Echt? Nu al? Dat is snel!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:57 schreef schatje het volgende:
Dennis is mijn favoriet. Jaap niet meer.
Ik weet het! Daarom ook de, Jammer Brian part.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:02 schreef johngrisham het volgende:
precies dat maakte brian haar wijs
[..]
Ongelofelijk laat, al zeg ik dat natuurlijk als oprechte Huub-haterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef De_Moester het volgende:
huub gedraagt zich wel een beetje alsof ie echt mr. intelli is; die betweterige houding irriteert me, en dat is voor het eerst..![]()
Er is nog weinig van te zeggen. Behalve over duidelijk zichtbare zaken, zoals z'n maniertjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, hoe de sfeer in de COS omslaat.
Eerst is iedereen negatief over Dennis, en nu is het overwegend positief.
Vergeet niet dat hij nog vers (lees: normaal) is.
Na een paar weken DGK ben je dat niet meer.
Geloof me, dat komt nog welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is nog weinig van te zeggen. Behalve over duidelijk zichtbare zaken, zoals z'n maniertjes.
Hij lijkt gelukkig niet dom, dat vind ik een groot pluspunt.
Ik heb de entree gemist. Hij mag dus niet iemand immuun maken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Dennis mag naar Rdam en mag 2 miljonairs mee nemen, morgen om 21.00 1e bekendmaken, 2e millionair za. om 17.00 bekend maken
Hij krijgt 2 dagen immuniteit
Een ZEER groot pluspunt. Domme gesprekken en platte scheldpartijen hebben we al genoeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is nog weinig van te zeggen. Behalve over duidelijk zichtbare zaken, zoals z'n maniertjes.
Hij lijkt gelukkig niet dom, dat vind ik een groot pluspunt.
Wij weten niet wat er achter gebeurd natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
85%
Jongen, volgens mij weten wij nagenoeg alles...
Behalve de 15% die wij niet zien, als zij bijv. achter zitten, onder de dekens fluisteren, etc.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
85%
Jongen, volgens mij weten wij nagenoeg alles...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |