correctie: groepje Lieke en Huub (Jaap is groep Jaap) en misschien wel: groep Dennis en Liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef JohnFoK het volgende:
Ik denk dat dennis zich toe gaat voegen aan het groepje van Jaap, Huub en Lieke!
Inderdaad, hij mag alleen twee mensen naar Rotterdam meenemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de entree gemist. Hij mag dus niet iemand immuun maken?
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, prachtig om te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, hoe de sfeer in de COS omslaat.
Eerst is iedereen negatief over Dennis, en nu is het overwegend positief.
Nee maar was de laatste keer ook niet zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dit gesprek. Maar ik bedoel dat de redactie er wel iemand in moet zetten die iets nieuws brengt en zich niet zomaar aansluit bij één van de groepjes. Ik denk dat hij best ideeën heeft over hoe hij het spel gaat spelen en een frisse wind in het programma kan brengen. Daarom ben ik benieuwd wat hij de komende tijd gaat doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het is heel simpel, iedereen die een beetje nadenkt wist dat dit gesprek helemaal te verwachten was!
En wij fokkers zien zelfs dingen die helemaal NIET gebeurenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:06 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mysterisueze gedoe..alsof er geheime dingen gebeuren. Wanneer dan, wij zien alles. Enige wat wij niet weten is de grootte van invloed van de redactie.
Idd, eigenlijk wel het belangrijkste punt; iemand met een iq (om die gevaarlijke term nog maar eens te laten vallen) van meer dan 80quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Een ZEER groot pluspunt. Domme gesprekken en platte scheldpartijen hebben we al genoeg.
Dat is waarschijnlijk omdat de redactie dan denkt dat een van hun 'grote' spelers dan echt een risico zou lopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee maar was de laatste keer ook niet zo.
Pfff, gevaarlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk wel het belangrijkste punt; iemand met een iq (om die gevaarlijke term nog maar eens te laten vallen) van meer dan 80![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:08 schreef AnTjUh het volgende:
ik vin m wel leuk
maar dat vond ik brian ook in t begin![]()
.....en dat ik dat ook gewoon zeg hier![]()
Ik zou graag 120 als ondergrens zien... dan krijg je pas echte intrigesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk wel het belangrijkste punt; iemand met een iq (om die gevaarlijke term nog maar eens te laten vallen) van meer dan 80![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Gelukkig mag Lieke iedereen kussen behalve Brian...
Idd, hij heeft wss een week lang 24/7 die mensen bekeken, heeft alle denkwijzen al gehoord ondertussenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dit gesprek. Maar ik bedoel dat de redactie er wel iemand in moet zetten die iets nieuws brengt en zich niet zomaar aansluit bij één van de groepjes. Ik denk dat hij best ideeën heeft over hoe hij het spel gaat spelen en een frisse wind in het programma kan brengen. Daarom ben ik benieuwd wat hij de komende tijd gaat doen.
Dit gesprek met Huub, Lieke en Jaap heeft toch geen nut. Hij heeft allang in z'n hoofd wat hij wil gaan doen en van dit gesprek weet je idd van te voren dat ie komt. Net zoals de anderen hem ook nog zullen benaderen om hem voor hun groepje te kunnen winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |