Brian kan gewoon de nieuwe miljonair niet verwerken..... hij vervalt liever in een oude gewoonte...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:59 schreef Kinga het volgende:
Blijft die crimineel nou over dat zogenaamde dronken zijn van Amanda zeiken.... godsamme.
Waarom? Zat ie weer af te luisteren?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
Brian is zwaar over de pis.
Haha geniaalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef noekje het volgende:
Amanda wil weten of Mitch gevraagd is door Huub en Jaap om haar dronken te voeren.
Mitch zegt dat dit niet is gebeurd.
Jammer Brian!
Het is heel simpel, iedereen die een beetje nadenkt wist dat dit gesprek helemaal te verwachten was!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef Soho het volgende:
Het lijkt mij wel een beste gozer. In ieder geval iemand die een leuk gesprek kan hebben, niet van het niveau BAN. Hij zal best z'n huiswerk goed gedaan hebben en de redactie laat denk ik niet zomaar iemand in de kooi die zich bij Huub, Jaap en Lieke aansluit en met hun meedoet. Hij zal vast wel een doordacht plan hebben en ben benieuwd hoe hij zich gaat profileren.
Ik kijk het eerst een weekje aan voordat ik me mening velquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, hoe de sfeer in de COS omslaat.
Eerst is iedereen negatief over Dennis, en nu is het overwegend positief.
Vergeet niet dat hij nog vers (lees: normaal) is.
Na een paar weken DGK ben je dat niet meer.
Waarschijnlijk omdat hij de bui al ziet hangen. Dat zijn tegenstanders voor het eerst in de meerderheid zullen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef noekje het volgende:
Amanda wil weten of Mitch gevraagd is door Huub en Jaap om haar dronken te voeren.
Mitch zegt dat dit niet is gebeurd.
Jammer Brian!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |