quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Ze lezen vast mee hier in de SCquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
De opmerking over dat mijn ouders niet zo tof zijn af en toe neem ik terug.
Ze hebben gisteren heulemaal in Volkel een nieuwe vlag gehaald![]()
. En opgehangen.
En ook ergens een taart geritseld nog.
Hoi.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef Sjoewe het volgende:
Hai
Koffie?quote:
Het moet trouwens wel heel ernstig zijn, als jij vrijwillig (?) naar T komtquote:
Ik moet van 15.00 tot 18.30 een workshop geven. Ergens in een of ander onberijkbaar gat van achter in de stad.quote:
Leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet van 15.00 tot 18.30 een workshop geven. Ergens in een of ander onberijkbaar gat van achter in de stad.
Al is koffie wel lekker![]()
Succesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. Aan allemaal totale noobs.
Mag ik ze iets gaan uitleggen wat ze in een paar uurtjes nooit gaan snappen.
quote:
quote:
Precies het goeie pakketje gestolen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:11 schreef Fugie het volgende:
weer een rug verdient bij de post ^^
pakketjes rondrijden doe ik niet meerquote:
Sinds het TNT is geworden is het er niet beter op gewordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
pakketjes rondrijden doe ik niet meerIs allemaal verhuist naar goes
UPSquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sinds het TNT is geworden is het er niet beter op geworden![]()
kan ook niet veel beter imhoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sinds het TNT is geworden is het er niet beter op geworden![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.nu.nl/news/112(...)t_gewoon_verder.html![]()
Niets hield hem tegen inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]![]()
Wát een doorzettingsvermogen. Wát een wilskracht.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef Xtreem het volgende:
Hihi.
quote:Tijdens een seminar in Maranello heeft Ferrari de toekomstplannen onthuld. De belangrijkste boodschap zit opgesloten in de Millechili Concept.
De uiterlijke overeenkomsten tussen de Millechili en de Enzo zijn geen toeval: de concept-car is een technische studie waarmee het merk aangeeft dat de Ferrari’s van de toekomst kleiner en lichter worden. Behoorlijk wat lichter ook, want het prachtig klinkende Millechili staat gewoon voor ‘duizend kilo’. Dat is 365 kilogram minder dan de Enzo. Bovendien is de auto een meter korter dan zijn roemruchte voorbeeld.
Mensen die hopen op een productie-Ferrari met 660 pk en een leeggewicht van 1000 kilogram, worden voorlopig teleurgesteld. Wie goed kijkt, ziet dat Ferrari niet eens de moeite heeft genomen om echte wielen onder de auto te monteren! De gewichtsbesparende maatregelen gaan we echter wél terugzien in de productiemodellen. Hieronder vallen onder meer lichtgewicht stoelen die niet verstelbaar zijn; in plaats daarvan kan de bestuurder de pedalen verstellen. Een bijkomend voordeel van deze voorziening is dat het passagierscompartiment 80 millimeter korter kan zijn.
Een andere belangrijke innovatie is een batterij die remenergie opslaat. Een elektromotor stuurt deze opgeslagen energie bij het schakelen naar de achterwielen. Vanaf 2012 past Ferrari deze brandstofbesparende techniek op productiemodellen toe. In dat jaar komt waarschijnlijk ook een nieuw ontwikkelde versnellingsbak met dubbele koppelingsplaat, alhoewel het Italiaanse merk aangeeft momenteel nog enigszins sceptisch te zijn over deze geavanceerde versnellingsbakken.
Bron
Tijdens die presentatie zaten er kartonnen wielen onderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
worden voorlopig teleurgesteld.
Wel netjes doen he![]()
Juh foutjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
worden voorlopig teleurgesteld.
Wel netjes doen he![]()
He wel met een targaroof zo lijkt het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Tijdens die presentatie zaten er kartonnen wielen onder
[afbeelding]
Je bent single. Laat je homo kant ook 'ns naar buitenquote:
Ik ben toch niet gek!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bent single. Laat je homo kant ook 'ns naar buiten
Ah ben je weer aan het potenrammen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bent single. Laat je homo kant ook 'ns naar buiten
Nee.quote:
Dat zouden ze met meer golfjes moeten doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die angstkreet
http://www.youtube.com/watch?v=nty8EvDbMO0
Volgens mij is het geen VW maar een Honda.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat zouden ze met meer golfjes moeten doen
Hij was altijd zo naïefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Amper:
http://forum.fok.nl/user/history/16466
waarom heet het fillempie dan vw crash ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen VW maar een Honda.
Blinde cameramanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom heet het fillempie dan vw crash ?
schenkie in de koelkastquote:
http://www.phys.uu.nl/~langenb deeltje 2quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:26 schreef alki het volgende:
[..]
D-devil check dit topic
Groeten middels dichtgeknepen ogen (!)
Whehehe Open dirquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
http://www.phys.uu.nl/~langenb deeltje 2
Prachtigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
http://www.phys.uu.nl/~langenb deeltje 2
Vriendin komt vanavond, dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:23 schreef Tjabbo het volgende:
he X. nog nueckplannen dit weekend?
of iemand anders nog nueckplannen dit weekend?
Viespeuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:23 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo gaat het heule weekend seks hebbe.
nou ja misschien dan
anders ga je in je supra rijdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:23 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo gaat het heule weekend seks hebbe.
nou ja misschien dan
Je kent me toch?quote:
nee reparerenquote:
Tot zover de Japanse kwaliteitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee repareren
er is een relais kapot gegaan ofzo. vanochtend had ik geen radio/boostcontrol/gauges
troep inderdaad..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja joh.
"Koop een toyota" zeggen ze dan.
"Noooooooooooooooooooit problemen"
Jullie gevoelens over elkaar zijn wederzijds!quote:
1000 watt versterker + sub ^^quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ruim eens op dan.
Ik heb echt helemaal niks in de auto liggen.
mijn versterker is waarschijnlijk nog groterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen heb ik een motorblok achterin liggen
Ik heb zelfs geen audio en radio in mijn autoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
1000 watt versterker + sub ^^
maar rotzooi in je auto is voor paupers
Ik hoop het wel voor jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn versterker is waarschijnlijk nog groter![]()
best saai danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen audio en radio in mijn auto.
Mja, het is ook maar tijdelijk hoop ikquote:
tjah crx met of zonder audio maakt niet uit voor de kansloosheidsfactor thoughquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, het is ook maar tijdelijk hoop ik.
Ik had net al die zooi aan mijn broer verkocht omdat het toch niet in mijn suzuki ging passen.
Maar nu heb ik dus de CRX, maar geen audio meer.
Het ging over saaiheidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjah crx met of zonder audio maakt niet uit voor de kansloosheidsfactor though
zeeland gast, loop nog wat lichtjaren achterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
Zit ijsmeis niet zo te dissen met haar crx joh
Die tijd is al laaaaaaaaaaanggg achter de rug
Ik woon in dat zelfde zeeland dudequote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeeland gast, loop nog wat lichtjaren achter
Dankje Arneauxquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
Zit ijsmeis niet zo te dissen met haar crx joh
Die tijd is al laaaaaaaaaaanggg achter de rug
Misschien wilde ie wel ff FOK!ken, maar dacht zij dat het iets anders was en dook ze er meteen boven op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:54 schreef Fugie het volgende:
bo heeft het wel druk met zijn bezoekster eh
De Arena heeft het dak al dicht gedaan ivm geluidsoverlast.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:54 schreef Fugie het volgende:
bo heeft het wel druk met zijn bezoekster eh
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
"lukt het met 't bezoek?"
"uhuh"
. Nu weten we nog niks
.
Ook nog geen reactiequote:Van: Richard ARTC9
Aan: Bojan artc34
Geplaatst: Vr 22 Jun, 10:15
Onderwerp: Re: Q4
Veel plezier en tot maandag
al gebatst?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
Euw.
Ze heeft blauwe ogen van het smurfen. Zo zegt Bo.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, ik krijg net een sms van een onbekend nummer..
"godver waarom heb ik de achterbank uit mn auto gehaald![]()
![]()
"
Wie zou dat zijn
Pardon? dat valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:05 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Arno? Wij hebben ook veel gesmst als ik zo mijn inbox tjek.
Ik tel er hier al 13. En dan heb ik er nog een hoop verwijderd denk ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Pardon? dat valt toch wel mee?3 smsjes ofzo
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik tel er hier al 13. En dan heb ik er nog een hoop verwijderd denk ik.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
tvp
Nu al in de vergetelheidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kan ik me echt helemaal niks meer van herinneren
![]()
Maarja ik weet niet eens wat ik vanavond heb gegeten![]()
Passat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type:
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 16 juni 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij bezoek Nürburgring juni 2007
is dit een Jetta, Passat of Pheaton?
Klote eenheidsworst
passatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type:
is dit een Jetta, Passat of Pheaton?
Klote eenheidsworst
quote:
had ik op mijn oude telefoons ook, dat was echt teveel werkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik leeg die van mij elke avonden soms door de dag als ie tussendoor al vol raakt.
Nee Arno, je kunt het niet meer goed praten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Overdag als ik op m'n werk het druk heb gaan er 2 telefoons dan zeg ik tegen de andere ik bel je zo terug...
Dan na een uur gaat de telefoon weer. Je zou me terug bellen![]()
Echt een verschrikkelijke zeef af en toe![]()
Ach, ik vind het wel leuk om aan het eind van de dag nog eens alle leuke smsjes van die dag te lezenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
had ik op mijn oude telefoons ook, dat was echt teveel werk![]()
smsexquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel leuk om aan het eind van de dag nog eens alle leuke smsjes van die dag te lezen![]()
De overtreffende trap van saai is dat, ook al zeker in geen 5 jaar meer gedaanquote:
Ik zag vandaag heul veul coole minirokjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ging trouwens vandaag winkelen, voor een broek.
Uiteindelijk had ik een truitje in mijn handen () maar toen zag ik weer schoenen die ik moest hebben.
Dus uiteindelijk heb geen broek, maar wel een paar schoenen, terwijl ik al meer dan 10 paar schoenen heb.
Morgen dus maar een poging twee voor een broek.
Je lijkt wel een vrouwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ging trouwens vandaag winkelen, voor een broek.
Uiteindelijk had ik een truitje in mijn handen () maar toen zag ik weer schoenen die ik moest hebben.
Dus uiteindelijk heb geen broek, maar wel een paar schoenen, terwijl ik al meer dan 10 paar schoenen heb.
Morgen dus maar een poging twee voor een broek.
Dat is leuk voor de minirokjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag vandaag heul veul coole minirokjes.
vrouwen horen geen broek te dragen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is leuk voor de minirokjes.
Maar ik zoek een nette zwarte broek. Misschien koop ik wel gewoon een heel pak.
Dan ben je gewoon populair.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef ThaFreak het volgende:
collega's en sms dat is pas![]()
krijg tig smsjes op een dag met de inhoud:
"Heb je net een email gestuurd, vergeet je niet te reageren..."
terwijl mail gewoon standaard altijd aanstaat![]()
ik mag officieel op mn werk mn (privé) telefoon niet eens aanhebben (quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef ThaFreak het volgende:
collega's en sms dat is pas![]()
krijg tig smsjes op een dag met de inhoud:
"Heb je net een email gestuurd, vergeet je niet te reageren..."
terwijl mail gewoon standaard altijd aanstaat![]()
als het nou alleen vrouwelijke collega's waren okequote:
werktel moet ik bereikbaar mee zijn, van maandag tot zaterdagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik mag officieel op mn werk mn (privé) telefoon niet eens aanhebben () dus dat scheelt
en mn werktelefoon heeft ten eerste geen SMS functie en blijft ten tweede mooi op t werk
Ultima GTRquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat was dit ook al weer?
[afbeelding]
Merk en type:
En hem dan nog onderhoudenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:51 schreef Fugie het volgende:
ach 5 jaar sparen en ik kan een leuke 997 turbo kopen
Genoeg geld verdienenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
Het gaat ook niet om de aanschaf.
Het gaat erom dat je hem kan blijven rijden![]()
* PeuRac heeft alleen maar vrouwelijke collega'squote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het nou alleen vrouwelijke collega's waren oke![]()
![]()
foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag vandaag heul veul coole minirokjes.
Geil hoor. Vrouwelijke rolstoelverkopersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft alleen maar vrouwelijke collega'stot 1 augustus in elk geval.
nog gebatst?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
UhuPrachtige dame in een minirokje met haar wondeschone bips op mn motorkap
Kent Bo dat verhaal van die sms?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel een erg leuke middag gehad
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
mit freundliche GruBe von die Hotellerin
Neequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef M5 het volgende:
[..]
morgen krijgt jou forumpje foto's van de Paris Airshow
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
De baas betaals gelukkig mijn telefoon die ik ook prive volop gebruik![]()
Zou iets voor anne zijn![]()
you pussyquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:04 schreef Fugie het volgende:
men, heb ik eindelijk de ring gevonden voor gtr2, vlieg ik uit elke bocht![]()
Best lastig racen zonder racemap en op een onbekend circuit met een m3 gtr
tjabbo waarom post jij hier om 12 uur savonds, heb je nix beters te doenquote:
jeah ik weet niet wat het is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjabbo waarom post jij hier om 12 uur savonds, heb je nix beters te doen
* Fugie gaat iig slapen
vorige weekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he met zijn nieuwe velgen er onder ?
geen ouwe foto.
boogy down?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Geef mij maar Billy the Klit
er is zelfs een speciaal voor muziek en pillendraaien subforum!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:22 schreef Tjabbo het volgende:
weet je ze zouden hier een soort subforum moeten hebben voor muziek ofzo.
dát zou gaaf zijn. ff mailen.
t is je buurmanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nice.
hey en merk op dat ik wist dat hij andere velgen had![]()
ach welneequote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is zelfs een speciaal voor muziek en pillendraaien subforum!
ja duh, ik zoek rukvoer, dan is jou post history meestal wel een goede plek om snel wat te vindenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:30 schreef Tjabbo het volgende:
he ik ben er net een dag ff en je zit al mijn post history door te spitten
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja duh, ik zoek rukvoer, dan is jou post history meestal wel een goede plek om snel wat te vinden
Ja ik moet deze zaterdag ook weer aan de slag..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:27 schreef Alfisti het volgende:
En het begin van de laatste werkdag van deze week![]()
dude geef maar toe. zonder mij was het niet hetzelfdequote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:07 schreef ook_gek het volgende:
ik ben nooit weg geweest
wel iets minder actief vanwegen mijn moeder natuurlijk. Zat meer in het ziekenhuis en thuis dan op internet. Maar dat is niet gek
maar ben nooit weg geweest
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:37 schreef D-Devil het volgende:
Thuis! Lekker op het snowboard geragged en nu heb ik overal pijn. En vioor de rest nog lekker wezens appen net over de grens, was best gezellig, meer iber kon geen kwaad
.
Klopt, het was hier een stuk minder seksueel gefrustreerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dude geef maar toe. zonder mij was het niet hetzelfde![]()
Biertje?quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt, het was hier een stuk minder seksueel gefrustreerd
[..]
Biertje?
Weg 1000 euroquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
Dat sparen bij mij gaat eigenlijk best wel goed. Ik heb weer 1000 euro bij elkaar.
En nu ga ik de stad in.
Nee manquote:
Hoezo jezelf tegen sprekenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
Dat sparen bij mij gaat eigenlijk best wel goed. Ik heb weer 1000 euro bij elkaar.
En nu ga ik de stad in.
brrrquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik ben nog steeds niet weg, maar:
http://gamerchick.nl/?p=29.
Ranzig...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik ben nog steeds niet weg, maar:
http://gamerchick.nl/?p=29.
Met een gatenboor, sateprikker nemen, meten en dan wat afgewerkte olie uit een afval vat halen moet lukken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
ja ik was mn motorblok halen, maar de persoon waar hij stond was er niet. zla er mee te maken hebben dat ik had afgesproken tussen 10 en 11 te komen, maar dat ik er pas 11:40 wasversapen
dus dan maar kattenvoer gehaald en ff bij mnouders gegeten, en ik zag dat mn blok olie lekt als een bezetene, this eens op gelet, en er ligt dus best wel al een heule hoop olie op mn oprit. aangezien ik al in geen 10.000 kilometer olie heb vervangen/ververst vermoed ik dat mn auto de laatte tijd wat minder rijdt omdat er amper meer olie in moet zitten
maar ja nu dus ontdekken wara mn peilstok en gat zitten, welke motorolie er in moet, waar ik dat koop op zaterdag, en hoe ik dat er in mik
En dan wat benzine eroverheen druppelen en er een aansteker bij houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:33 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Met een gatenboor, sateprikker nemen, meten en dan wat afgewerkte olie uit een afval vat halen moet lukken.
En als je straks een vriendin hebt is dat ding ook weer het eerste dat je huis uit gaatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:44 schreef BaraCuda het volgende:
Oude lullen stoel Deze wil ik hebben in m'n huis![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:37 schreef Sjoewe het volgende:
Lekker samen met je broer aan het vrijgezellen lexie
Klopt, 3 keer er in neuken en hij is kapotquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En als je straks een vriendin hebt is dat ding ook weer het eerste dat je huis uit gaat![]()
En daarom heb ik een vrouw meegenomen toen ik meubels ging kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Sjoewe het volgende:
Of zo van ieuw wat is er met die stoel.
En dan jij zo van kijk: zitten, chillen schommelen![]()
En dan zij zo van: maar hij is lelijk
Jij:Maar stemt toe omdat je sexkans anders afneemt
Zij:en zet z'r eigen design stoel er neer die kut zit.
Altijd als ik Friends kijk en ik zie die stoelen bij Joey en Chander dan wil ik er eenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En als je straks een vriendin hebt is dat ding ook weer het eerste dat je huis uit gaat![]()
Ghehehe, "BAH wat een gore stoel die wil ik er niet in!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Sjoewe het volgende:
Er zijn ook design stoelen die lekker zittenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:53 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god zal het echt zo gaan
![]()
The horror
Jij bent op je 40ste nog vrijgezelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n stoel is heilig en dat heeft ze maar te accepteren![]()
Mja dan gaat de plasma tv eruit en de home cinemaset.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
Zo'n stoel is heilig en dat heeft ze maar te accepteren![]()
So be it, de stoel blijft!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Jij bent op je 40ste nog vrijgezel
De biljartkamer word ineens kinderkamer ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja dan gaat de plasma tv eruit en de home cinemaset.![]()
![]()
Nou dan zou ik maar naar Ikea bellen en vragen of ze een een uitsparing voor je Fleshlight willen maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
So be it, de stoel blijft!
Edit: en de grote speakers ook!
Tienahmoedahgs.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Sgatjuh, folgus maj hep ik duh pil furgetuh
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou dan zou ik maar naar Ikea bellen en vragen of ze een een uitsparing voor je Fleshlight willen maken.
Dan kan je de stoel ook neuken.
tilburg == de bom!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tienahmoedahgs.![]()
En ik heb gisteren bij de bushalte in Tilbu:rg in een kwartier meer versjonde pauperbakken gezien dan in de 6 maanden ervoor
Hoe weet jij nu wat vrouwproof isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:10 schreef BaraCuda het volgende:
Mooie vrouwproof designstoel richt ik qua geld een heel appartement voor in![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef Fugie het volgende:
Jaja het oude stadhuis van middelburg is weer eens een van de mooiste gebouwen van nederland
Op een na mooistequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:20 schreef Fugie het volgende:
Jaja het oude stadhuis van middelburg is weer eens een van de mooiste gebouwen van nederland
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Sgatjuh, folgus maj hep ik duh pil furgetuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |