Wil je me spelfout uit de TT halen, thxquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Gert het volgende:
Hop , weer die tongue in cheek..
Vooralsnog kan ik nog wel met hem door een deur.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is iedereen hier negatief over Dennis.
Ja vind ik ook een beetje snelquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, ging erover dat hij nog thuiswoont.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Dus je bent niet rijk om zelfstandig te zijn....
Verstond ik dat nou goed![]()
Wat zal Brian daar ziek van zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Lieke en Amanda gaan mee...
hij lijkt me wel leukquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, dat ie wel wat heeft eigenlijk, iig aantrekkelijker dan Brian....
yeah, en Brian para...ik kan nu al genietenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef akveor het volgende:
Lieke en Amanda gaan mee...
Tja, het is moeilijk bescheiden te blijven he ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
zorg jij eens voor wat tegenwichtquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
z o gedetaileerd heb ik hem no gniet bekeken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef Taurus het volgende:
Ja ik vind hem er leuker uit zien dan op die debiele foto's hoor. Hij heeft ook voor de gelegenheid z'n oorbelletjes uit gedaan of zag ik dat verkeerd?
Het is een playertje... lukt et niet bij Lieke dan misschien bij Amanda... beide keren zijn Brian en Huub over de zeik...quote:
I know, maar dit was dus wat ze erna als conclusie trokquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ging erover dat hij nog thuiswoont.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:46 schreef Lauzie het volgende:
Huub tegen Dennis: heb jij huiswerk?
Ik ook wel opeens..quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
Ik ben er over uit, ik mag Dennis toch wel.
Nee hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef Taurus het volgende:
[..]Nee joh. Heb jij je huiswerk goed gedaan zei ie
![]()
Nee, dat rijk klopt niet, maar kan niet meer terughalen wat ze precies zei.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
I know, maar dit was dus wat ze erna als conclusie trok
Ik denk niet dat hij het bij beide zal proberen, dan snijdt hij zichzelf in de vingers en is over 2 maanden weer weg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een playertje... lukt et niet bij Lieke dan misschien bij Amanda... beide keren zijn Brian en Huub over de zeik...
Het verhaal Lieke ne Huub was ook te makkelijk.... dit wordt een grote test voor Huub.... en Lieke lacht me veel te guitig...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:46 schreef tipsch het volgende:
fout fout fout, lieke en dennis zijn bekenden van elkaar![]()
Brian is idd wel 'n stuk ruiger dan deze Dennis. En heb je die bal op 't feesje van Huub en Eric gezien, ook zo'n ruige ventquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef easysatellite het volgende:
amanda gaat niet op hem valle, veel te gladjes amanda houd van ruige manne
waar baseer je dat op peter?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, ik weet nu al dat hij zich bij Lieke en Huub aansluit.
Die gaan er niet in, en als ze wel de villa in gaan dan gaat iedereen lopen zeiken dat ze te "saai" isquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
Ik heb niets tegen Dennis maar ik zat te wachten op een lekker wijf met IQ...
Vrouwen met IQ gaan er niet in, die zitten op; FOKquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
Ik heb niets tegen Dennis maar ik zat te wachten op een lekker wijf met IQ...
vrees niet Peter... Hij zal zich best nog wel eens aan je amandaatje vergrijpenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, ik weet nu al dat hij zich bij Lieke en Huub aansluit.
Harrejakkesquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef Sebi het volgende:
Natas: Mitsie mot mijn borst maseren, want hij is weer hard
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
Wil degene die de vraag van Amanda heft voorspeld: Wat voor sterrebeeld ben je? Zich nu melden....?
Hij lijkt verstand te hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef itsme het volgende:
[..]
waar baseer je dat op peter?
Ik hoop het.
Bij Lieke Huub en Jaap bedoel je.![]()
nee hoor; lelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gaan er niet in, en als ze wel de villa in gaan dan gaat iedereen lopen zeiken dat ze te "saai" is![]()
Op de uitspraak van Brian, dat hij Lieke al kent. Ik zie daar ook wel logica in.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef itsme het volgende:
[..]
waar baseer je dat op peter?
Ik hoop het.
Bij Lieke Huub en Jaap bedoel je.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vrouwen met IQ gaan er niet in, die zitten op; FOK
Hier lezen ze toch hooguit de Libelle?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Amanda, jaaaaaaaaaaaah daar is ie: wat voor sterrenbeeld ben je?
Hij zit op het randje, 23 oktober!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef blomst het volgende:
Daar is de sterrebeeld vraag
Maar niet als eerste
Schorpieon geloof ik
Oke Ik snap het.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op de uitspraak van Brian, dat hij Lieke al kent. Ik zie daar ook wel logica in.
En uit teleurstelling dat die blog van BAN wordt BAND fake is.
Hij is al klein.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:51 schreef blomst het volgende:
Jaap wil hem klein krijgen.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, dat is VOLquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier lezen ze toch hooguit de Libelle?![]()
Nee de actueelquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier lezen ze toch hooguit de Libelle?![]()
"dus je bent niet zelfstandig?"quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat rijk klopt niet, maar kan niet meer terughalen wat ze precies zei.![]()
Ik heb ze nog niet echt in grote getale kunnen waarnemen op dit subforumquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alleen als je een lekker wijf bent en net 18quote:
Ik kan je verzekeren dat je je vergistquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet echt in grote getale kunnen waarnemen op dit subforum![]()
Welkom bij de libelle familiequote:
brrrrrrrrr wat doet ze eng...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
O wat heeft Natasia zin in sex.
*voelt beledigd*quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Iemand met een gemiddeld IQ zal ook moeite hebben iemand met een enorm hoog IQ als zodanig te herkennen.... de kans dat je denkt dat die persoon niet goed wijs is, is groterquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Dat is zo. Nieuw bloed, nieuwe verhalen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef Judah het volgende:
Ik vind 't wel leuk, zo'n totaal nieuwe bewoner. Ik heb ook niet echt een beeld van hem. Oké, hij ziet er wat overtrokken gay uit, maar verder lijkt hij mij zo op het eerste gezicht niet echt onaardig.
Alles beter dan zo'n standaard nieuwe bewoner als Palma of Mitch. Dan zou 't pas echt saai worden.
Tegen Brian durft ie niet. De lafbek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:51 schreef blomst het volgende:
Jaap wil hem klein krijgen.
Haha, prachtige hypothesequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand met een gemiddeld IQ zal ook moeite hebben iemand met een enorm hoog IQ als zodanig te herkennen.... de kans dat je denkt dat die persoon niet goed wijs is, is groter![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand met een gemiddeld IQ zal ook moeite hebben iemand met een enorm hoog IQ als zodanig te herkennen.... de kans dat je denkt dat die persoon niet goed wijs is, is groter![]()
Ik heb geen idee.... In Opties: Negeer : Vrouw...quote:
nou ik vind dat mitch natas nog redelijk netjes van het lijf houdt !quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef Meganog het volgende:
Mitsie en Natasia.
Wat een randdebielen.
Tegen Brian mag ie niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Tegen Brian durft ie niet. De lafbek.
huldequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:
Hij zit niet in de kooi, dus verschrikkelijk dom is ie nietquote:
En terecht, ze zijn BAN nu een stap voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:56 schreef Day het volgende:
Oh, hij wordt al onder druk gezet.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij/Zij zit niet in de kooi, dus verschrikkelijk dom is ie niet![]()
Dat doe je snelquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:57 schreef schatje het volgende:
Dennis is mijn favoriet. Jaap niet meer.
Brian kan gewoon de nieuwe miljonair niet verwerken..... hij vervalt liever in een oude gewoonte...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:59 schreef Kinga het volgende:
Blijft die crimineel nou over dat zogenaamde dronken zijn van Amanda zeiken.... godsamme.
Waarom? Zat ie weer af te luisteren?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
Brian is zwaar over de pis.
Haha geniaalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef noekje het volgende:
Amanda wil weten of Mitch gevraagd is door Huub en Jaap om haar dronken te voeren.
Mitch zegt dat dit niet is gebeurd.
Jammer Brian!
Het is heel simpel, iedereen die een beetje nadenkt wist dat dit gesprek helemaal te verwachten was!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef Soho het volgende:
Het lijkt mij wel een beste gozer. In ieder geval iemand die een leuk gesprek kan hebben, niet van het niveau BAN. Hij zal best z'n huiswerk goed gedaan hebben en de redactie laat denk ik niet zomaar iemand in de kooi die zich bij Huub, Jaap en Lieke aansluit en met hun meedoet. Hij zal vast wel een doordacht plan hebben en ben benieuwd hoe hij zich gaat profileren.
Ik kijk het eerst een weekje aan voordat ik me mening velquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, hoe de sfeer in de COS omslaat.
Eerst is iedereen negatief over Dennis, en nu is het overwegend positief.
Vergeet niet dat hij nog vers (lees: normaal) is.
Na een paar weken DGK ben je dat niet meer.
Waarschijnlijk omdat hij de bui al ziet hangen. Dat zijn tegenstanders voor het eerst in de meerderheid zullen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef noekje het volgende:
Amanda wil weten of Mitch gevraagd is door Huub en Jaap om haar dronken te voeren.
Mitch zegt dat dit niet is gebeurd.
Jammer Brian!
Echt? Nu al? Dat is snel!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:57 schreef schatje het volgende:
Dennis is mijn favoriet. Jaap niet meer.
Ik weet het! Daarom ook de, Jammer Brian part.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:02 schreef johngrisham het volgende:
precies dat maakte brian haar wijs
[..]
Ongelofelijk laat, al zeg ik dat natuurlijk als oprechte Huub-haterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef De_Moester het volgende:
huub gedraagt zich wel een beetje alsof ie echt mr. intelli is; die betweterige houding irriteert me, en dat is voor het eerst..![]()
Er is nog weinig van te zeggen. Behalve over duidelijk zichtbare zaken, zoals z'n maniertjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Vergeet niet dat hij nog vers (lees: normaal) is.
Na een paar weken DGK ben je dat niet meer.
Geloof me, dat komt nog welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is nog weinig van te zeggen. Behalve over duidelijk zichtbare zaken, zoals z'n maniertjes.
Hij lijkt gelukkig niet dom, dat vind ik een groot pluspunt.
Ik heb de entree gemist. Hij mag dus niet iemand immuun maken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Dennis mag naar Rdam en mag 2 miljonairs mee nemen, morgen om 21.00 1e bekendmaken, 2e millionair za. om 17.00 bekend maken
Hij krijgt 2 dagen immuniteit
Een ZEER groot pluspunt. Domme gesprekken en platte scheldpartijen hebben we al genoeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is nog weinig van te zeggen. Behalve over duidelijk zichtbare zaken, zoals z'n maniertjes.
Hij lijkt gelukkig niet dom, dat vind ik een groot pluspunt.
Wij weten niet wat er achter gebeurd natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
85%
Jongen, volgens mij weten wij nagenoeg alles...
Behalve de 15% die wij niet zien, als zij bijv. achter zitten, onder de dekens fluisteren, etc.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
85%
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Zij kon het lonken niet laten
Zij lonkte naar iedere man
(tsing boem)
Dat liep veels te veel in de gaten
En oh oh oh oh oh daar kwam narigheid van
[afbeelding]
Lees even mijn Update. Hij mag niemand immuun maken maar is het zelf wel twee keer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de entree gemist. Hij mag dus niet iemand immuun maken?
Hij moet wel. Hij vindt zichzelf de leider van de groep en er mogen zich mensen bij hem aansluiten, maar hij is de baas.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef Lauzie het volgende:
Gatver wat is die Huub toch een misselijk ventje. Dat betweterige de hele tijd. Alles wat Dennis zegt wordt afgekeurd en weerlegd door Hubbje. Bah!
Inderdaad, dat mysterisueze gedoe..alsof er geheime dingen gebeuren. Wanneer dan, wij zien alles. Enige wat wij niet weten is de grootte van invloed van de redactie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
85%
correctie: groepje Lieke en Huub (Jaap is groep Jaap) en misschien wel: groep Dennis en Liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef JohnFoK het volgende:
Ik denk dat dennis zich toe gaat voegen aan het groepje van Jaap, Huub en Lieke!
Inderdaad, hij mag alleen twee mensen naar Rotterdam meenemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, prachtig om te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Nee maar was de laatste keer ook niet zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dit gesprek. Maar ik bedoel dat de redactie er wel iemand in moet zetten die iets nieuws brengt en zich niet zomaar aansluit bij één van de groepjes. Ik denk dat hij best ideeën heeft over hoe hij het spel gaat spelen en een frisse wind in het programma kan brengen. Daarom ben ik benieuwd wat hij de komende tijd gaat doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het is heel simpel, iedereen die een beetje nadenkt wist dat dit gesprek helemaal te verwachten was!
En wij fokkers zien zelfs dingen die helemaal NIET gebeurenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:06 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mysterisueze gedoe..alsof er geheime dingen gebeuren. Wanneer dan, wij zien alles. Enige wat wij niet weten is de grootte van invloed van de redactie.
Idd, eigenlijk wel het belangrijkste punt; iemand met een iq (om die gevaarlijke term nog maar eens te laten vallen) van meer dan 80quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Een ZEER groot pluspunt. Domme gesprekken en platte scheldpartijen hebben we al genoeg.
Dat is waarschijnlijk omdat de redactie dan denkt dat een van hun 'grote' spelers dan echt een risico zou lopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee maar was de laatste keer ook niet zo.
Pfff, gevaarlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk wel het belangrijkste punt; iemand met een iq (om die gevaarlijke term nog maar eens te laten vallen) van meer dan 80![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:08 schreef AnTjUh het volgende:
ik vin m wel leuk
maar dat vond ik brian ook in t begin![]()
.....en dat ik dat ook gewoon zeg hier![]()
Ik zou graag 120 als ondergrens zien... dan krijg je pas echte intrigesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk wel het belangrijkste punt; iemand met een iq (om die gevaarlijke term nog maar eens te laten vallen) van meer dan 80![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Gelukkig mag Lieke iedereen kussen behalve Brian...
Idd, hij heeft wss een week lang 24/7 die mensen bekeken, heeft alle denkwijzen al gehoord ondertussenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dit gesprek. Maar ik bedoel dat de redactie er wel iemand in moet zetten die iets nieuws brengt en zich niet zomaar aansluit bij één van de groepjes. Ik denk dat hij best ideeën heeft over hoe hij het spel gaat spelen en een frisse wind in het programma kan brengen. Daarom ben ik benieuwd wat hij de komende tijd gaat doen.
Dit gesprek met Huub, Lieke en Jaap heeft toch geen nut. Hij heeft allang in z'n hoofd wat hij wil gaan doen en van dit gesprek weet je idd van te voren dat ie komt. Net zoals de anderen hem ook nog zullen benaderen om hem voor hun groepje te kunnen winnen.
Ho effe Gert, ze is wel een grote speler, hè? En ze trekt helemaal zelf haar eigen plan en heeft echt een eigen mening.!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
Hierna, zoals altijd, moet Lieke er nog weer even een schepje bovenop doen, die meelooptrut zonder persoonlijkheid. Irritaaaaaaaaaaahaaant!![]()
Uitkijken op straat he, voor je het weet beland je achter dubbelglasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:08 schreef AnTjUh het volgende:
ik vin m wel leuk
maar dat vond ik brian ook in t begin![]()
.....en dat ik dat ook gewoon zeg hier![]()
ik hield het aan de voorzichtige kantquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou graag 120 als ondergrens zien... dan krijg je pas echte intriges![]()
Jaap zit daar ver boven, en qua intriges schopt hij het niet zo verquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou graag 120 als ondergrens zien... dan krijg je pas echte intriges![]()
Je bent niet veel gewend, he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Jaap is intelligent, dat beaam ik. Huub legt het er alleen zeer dik bovenop dat hij intelligent is, terwijl zijn gedrag en ook zijn taalgebruik (schel-den...) dit zeker niet bevestigd. Mensen die denken dat ze slim zijn... Jak, dan toch maar iemand die niet slim isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:09 schreef Lauzie het volgende:
Het is wel zo, je hebt het intelligente groepje van Huub en de minder intelligente mensen in de groep van Brainless.
Precies! En hij is de komende 2 maanden immuun, dus een hoop tijd om zijn ding te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, hij heeft wss een week lang 24/7 die mensen bekeken, heeft alle denkwijzen al gehoord ondertussen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:12 schreef lorence1 het volgende:
heerlijk zeg nieuw vlees in de kuip
Idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
Ik ben wel blij dat het voor de verandering niet iemand is met een irritante stem.
sinds ik teveel tijd naar dgk streams kijk niet neequote:
Zou jij ze vertrouwen danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:12 schreef easysatellite het volgende:
als k dennis was zou ik echt de kant van huub kieze, huub en jaap wil je niet tegen je hebbe.
Dat scheelt al heel veel inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
Ik ben wel blij dat het voor de verandering niet iemand is met een irritante stem.
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:13 schreef De_Moester het volgende:
[..]
sinds ik teveel tijd naar dgk streams kijk niet nee![]()
Wat denk je ervan dat Lieke en Jaap zich bij Dennis aansluiten....? Ik denk eerder dat je nieuwe groepjes krijgt en het zou me niets verbazen dat Natasia binnen een maand opstapt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:10 schreef Mika25 het volgende:
Ik geloof er niets van dat Dennis zich bij HJL gaat aansluiten, het is gewoon TE toevallig dat Lieke en Dennis elkaar kennen. Denk dat hij gewoon gaat doen alsof ie zich bij Huub aansluit, maar dat alleen maar doet om Huub en Lieke uit elkaar te drijven...
nee maar aan de ban groepje heb je niks amanda en natas spelen t spel nie en ook t iq is zo laag dat je niks kan bereiken bij dat andere groepjequote:
Als de rest er ook boven zat, zou je IMHO ook een andere Jaap zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap zit daar ver boven, en qua intriges schopt hij het niet zo ver![]()
En die nam jij serieus?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef Day het volgende:
Het is plezier, het is 1 en al lol, zegt de knul die een aantal dagen terug zijn 24-uurs aanvroeg.
De keus van Huub, die zei al scherp te willen blijven omdat er een nieuwe miljonair komt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Waarom doen Huub/ Jaap en Lieke zo enorm veel moeite met Dennis en laten Natasia en Brian hem volkomen met rust? Of was het de keuze van Dennis?
Hm , das geen kwestie van iq, Brian's spel is gewoon afwachtender en Jaap moet het van de volle Terror hebben, terwijl Huub zich koning van de kooi waant en doet waar hij zin in heeft...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee maar aan de ban groepje heb je niks amanda en natas spelen t spel nie en ook t iq is zo laag dat je niks kan bereiken bij dat andere groepje
Ze zijn domquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Toch raar dat BAN zich verre van de nieuweling houdt.
Dat is waar. Maar van de intriges zou hij dan nog niet zijn, want hij is te braafquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de rest er ook boven zat, zou je IMHO ook een andere Jaap zien
toevoeging = en tja dan heb je kabouter huub nogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:11 schreef nibbieworld het volgende:
nou dennis is zichzelf echt effe lekker aan het inlikken bij jaapie yo. nog even een blowjob bij jaap en je bent de man![]()
ja, dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Nee, maaar hij had toen echt geen plezier en lol.quote:
Of ze weten nu al dat Dennis voor hun een verloren zaak is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:15 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ze zijn dom
Amanda is dronken, N. is geil, Brian wil amanda weghouden bij hem.
En het is ook een strategie.
Ik vind het wel netjes, bovendien is dat opdringen ook niet echt bevorderlijk, iemand met hersenen prikt daar zo doorheen mijns inziens...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Ach BAN weet nu ondertussen wel dat Huub het vaak eerst verkloot bij een nieuwe miljonair...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Waarom doen Huub/ Jaap en Lieke zo enorm veel moeite met Dennis en laten Natasia en Brian hem volkomen met rust? Of was het de keuze van Dennis?
Heb jij het toen gezien toen Amanda dat huis binnenkwam. Natasia zat nog net niet op haar nek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:16 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes, bovendien is dat opdringen ook niet echt bevorderlijk, iemand met hersenen prikt daar zo doorheen mijns inziens...
Ff lekker je frustraties eruit gegooid?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:16 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
toevoeging = en tja dan heb je kabouter huub nogwat een over het paard getilt manneke zeg! nogmaals
zo dat lucht op
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |