseeing worden haha. Misschien even kijken voor een leuk museum of tentoonstelling denk ik... cultureel weekendje voor mijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minders, wordt dus weinig naar buiten?![]()
haha op zich ook wel ff keer leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, mijn oom en tante komen op bezoek dus het zal wel een weekendje sightseeing worden haha. Misschien even kijken voor een leuk museum of tentoonstelling denk ik... cultureel weekendje voor mij. Die van jou, party party?
k ook nog niet. Wil ik ook wel keer heenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef DaFan het volgende:
Vanaaf bankhangen en Shrek kijken denk ikGeen zin om voor 1 avond naar Enschede te gaan. Morgen naar Den Haag, verjaardagsfeestje van oud-huisgenoot + vriendin en daarna de stad in. Is Den Haag een beetje leuk, ben er nog nooit geweest
Geweldige wending iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef DaFan het volgende:
Frreeek drukt er ff een deel 2 uit:
http://www.phys.uu.nl/~langenb deeltje 2
Helaas, moet werken, leren en leren en leren en leren.. en zondag wordt mijn opa 80 (*O*) dus heb ik hele dag verjaardag..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eeej miss![]()
Nog plannen, helemaal los?![]()
Geen gestress hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Helaas, moet werken, leren en leren en leren en leren.. en zondag wordt mijn opa 80 (*O*) dus heb ik hele dag verjaardag..
Maandag mijn afstudeer Assessment!! Ben zo zenuwachtig!!!
Nu ga ik ervandoor!!
Doei
Den Haag is best oké, alles beter dan Rotterdam hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
k ook nog niet. Wil ik ook wel keer heen![]()
Komt helemaal goed, succes!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Maandag mijn afstudeer Assessment!! Ben zo zenuwachtig!!!
Maastricht is wel okay, in het weekend is het zo-zo, woensdag (studentenavond) is het top. Mijn favo stad blijft toch wel Amsterdam hoor...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:27 schreef Leinonlein het volgende:
Den Haag is best oké, alles beter dan Rotterdam haha.
Ik ben nog nooit in Maastricht geweest, dat schijnt een toffe stad te zijn. Jaaaa laten we het eens hebben over nederlandse steden >>>>> Wat is jullie favo? <<<<
Den Haag is best leuk, heeft een paar leuke tentjes.. en aan de grote markt zitten genoeg café'squote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef DaFan het volgende:
Vanaaf bankhangen en Shrek kijken denk ikGeen zin om voor 1 avond naar Enschede te gaan. Morgen naar Den Haag, verjaardagsfeestje van oud-huisgenoot + vriendin en daarna de stad in. Is Den Haag een beetje leuk, ben er nog nooit geweest
Wattan, wel eens geweest??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Den Haag is best oké, alles beter dan Rotterdam haha.
Ik ben nog nooit in Maastricht geweest, dat schijnt een toffe stad te zijn. Jaaaa laten we het eens hebben over nederlandse steden >>>>> Wat is jullie favo? <<<<
Ja, zowel in Den Haag als in Rotterdam, anders kan ik mijn mening toch niet geven gekkie?quote:
Kunooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Misschien dat je vooroordelen had Miepiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja, zowel in Den Haag als in Rotterdam, anders kan ik mijn mening toch niet geven gekkie?. Hoewel ik beide steden niet regelmatig bezoek. In NL hang ik meestal rond in Haarlem, Amsterdam, Apeldoorn of Zwolle
.
Mijn favo stad is Haarlem, maar dat ligt misschien aan mijn roots, Amsterdam natuurlijk qua feesten/concerten, hoewl Haarlem ook leuk is, minder massaal.
Jaja, tis wat he?![]()
[..]
Kunoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Hoi Leinonlein!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:36 schreef Leinonlein het volgende:
Kunoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
who doesn´t, tuurlijk heb ik diequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Misschien dat je vooroordelen had Miepie!
Jup, is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
who doesn´t, tuurlijk heb ik die. Maar dit was even gebaseerd op mijn eerste indrukken. Volgend jaar? Ga je daar studeren?
Mijn god, wat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef DaFan het volgende:
Frreeek drukt er ff een deel 2 uit:
http://www.phys.uu.nl/~langenb deeltje 2
Geweldig Frrreek, eeuwige roem verworvenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:44 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Mijn god, wat heb ik gedaan.
Uiteindelijk komt één van die mensen erachter, en dan gaan er gegarandeerd een paar naar de psychiater.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga naar huis!heb genoeg van jullie mn stage!
![]()
Moet je maar je foto's niet online zetten...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:44 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Mijn god, wat heb ik gedaan.
Uiteindelijk komt één van die mensen erachter, en dan gaan er gegarandeerd een paar naar de psychiater.
ik zei toch dat ik genoeg had van mn stage..!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |